Er zijn wel meer uit de groep die verlegen zijn ikzelf ben het ook wel.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:40 schreef miesjelle112 het volgende:
Ik ga maar eens starten met meelezen!
Vind nieuwe contacten zeker wel leuk, alleen weet ik nog niet of ik wel zo snel met een meeting mee zou doen, stiekem toch een beetje verlegen enzulks... Eerst eens even ervaren hoe jullie zijn
Dankjequote:Op zondag 13 mei 2012 20:00 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
Er zijn wel meer uit de groep die verlegen zijn ikzelf ben het ook wel.
Het doel van deze meets is dan ook om met gelijkgestemden leuke dingen te doen.
Welkom hier
Helaas gaat dat 'm niet worden voor mij; zaterdag al een dagje weg en in combinatie met mn afstuderen wordt een heel weekend weg dan wel wat veelquote:Op maandag 14 mei 2012 00:49 schreef W00fer het volgende:
Misschien is de meet van volgende week zondag een idee Miesjelle112?
Gewoon doen! We zijn volgens mij vrij gemixed qua leeftijd. Ligt ook een beetje aan hoe je leven eruit ziet. Als je full time werkt is je leven wel wat anders dan bij de meesten, maar dat hoeft ook niet uit te makenquote:Op maandag 14 mei 2012 12:36 schreef Crystal86 het volgende:
Ik zou me ook wel willen aanmelden, ik ben wel 'al' 25, dus ik twijfelde een beetje tussen dit topic en die voor 25-35 jaar omdat dat beide dus zou kunnen. Toch neig ik meer naar deze! (Je zou me ook echt nog geen 25 geven trouwens )
Ja op het begin denk je, vlak voor je bij de ontmoetingsplek bent: 'Shit, straks zijn het echt een stel griezels, of komt er niemand opdagen.' En dan blijkt dat iedereen wel komt opdagen en ook nog eens heel leuk is en dan heb je een heel leuke dag!quote:Op maandag 14 mei 2012 12:52 schreef Sazoo het volgende:
Ik ben 20, zou graag mee willen naar een van de meets. Ik vind reizen ook geen probleem dus ben benieuwd welke meets er allemaal zijn binnenkort. Kom graag. Heb niet veel vrienden.
Ps: zijn er al leden op een meet geweest, en is dat niet eng in je eentje? en was het gezellig?
Zondag de eerst volgende, in Den Haag. Waarschijnlijk karten en/of lasergamen bij de Uithofquote:Op maandag 14 mei 2012 12:52 schreef Sazoo het volgende:
Ik ben 20, zou graag mee willen naar een van de meets. Ik vind reizen ook geen probleem dus ben benieuwd welke meets er allemaal zijn binnenkort. Kom graag. Heb niet veel vrienden.
Er zijn er nu al minstens 4? geweest. En dat waren hele leuke middagen/avondenquote:Ps: zijn er al leden op een meet geweest, en is dat niet eng in je eentje? en was het gezellig?
Ik doe op het moment eigenlijk niks qua werk en studie (ik ben met mijn studie moeten stoppen aantal maanden geleden) dus op dat punt maakt het al niet zoveel uitquote:Op maandag 14 mei 2012 12:40 schreef fh101 het volgende:
[..]
Gewoon doen! We zijn volgens mij vrij gemixed qua leeftijd. Ligt ook een beetje aan hoe je leven eruit ziet. Als je full time werkt is je leven wel wat anders dan bij de meesten, maar dat hoeft ook niet uit te maken
quote:Op maandag 14 mei 2012 13:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Zondag de eerst volgende, in Den Haag. Waarschijnlijk karten en/of lasergamen bij de Uithof
[..]
Er zijn er nu al minstens 4? geweest. En dat waren hele leuke middagen/avonden
Ik kijk ff of ik erbij kan zijn zondag Lijkt me leukquote:Op maandag 14 mei 2012 13:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Zondag de eerst volgende, in Den Haag. Waarschijnlijk karten en/of lasergamen bij de Uithof
[..]
Er zijn er nu al minstens 4? geweest. En dat waren hele leuke middagen/avonden
Zwolle is voor mij uurtje met de trein woon in Emmenquote:Op maandag 14 mei 2012 13:45 schreef Lokasenna het volgende:
Niet echt mensen hier uit omgeving Zwolle zie ik?
De lijst in de OP is niet echt bijgewerkt volgens mijquote:Op maandag 14 mei 2012 13:45 schreef Lokasenna het volgende:
Niet echt mensen hier uit omgeving Zwolle zie ik?
Ik ben ook al 25 en bijna 26.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:36 schreef Crystal86 het volgende:
Ik zou me ook wel willen aanmelden, ik ben wel 'al' 25, dus ik twijfelde een beetje tussen dit topic en die voor 25-35 jaar omdat dat beide dus zou kunnen. Toch neig ik meer naar deze! (Je zou me ook echt nog geen 25 geven trouwens )
Valt wel meequote:Op maandag 14 mei 2012 13:46 schreef Sazoo het volgende:
[..]
Zwolle is voor mij uurtje met de trein woon in Emmen
Tijd om uit je comfortzone te komen danquote:
Dat is waarquote:Op maandag 14 mei 2012 14:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Tijd om uit je comfortzone te komen dan
Nieuwe mensen ontmoeten gaat niet vanzelf
I know that feel.. heb ook in een patatzaak gewerktquote:Op maandag 14 mei 2012 15:06 schreef Lokasenna het volgende:
Meeten is leuk
Echt jammer dat ik elke avond werk, anders was ik hier wel actief mee gaan doen denk ik.
Ik ga vanaf morgen weer even de horeca in, wat ik eigenlijk niet wil. Maar ja het moet omdat ik niks anders kan vinden. Maar ja het is wel kut want ik ben merendeels de avonden en weekenden weer kwijtquote:Op maandag 14 mei 2012 15:06 schreef Lokasenna het volgende:
Meeten is leuk
Echt jammer dat ik elke avond werk, anders was ik hier wel actief mee gaan doen denk ik.
Hetzelfde hier, verdomme 6 van de 7 avonden in de week daaraan kwijt en de andere dag ben ik bij mijn vriend, dan blijft er niet veel tijd over voor dat soort dingen.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:09 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ik ga vanaf morgen weer even de horeca in, wat ik eigenlijk niet wil. Maar ja het moet omdat ik niks anders kan vinden. Maar ja het is wel kut want ik ben merendeels de avonden en weekenden weer kwijt
Ja daarom. En het punt is, ik ben een paar maanden werkeloos geweest.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hetzelfde hier, verdomme 6 van de 7 avonden in de week daaraan kwijt en de andere dag ben ik bij mijn vriend, dan blijft er niet veel tijd over voor dat soort dingen.
Ik eet liever niet elke dag in de snackbarquote:Op maandag 14 mei 2012 15:14 schreef Franknfurter het volgende:
Ik ben ook 3 avonden per week kwijt aan horeca, maar wel gratis eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |