Stel dat dit zo zou zijn, hoe zou dat dan kunnen? Je zou toch iets meer professionaliteit verwachten van een van de grootste ploegen...quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik denk totaal verkeerd getraind, totaal de verkeerde trainingsschema's. Maar goed, we moeten wachten. Als ze in april nog niet in supervorm zijn, kan je dat inderdaad concluderen. Tot dan moeten we wachten.
Tsja geen idee, maar als dit zo zou zijn, dan moet Delahaye er natuurlijk ASAP uit. Maar goed, ik zit ook weer allerlei vroege conclusies te trekken. Laten we daarvoor maar even wachten.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stel dat dit zo zou zijn, hoe zou dat dan kunnen? Je zou toch iets meer professionaliteit verwachten van een van de grootste ploegen...
Nou hebben ze daarvoor weer niet echt de ploeg, maar goed wie weet inderdaad.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:06 schreef Reya het volgende:
Mjah, wellicht rijdt Rabo in april de kasseien uit het wegdek en hoor je niemand meer klagen.
Breschel, Boom, Tjallingi?quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou hebben ze daarvoor weer niet echt de ploeg, maar goed wie weet inderdaad.
Breschel is afgevallen en rich zich op de Ardennen, wat ik nog maar moet zien gebeuren. Boom hoop ik in Parijs Roubaix en moet ik Vlaanderen nog maar zien. Tjallingi was toch grotendeels een toevalstreffer natuurlijk.quote:
Dat dit een klim was waar L.L. niet zou uitblinken, was duidelijk, maar Mollema wilde hier gewoon een goede prestatie neerzetten. Verder zijn ze bijna allemaal niet in vorm. Ook Barredo eindigt hier op een plek wat gewoon beneden zijn mogelijkheden is. Meestal heb je in een team wel een paar renners die al redelijk goed in vorm zijn zo vroeg, maar bij Rabo is gewoon bijna niemand dat.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:07 schreef DutchSL het volgende:
Er wordt gewoon overdreven dramatisch gedaan.
Dit is een te steile klim voor Luis Leon, nu 24e en paar jaar terug ook 24e op ongeveer dezelfde achterstand. Ten Dam had zijn krachten verspeeld toen die van het peloton naar kopgroep reed.
Mollema valt tegen, punt.
Breschel rijdt geen PR, en voor de RVV moeten ze het echt puur hebben van de breedte. Want ze hebben een heel breed middenveld (Wynants, Tankink, Tjallingii, Van Winden), maar of ze een echte spits hebben, is nog maar de vraag.quote:
En als je dan bijvoorbeeld weer naar Ten Dam kijkt, die werd er gewoon bergop weer compleet afgereden door de zeker ook al uitgewoonde Veuchelen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:07 schreef DutchSL het volgende:
Dit is een te steile klim voor Luis Leon, nu 24e en paar jaar terug ook 24e op ongeveer dezelfde achterstand. Ten Dam had zijn krachten verspeeld toen die van het peloton naar kopgroep reed.
Eens, je kan op dit moment gewoon nog weinig zeggen. Gilbert rijdt ook bagger, maar kritiek daarop is zwaar voorbarig, om maar een voorbeeld te geven.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:07 schreef DutchSL het volgende:
Kasseien in april is méér dan alleen PR hequote:Op donderdag 8 maart 2012 17:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Breschel rijdt geen PR, en voor de RVV moeten ze het echt puur hebben van de breedte. Want ze hebben een heel breed middenveld (Wynants, Tankink, Tjallingii, Van Winden), maar of ze een echte spits hebben, is nog maar de vraag.
Ik zeg toch ook RVV en PRquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:16 schreef thettes het volgende:
[..]
Kasseien in april is méér dan alleen PR he
Er zijn trouwens maar twee spitsen in het hele veld wat mij betreft (Boonen en Cancellara) en in mindere mate misschien Ballan en de ook dramatisch rijdende Hushovd + Gilbert. Dus het gebrek aan een echte spits kun je ze gewoon niet verwijten.
Ik zal ook niet zeggen dat het nu goed is hoor, maar zo dramatisch is het echt niet. En als een van de weinige ploegen die overal voor een zege mee kan doen, moet je ook accepteren dat je er dan vaak net naast zult grijpen.
Wel mist inderdaad een type Freire die altijd wel wat pakt. Misschien wordt Matthews dat binnen enkele jaren wel.
Ik vond Boom een even grote toevalstreffer als Tjallingii of Vansummeren.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:11 schreef OProg het volgende:
[..]
Breschel is afgevallen en rich zich op de Ardennen, wat ik nog maar moet zien gebeuren. Boom hoop ik in Parijs Roubaix en moet ik Vlaanderen nog maar zien. Tjallingi was toch grotendeels een toevalstreffer natuurlijk.
Oneens, wat betreft het eerste dan. Boom verbetert elk jaar in het klassiekerwerk, dat zie je gewoon. Daarnaast is er nog wel een gigantisch verschil tussen die laatste twee renners die je noemt, die al een tijd meerijden in dit soort koersen, en Boom die pas een paar jaar meedoet.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vond Boom een even grote toevalstreffer als Tjallingii of Vansummeren.
Als het Cancellara vs. Hushovd vs. Boonen was geweest, dan liggen die er allemaal af, punt.
Ik denk dat die vanaf volgend jaar voor Greenedge rijdt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:16 schreef thettes het volgende:
[..]
Wel mist inderdaad een type Freire die altijd wel wat pakt. Misschien wordt Matthews dat binnen enkele jaren wel.
Ja kilo's maken echt zoveel uitquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:11 schreef Slobeend het volgende:
Ut BeestMaar waarom kan Westra het nu wel en afgelopen jaren niet? Heeft dat alleen maar te maken met verloren kilo's, maakt dat zóveel uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |