Inderdaad, helemaal niet zo'n slechte situatie.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:21 schreef marcodej het volgende:
Ach, nu hoeven ze ook nog niet het gewicht van de koers te dragen.
Als die niet had gejuicht had die ook geen geel.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:21 schreef marcodej het volgende:
Ach, nu hoeven ze ook nog niet het gewicht van de koers te dragen.
quote:Mollema gokt op laatste klim
door Van onze Telesportredactie
Onet-le-Chkteau - Bauke Mollema probeert vandaag in de vijfde etappe van Parijs -
Nice alsnog succes te boeken. De Raborenner miste in de tweede etappe de slag en
zag een goed klassement verloren gaan. Toch wil Mollema nog niets van zichzelf laten
zien in de etappekoers.
Raborenner Bauke Mollema gaat tijdens
de koninginnerit van Parijs - Nice voor de
dagzege.
"Ik voel me goed, dus ik wil vandaag iets proberen", zei Mollema voor de start van de
vijfde etappe, die wordt gezien als de koninginnerit van Parijs - Nice. "De reden dat ik
niet kort in het klassement rijd heeft alles te maken met de dag dat we de slag misten
en niets met mijn huidige vorm. Er liggen nog wel wat kansen voor me, bijvoorbeeld
een keer de dagzege pakken. Als ik dat wil dan maak ik de meeste kans op de
slotklim naar Mende, dus ik ga vandaag iets proberen.
Erg hè! Had zomaar twee seconden meer kunnen pakken. Als hij de afsluitende tijdrit twee seconden tekort komt zal hij zichzelf vervloeken.quote:
Bijvoorbeeld een Mollema heeft volgens mij veel meer koerskilometers nodig om echt in topvorm te raken. Dat en het kwaliteitstekort natuurlijk.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:45 schreef Zelva het volgende:
Ik kan wel huilen om Rabobank eigenlijk. Dan ga je eigenlijk als klimmersploeg het nieuwe seizoen in, en word je klimmersselectie er in Parijs-Nice op alle fronten afgereden.
Wat is er aan de hand?
Nou ja, als je zelf zegt dat je je goed voelt en het de laaste kans is, maar dan op 4 minuten wordt gereden.. Dan is er toch wel iets mis lijkt me..quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:50 schreef marcodej het volgende:
Vraag me af waar ze in de winter mee bezig zijn geweest. Ook in Tirreno nergens. Piek laat in het seizoen gelegd?
Ik denk totaal verkeerd getraind, totaal de verkeerde trainingsschema's. Maar goed, we moeten wachten. Als ze in april nog niet in supervorm zijn, kan je dat inderdaad concluderen. Tot dan moeten we wachten.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:45 schreef Zelva het volgende:
Ik kan wel huilen om Rabobank eigenlijk. Dan ga je eigenlijk als klimmersploeg het nieuwe seizoen in, en word je klimmersselectie er in Parijs-Nice op alle fronten afgereden.
Wat is er aan de hand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |