Mooi, nog een Utrechter! Stuur mij of Nyan even een pm berichtje op Fok met je facebook username/email, dan kunnen we je toevoegen aan onze grouppagina. Hetzelfde geldt voor andere mensen die willen aansluiten!quote:Op zondag 8 april 2012 19:13 schreef Rocky21 het volgende:
Hooi! ik ben Rocky21 ik ben 21 jaar ik woon in Utrecht,en ik vroeg me af of ik me ook bij jullie groepje aan mag sluiten
Klopt...quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:30 schreef Godshand het volgende:
Ideetje voor de TT, als ouwelul: dat "Eenzame jongeren" staat wel erg depri in de TT.
Maak er net als "ons" 25-35 jarigen topic iets van "Jongeren van 18-25 jaar die nieuwe mensen willen leren kennen" ofzo...
Nu lijkt dit topic een ophoping van sociaal gestoorden ofzo
En veel te lang denk ikquote:Op woensdag 11 april 2012 17:47 schreef Nyan het volgende:
O en over de TT, ik vind dat die mag luiden : gezellige jongeren tussen de 18 en 25 jaar die nieuwe mensen willen meeten !Klinkt meteen een stuk vrolijker toch, en is bovendien waar
Goeiequote:Op woensdag 11 april 2012 17:54 schreef Piles het volgende:
Mensen van 25-3518-25 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen
Ik heb een PM gestuurd met mijn facebook zodat ik bij die groep gevoegd kon worden.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:51 schreef appelsap het volgende:
Ik zie hier dat een aantal mensen nog geen PM heeft gehad van Nyan.
We hebben komende zondag 15 april weer een meet vanaf 13.00 in Utrecht!
Als er hier nog mensen zijn die meewillen... jullie kunnen mij een PM sturen.
Wil je zondag ook komen?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:04 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Ik heb een PM gestuurd met mijn facebook zodat ik bij die groep gevoegd kon worden.
Daar nog niets van gehoord maar ik heb geduld. Drukbezette dame Nyan.
Zondag is misschien wel heel kort dag, maar het lijkt me zeker leuk om binnenkort wel eens te meeten. Ik weet niet hoe vaak dit georganiseerd wordt?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:15 schreef appelsap het volgende:
[..]
Wil je zondag ook komen?
Ik kan helaas niemand toevoegen op facebook omdat ik geen beheerder ben van de groep.
Ach, als je tijd en zin hebt.. waarom niet?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:23 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Zondag is misschien wel heel kort dag, maar het lijkt me zeker leuk om binnenkort wel eens te meeten. Ik weet niet hoe vaak dit georganiseerd wordt?
Man/vrouw verhouding?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:52 schreef appelsap het volgende:
Mr-White, bedoel je op facebook?
Daar zitten er momenteel 40 waarvan niet iedereen even actief is hoor. Op de chat is het wel eens gezellig en verder worden er vooral berichten voor meets geplaatst.
Welkom Keimpehart!
Waarom is dat belangrijk?quote:
Ik zal kijken of ik tijd hebquote:Op donderdag 12 april 2012 22:32 schreef appelsap het volgende:
[..]
Ach, als je tijd en zin hebt.. waarom niet?
Ik geloof dat de bedoeling is dat het in ieder geval 1 keer per maand is, maar wellicht vaker als mensen het initiatief nemen.
De vorige meet was half maart.
Algemene interessequote:Op donderdag 12 april 2012 23:00 schreef appelsap het volgende:
[..]
Waarom is dat belangrijk?
Op facebook rond de 15 vrouwen en 25 mannen.
Vorige meet: 4 vrouwen en 10 mannen.
De komende meet staat op 4 vrouwen en 5 mannen.
De meet daarvoor weet ik niet.
Ik wacht met geduld op Nyan's pm. Komende zondag kan ik in ieder geval nog niet. Maar het lijkt me wel leuk om dan in mei mee te meeten.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:51 schreef appelsap het volgende:
Ik zie hier dat een aantal mensen nog geen PM heeft gehad van Nyan.
We hebben komende zondag 15 april weer een meet vanaf 13.00 in Utrecht!
Als er hier nog mensen zijn die meewillen... jullie kunnen mij een PM sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |