Colour3, heb er 4 van de 6 op m'n blog gehadquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:49 schreef PriemGirl het volgende:
Hoe heten die dubbele lak-dingesens van essence? Ik wil swatches zoeken; maar geen idee waar ik naar moet zoeken.
Ik zag die soho; maar ben al aan het zoeken naar je anderequote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Colour3, heb er 4 van de 6 op m'n blog gehad.
Hf !quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:53 schreef Diconnected het volgende:
Burpbiefstuk op en nu verder door naar de Arena
Die hebben het spelletje echt niet begrepenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mensen op vakantieveilingen die van 1 euro naar 30 euro bieden![]()
![]()
Ik las "heb sinds mijn verhuizing al niet meer gegeten".quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:54 schreef princess-a het volgende:
Zo, bijgelezenKip ik ben blij dat ik je op een goddelijk diner idee heb gebracht
Heb het sinds mn verhuizing al niet meer gegeten, minstens een jaar dus
Kun je lasagna opwarmen op dag 2?
Wel, mijn vraag om foto's van de faalquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik las "heb sinds mijn verhuizing al niet meer gegeten".
Dus ik dacht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ook bijgelezen, had niks gemist![]()
![]()
![]()
Nu banaan met caramelvla, nomnom
Mag internetfoto's ook?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wel, mijn vraag om foto's van de faal
quote:
Ik hou daar niet van, ik hoef andere mensen ook niet te zienquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Durft de puber niet naakt ?
How kjoet
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mag internetfoto's ook?![]()
*te lam om foto's te maken*
Waarom biedt je dan?quote:
Omdat ik er niet bij na had gedacht dat je in de meeste sauna's niet in badkleding mag, ik ga daar namelijk nooit heen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waarom biedt je dan?![]()
En niet zeggen "omdat het kan"
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omdat ik er niet bij na had gedacht dat je in de meeste sauna's niet in badkleding mag, ik ga daar namelijk nooit heen.
O ja, dat moet ik ook al een jaar of 4 doenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:12 schreef Debsterr het volgende:
Net een UUR lang alle achterstallige administratie in mappen gedouwd, en net kwam m'n beloning binnenm'n doosje waxmelts
.
Anders doe je het toch gewoon cadeau?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hopelijk gaan mensen nog in de laatste minuten bieden![]()
![]()
![]()
![]()
emoslinger voor mezelf plz
Ik vind die zwarte loikquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
(is weer wat anders dan al die pumps hier)
THANK YOU !!! Door je 'waxmelts' besefte ik net dat ik nog cadeau moest bestellen voor schoonzusquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:12 schreef Debsterr het volgende:
Net een UUR lang alle achterstallige administratie in mappen gedouwd, en net kwam m'n beloning binnenm'n doosje waxmelts
.
Haha graag gedaanquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
THANK YOU !!! Door je 'waxmelts' besefte ik net dat ik nog cadeau moest bestellen voor schoonzus![]()
net maar even gedaan
![]()
Ik heb al 3 van dat soort broeken liggen, want ik vind ze zo lekker in de zomer (en niet charmant, but I don't carequote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind die zwarte loikEn die broek
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik hou daar niet van, ik hoef andere mensen ook niet te zien
quote:
Bwhehehequote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb al 3 van dat soort broeken liggen, want ik vind ze zo lekker in de zomer (en niet charmant, but I don't care). Die andere zijn wel aan het slijten, dus dit is goeden investering
.
(Van die slippers is dit trouwens het 5e paar van deze stijl. Heb eerst 2 keer een paar van de volwassenafdeling gehad, daarna 3x van de kinderafdeling. En deze heb ik dus al letterlijk liggen, zijn backups voor als de andere brak ende vies zijn
. Maar ze zitten zooooo lekker
)
10 euro in oss als ik straks win, mét zoutwaterbad, hapje, koffie/thee en visjesbehandelingquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Het is niet dat er gestaard wordt daar.
Ik wil wel nog een keer naar saunaLange geleden weer.
Maar Priem heeft een pieeeeeeeeeeeeercing!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
10 euro in oss als ik straks win, mét zoutwaterbad, hapje, koffie/thee en visjesbehandeling
Nou heb tattoo én piercings; dus die visjes gaan dood van mijquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
10 euro in oss als ik straks win, mét zoutwaterbad, hapje, koffie/thee en visjesbehandeling
Zal ik je ook in mijn sig zetten???quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ok, rest van de maand kopen we niet meer:
- makeup
- nagellak
- kleren
- schoenen
Ik wens mezelf succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |