abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108783409
2012

12 maart: Webkim (jongen)
***21 maart: Kuukske en JDude*** (jongen)
27 maart: Oeke
*** 31 maart: flugeltje en Martijn_AR *** (jongen)

01 april: Superwormjim (jongen, papa)
07 april: Asyniur (jongen)
12 april: Marrije (meisje)
13 april: Rixtje (jongen)
21 april: Xanteh
26 april: Roosje84 (jongen)

02 mei: Zoë23 (meisje)
03 mei: Knife (papa)
06 mei: Soohr (papa)
07 mei: Sproet-je (jongen)
17 mei: Sam1993
18 mei: Tinuviel en iamredleader
24 mei: Covie

16 juni: adesse
23 juni: Phaidra (jongetje)
26 juni: KatyM (jongetje)
26 juni: Marjolijntje (meisje)
29 juni: bijtje84 (2 jongens)
29 juni: Lunta
30 juni: clauwheee (meisje)

4 Juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
12 juli: Fenne
12 juli: Kersjes (jongen)
13 juli kin238 (meisje)
17 juli: Sonnetje85 (meisje)
21 juli: Gerberaatje (meisje)
24 juli: Tante_Soesa (meisje)
26 juli: Troeta (meisje)

1 augustus: Nanadu
3 augustus: _Bunny_ (meisje)
6 augustus: maffemuts (jongetje)
16 augustus: SupremeEvil
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

1 september: Sopho
10 september: LeNeHe
***10 september: Loodje en Blijepeen***
13 September: Frups
17 september: Kwisted

03 oktober: Freubelot
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
12 oktober: Mangostine
13 oktober: Sorbootje (neefje of nichtje)
eind oktober: Enfermera

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door Xanteh op 06-03-2012 15:40:34 ]
pi_108783598
Wat een fijn hartelijk welkom! Heerlijk!

Mag ik ook in de OP? 3 augustus, a little girl :-D
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
pi_108783633
Wat? SuperwormJim krijgt een kindje?
  dinsdag 6 maart 2012 @ 15:12:40 #4
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_108783735
nee, dat is een 1 april grap

(sorry, kon het niet laten..... open deur ik weet het.... sorry SWJ :* )
pi_108783858
Ik schrok al een beetje. SwJ die zich gaat voortplanten? Dan komen er nog meer van die zuurpruimen op deze wereld.

Tevens is het topic niet gechained aan de reeks.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 15:20:22 #6
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_108783985
goed punt Dimens, misschien wil 1 van de modjes dat even doen.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 15:26:52 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108784205
Fixed! :7
  dinsdag 6 maart 2012 @ 15:30:41 #8
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_108784323
thanx :*

(en nou ga ik ook weer terug naar mijn 'eigen' (baby)topic)
pi_108784660
Ja sorry, ik wist niet hoe dat moest :') Dank je voor de fix ;)

En heb _Bunny_ toegevoegd *O*
  dinsdag 6 maart 2012 @ 15:42:06 #10
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108784662
Fieder :*

Welkom Bunny!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_108784724
Fieder wat een naar nieuws :* sterkte.

Bunny welkom!
pi_108785163
Fieder, wat naar! Sterkte :*

Welkom Bunny!

Zo, ik heb mn rondje weer gehad. Eerst vlos voor bloeddruk. Die was nu goed (125/74 uit mn hoofd) en geen eiwitten in mn urine. Over 2 weken weer 'gewone' controle. En net bij de fysio geweest voor de eerste keer. Het is niet de 'standaard' bekkenpijn die bij de zwangerschap komt kijken, maar een geïrriteerd gewrichtje. Ze had em in ieder geval goed te pakken, damn wat doet dat zeer! Zou vandaag ook nog wel even goed pijnlijk blijven, helaas. Volgende week weer terug en dan krijg ik oefeningen enzo. Ik hoop dat het gaat helpen want momenteel wordt het alleen maar erger, eigenlijk..
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_108785241
Bunny welkom!

Ohh fieder.. :(
Sterkte..

Asy,
Dat van t douchen herken ik wel, ben dan ook kapot
ik douche nu bijna altijd met m'n lief. Kan ie me ook mooi in en uit bad helpen :9 haha
(echt niet handig, staand douchen in bad :{ .. zitten ook niet.. Liefst zou ik t bad eruit slopen :9 maar dat mag niet haha )

En bewegende buik O+

Marjolijntje
Hoop dat t helpt de fysio enz,
Vaak wordt t eerst erger en dan beter toch? Ik hoop t! :*

Op de fiets naar de stad geweest :X nu weet ik weer waarom ik al een hele tijd niet gefietst heb..
Lopen gaat veel beter.. Was wel lekker om even buiten te zijn.
& vanaaf komen wat vriendinnen langs :) O+
  dinsdag 6 maart 2012 @ 16:07:22 #14
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108785534
Hier gaat fietsen juist beter.... Heb ik laatst weer een klein stukje gedaan... Ik kan alleen niet meer zelfstandig afstappen, dus Tijn moet helpen :')
  dinsdag 6 maart 2012 @ 16:14:56 #15
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_108785753
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 16:07 schreef flugeltje het volgende:
Hier gaat fietsen juist beter.... Heb ik laatst weer een klein stukje gedaan... Ik kan alleen niet meer zelfstandig afstappen, dus Tijn moet helpen :')
:D Sorry, ik zie het helemaal voor me
pi_108785936
Ik ook! :D

Vrijdag echo. Ik vind het maar spannend.
pi_108786111
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 15:20 schreef Kyara het volgende:
goed punt Dimens, misschien wil 1 van de modjes dat even doen.
Geen probleem, zo hosselen we.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 16:27:14 #18
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108786197
Marjolijntje, fijn dat alles goed was!

Sorbo, spannend hoor! Hoe ver ben je dan?

Zoë, ik moet ook douchen in bad. :Y

Klossen komen morgen. Die arme chauffeur zou anders helemaal ongelukig moeten rijden en hij moest nog 7 adressen (heleboel spoedjes tussendoor). Morgen is hij in een dorp in de buurt en dan komt hij ze hier brengen.
pi_108786378
Welkom Bunny!

Ik ben net weer goedgekeurdbij de vk. Kindje is nog niet verder ingedaald dan het hele kleine stukje dat ie wel was. Dus ben benieuwd wat er de komende week gaat gebeuren :) Inwendig onderzoek is dan ook ren week verzet.

Ze hebben wel flink gevoeld bij z'n koppie /m'n onderbuik dus ik heb nu wel een bietje pijn. -O-.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_108786419
9 weken!

Weten jullie wat genant is? Ik kwam er van de week achter dat de klossen (van de thuiszorg) van de vorige keer nog bij ons staan. In een rommelhok. Nooit teruggebracht kennelijk. Ook nooit iets van gehoord. Niet best! Maar goed, dan is dat maar vast geregeld.... :')
  dinsdag 6 maart 2012 @ 16:35:16 #21
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_108786509
Sorbootje, hoe is het bij jullie geregeld mbt kraamzorg?
pi_108786550
Hehe Sorbo :D

Asy, wat een luxe dat je ze kan laten brengen. Stom dat ze vorige keer zo moeilijk deden...als ze jouw verzekeringsgegevens hebben moet het toch gewoon geregeld zijn zou je denken :?

Marjolijn, fijn dat je bloeddruk goed was!
Houden zo!
En ergens wel fijn dat je klachten geen bekkenklachten zijn (althnas denk ik..ook afhankelijk van hoe het zich ontwikkeld uiteraard) en hopelijk gaan de oefeningen helpen!

Hier nog een uur werken *O*
Viel me nog 100% mee eigenlijk :o Vanavond iig errug op tijd mn bed in.
Oh en beebje is lekker bezig O+ Heel schattig schopjes hehe (sorry kom ik weer :') maar vind t zo leuk dat t nu opeens zo duidelijk is :'))
pi_108786675
Kyara, ik krijg kraamzorg. K en J moeten zelf kraamzorg inhuren.
pi_108786679
*O* Voor alle mijlpalen en goede controles.

Sorbootje oeps! Haha! Je wilde ze gewoon graag houden :P

Iedereen bedankt voor jullie lieve woorden. Net even flink gehuild, nu weer rustig. Zal de komende tijd wel op en af gaan. Voor vanavond lekker pizza gehaald, gezellig met O+

Blijf voorlopig nog wel even meegluren tot ik weer klaar ben voor streepjestopic. Er komen binnenkort weer verse beebs aan dusssss O+ En wil mn ex-oktober maatjes ook graag blijven volgen :* al zal dat soms misschien even steken... :@

Hoop dat ik snel mijn eigen ervaringen weer kan gaan delen.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 16:46:08 #25
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108786867
He Fieder wat ben je toch een lieverd O+ :* Lekker pizza :Y)
Duh, logisch dat het steekt zeg! :* Dat mag best!
Ik hoop je snel weer te zien en pas goed op jezelf :*
I never look back, darling. It distracts from the now.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 16:46:16 #26
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_108786872
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 16:39 schreef Sorbootje het volgende:
Kyara, ik krijg kraamzorg. K en J moeten zelf kraamzorg inhuren.
maar krijg je dan niet minder uren omdat er geen baby is?
pi_108787119
quoten lukt om de een of andere reden niet, maar Kyara, dat weet ik niet precies. Ik geloof het niet, of in elk geval scheelt het niet heel veel. Ik heb natuurlijk wel nog een peuter rondlopen en ben wel bevallen. Maar goed, dit komt allemaal nog wel. Eerlijk gezegd maakt het me ook niet zoveel uit. Mijn moeder komt vast gezellig even logeren O+
pi_108787206
Fieder :* !
pi_108787340
Ja ook van mij een :* Fieder!
  dinsdag 6 maart 2012 @ 16:59:59 #30
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_108787344
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 16:53 schreef Sorbootje het volgende:
quoten lukt om de een of andere reden niet, maar Kyara, dat weet ik niet precies. Ik geloof het niet, of in elk geval scheelt het niet heel veel. Ik heb natuurlijk wel nog een peuter rondlopen en ben wel bevallen. Maar goed, dit komt allemaal nog wel. Eerlijk gezegd maakt het me ook niet zoveel uit. Mijn moeder komt vast gezellig even logeren O+
Ja, dat is natuurlijk ook zo. Ik was even nieuwsgierig ;)
pi_108787496
Fieder, heel veel sterkte ;( Klopte je gevoel dus toch helaas.

Kuuks, fijn dat je bent goedgekeurd!

Kwisted 12 weken, belangrijke mijlpaal *O*

Bunny, welkom!

Nog even over mijn bevallingsavond.. nou het was echt shocking om zo die placenta en de bijbehorende derrie eruit te zien gutsen, niet normaal :o Met golven. En toen dus de baby en je doos wordt zo uitgerekt en komt helemaal naar buiten ook :o. Ik was er nog helemaal niet mee bezig, maar nu ik dit heb gezien, jeeez :o.

En veel van die zeikwijven die maar bleven doorgaan op details in ' wat als' situaties.. je zit daar in een plenaire sessie, stel dat soort vragen lekker in een persoonlijk gesprek.
Oh werden vooral veeel vragen gesteld over pijnbestrijding. Daar maak ik me niet zo druk om. Al hebben ze dus niet zo'n pompje in het VU nog, wat ze in andere ziekenhuizen wel hebben. En wat een aantal hier heel goed vonden werken volgens mij :?

Phaidra,ga je ook in het VU bevallen of niet? Ik moet maar afwachten of er plek is hoor, want ik heb geen medische indicatie. Maar wil wel dat het een Amsterdammer wordt natuurlijk, dus wil niet naar Amstelveen of Hoofddorp :+.
pi_108787770
Ik zou geloof ik niet zo zitten wachten op beelden van een bevalling eigenlijk..
Zelfs nu niet..hehe en ik heb er al 1 meegemaakt ;)
Sommige dingen wil je gewoon niet weten (althans ik dus..) Volgens mij ga je je er dan allemaal maar drukker om maken...Ik wil gewoon niet weten hoe het eruit ziet als ik beval...Ik steek graag mn kop in het zand voor dat soort niet charmante situaties ;)
pi_108787893
Kuukske *O*

KatyM. Whut? :o je doos komt naar buiten? Wha

Gelukkig hebben de verloskundigen zoiets vaker gezien :9 haha

Mmmmm we eten zuurkool maar kheb zin in noodles O+
gisteravond ook al.. Grr
  dinsdag 6 maart 2012 @ 17:57:18 #34
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108789195
Kuuks, helemaal goedgekeurd! *O*

Fiedertje, ik hoop stiekem op een wondertje :*

Sorbo alweer 9 weken! :o

Wij hebben lekker nasi met zelfgemaakte saté op en kroepoekjes O+
pi_108789340
Zoe, ik kan t zonder plaatjes niet echt uitleggen wat ik bedoel dus ik denk dat ik dat iedereen maar bespaar O+

Sonnetje, ik hanteer dezelfde methode maar het was vooral mn vriend die graag wilde gaan, onder het mom 'Ja maar ik weet helemaal niet hoe zoiets gaat!' En bedankt.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 18:08:59 #36
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108789545
Katy, misschien anders een paint aan wagen? O-)
pi_108789726
Iemand hier tips over hoe je jezelf niet helemaal gek maakt steeds? Ik stel mezelf vreselijk teleur momenteel, want normaal ben ik juist heel nuchter wat dit soort zaken betreft. Net was ik Martijn van z'n werk ophalen, en kreeg ik (onder)rugpijn. Nou, tegen de tijd dat we thuis waren, had ik mezelf ervan overtuigd dat het weer mis was (de miskraam ging toen ook gepaard met net zo'n rugpijn als ik zojuist had). Heb thuis, na wc-bezoek, even een potje zitten huilen, terwijl het niet mis lijkt te zijn (Martijn: "dat zijn de hormonen :Y " Hehe :D :') ).

Maar goed. Ik probeer mezelf te vertellen dat áls het misgaat, het toch wel misgaat. Daar doe je niks aan. Dus waarom niet gewoon proberen te genieten zolang alles in orde is? Alleen lukt dat dus niet en maak ik mezelf van tijd tot tijd horendol. Of hoort dat er gewoon bij? Meh. Ik vind mezelf niet leuk nu :(

Dus. Als iemand tips heeft, dan hoor ik dat graag :+
pi_108789784
Coco.. enige tip die ik voor je heb in dit soort gevallen: Blijf relativeren en laat je lekker in de watten leggen door je mannie!

Als het zo is.. dan doe je er toch niks tegen. Dus geef vooral jezelf niet de schuld!
pi_108789843
Kom ik net bij mijn moeder .. daar was straks een vriendin van haar koffie wezen drinken..

En die vriendin wist dat ik zwanger was??? :o

IEMAND heeft zich voorbij geluld }:| ... En dat kunnen er niet zo heel veel zijn!

En Fieder :* .... ik had mezelf beloofd dat wij op dezelfde dag zouden bevallen! Want we scheelden maar een paar dagen ... }:| .. Ik hoop je snel weer hier te zien wijffie! :Y
En voor nu .. lekker aan jezelf denken en de boel even de boel laten. Vind het heel normaal dat je nu verdiet hebt. Maar houd vol he!
pi_108789855
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 18:18 schreef Twinkle20 het volgende:
Coco.. enige tip die ik voor je heb in dit soort gevallen: Blijf relativeren en laat je lekker in de watten leggen door je mannie!

Als het zo is.. dan doe je er toch niks tegen. Dus geef vooral jezelf niet de schuld!
Oh, ik geef mezelf sowieso niet de schuld hoor :D Wat dat betreft is het geen probleem. Ik denk alleen dat de miskraam zn sporen heeft achtergelaten (heb het volgens mij helemaal verwerkt, maar er is nu toch een soort extra angst dat het misgaat, ofzo). En misschien zijn het (deels) ook gewoon echt de hormonen :+

Nu gaat het ook wel weer. Martijn is lief O+ Mensen om me heen zijn lief O+ Ik vind mezelf alleen zo stom omdat ik het relativeringsknopje kwijt lijk te zijn :')
pi_108789877
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 18:20 schreef Twinkle20 het volgende:
Kom ik net bij mijn moeder .. daar was straks een vriendin van haar koffie wezen drinken..

IEMAND heeft zich voorbij geluld }:| ... En dat kunnen er niet zo heel veel zijn!
Kan het niet ook iemand zijn die jou heeft herkend op fok ofzo? Anders sowieso wel heel erg lullig dat iemand zn mond voorbij heeft gepraat als jullie het verder nog voor jullie wilden houden.
pi_108789881
Ik heb laatst ook wat filmpjes gezien van hypnobirthing maar Katy heeft wel gelijk.. echt je doos wordt HUUUUUGE :o :')

Had het er straks met mijn mama nog over .. die zegt: Komt allemaal goed schatje :')

Gelukkig maar dat ik dat op dat moment niet kan zien als ik daar lig te bevallen :')
En ik heb mijn man (die's fotograaf) VERBODEN om foto's tijdens de bevalling te maken. Die moet naast mij staan zodat ik hem helemaal fijn kan knijpen :') :@
pi_108789913
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 18:21 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Kan het niet ook iemand zijn die jou heeft herkend op fok ofzo? Anders sowieso wel heel erg lullig dat iemand zn mond voorbij heeft gepraat als jullie het verder nog voor jullie wilden houden.
Nou ja tis meer van.. als het fout gaat dat ik dan geen zin heb i allemaal van die mensen die me aan gaan klampen en zeggen dat ze het erg voor me vinden en goedbedoelde ongevraagde adviezen gaan geven enzo.

Dit internet is nog (redelijk) anoniem.

Alleen mijn man weet dat ik hier zit.. maar verder niemand :?
pi_108789995
Fieder wat ontzettend naar! Dikke :*

En ook een :* voor Coco. Ik ben normaal ook heel nuchter (een echte Groningse :P) maar de eerste weken van deze zwangerschap was ik dat ook echt niet door de miskraamervaring. Dus jezelf niet stom voelen!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_108790028
Mensen kunnen je ook herkennen aan wat en hoe je post Twinkle, aan zo'n tripje Beekbergen kan iemand goed doorhebben wie je bent.

Geen tips hier Coco, ik kan nu vreemd genoeg juist meer loslaten dan in het IUI traject, toen had ik nog een beetje het idee dat ik het kon beïnvloeden.
pi_108790058
Haha daar heb je gelijk in!

Hmm.. toch maar eens meer op gaan letten dan O-)
pi_108790080
Ik ga vanavond of morgen een paint poging wagen denk ik *)

Coco, ik kan je niet helpen, t blijft wachten tot de echo helaas..maar druk maken helpt sowieso niet, daarbij is de kans dat t goed gaat veel groter! :*
pi_108790213
True, Katy, de kans dat het goed gaat, is natuurlijk ook groter. Ach ja. Ik gooi het maar op hormonen. En zoals een heel lief iemand me net dm'de: we gaan er maar gewoon van uit dat het een goed teken is, mijn gejank. Veel hormonen blijkbaar :+ Veel hormonen = goed O+
pi_108790460
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 18:20 schreef Twinkle20 het volgende:

En Fieder :* .... ik had mezelf beloofd dat wij op dezelfde dag zouden bevallen! Want we scheelden maar een paar dagen ... }:| .. Ik hoop je snel weer hier te zien wijffie! :Y
En voor nu .. lekker aan jezelf denken en de boel even de boel laten. Vind het heel normaal dat je nu verdiet hebt. Maar houd vol he!
:* :* :* Bedankt!
Grr wie heeft zn mond opengetrokken!!??

Coco ik was sowieso al super bezorgd deze afgelopen weken maar ik zal bij een (hopelijk) volgende zwangerschap volgens mij stijf staan van angst... Ik kan kennelijk heel goed aanvoelen wanneer het mis is, ik heb het vorige week gewoon precies aangevoeld dat het gestopt was. Dat zal volgende keer wel moeilijk worden.
En dan zeggen ze, niet zoveel mee bezig zijn :')

Ik ben ook blij dat bijna niemand het weet. Heb wel besloten mijn baas in te lichten. Als ik morgen niet begin te bloeden dan ga ik donderdag weer werken (afleiding en drukke tijd op werk).
Mocht het dan op werk losbreken snapt hij iig waarom ik zonder berichtje de deur uit ren...
Dat weegt dan voor mij op tegen het feit dat hij weet dat we bezig zijn.
Of doe ik iets doms? T is wel een botte zak :')

Wat hebben trouwens veel mensen een mk gehad!!!
pi_108790555
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 18:45 schreef Fieder het volgende:

[..]

:* :* :* Bedankt!
Grr wie heeft zn mond opengetrokken!!??

Coco ik was sowieso al super bezorgd deze afgelopen weken maar ik zal bij een (hopelijk) volgende zwangerschap volgens mij stijf staan van angst... Ik kan kennelijk heel goed aanvoelen wanneer het mis is, ik heb het vorige week gewoon precies aangevoeld dat het gestopt was. Dat zal volgende keer wel moeilijk worden.
En dan zeggen ze, niet zoveel mee bezig zijn :')

Ik ben ook blij dat bijna niemand het weet. Heb wel besloten mijn baas in te lichten. Als ik morgen niet begin te bloeden dan ga ik donderdag weer werken (afleiding en drukke tijd op werk).
Mocht het dan op werk losbreken snapt hij iig waarom ik zonder berichtje de deur uit ren...
Dat weegt dan voor mij op tegen het feit dat hij weet dat we bezig zijn.
Of doe ik iets doms? T is wel een botte zak :')
Botte zak of niet, zó ontzettend bot zal hij toch ook wel niet zijn :o Ik heb het op t werk aan mijn coördinatoren verteld. Om meerdere redenen: dan weten ze waarom ik tegenwoordig wat vaker eerder weg ga (en dus overleggen ga missen enzo), en inderdaad, stel het gaat mis, dan weten ze ook waarom ik misschien ineens afwezig ben. Vind dat zelf wel een prettig idee.
pi_108790895
Ja inderdaad. Denk ook dat het toch een goed idee is het te vertellen.

Net MvM afgebeld, confronterend... Hoop dat ze iets aan mn 2 weekjes plas zullen hebben.
Morgen is mn moeder vrij, die komt lekker langs. Ze vertelde me net dat zij wel eens een curettage heeft gehad, zo leer je nog eens wat over je moeder :')
pi_108790897
Haha Katy :D

Coco :*

Twinkle :o das niet zo tof, als iemand t door heeft verteld iig..

Fieder, hoop niet dat je baas zo'n botte zak is :o en dat je de steun krijgt die je verdient :*
pi_108791638
Fieder ;(
Sterkte.

Coco, misschien is het gewoon niet meer dan normaal dat je je zo voelt en overal alert op bent, gezien je eerdere ervaring. Je mag jezelf die tijd toch ook gunnen? Het enige dat jij zelf in de hand hebt, is hoe bewust je omgaat met je zwangerschap. Lekker broeden dus en laat je verwennen idd... na de 13 weken komt het vertrouwen vanzelf. :*
pi_108792018
Fieder, oh nee wat een rotnieuws. Heel veel sterkte...
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_108792019
Hee dames,
Ff stil geweest hier maar lees nog braaf mee. Gewoon even niks te melden :)
Heb een boel gelezen, nog even een knuffel voor Fieder...wat blijft dat toch erg om te lezen zeg. Dan besef je maar weer dat het zo bijzonder is als het goed gaat, vind ik soms best oneerlijk. Hopelijk ben je snel weer terug in dit topic Fieder.

Gisteren naar de vlos geweest, ben 17 weken deze week, alles nog goed. Voel af en toe iets kriebelen, denk dat dit de baby is. Voel dan een paar kriebeltjes/plopjes achter elkaar, tis wel grappig gevoel. Ook ingeschreven voor een rondleiding bij geboortecentrum Origine, vandaag ineens een brief met inschrijfformulier in de brievenbus! Maar aangezien we niet thuis willen gaan bevallen is het geboortecentrum automatisch de plek waar we wel gaan bevallen. Ziet er wel luxe uit zo op de website :D wacht nog ff de rondleiding af, Kuukse jullie gaan hier toch ook heen?

Hebben jullie het trouwens al met jullie partners gehad over wat hij denkt te gaan doen tijdens de bevalling? Mijnes denkt namelijk dattie rustig met een koffietje en zn iPad op een stoeltje naast me zit te wachten tot de baby er is...Dus ik 'Nee man, je moet mij ondersteunen en helpen met bijv. ademhaling ofzo' maar hij denkt, als jij pijn hebt oid roep ik gewoon een zuster en die gaat jou dan helpen... Hmm

Denk dat we ons nog niet zoveel kunnen voorstellen bij hoe zo'n bevalling nou gaat, dus wilde ik toch misschien de cursus 'samen bevallen' doen, alleen wil mijn vent daar eigenlijk niet mee naar toe... Hoe doen jullie dat!? Kan 'm moeilijk dwingen toch ;)
pi_108792858
Dank je SE :*

Haha die vent van jou!! Met zn iPad :') Misschien is hij gewoon bang? Je hebt nu in ieder geval aangegeven wat je verwacht.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 19:49:07 #57
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_108793303

@SE; mijn lief had de volgende dag spierpijn in zijn arm en buik! :D (van mij omhoog houden tijdens het persen) Dus nix zitten en koffie drinken hoor! Yoga vond hij ook niets, maar dat was maar 2 keer en hij heeft er toch wat van onthouden. Denk wel dat het enige nut heeft (understatement) dat een man mee gaat naar een cursus of zich ergens inleest ofzo.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  dinsdag 6 maart 2012 @ 19:51:13 #58
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108793414
SE, mijn man is hetzelfde hoor!
Die vond het raar dat hij mijn rug moest masseren van mijn vlos tijdens een wee. HIj was allang happy dat de stagiaire-vlos van het ziekenhuis dat aan het doen was! :D

Coco, je bent niet raar hoor. Heel normaal dat je onzeker bent na zoiets :*
  dinsdag 6 maart 2012 @ 19:55:35 #59
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108793633
Martijn heeft wel met z'n iPad zitten spelen tussendoor hoor, maar wij waren dan ook al in het ziekenhuis vanaf inleiden... Dat is erg saai kan ik je vertellen...
pi_108793902
Mijn vent is hier thuis gewoon zijn eigen gang gegaan omdat ik onder douche stond en de badkamer niet zodanig is dat je er eens gezellig bij komt zitten.

In het ziekenhuis ging ik doezelen met de ruggenprik en heeft mijn vent tv gekeken en avondeten gegeten :Y) De rest van de tijd was hij mee onderweg naar de O.K. of was ik aan het persen.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_108793948
Die van mij zou ik ook met geen 10 paarden naar zo'n samen bevallen cursus krijgen hoor :@
Dat gewoon niet zo hem. Is ook niks voor mij trouwens :D
En wat ie doet, tja dat loopt vanzelf wel denk ik. Althans hij heeft mij echt super ondersteund tijdens de bevalling O+
Hij had geluk trouwens, tegendruk geven in mn onderrug vond ik 10x niks...ah wat een klotegevoel was dat zeg. Hij mocht dus mn hand vasthouden terwijl ik gewoon mn weeen op mn zij liggend aan t opvangen was (khad zn hand ook echt nodig om rustig te blijven)
Oh en die van mij is dus nergens mee naartoe geweest (ik zelf heb ook geen cursus gedaan) en heeft ook geen boeken gelezen ofzo. En tis toch goed gekomen ;)
Hij had trouwens ook geluk dat de bevalling maar 7 uur duurde, waarvan hij de eerste 1,5 uur gewoon nog sliep :D dus toen het begon begon t ook echt, dus hadden helemaal geen tijd om iets anders te doen :)

Katy, haha arme jij dan ;) dat je mee moest met je vent :P
Wij zijn trouwens ook helemal niet naar t ziekenhuis geweest voor een rondleiding, mja ik had die rondleiding met mn zus al gehad toen ze zwanger was van mn nichtje :P Hij had de couveuseafdeling, de kraamafdeling en de verloskamers ook gezien bij mn zus dr bevallingen. Dus daarom zijn we niet geweest :) Anders waren we denk ik wel gegaan.
(verder hadden we alles wel goed geregeld voordat t kind kwam hoor :P alleen dit soort dingen dus niet gedaan)

Coco, lijkt me vervelend zo onzeker te zijn, mja ook logisch. Hopelijk blijft deze gewoon lekker lang plakken! :*
  dinsdag 6 maart 2012 @ 20:05:43 #62
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108794174
Oja, ik vergat Coco...

Coco, ik kan echt helemaal niets zeggen wat je angst voor weer een miskraam weg kan nemen. Die blijft er gewoon inzitten. Het enige wat 'helpt' tegen de angst en het verdriet van een eerdere miskraam is een zwangerschap uitdragen.... Enige advies wat ik je kan geven is dat je toch moet proberen te genieten, zelfs als het dan weer misgaat heb je dan toch in elk geval die mooie zwanger-momenten gehad :*
  dinsdag 6 maart 2012 @ 20:10:57 #63
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_108794460
Zojuist 20-weken echo gehad, echt fantastisch! De mooiste echo tot nu toe, zoveel te zien en zo duidelijk! Alles was goed en het is nog steeds een meisje *O* !

Had wel last van het op mijn rug liggen. Werd af en toe niet lekker en na even op mijn zij gelegen te hebben ging het weer over. Merk echt dat kindje + accessoires ;) zwaarder wordt.

Coco, die onzekerheid is heel herkenbaar. Heb er nog steeds last van, ondanks de goede echo's en het feit dat ik de baby al voel. Net ook, ik lag echt met een hartslag van 180 op die tafel. Pure zenuwen en angst dat er iets niet goed was. Wordt dan ook wel pissig op mezelf want ik heb gewoon geen reden om zo nerveus te zijn. Gelukkig ook genoeg genietmomentjes en zolang die zwaarder blijven wegen komt het wel goed :).
pi_108794614
*O* voor de goede echo. En *O* dat t nog een meisje is ;)
Ik zou niet meer naar de kapper gaan.tante soesa :P naar is dat, bij mij bleef t tot de bevalling iig
pi_108794774
Tante_S, fijn dat alles goed was! *O*
Enneh, foto's? O-)
pi_108794838
Ik denk dat niemand hier die 20wk+ is nog naar de kapper durft :P
  dinsdag 6 maart 2012 @ 20:21:52 #67
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_108795027
Fieder, heel veel sterkte :*

bunny welkom en gefeliciteerd *O*

Kuukske en Tante Soesa ook weer goedgekeurd zag ik ^O^

Ik heb trouwens spierpijn in mn rug OMG. Maargoed, ik ben niet meer zwanger :+
Hebamme heeft vanochtend wel mn buik gemasseerd :Y Was best lekker eigenlijk :@ Zou helpen tegen de naweeen/krampen en was goed voor mn darmen ofzo. Naja, het zal wel ;)
  dinsdag 6 maart 2012 @ 20:22:51 #68
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108795085
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 20:18 schreef Mangostine het volgende:
Wrom niet?
  dinsdag 6 maart 2012 @ 20:23:31 #69
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_108795116
SE, als jouw man ziet hoeveel pijn je hebt dan gaat ie je echt wel bijstaan hoor. Tenminste, dat mag je best verwachten.

Coco, tis ook zo onzeker allemaal, zo bijzonder, zo ongrijpbaar. Sterkte en ik hoop dat je toch nog kunt genieten dan pakken ze je dát in elk geval niet meer af.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 20:23:44 #70
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_108795127
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 20:17 schreef Mangostine het volgende:
Tante_S, fijn dat alles goed was! *O*
Enneh, foto's? O-)
Paar foto's maar ze wilde niet stil liggen dus het zijn niet de duidelijkste :'). Hebben ook heel wat moeten porren en duwen om alles goed te kunnen zien! Ik zal eens kijken of ik ze in kan scannen :)
pi_108795146
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 20:18 schreef Mangostine het volgende:
*D
T grote probleem is t wassen :P gewoon thuis doen kan geen kwaad ;)
pi_108795175
Qua kotsrisico, is een fantastisch relaas over voorbijgekomen hier! :D
  dinsdag 6 maart 2012 @ 20:24:57 #73
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_108795202
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 20:10 schreef Tante_Soesa het volgende:
Zojuist 20-weken echo gehad, echt fantastisch! De mooiste echo tot nu toe, zoveel te zien en zo duidelijk! Alles was goed en het is nog steeds een meisje *O* !

*O*
  dinsdag 6 maart 2012 @ 20:25:29 #74
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108795226
Ah okay, ik vroeg het me al af aangezien ik vorige week nog uitgebreid bij de kapper ben geweest inclusief kek kleurtje en een dag later een paar uur bij de schoonheidsspecialiste in de stoel gelegen heb :D
pi_108795349
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 20:25 schreef flugeltje het volgende:
Ah okay, ik vroeg het me al af aangezien ik vorige week nog uitgebreid bij de kapper ben geweest inclusief kek kleurtje en een dag later een paar uur bij de schoonheidsspecialiste in de stoel gelegen heb :D
O+
Beter!
Ik waag me er dit keer niet aan :P hoewel k.wel naar de kapper moet, maar alleen knippen.
Schoonheidsspecialiste doe k in augustus wel weer :')
pi_108795652
Alleen knippen ja! :D
Ik word in bed al misselijk als ik plat op mijn rug lig... op mijn linkerzij gaat het best.
pi_108795822
Ik heb er dit keer geloof ik minder last van, maar ik ga t niet uitproberen hehe...
  † In Memoriam † dinsdag 6 maart 2012 @ 20:40:07 #78
309370 Nanadu
pi_108795990
fieder :* wat erg voor je, veel sterkte (ik hoop stiekem nog op een goede afloop en dat die 5% kans toch jouw kans is)

Wat fijn dat de 20 weken echo goed was Tante_Soesa *O* Ik kan mij je zenuwen goed voorstellen. Ik heb volgende week dinsdag de 20 weken echo en ben ook heel zenuwachtig.

SupremeEvil mijn man is wel mee geweest naar de partneravond op de cursus (met grote tegenzin), maar vond er niet veel aan. Tijdens mijn bevalling moest hij echter bij mij blijven en mocht hij mijn hand niet meer loslaten. >:)
pi_108799009
Fieder sterkte de komende tijd :*
pi_108799371
Supreme, wij gaan ook voor Origine inderdaad. De rondleiding duurt niet lang, maar ik vond het wel fijn om gehad te hebben hoor!

Wat betreft de man tijdens de bevalling: JD en ik hebben samen bevallen-cursus gedaan en dat is ons heel goed bevallen. JD was een beetje sceptisch in het begin maar is nu heel blij dat ie weet wat ie evt kan doen :) en dat is niet de zuster roepen omdat ik pijn heb :P ;).
  dinsdag 6 maart 2012 @ 21:41:15 #81
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_108799462
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_108799660
Fieder, wat erg meid :* sterkte!
pi_108799908
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 17:04 schreef KatyM het volgende:
Phaidra,ga je ook in het VU bevallen of niet? Ik moet maar afwachten of er plek is hoor, want ik heb geen medische indicatie. Maar wil wel dat het een Amsterdammer wordt natuurlijk, dus wil niet naar Amstelveen of Hoofddorp :+.
Haha nee, ik woon dan weer in H'dorp, dus voor mij is het ziekenhuis daar handiger (en ben zelf een Amstelveense, lol ;)). Ik ben trouwens wel erg enthousiast over het speciale bevalcentrum daar, een soort kraamhotel in het ziekenhuis, met grote kamers incl. badkamer met bad en echte bankjes enzo (en een breedbeeldtv voor de meneer). Op de website ziet het er iig super uit, binnenkort ook maar naar de info-avond (en hopen op minder schokkende beelden :')).

Coco, ik hield me de eerste weken vast aan het mantra: geen bloed, geen heftige krampen, dan ervan uitgaan dat het goed zit. Maar ik heb natuurlijk nooit een miskraam gehad, is toch heel anders... Hopelijk krijg je met elke dag wat meer vertrouwen :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 6 maart 2012 @ 22:10:37 #84
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108801050
Tante_Soesa, wat fijn dat alles er goed uitzag! *O*
pi_108801598
Fijn Tante_Soesa!

Ik krijg vriendlief ook niet mee naar een cursus. Ben ook nog nergens geweest.. Ga waarschijnlijk nog zwangerschapsyoga doen tijdens m'n verlof.

En O+ leek het wel een chill idee om de EK finale te gaan kijken ofzo :D. Nu nog goed timen :P
  dinsdag 6 maart 2012 @ 22:23:32 #86
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_108801658
Fiederer :*
Tante Soesa, fijn dat er een goeie echo was!
CoCo, die onzekerheid blijft kan ik je uit persoonlijke ervaring zeggen, die is 100% over als je je kindje gezond en wel in je armen hebt, en dan begint de volgende onzekerheid ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  dinsdag 6 maart 2012 @ 22:31:03 #87
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108802042
maffe, beterschap! :*
Snel opknappen hoor!
pi_108808975
Ohjoh Maffe. Snel opknappen hoor!
Hardloper.
IG @webkim
pi_108809374
Beterschap Maffe...

Nanadu, mijn vriend klinkt als de jouwe ;) hij wil met tegenzin nog wel een keer mee naar zo'n partneravond, maar niet de samen bevallen cursus doen... Naja, dan moet ik maar iets anders zoeken voor mezelf.

Kuukske, onze 'rondleiding' duurt 2 uur? Uh oh... Waar heb ik ons dan voor opgegeven :+ Hahaha, een voorlichtingsavond zie ik net:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woops... :@
pi_108809996
Oja, een zwangerschapscursus, moet ik ook nog aan denken! Geen idee wat me aanspreekt ook eigenlijk. Ik hoop ook dat mijn vriend er 'gewoon' bij wil zijn om me te ondersteunen zodat we samen wel met dat bijltje kunnen hakken. De hele cursus erbij zijn hoeft van mij dan weer niet.

Wat is de beste tijd om aan zo'n cursus te gaan beginnen?
Ik hou niet van hele zweverige dingen, ben wel graag in beweging.
De vrouw van mijn collega ging juist om sociale contacten op te doen, dat heb ik dan weer totaal niet. Ik wil vooral praktische tips over het bevallen, maar graag zonder de beelden erbij aub :-O

Tips zijn welkom!

Verder ben ik bang dat ik toch echt een bekkenspecialist moet gaan zoeken. Zoals al eerder gezegd staand werk en heb nu allebei de late diensten last gekregen van het bot bovenin mijn bil... Echt dat het 'erin schiet'.

Ziek melden of minderen is niks voor mij, ik ga zo vanaf mei al 1 dag in de week minderen en in juni 2... Durf het er ook niet met mjn baas over te hebben, want ik moet vlak voor mijn verlof nog wel een verlenging hebben, en ik ben bang dat extra lichamelijke klachten hem ineens doen besluiten om me toch de laan uit te sturen (en dus zonder enig verlof oid straks te zitten..) dilemma's dilemma's

@maffemuts: vervelend dat je je zo klote voelt :-( ik hoop dat het snel beter met je gaat!
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
pi_108810068
Ik heb me ingeschreven voor zw.yoga. Ik begin donderdag (met 24 weken). Moest hier wel op tijd inschrijven, anders is het snel vol. (heb me ingeschreven met 14 weken ofzo?)
Vriend wilde ook niet mee naar samen bevallen, maar de partneravonden gaat ie wel mee. Zijn er 2 bij deze cursus. Ik vind het toch wel fijn, zo wat voorbereiding. Zeker omdat het ons eerste kindje wordt. 3 april gaan we ook naar de voorlichtingsavond over bevallen in het ziekenhuis.

Verder voel ik me vandaag echt heel slecht. Gisteren na de fysio heel veel pijn gehad (had ze al wel gezegd, maar toch), lief was later thuis dan dat ie zei waardoor het eten koud was en ik het niet meer hoefde en heb enorm slecht geslapen en een knallende hoofdpijn nu. Nu weer werk waar het nog steeds bizar druk is (baas nog steeds ziek en lijkt er niet op dat ie op korte termijn terug is) en een andere oplossing is/komt er ook niet. Heb nog niets gehoord over mn ouderschapsverlof / aanvraag om minder te gaan werken na mn zwangerschap en daar baal ik ook van. En ik kan er nu wel om gaan vragen, maar dat schiet ook niet op, ze weten er verder toch ook niks over dan. Geloof ook niet dat er vervanging geregeld wordt voor de periode dat ik straks verlof heb, maar dat is niet mijn probleem.
En eigenlijk wil ik nu gewoon slapen. Of ergens in een hoekje gaan zitten huilen ofzo. Bah.
pi_108810108
@marjolijn: :*
[btfl]* portfolio
  FOK!fotograaf woensdag 7 maart 2012 @ 08:41:36 #93
13368 NiGeLaToR
pi_108810130
Jeetje Marjolijntje, das niet leuk om te lezen.. voorbereidingen zouden leuk moeten zijn (of misschien is dat mijn perceptie), maar werkgedoe kun je juist nu niet hebben. Mijn werkgever gaat ook bizar om met een zwangere collega en daar ging m'n bloed van koken... vind het gewoon ongehoord hoe hard men tegenwoordig is en iedereen aan z'n lot overlaat. Ken je situatie niet natuurlijk, maar zou zeggen wat niet kan kan niet en desnoods ziek melden. Je gaat je hele leven nog werken, het zijn maar een paar maanden dat je er primair moet zijn voor je ongeboren kindje (oke, daarna voor je geboren kindje, maar die gaat dan niet elke dag mee naar werk zeg maar). Sterkte in ieder geval...
pi_108810195
Oh das weer iets anders SE :D wij waren dar om half 4 ofzo en dan leiden ze groepjes rond. Ton wij weggingen stond de hele gang vol :P

*meld! 38 weken al vandaag :o
Vind het toch wel eng dat die kleine nog niet is ingedaald trouwens. Ben benieuwd waar dag aan kan liggen.
En of het anders de komende week gaat gebeuren.
  woensdag 7 maart 2012 @ 08:54:57 #95
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108810320
Marjolijntje, zolang je maar goed op jezelf past en niet je eigen grenzen voorbij gaat. Jammer dat ze bij jou op het werk niet meedenken :*

Kuuks, sommige kindjes dalen pas in tijdens de bevalling. Die van jou neemt gewoon lekker alle ruimte die hij heeft.
Ik heb geen idee of Harry (volledig) was ingedaald voor de bevalling. Ik weet wel dat hij bij 8 cm ontsluiting zich nog helemaal op zijn as gedraaid heeft (van sterrekijker naar achterhoofdsligging).
pi_108810477
Ik weet nog niet wat voor zwangerschapscursus ik ga doen. Ik wil eigenlijk iets samen met K. doen.
  woensdag 7 maart 2012 @ 09:16:25 #97
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108810684
Woa. Fijn. Ik ben gister en vandaag al lekker ziek thuis gebleven, vond het gescheten met mijn misselijkheid enzo.
Wordt er vanochtend ineens aangebeld om 8 uur -O- Mannetjes die ons huis (nieuwbouw) komen controleren op nog wat puntjes die we hadden aagegeven. Fijn dat mijn vergeetachtige man dat vergeten is te vertellen tegen me }:|
Maar aan de andere kant, dan weer handig dat ik ziek thuis was.. :+ Nouja.
Dus nu maar lekker op de bank serietjes kijken :P c_/
pi_108810709
33 weken vandaag *O*
en voor alle andere mijlpalen *O*

Maffe beterschap..
Marjolijntje als het oplucht dan gewoon ff 'lekker' janken in een hoekje. Heb zelf ook een keer mezelf verstopt in de kleedkamer omdat de tranen me zo hoog zaten en het zoveel moeite kostte ze in te houden. Daarna voelde het ook weer wat beter.

Qua zwangerschapscursus wilde ik heel graag yoga doen maar ik was te laat met aanmelden. Dus de gewone zwangerschapscursus gedaan waar mijn vriend afgelopen maandag ook gewoon mee geweest is naar de partneravond. Heb vooraf duidelijk aangegeven dat ik vind/ het fijn zou vinden dat hij mee gaat naar de voorlichtingsavond, de partneravond, rondleiding orgine en de borstvoedingscursus.
Gelukkig dankzij Flugels massage:) kwam ik erachter dat zij ook yoga cursussen verzorgd en sinds vorige week doe ik dat dus ook 5 lessen. Persoonlijk vind ik het wel prettig omdat ik daar veel meer praktische tips qua houding en ademhaling krijg dan bij de 'gewone' zwangerschapscursus. Overigens valt het zweverige karakter mij reuze mee.

Jeetje het is wel een heel boek geworden :P
pi_108810831
Mijn man was overigens echt mijn rots in de branding tijdens mijn bevalling. Ik heb de hele bevalling (nou ja, het pijnlijke deeltje) aan zijn broekriem gehangen. Hij deed precies wat hij moest doen en toen de verloskundige hem wegstuurde om kruiken te maken raakte ik in paniek en kon ik gelijk de weeën minder goed opvangen. Ik heb keihard geschreeuwd dat hij NU terug moest komen. Toen hij er weer was ging het meteen beter.
pi_108810839
;( Fieder, dat is niet leuk! Ik hoop je snel hier weer terug te zien met een plakker!

Voor de rest een :* voor alle meiden met pijntjes. Hier geen cursus dit keer, mijn man kreeg ik met veel moeite 1 keer mee naar een partneravond maar de keer daarna mooi niet hoor!
pi_108810956
*O* mijlpalen!

Maffe :* hoop dat je je snel weer beter voelt!

*O* voor tante soesa!

En naar de kapper, geen probleem :9 ook niet 't wassen.

marjolijntje :*
denk goed om jezelf he..
als t niet meer gaat dan gaat t niet..

*O*
32weken vandaag!

Cursus oid niet gedaan, was ik lichamelijk niet echt toe in staat, was al n strijd om naar t werk te gaan..
mn lief heeft af en toe momenten dat ie zich echt moet gaan verdiepen in de bevalling oid, we praten er veel over. (hij is niet echt van t lezen, eerder info filmpjes kijken) Ik weet wel dat als ik m nodig heb, hij alles voor me zal doen zonder zeuren.
Ook in t ziekenhuis was ie erg lief O+ heb er wel vertrouwen in dat t goedkomt.
pi_108810985
Eerlijk gezegd snap ik helemaal niks van die kerels die nog te beroerd zijn om naar één partneravond te gaan. Wij vrouwen dragen het kind al, moeten de bevalliong doen, mogen zij er ook een beetje moeite voor doen? Hoefde mijn vent echt niet mee aan te komen hoor, dat ie niet mee zou willen. Het huis zou te klein zijn geloof ik! Ik voel al plaatsvervangende ontploffing als ik het alleen al lees! :D
pi_108811036
Wat Sorbo zegt. JD had niet hieven steunen en kreunen want dan was ik wel ontploft denk ik. :')
pi_108811080
De mijne haalde het 1x in zijn hoofd om toen ik negen maanden lang misselijk en een dweil was om te zeggen dat hij zich een verpleegster voelde zoveel moest hij voor me zorgen :(

Ik ben ontploft toen }:|
The way you rock'n'roll
  woensdag 7 maart 2012 @ 09:33:28 #105
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_108811084
Hier is manlief ook heel braaf meegegaan met de partneravonden van de zwangerschapscursus en de infoavonden van de vk en het ziekenhuis. Was ook goed voor hem om te weten wat hij kan verwachten en wat er van hem verwacht (kan) worden. Uiteindelijk allebei niet veel aan de trucjes gehad maar hij heeft me prima gesteund tijdens de bevalling O+

_Bunny_ misschien is zwangerfit dan wel iets voor jou?
pi_108811096
Gelukkig ging mijn man met plezier mee. Niet dat hij zich gedroeg, met z'n stomme grapjes :D maar toch. Hij heeft zijn best gedaan. Ook al had hij op dat moment al drie kinderen en dus ook drie bevallingen meegemaakt, hij wist dat ik het nodig had dat hij meeging.
pi_108811120
Bij de borstvoedingscursus was hij de enige man en hij stelde zoveel vragen dat iedereen gek van hem werd O+
  woensdag 7 maart 2012 @ 09:39:40 #108
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_108811244
ik ken ook een verhaal van een meisje dat tijdens de (thuis)bevalling haar man echt niet om zich heen kon hebben. Die moest de gang op. Als hij naar boven wilde gaan om dan maar te internetten of zoiets werd ze woest. Dus die heeft een heel groot deel van de bevalling op de trap zitten wachten. Gelukkig duurde het niet al te lang.... Vond ik ook wel een beetje sneu en die jongen voelde zich ook compleet nutteloos.
pi_108811262
quote:
17s.gif Op woensdag 7 maart 2012 09:39 schreef Kyara het volgende:
ik ken ook een verhaal van een meisje dat tijdens de (thuis)bevalling haar man echt niet om zich heen kon hebben. Die moest de gang op. Als hij naar boven wilde gaan om dan maar te internetten of zoiets werd ze woest. Dus die heeft een heel groot deel van de bevalling op de trap zitten wachten. Gelukkig duurde het niet al te lang.... Vond ik ook wel een beetje sneu en die jongen voelde zich ook compleet nutteloos.
ohh das idd ook wel sneu!
pi_108811271
quote:
17s.gif Op woensdag 7 maart 2012 09:39 schreef Kyara het volgende:
Ik kan het me zo niet voorstellen dat je zo onredelijk bent ook al ben je high van de hormonen. Op de trap zitten of boven achter de computer maakt toch ook geen verschil?
The way you rock'n'roll
pi_108811337
Och Fieder, wat een verdrietig nieuws. ;(
Ik had nog wel zo gehoopt dat het allemaal goed was. Dikke knuffel meis!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 7 maart 2012 @ 09:44:13 #112
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_108811346
Nah, volgens mij heeft zij sowieso veel last gehad van stemmingswisselingen tijdens de zwangerschap. UIterlijk leek het de perfecte zwangerschap, nergens last van, maar ondertussen hebben die elkaar wel de tent uitgevochten thuis.
pi_108811387
Dat zou ik dus als man weer niet pikken. Dat je ligt te bevallen betekent niet dat je dan ook het recht hebt om de vader van je kind een groot deel van de bevalling te onthouden.
  Moderator woensdag 7 maart 2012 @ 09:46:05 #114
5428 crew  miss_sly
pi_108811390
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 09:04 schreef Sorbootje het volgende:
Ik weet nog niet wat voor zwangerschapscursus ik ga doen. Ik wil eigenlijk iets samen met K. doen.
Is dan iets van 'Samen Zwanger' niet wat voor jullie? Zoiets hebben wij gedaan, en dat waren 6-7 sessies waarbij altijd de partners ook aanwezig waren. Het was ook veel praten over hoe en wat van bevalling, zwangerschap, hoe ervaren zowel mama als papa het.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_108811392
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 09:29 schreef Sorbootje het volgende:
Eerlijk gezegd snap ik helemaal niks van die kerels die nog te beroerd zijn om naar één partneravond te gaan. Wij vrouwen dragen het kind al, moeten de bevalliong doen, mogen zij er ook een beetje moeite voor doen? Hoefde mijn vent echt niet mee aan te komen hoor, dat ie niet mee zou willen. Het huis zou te klein zijn geloof ik! Ik voel al plaatsvervangende ontploffing als ik het alleen al lees! :D
:D
Ik denk hier dat t ook wel scheelt dat ik zelf niet zo nodig hoefde :) Misschien als ik het echt echt echt gewild had dat ie dan wel mee zou gaan. Maar hier dus nooit aan de orde geweest :)
pi_108811415
Hoera voor alle mijlpalen! *O*

Gistermiddag kreeg ik pijn in mijn borst. Wrs van het zo lang in dezelfde houding zitten achter de naaimachine.
Bah, ik hoopte nog wel dat ik na vandaag klaar zou kunnen zijn, maar nu moet ik maar veel rustpauzes gaan nemen en duurt het weer langer. :{
Nouja, het wordt wel mooi! O+

Geen cursus gedaan dit keer. En de vorige keer ging mijn partner met plezier mee. Hijvond het zelfs jammer dat er maar 1 partner avond was.
En inderdaad, net als Sorbo, zonder hem had ik het niet kunnen klaren. O+
pi_108811443
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 09:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Is dan iets van 'Samen Zwanger' niet wat voor jullie? Zoiets hebben wij gedaan, en dat waren 6-7 sessies waarbij altijd de partners ook aanwezig waren. Het was ook veel praten over hoe en wat van bevalling, zwangerschap, hoe ervaren zowel mama als papa het.
Ja zoiets misschien, maar iets van haptonomie lijkt me ook fijn voor K en J. Ik ga vrijdag even met ze overleggen.
pi_108812132
@kyara. Dat zwangerfit, dat klinkt wel erg interessant. Ik ga er even op googlen in de omgeving Rotterdam. Yoga oid lijkt me ook wel wat, vooral wat betreft de versterkende houding... Uit ervaring weet ik dat yoga totaal niet zweverig hoeft te zijn!
[btfl]* portfolio
pi_108812324
Tante Soesa, wat fijn dat alles goed was! Hoop dat het lukt om de foto's in te scannen.

maffemuts en Marjolijntje en geloof nog een aantal die het zwaar hebben :*

Ego deel:
SPOILER
pi_108812335
Fieder, ik pm je wel even. :*
  Moderator woensdag 7 maart 2012 @ 10:35:16 #121
5428 crew  miss_sly
pi_108812584
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 09:48 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Ja zoiets misschien, maar iets van haptonomie lijkt me ook fijn voor K en J. Ik ga vrijdag even met ze overleggen.
Ow ja, dat heeft mijn zusje bij de eerste gedaan! Ze had echt het idee dat dat de band met de partner buiten de buik stimuleerde, heel bijzonder.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_108812635
Bedankt voor de tips en het meedenken :) Ik heb me er maar bij neergelegd dat ik me soms even aan de hormonen moet overgeven :+
Zoals meerderen al aangaven: de onzekerheid gaat nooit helemaal over. Vooruit, dan leg ik me er maar bij neer.

Verder, ik ben even kwijt wie het zei, maar idd: als het misgaat, gaat het mis. Dan beter genieten van de tijd dat het wel goed gaat. Wijze woorden :)

What phaidra zei, vond ik ook wel een goede: zo lang er geen bloed & flinke krampen zijn, dan ervan uitgaan dat het goed is. Dat wordt mijn nieuwe mantra :+

Had gisteren nog gesproken met een vriend van me. Zijn vriendin heeft de eerste keer ook een miskraam gehad. En volgens hem zijn de eerste 12 weken gewoon niet leuk, vanwege alle onzekerheid (zeker als je een miskraam hebt gehad). Misschien zit daar ook wel een kern van waarheid in. Ik vond het in ieder geval ook wel 'fijn' om me eens extra te beseffen dan ik natuurlijk niet alleen maar stuiterhappy hóéf te zijn.

Tante Soesa: wat fijn dat alles in orde is :)
En verder iedereen met klachten of iedereen die het wat moeilijk heeft: :*
Met een extra dikke smakkerd voor Fieder :*
  woensdag 7 maart 2012 @ 10:44:47 #123
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108812852
Mijn man is bij nummer 1 wel meegeweest naar de partneravonden van de zwangerschaps 'gym'.
Maar het is niet dat we daar iets aan gehad hebben ;)
Heb er wel leuke vrienden aan overgehouden O+
collega van mij wilde haar man wel in dezelfde ruimte hebben, maar kon geen aanrakingen of woorden verdragen. Haar man heeft braaf op een krukje naast haar gezeten en zij zei dat dát precies was wat ze nodig had. Hij was haar rots in de branding, zonder dat hij fysiek iets gedaan heeft
pi_108812937
Coco :*

Bij een vriendin van me overleed vorig jaar haar (draag)kindje met 41 weken in de buik. Onzekerheid heb je inderdaad altijd. Ik was er met Isabeau ook pas gerust op toen ik haar in mijn armen had. En zelfs daarna... wat zeg ik, nu nog af en toe check ik gewoon even of ze het nog doet. Dat is een van de dingen die ze je van het ouderschap van tevoren nooit vertellen. Het is mooi, maar ook doodeng.
pi_108813056
Oh gets, Sorbo. Wat verdrietig.
  woensdag 7 maart 2012 @ 10:53:40 #126
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108813103
Ja precies Sorbo! Je bent gewoon nooit meer zonder zorgen vanaf dat je zwanger bent.
En het is echt niet zo dat als ze groter worden, je zorgen minder worden. Er komen gewoon andere zorgen voor terug...

Ow en ik ben te dik voor mijn positiespul :X
waarop mijn man vanmorgen: wat moeten we nou doen dan? Naar Stassar? o|O
pi_108813184
quote:
9s.gif Op woensdag 7 maart 2012 10:51 schreef Kuukske het volgende:
Oh gets, Sorbo. Wat verdrietig.
En het werd nog veel verdrietiger, maar da's een heel ander verhaal. Ik kan er nog naar van worden als ik eraan denk.
pi_108813199
quote:
2s.gif Op woensdag 7 maart 2012 10:53 schreef Asyniur het volgende:
Ja precies Sorbo! Je bent gewoon nooit meer zonder zorgen vanaf dat je zwanger bent.
En het is echt niet zo dat als ze groter worden, je zorgen minder worden. Er komen gewoon andere zorgen voor terug...

Hahaha jouw man is grappig.
pi_108813214
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 10:56 schreef Sorbootje het volgende:
En het werd nog veel verdrietiger, maar da's een heel ander verhaal. Ik kan er nog naar van worden als ik eraan denk.
Doe maar niet vertellen :@.
pi_108813238
quote:
14s.gif Op woensdag 7 maart 2012 10:25 schreef Kuukske het volgende:
Fieder, ik pm je wel even. :*
:*
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 10:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
Bedankt voor de tips en het meedenken :) Ik heb me er maar bij neergelegd dat ik me soms even aan de hormonen moet overgeven :+
Zoals meerderen al aangaven: de onzekerheid gaat nooit helemaal over. Vooruit, dan leg ik me er maar bij neer.

Verder, ik ben even kwijt wie het zei, maar idd: als het misgaat, gaat het mis. Dan beter genieten van de tijd dat het wel goed gaat. Wijze woorden :)

Met een extra dikke smakkerd voor Fieder :*
Dat zei ik... ;) Wijze woorden van mezelf :* En hoe waar...

quote:

OMG :')
pi_108813266
quote:

:o! Nah :D. Tactisch :+. Heb je 'm een dreun gegeven? Jawel toch?
pi_108813381
quote:
14s.gif Op woensdag 7 maart 2012 10:57 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Doe maar niet vertellen :@.
Haha nee was ik ook niet van plan :*
pi_108813906
Phaidra, een collega van mij is daar ook bevallen en was heel positief over het kraamhotel. Ben benieuwd! Bij t VUMC hebben ze gewoon 5 standaard verloskamers geloof ik :). Gezellig dat je in H’dorp woont, kunnen we winkelen in ons verlof :+ *O*

Sterkte Maffe! Balen zeg.. :*

Ahw Marjolijntje, klote dat het zo gaat op je werk zeg. Als het echt niet meer gaat moet je je toch maar ziek melden?

Ik had gister ook zo’n zielige werkdag. Ik voelde me dramatisch zielig omdat ik wel 4 dagen per week 9 pd moet werken. En dan ook nog met reistijd ben ik elke dag 12 uur weg. En ik vond dat me echt een groot onrecht werd aangedaan :'). In het weekend ook al druk gehad en maandagavond de hele avond weg. Dus tranen toen ik thuis kwam. Toen ook tijdens CSI en tijdens Homeland. Dus ik denk dat ik voor t eerst een emo-dagje had :D.

Nu lekker vrij en alles weer okay O+.
pi_108813993
CSI was ook wel heel zielig maandag :@.
pi_108814040
quote:
14s.gif Op woensdag 7 maart 2012 11:24 schreef Kuukske het volgende:
CSI was ook wel heel zielig maandag :@.
Ohw gelukkig was ik niet de enige :D. Catherine moest zelf ook zo huilen, toen moest ik ook ;(.
pi_108814073
Ik heb geen zin meer om te werken..en hoef nog maar een uur :')

Oh en ik ben aan t hopen dat er geen storingen komen, want dan hebben we een uitdaging hier :')

Asy je man :D!

Sorbo, dat zijn nare verhalen ja. En dingen waar je eigenlijk niet bij stil wil staan.

Katy, ik zou mezelf ook heel zielig vinden in jouw situatie hoor!
pi_108814131
quote:
10s.gif Op woensdag 7 maart 2012 11:25 schreef KatyM het volgende:

[..]

Ohw gelukkig was ik niet de enige :D. Catherine moest zelf ook zo huilen, toen moest ik ook ;(.
Ik vond Nick zo zielig. :@.

Nog even doorbijten Son! En hopen op nul storing :D.
pi_108814154
quote:
10s.gif Op woensdag 7 maart 2012 11:28 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Ik vond Nick zo zielig. :@.

Nog even doorbijten Son! En hopen op nul storing :D.
Ik vind hem wel lekker :9 Voor een keertje dan he.
pi_108814183
Als ie er dan toch een avondje is, zou ik dat avondje optimaal benutten Katy :7.
pi_108814240
quote:
14s.gif Op woensdag 7 maart 2012 11:30 schreef Kuukske het volgende:
Als ie er dan toch een avondje is, zou ik dat avondje optimaal benutten Katy :7.
Juist ja :9. Zodra hij hier klaar is zal ik hem jouw kant opsturen :7
pi_108814317
Whehe, je zei klaar. :').

GOED! ONTOPIC! o|O
pi_108814454
quote:
6s.gif Op woensdag 7 maart 2012 11:34 schreef Kuukske het volgende:
Whehe, je zei klaar. :').

GOED! ONTOPIC! o|O
Daar ging m'n droom O+. Zit ik hier alleen in m'n lelijke bloemetjes badjas :+. (Dat zou hem echt niet uitmaken hoor :+)

Anyhow, Sonnetje, dankje, het helpt altijd als andere mensen je dan ook zielig vinden O+.

Ik ga straks nog even kijken bij een kdv. We waren al heel blij met de eerste waar we zijn geweest. Maar moeten toch wat vergelijkingsmateriaal hebben dus ik ga toch even bij deze kijken. Dat die leidster de telefoon opnam en over de schreeuwende jengelende kinderen heen schreeuwde (met zwaar Amsterdams accent) 'MET ROOOOOWEEENAAAA!!!', hielp niet echt mee. Het is dus nu al een kansloze missie. Maar ik ga toch maar even :+.
pi_108814675
:D asy je man!
:D Katy n kuuks haha

Sorbootje wat verdrietig...

Vanmiddag gesprek voor m'n contract *O*
Nog even m'n CV uitprinten en aankleden :9 en dan ben ik er klaar voor.
pi_108814741
Oh spannend Zoë! Veel succes :*.

Ik zou daar trouwens ook wel op afknappen hoor Katy. Op zo'n eerste, al is het dan telefonische, indruk :').

Ik zit te dubben of ik nog even naar de woonboulevard ga dadelijk. Ik wil nog even wat halen bij de Mediamarkt en Prenatal. Maar dat is toch weer een kwartier met de auto (waar gaat het over? :') ), maar ik vind het zonder JD niet prettig om auto te rijden -O-. En ik wil dingen nú hebben. Niet morgen met de pakketpost :').
pi_108814961
Dankjewel :)

Snap ik kuuks, missch toch even geduld hebben? :9
pi_108815101
Hmpf. Geduld. Bah.
pi_108815117
Zoë, veel succes zo! :*

Ik ben inderdaad ook al zwaar afgeknapt Kuuks, maar goed, ik ga toch maar even kijken. Ik moet wel gedegen onderzoek hebben gedaan naar de kdv's in de buurt heb ik het idee :).

Enne een kwartiertje rijden is opzich wel te doen toch? Maarja als je nu al zo twijfelt. Dan maar wachten tot morgen. Er is geen reden waarom je het perse vandaag in huis moet hebben, dus morgen is vroeg zat! :)
pi_108815166
Mja, ik voel me gewoon niet meer zo prettig achter het stuur. Ik houd nog wel even vol.
Ik ga ook maar eens beginnen met een lunch op de bank, en Barbie's Bruiloft :') terugkijken.
pi_108815288
quote:
14s.gif Op woensdag 7 maart 2012 11:56 schreef Kuukske het volgende:
Mja, ik voel me gewoon niet meer zo prettig achter het stuur. Ik houd nog wel even vol.
Ik ga ook maar eens beginnen met een lunch op de bank, en Barbie's Bruiloft :') terugkijken.
Oke, dan zet ik even koffie. En kijk ik een aflevering Seinfeld.

Tot zo dan he :').
  woensdag 7 maart 2012 @ 12:37:24 #150
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108816933
Och, mijn man is een schatje hoor! Hij krijgt regelmatig een zelfde soort opmerkingen naar zijn hoofd. ;)
Hij weet dat ik het even niet makkelijk heb en met momenten er doorheen zit en humor sleept ons nou eenmaal door dit soort zaken heen...

Ik ga maar weer eens plassen :X
En kijken wat ik nog aan opnames op de harde schijf heb staan...

Klossen en bedpan zijn inmiddels gearriveerd!

[ Bericht 4% gewijzigd door Asyniur op 07-03-2012 13:16:31 ]
  woensdag 7 maart 2012 @ 13:34:49 #151
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108818978
Haai, drukke ochtend gehad hier...

Min of meer goedgekeurd in het ziekenhuis, bloeddruk, pies enzo in orde, maar glucose te hoog en ijzer te laag... Dat wordt nog een dieet voor de laatste weken :{ en legoblokjes poepen door de ijzertabletten...

Pietertje loopt trouwens nog steeds een paar weken voor, hij zit nu qua grootte zo rond de 39 weken en ze schatten 'm nu op 6 pond, ben benieuwd waar ie gaat eindigen... Zit op de 95% lijn, dus zal wel geen 6 pond blijven vrees ik :')
pi_108819118
Hè gets Fluug, wat balen van je ijzer en het dieet -O-. But it's for the best.
Je gaat me enorm inhalen volgens mij. ;)
  woensdag 7 maart 2012 @ 13:42:17 #153
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108819292
Ik ben eigenlijk al lang blij dat ze geen OGGT voorstelde, ze gaf aan dat dat nog weinig zin had met 36 weken en een baby die toch al groot is. Ik weet niet precies waar ze op doelde, maar volgens mij zijn ze niet van plan om voor die paar weken 'winst' nog heel veel te gaan dokteren met me...
  woensdag 7 maart 2012 @ 13:58:03 #154
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108819917
O trouwens, nog een 'gratis tip' hier...

Action en nesteldrang.... Geen goeie combi :')
pi_108821960
Hmm Fluugs, minder nog even zo'n dieet de laatste weken. Maar die kleine groeit goed in ieder geval O+.

Hier naar het kdv geweest. Het ROWEEENA-gehalte viel gelukkig mee. Het waren allemaal lieve leidsters. Nu zitten we wat te dubben over het 'type' kdv wat we willen.
Het ene waar we geweest zijn was meer van het antroposofische beleid, de kinderen veel zelf laten doen, de ontwikkeling van het kind staat centraal etc. Geen kleurplaten, dat beperkt, geen snoep ed, maar wel zelf muziek maken.

In eerste instantie dacht ik, ja dat lijkt me goed, wij zijn thuis niet zo ingesteld, dus dan is het wellicht een aanvulling als het op het kdv iets anders gaat (die kleine zit er van 0 tot 4, maar oke :+). Dus we waren heel enthousiast hierover.

Nu dus bij een KDV geweest waar ze vooral veel spelen, ook creatief, maar niet dat antroposofische. Wel elke dag naar buiten, naar artis, ballorig, wel speelgoed met geluid etc. En de redenatie, ze moeten vanaf 4 jaar straks al zoveel, leren, rekenen, taal, dus laat ze nu lekker spelen.

Daar zit ook wel wat in, natuurlijk. Al vond ik dat bij het antroposofische kdv er wel veel meer aandacht was voor de kinderen. Zo was er bij het kdv waar ik net was een leidster aan het schoonmaken (vloer dweilen), terwijl een kindje in z;n eentje in een hoekje zat te spelen (de rest lag te slapen).

Tips? :? Juist een kdv kiezen wat in het verlengde is van thuis. En het stimuleren van de ontwikkeling lijkt mij wel heel erg belangrijk, of gebeurt dat met spelen al voldoende, wat ze op elk kdv doen? Hoe heb jij je keus gemaakt?

Zal dit ook even in het daarvoor bestemde topic plaatsen :+.

[ Bericht 3% gewijzigd door KatyM op 07-03-2012 14:55:54 ]
  woensdag 7 maart 2012 @ 14:50:49 #156
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108822118
Ik zit nu ook Barbie's bruiloft te kijken :') Mijn god wat een programma... :')
pi_108822146
Is dat erg dan dat je even de vloer dweilt terwijl een kind zichzelf vermaakt? Ze zal daarna vast wel weer aandacht besteden aan het kind maar zelf spelen is ook iets wat geleerd moet worden.
Sterker nog waarom storen in een spel? Ik denk dat jij straks thuis ook blij gaat zijn met elke vijf minuten dat je kind zichzelf kan vermaken terwijl jij dan snel even de vaatwasser uit kan ruimen ;)

Ik zou trouwens zelf kiezen voor een verlengde van thuis.
The way you rock'n'roll
pi_108822220
quote:
11s.gif Op woensdag 7 maart 2012 14:50 schreef Enfermera het volgende:
Ik zit nu ook Barbie's bruiloft te kijken :') Mijn god wat een programma... :')
Sterkte!
pi_108822418
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 14:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Is dat erg dan dat je even de vloer dweilt terwijl een kind zichzelf vermaakt? Ze zal daarna vast wel weer aandacht besteden aan het kind maar zelf spelen is ook iets wat geleerd moet worden.
Sterker nog waarom storen in een spel? Ik denk dat jij straks thuis ook blij gaat zijn met elke vijf minuten dat je kind zichzelf kan vermaken terwijl jij dan snel even de vaatwasser uit kan ruimen ;)

Dit helemaal.
  woensdag 7 maart 2012 @ 14:58:01 #160
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108822421
quote:
10s.gif Op woensdag 7 maart 2012 14:53 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Sterkte!
:')
Even wat quotes:
"Ik ben 58 kg en mijn gewicht is 1.69"
"Een getuige is sowieso iemand die serieus is"
"Ja anabolen is gewoon een middel wat je helpt bij je training"

:') Anyhoo. Ik zal ophouden. XD
pi_108822441
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 14:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

Nee ik weet niet of dat erg is. Misschien is het inderdaad juist prima, omdat het thuis ook zo gaat. Anders verwachten ze dat misschien thuis ook, continu aandacht. Ik zie het elke keer van twee kanten, dus dat maakt het zo lastig om te beslissen :).
pi_108823342
Katy ik ben het ook met dizzy-miss-lizzy eens. Ik zou ook kiezen voor een verlengde van thuis. En jij zult straks toch ook moeten stofzuigen/strijken/dweilen/naar-toilet-gaan en weet ik wat nog meer. Je kunt een kind nooit heel de dag aandacht geven, en dat lijkt me ook helemaal niet goed. Zelf leren spelen, zelf ontwikkelen en zelf ontdekken daar leren ze een hoop van.
En van dat andere kdv om dan zo strak te zeggen van 'geen kleurplaten, dat beperkt' hmm nou dat weet ik niet. Ik denk dat afwisseling goed is, dus de ene keer kleurplaat en de andere keer leeg papier. Zo ook met speelgoed, de ene keer houten blokken en de andere keer kan er best iets met een geluidje.

Maaaar, het blijven opvattingen en meningen he ;) ik denk dat jullie vooral moeten kiezen voor het kdv waar je je het prettigst voelde. Je zult er toch elke week een of meerdere dagen over de vloer komen en je kind er achter laten. Dat moet vooral met een gerust moederhart!

Fluugs he jakkes jammer van je ijzer en je glucose. Wat is OGGT als ik vragen mag?
Wat betreft de legoblokjes poepen door de ijzertabletten: floradix is een ijzerdrankje, verkrijgbaar bij de apotheek en kruidvat. Ik mag dat gebruiken in plaats van ijzertabletten. Mixen met sinaasappelsap dan is het niet zo goor en neemt je lichaam het het beste op. En je raakt er niet zo vreselijk verstopt van als met de tabletten.
pi_108823365
Aaarrrggghhh!!!!
M'n schoonmoeder blijft maar mekkeren of ik al een opnametijdstip weet en zoniet, wannéér ik dat dan weet. Zodat ze voor zichzelf kan berekenen wanneer ze naar het zkh kan komen.
Sjezus, kom er anders naast staan op de OK?! Pfff... Ik wil helemaal niet zo snel al bezoek en sowieso éérst en alleen onze kinderen.
Maarja, F wil zijn moeder dan weer niet kwetsen, Morris liet ik niet meteen door anderen vasthouden, nou, daar heeft ze het ook zó moeilijk mee gehad, boehoehoe...!
Hardloper.
IG @webkim
pi_108823413
Oh dat is irritant Kim. -O-.
Directe duidelijkheid geven aan haar is geen optie? Lees, eh.. jouw post aan haar voorlezen misschien? :@.
pi_108823487
Ik heb al herhaaldelijk aangegeven dat ik er zo over denk. Waarop zij erover heen walst, vervolgens in mijn afwezigheid op F inspeelt, die dan weer boos op mij wordt.
Hardloper.
IG @webkim
pi_108823529
Owww Kim aaargh schoonmoeders ook af en toe... ;(
Ik zou het gewoon rustig tegen haar zeggen: schoonma (of hoe je dr ook noemt) we weten heus wel hoe laat we in het ziekenhuis moeten zijn, maar we weten niet of we meteen aan de beurt zijn, er kunnen zomaar spoedgevallen tussendoor komen die voor piepen. En hoelang mijn eigen operatie zal duren weten ze ook niet stipt van te voren. Plus de tijd die ik op verkoever door moet brengen daarna. Dan ga ik pas zelf echt kennis maken met de nieuwe wereldburger, en daarna pas komen de kinderen. Dus het is echt allemaal niet te zeggen van te voren! Manlief belt je zodra daar gelegenheid voor is, dan ben je heus ruim op tijd.

En op 'ja-maar'en' gewoon niet meer ingaan. Pfff ze zullen je ook ff rustig op de komst van je kind laten wachten he ;)
pi_108823608
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 15:22 schreef Webkim het volgende:
Ik heb al herhaaldelijk aangegeven dat ik er zo over denk. Waarop zij erover heen walst, vervolgens in mijn afwezigheid op F inspeelt, die dan weer boos op mij wordt.
Ugh -O-. Niet tof.
pi_108823617
Ook al gedaan bijtje. Helpt niets. Het zou me niet verbazen als er een camper wordt neergezet voor de hoofdingang of stoeltjes bij de klapdeuren van de kraamafdeling. GRRRRR!!!
Hardloper.
IG @webkim
pi_108823636
Je kunt ook de verkeerde dag doorgeven Kim. Zitten ze daar zondag in plaats van vrijdag.
  woensdag 7 maart 2012 @ 15:29:05 #170
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108823755
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 15:22 schreef Webkim het volgende:
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2012 15:26 schreef Webkim het volgende:
Ook al gedaan bijtje. Helpt niets. Het zou me niet verbazen als er een camper wordt neergezet voor de hoofdingang of stoeltjes bij de klapdeuren van de kraamafdeling. GRRRRR!!!
Damn. Hoe bedoel je grensoverschrijdend gedrag.. bizar -O- :?

quote:
6s.gif Op woensdag 7 maart 2012 15:26 schreef Kuukske het volgende:
Je kunt ook de verkeerde dag doorgeven Kim. Zitten ze daar zondag in plaats van vrijdag.
Lijkt me een puik plan, aangezien zij ook niet echt redelijk is :Y XD
pi_108823786
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2012 15:26 schreef Webkim het volgende:
Jezus wat irritant zeg :o Sommige mensen hebben zo'n bord voor hun kop.

Tijdstip veel later op de dag zeggen is misschien wel een idee. Maja krijg je je man ook zover dan?
pi_108823827
quote:
6s.gif Op woensdag 7 maart 2012 15:26 schreef Kuukske het volgende:
Ze weten de dag al omdat ze op de kinderen passen.
Hardloper.
IG @webkim
pi_108823872
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 15:19 schreef bijtje84 het volgende:
Katy ik ben het ook met dizzy-miss-lizzy eens. Ik zou ook kiezen voor een verlengde van thuis. En jij zult straks toch ook moeten stofzuigen/strijken/dweilen/naar-toilet-gaan en weet ik wat nog meer. Je kunt een kind nooit heel de dag aandacht geven, en dat lijkt me ook helemaal niet goed. Zelf leren spelen, zelf ontwikkelen en zelf ontdekken daar leren ze een hoop van.
En van dat andere kdv om dan zo strak te zeggen van 'geen kleurplaten, dat beperkt' hmm nou dat weet ik niet. Ik denk dat afwisseling goed is, dus de ene keer kleurplaat en de andere keer leeg papier. Zo ook met speelgoed, de ene keer houten blokken en de andere keer kan er best iets met een geluidje.

Maaaar, het blijven opvattingen en meningen he ;) ik denk dat jullie vooral moeten kiezen voor het kdv waar je je het prettigst voelde. Je zult er toch elke week een of meerdere dagen over de vloer komen en je kind er achter laten. Dat moet vooral met een gerust moederhart!

Fluugs he jakkes jammer van je ijzer en je glucose. Wat is OGGT als ik vragen mag?
Wat betreft de legoblokjes poepen door de ijzertabletten: floradix is een ijzerdrankje, verkrijgbaar bij de apotheek en kruidvat. Ik mag dat gebruiken in plaats van ijzertabletten. Mixen met sinaasappelsap dan is het niet zo goor en neemt je lichaam het het beste op. En je raakt er niet zo vreselijk verstopt van als met de tabletten.
Thanks :* Ik heb zeker wat aan jullie meningen. Bij het andere kdv zeiden ze inderdaad, wij wisselen het af, ene keer leeg papier, andere keer een kleurplaat. En ze hadden het over samen pannenkoeken of cakejes bakken O+. Of een keer patatjes eten. Nou als dat met mate is lijkt het me prima en ook best gezellig :@.
pi_108824350
Hè getver Webkim. Dat soort gedoe wil je nu helemaal niet aan je hoofd hebben. Bah!
pi_108824395
Ohh Webkim wat irritant!!!!!!!!

KatyM dat klinkt zeker gezellig! O+ Ahh met alle kindjes om zo'n tafel patatjes smikkelen. Ik heb er zelf nog helemaal niet aan gedacht maar zou ook liever willen dat het bij de thuissituatie aansloot.

Enfermera, ik heb ook Barbie gekeken :D Vreeeeeeselijk!

Flugel, bah ijzer...
Action met nesteldrang :')
  woensdag 7 maart 2012 @ 15:58:18 #176
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_108824828
Katy, dat 2e kdv klinkt eigenlijk veel leuker. Vind het zeld ook belangrijk dat ze ook met de kindjes erop uit gaan.

Webkim, wat ontzettend irritant. Oh en gefeliciteerd met de verjaardag van Morris! (of was dat nou gisteren?)
pi_108824902
Da's vandaag Kyara, dankjewel.
Hardloper.
IG @webkim
pi_108825100
Oh wat erg daar heb ik je nog niet eens mee gefeliciteerd, terwijl ik het wel wist *geeft zichzelf een tik over de vingers*

Gefeliciteerd Webkim!
pi_108825211
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 15:20 schreef Webkim het volgende:
Aaarrrggghhh!!!!
M'n schoonmoeder blijft maar mekkeren of ik al een opnametijdstip weet en zoniet, wannéér ik dat dan weet. Zodat ze voor zichzelf kan berekenen wanneer ze naar het zkh kan komen.
Sjezus, kom er anders naast staan op de OK?! Pfff... Ik wil helemaal niet zo snel al bezoek en sowieso éérst en alleen onze kinderen.
Maarja, F wil zijn moeder dan weer niet kwetsen, Morris liet ik niet meteen door anderen vasthouden, nou, daar heeft ze het ook zó moeilijk mee gehad, boehoehoe...!
Ai, lijkt me echt vervelend... Sterkte.

Mijn schoonouders zijn rond de uitgerekende datum op vakantie, en misschien vind ik dat niet zo heel erg :@.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 7 maart 2012 @ 16:10:36 #180
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108825317
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 15:45 schreef Fieder het volgende:
Ohh Webkim wat irritant!!!!!!!!

KatyM dat klinkt zeker gezellig! O+ Ahh met alle kindjes om zo'n tafel patatjes smikkelen. Ik heb er zelf nog helemaal niet aan gedacht maar zou ook liever willen dat het bij de thuissituatie aansloot.

Enfermera, ik heb ook Barbie gekeken :D Vreeeeeeselijk!

Flugel, bah ijzer...
Action met nesteldrang :')
Whaha echt he :') Te erg gewoon dat het komisch wordt.
Hoe ist met fiedertje? :*
pi_108825601
Nog geen nieuws... Vanmorgen krampen maar nu ook niks meer, verlies ook niks meer.

Ga morgen maar werken, als het misgaat ga ik gewoon naar huis. Vanavond mijn baas inlichten, dat ie weet waarom ik zomaar naar huis ga :')
  woensdag 7 maart 2012 @ 16:25:06 #182
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108826001
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 16:17 schreef Fieder het volgende:
Nog geen nieuws... Vanmorgen krampen maar nu ook niks meer, verlies ook niks meer.

Ga morgen maar werken, als het misgaat ga ik gewoon naar huis. Vanavond mijn baas inlichten, dat ie weet waarom ik zomaar naar huis ga :')
Oke... Nou meis sterkte en fijn idd dat je baas op de hoogte is lijkt me :) :*
pi_108826066
quote:
17s.gif Op woensdag 7 maart 2012 15:58 schreef Kyara het volgende:
Katy, dat 2e kdv klinkt eigenlijk veel leuker. Vind het zeld ook belangrijk dat ze ook met de kindjes erop uit gaan.

Webkim, wat ontzettend irritant. Oh en gefeliciteerd met de verjaardag van Morris! (of was dat nou gisteren?)
Dat dus :Y
(de hele post :P)

Hehe wat betreft bevallen vind k t wel jammer dat t de 2e is...vorige keer ben ik heel sneaky s nachts bevallen. 12 uur nadat k mn zus gesproken had belde.k om dr te feliciteren met dr.neefje :D
Nja nu moeten we Floris kwijt dus toch meer geregel :D

Net weer een heel schattig.jurkje gekocht O+
Volgens mij gaat ze de eerste weken vooral in jurkjes en tuniekjes :')
Als k zo doorga iig :D
  woensdag 7 maart 2012 @ 16:50:38 #184
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_108827192
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2012 15:30 schreef Webkim het volgende:

[..]

Ze weten de dag al omdat ze op de kinderen passen.
:D oh echt en dan zo gaan lopen drammen over een tijdstip, ik zou helemaal over de zeik zijn denk ik ):O Maar voor zowel ouders als schoonouders: als ik niet wil dat mn baby wordt vastgehouden dan niet. Maar beiden zouden dat niet uit zichzelf vragen, van mijn moeder weet ik dat en van mijn schoonmoeder denk ik dat.
  woensdag 7 maart 2012 @ 16:52:13 #185
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_108827270
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 15:20 schreef Webkim het volgende:

Maarja, F wil zijn moeder dan weer niet kwetsen,
Maar jou ook niet, neem ik aan.
  woensdag 7 maart 2012 @ 16:53:59 #186
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_108827343
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 13:34 schreef flugeltje het volgende:
Haai, drukke ochtend gehad hier...

Min of meer goedgekeurd in het ziekenhuis, bloeddruk, pies enzo in orde, maar glucose te hoog en ijzer te laag... Dat wordt nog een dieet voor de laatste weken :{ en legoblokjes poepen door de ijzertabletten...

Pietertje loopt trouwens nog steeds een paar weken voor, hij zit nu qua grootte zo rond de 39 weken en ze schatten 'm nu op 6 pond, ben benieuwd waar ie gaat eindigen... Zit op de 95% lijn, dus zal wel geen 6 pond blijven vrees ik :')
Oef op de valreep nog een dieet, succes ermee. . .

Wow zeg, 3 kilo al! :o
  woensdag 7 maart 2012 @ 16:59:22 #187
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_108827596
quote:
7s.gif Op woensdag 7 maart 2012 14:58 schreef KatyM het volgende:

[..]

Nee ik weet niet of dat erg is. Misschien is het inderdaad juist prima, omdat het thuis ook zo gaat. Anders verwachten ze dat misschien thuis ook, continu aandacht. Ik zie het elke keer van twee kanten, dus dat maakt het zo lastig om te beslissen :).
Ik denk ook wel dat dat prima is, sowieso, als je een groep hebt met ik zeg maar wat, 15 kinderen en je hebt twee leidsters, dan komt het ook voor dat er kinderen zelfstandig spelen. Alleen in een hoekje of met elkaar. Terwijl de leidsters met een kleinere groep aan het kleien oid zijn. Nu was ze dan aan het dweilen, maar dat had om het even wat kunnen zijn.
pi_108828186
Fluug
Wat is een OGGT? :@

Webkim
Wat irritant :{ vooral omdat je duidelijk aangeeft wat je wens is, moet ze respecteren zou je denken :{
Vind je wensen ook erg redelijk trouwens.

En gefeliciteerd :*

KatyM
2e kdv klinkt ook goed :Y

Gesprek over contract ging goed :)
Er wordt n vast contract aangevraagd :) zie asap m'n contract via de post
Dan pas durf ik te *O* haha maar ze was super positief, vond m'n CV goed
en ze had n hele leuke afd voor me in gedachten om te werken :) mede door m'n CV. Helemaal leuk. En ze was ook super begripvol richting m'n zw.schap en m'n klachten enz.
En ik mocht zelf aangeven hoeveel uur ik wilde werken + wanneer te beginnen na verlof.
pi_108828726
quote:
17s.gif Op woensdag 7 maart 2012 15:58 schreef Kyara het volgende:

Ja precies, dit kdv klinkt inderdaad leuker en die ander als een soort van verstandige keus ofzo :+. Ik ga het zo maar eens met manlief overleggen.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 17:14 schreef Zoë23 het volgende:

KatyM
2e kdv klinkt ook goed :Y

Gesprek over contract ging goed :)
Er wordt n vast contract aangevraagd :) zie asap m'n contract via de post
Dan pas durf ik te *O* haha maar ze was super positief, vond m'n CV goed
en ze had n hele leuke afd voor me in gedachten om te werken :) mede door m'n CV. Helemaal leuk. En ze was ook super begripvol richting m'n zw.schap en m'n klachten enz.
En ik mocht zelf aangeven hoeveel uur ik wilde werken + wanneer te beginnen na verlof.
Wow dat klinkt wel heel erg mooi! Ideaal zeg, echt een vast contract ook gelijk? Nou ik hoop dat er geen addertjes zijn en dat je contract snel komt. Hoeveel uur wil je dan gaan werken?

quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 16:59 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik denk ook wel dat dat prima is, sowieso, als je een groep hebt met ik zeg maar wat, 15 kinderen en je hebt twee leidsters, dan komt het ook voor dat er kinderen zelfstandig spelen. Alleen in een hoekje of met elkaar. Terwijl de leidsters met een kleinere groep aan het kleien oid zijn. Nu was ze dan aan het dweilen, maar dat had om het even wat kunnen zijn.
Ja daar heb je gelijk in. Ik kwam hier ook net toen het middagslaapje aan de gang was voor de meeste kindjes, op dat andere kdv waren ze net met z'n allen aan het zingen en dansen omdat het carnaval was. Dus dat moet ik ook wel even meenemen in m'n overweging.

Webkim, gefeliciteerd :*
pi_108829239
KatyM

Dit wordt m'n 4e contract dan moeten ze een vast contract geven. Deze had ze al aangevraagd en was goedgekeurd, nu moet ze m dus opnieuw aanvragen en de uren aanpassen + begin datum.

Ik wil 24u gaan werken, er zitten ook nachtdiensten bij dus leek 24u me wel genoeg (ook ivm oppas enz)
Pfff vind t wel spannend, durf nog niet blij te zijn totdat ik ook echt t contract in huis heb haha.

vanavond naar iemand toe waar t niet zo goed mee gaat
Vind t soms wel lastig, had vroeger genoeg energie om ook voor anderen te zorgen zegmaar, nu is t al wat zwaarder :@ maar toch wel fijn om er ook voor een ander te kunnen zijn.
  woensdag 7 maart 2012 @ 18:35:19 #191
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_108831124
Je kunt ook gewoon nog een keer langsgaan he, als je wilt katy. Een eerste indruk is leuk maar kan een vertekend beeld geven, zeker als je er 2 gaat vergelijken.
pi_108831259
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2012 18:35 schreef Marrije het volgende:
Je kunt ook gewoon nog een keer langsgaan he, als je wilt katy. Een eerste indruk is leuk maar kan een vertekend beeld geven, zeker als je er 2 gaat vergelijken.
Ja, misschien doen we dat wel. Dan kan m'n vriend ook even mee, die kon vandaag niet. Ik laat het maar even bezinken :)

Fijn hoor Zoë, vast contract en 24 uur, prima toch :* Goed vooruitzicht!
  woensdag 7 maart 2012 @ 19:35:27 #193
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108833749
Voor de dames die het vroegen, een OGGT is een glucose tolerantie test, die waarbij je nuchter moet blijven en je vervolgens het meest mierzoete gore drankje ter wereld mag drinken...

Kim :o Wat een mens, sowieso dat ze op F in gaat zitten praten als je er niet bij bent... Heeft mijn schoonmoeder ook een keer geprobeerd trouwens, die heeft direct de deksel op de neus gekregen. Zoals het hoort imho

Ik heb trouwens na de bevalling van Willem de eerste dag helemaal geen bezoek gewild, ik was kapot en had echt geen zin in volk aan m'n bed. Nu zal het anders zijn omdat ik Willem natuurlijk snel bij me wil hebben, maar ik ben ervan overtuigd dat zowel mijn moeder als m'n schoonmoeder gepaste afstand bewaren totdat we eraan toe zijn.

Die stoeltjes en die camper voor de ingang van het ziekenhuis, ik zie het zo voor me :')
pi_108833889
Is De Gelukkige Huisvrouw een aanrader om te kijken als je zwanger bent?
  woensdag 7 maart 2012 @ 19:43:14 #195
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108834178
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 19:37 schreef Mangostine het volgende:
Ik heb 'm ooit al gelezen en weet dat haar 'kut ontploft' als ze bevalt, dus ik durf wel 8-)
pi_108834288
quote:
Ik weet niet hoe het als zwangere is, maar ik had als niet zwangere vorige keer al :O:O momenten, Sommige stukken zijn echt heel heftig, de bevalling gaat niet soepel, en t is gewoon erg emo!
S. 2014
J. 2016
pi_108834320
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 19:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het als zwangere is, maar ik had als niet zwangere vorige keer al :{ :{ momenten, Sommige stukken zijn echt heel heftig, de bevalling gaat niet soepel, en t is gewoon erg emo!
S. 2014
J. 2016
pi_108834322
Dat zullen ze toch niet eh, in beeld brengen... :X
pi_108834384
Die ontplofte kut bedoel ik
  woensdag 7 maart 2012 @ 19:47:02 #200
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108834399
Mango, volgens mijn zusje niet ;)
Ik ga hem opnemen...

flugel, jammer van de glucose en het ijzer. Eieren schijnen ook veel ijzer te bevatten. Dus lekker elke dag een eitje bij het ontbijt :Y)

Webkim, jemig zeg! Dat je daar nu nog om moet 'ruzieën'. Jammer dat F het niet voor je opneemt...
Gaat F de kinderen zelf ophalen of brengen je schoonouders de kids?

Zoë, dat klinkt als een fijn gesprek! :Y

Katy, ik zou ook iets kiezen wat bij jullie aansluit en niet iets wat in jouw ogen ideaal klinkt maar waar je zelf thuis niks mee doet...

Ons bed staat hóóg! :o
pi_108834405
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 19:46 schreef Mangostine het volgende:
Dat is nog wel het minst erge van de film :+
pi_108834419
quote:
Kan best hoor. Maar de film an zich vond ik niet zo verder

Zoonlief is enorm druk! Voeten, knuistjes, kontje. Alles beweegt en dat doet zeer :'). Niet normaal.
pi_108834485
Oh thanks Asy, ik ga even een eitje bakken! :Y)
pi_108836047
Nah ik denk niet dat de film realisitsch is over hoe een bevalling in zijn werk gaat. Dus ik denk niet dat je je er heul veul van aan moet trekken.

En wat een schoonmoeder heb jij KatyM :X ... Een keer flink uit je dak gaan en de hormonen de schuld geven? O-)

Erg lange werkdag gehad vandaag.. Ben KAPOT. Straks even lekker onder de douche gestaan .. maar men mijn tieten zijn echt HUGE :') .. Verder nog steeds nergens last van gelukkig!

Denk dat ik morgen wel een uurtje langer in bed blijf liggen. Vind dat ik de laatste paar dagen slecht slaap. Rond 10 uur in mijn mandje .. maar rond een uur of 3 klaarwakkeer .. Misschien dat ik me stiekem een beetje zorgen maak om dat draakje in mijn buik.. om de echo.

Maar op het werk loopt het ook niet helemaal lekker. Juist in tijden als deze waar de centjes bijna letterlijk binnen gehakrt moet worden in zo'n beetje ieder bedrijf, kan ik achterover gaan zitten. Werk fulltime, maar heb serieus voor de helft van de week geen werk te doen. Heb al allerlei initiatieven genomen om mijn uren toch te maken, maar krijg niet echt medewerking van leidinggevende .. Nu hebben we daar vorige week een gesprek over gehad (alweer). Leidinggevende gaat mij binnenkort inzetten in een project waar hij wel wat handjes extra kan gebruiken ... Maar tot die tijd ... Geen prettig gevoel voor zo'n werkpaard als ik. Dus wellicht dat me dat ook slapeloze nachten bezorgt.

Ik heb ontzettend weinig eetlust .. herkennen jullie dat? Moet het eten echt naar binnen proppen .. En juist nu ik 7 weken ben is het zo enorm van belang dat ik alle vitamientjes binnen krijg .. }:|

Nog 3,5 week tot de echo. Gelukkig heb ik voglende week wel een redelijk volle week.. dus hoop dat de tijd snel gaat! Ben zo benieuwd!
pi_108836208
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 19:46 schreef Mangostine het volgende:
Met een stunt kut :')

Kan je best kijken hoor! Lekker tissues erbij
pi_108836875
Lol, je zal maar die body double wezen :')
  Moderator woensdag 7 maart 2012 @ 20:35:28 #207
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_108837257
Vandaag (36 weken en 3 dagen) voor controle bij de vk: de liggingsecho. De kleine is nog niet ingedaald, en het ziet er naar uit hij dat voorlopig ook nog niet van plan is om te doen. Hij heeft nog plaats genoeg. Binnenkort bij de gynaecoloog langs om eens beter te kijken.

:)
F.K.A. SuperwormJim
pi_108837484
Jee SWJ, wat een mooi profiel!
pi_108838250
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 20:39 schreef Mangostine het volgende:
Is dat het hoofdje?

Twinkle20, ik heb een hele lieve schoonmoeder hoor, dus ik denk dat je die van Webkim bedoelt :+
  woensdag 7 maart 2012 @ 20:56:04 #210
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_108838476
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 20:35 schreef SuperwormJim het volgende:
Vandaag (36 weken en 3 dagen) voor controle bij de vk: de liggingsecho. De kleine is nog niet ingedaald, en het ziet er naar uit hij dat voorlopig ook nog niet van plan is om te doen. Hij heeft nog plaats genoeg. Binnenkort bij de gynaecoloog langs om eens beter te kijken.

[ afbeelding ]
Wauw zeg wat een mooie echo O+
Mijn vriendin heeft vandaag een 30weken echo gekregen om te kijken voor een meisje of jongentje :)
Uiteindelijk wordt het een meisje *O*
Voor de rest was alles prima in orde O+ ik kan niet meer wachten tot het zover is *O*
pi_108838701
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 20:39 schreef Mangostine het volgende:
Ik kan er echt helemaal niets van maken (maar dat heb ik bij praktisch alle echo's) :@
  † In Memoriam † woensdag 7 maart 2012 @ 21:00:18 #212
309370 Nanadu
pi_108838720
wat een mooie foto SWJ

Webkim wat vreselijk zo'n schoonmoeder! Wij hebben de vorige keer gebeld zodra ik bevallen was en toen zijn ze naar het ziekenhuis gekomen. Ze konden toen niet lang blijven, omdat ik pas om 22.50 was bevallen. Dit vond ik ook wel lekker. Ik hoop dat ze jouw grens toch nog zal respecteren!

KatyM je moet inderdaad kijken wat goed voelt bij jou. Alles kan nog zo mooi vertelt worden bij de rondleiding, maar het gaat er ook om hoe jij je er bij voelt en bel gewoon nog een keer op voor een extra rondleiding.

Ik herkende best wel veel van de bevalling bij de gelukkige huisvrouw (niet hoe zij deed tegen de verloskundige }) ). Vooral op het gebied van meerdere keren tuocheren en de ontsluiting die niet op schiet en het verhaal van de pomp die los schiet en de tang. Verder een erg emotionele film!

Vandaag 19 weken! Nog 1 weekje en dan alweer op de helft. Morgen langs de gyneacoloog voor eerste afspraak, maar gelukkig heb ik dezelfde gyn als bij de eerste en daar voelde ik mij erg prettig bij.
pi_108839036
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 20:51 schreef KatyM het volgende:

[..]

Is dat het hoofdje?

Twinkle20, ik heb een hele lieve schoonmoeder hoor, dus ik denk dat je die van Webkim bedoelt :+
Muwahha.. ook goeiemorgen :@
Ik bedoelde inderdaad WebKim!
pi_108852581
Meld!

Laatste zwangere dag. Gek gegeven.
En ik vind het ook zo raar dat ik nu al precies weet dat baby er morgen is, alleen het hoe laat is nog een verrassing. Maar ik heb er zó'n zin in! O+

Nu alleen nog bedenken wat ik allemaal vandaag nog moet doen. Huis aan kant, ziekenhuiskoffertje nog eens checken, alle belangrijke telefoonnummers in m'n foon, van die dingen.
Hardloper.
IG @webkim
pi_108852701
Nou, maak er nog een fijn dagje van Webkim! Lijkt me inderdaad een raar gevoel.

Morgen heb je spruit gewoon in je armen O+
pi_108852712
Geniet nog van je dag Webkim! Lijkt me heel maf ja, wetent dat jullie morgen er een klein hummeltje bij hebben!
  donderdag 8 maart 2012 @ 07:51:23 #217
35189 Troel
scherp en bot
pi_108852905
Kim, geef in het ziekenhuis heel goed aan wat jij wilt :) Anders zul je inderdaad zien dat ze meteen ook doorlopen als ze de jongens komen brengen. Laat F. bijvoorbeeld naar het punt gaan om daar de jongens op te halen, zodat ze samen bij jou en nieuwe baby komen en je PIL dus niet in de buurt komen nog.

Bij Jochem had ik toen aangegeven dat ik het bezoek pas thuis wilde, en toen stonden mijn ex-PIL ineens ook in het ziekenhuis. Mijn heerlijke verpleger heeft ze op mijn verzoek daar heel lang laten wachten, puur omdat ik aangaf dat ik het nog niet aankon. Toen ik op het punt stond om weg te gaan zei hij "En het bezoek dan?" Nog steeds vind ik het ontzettend onbeschoft om daar langs te komen, als specifiek is aangegeven dat dat NIET de bedoeling is. We waren binnen notime na de bevalling thuis, daar waren ze welkom. Maarja, ze voelden zich wat achtergesteld omdat mijn moeder bij de bevalling was of zo. Tja, de ander die bij de bevalling was, lag constant te slapen, want waarom zou je op tijd naar bed gaan als je weet dat de dag erna je kind geboren gaat worden :')
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_108853317
Webkim, ik kan me voorstellen dat het een heel raar idee is dat je morgen je kindje in je armen hebt! Vandaag ook maar een beetje proberen te relaxen?
pi_108853345
Zo wat een verhalen weer allemaal!
Vooral het verhaal van de schoonmoeder van webkim... Vreselijk dat ze je wens niet wilt respecteren. Lijkt me ook voor F. lastig om steeds de keuzes en afwegingen te moeten maken. En morgen gewoon al je kleintje in je armen! Joepie, verse baby ;-) voorjou wordt het ook heftig, t is toch een operatie! Logisch dat je nog niet zin hebt in een hele volksverhuizing binnen je kamer. Geniet eerst samen lekker van jullie nieuwe wonder. Laat daarna je schone moeder met de kiddies komen en de kinderen eerst kennismaken met hun nieuwe broertje of zusje (heb ik even gemist) Kan F in die tussentijd niet lekker een kopje koffie ofzo gaan drinken met zijn moeder? Heb jij even 'rust' met alleen je kinderen om je heen...
Lastig, lastig!

SWJ wat een schattig echogezichtje!

Wij lopen redelijk gelijk op Nanadu, ik vandaag 18w6d :-D scheelt maar drie daagjes!

Verder weinig te melden, behalve dat ik redelijk vaak 'leven' voel in mijn buik, nog niet echt schoppen ofzo maar voel gewoon dat er iets beweegt. Voel haar ook steeds hoger, bij mijn navel ongeveer al. Gisteren kreeg ik ineens een steekje linksonderin mijn buik, heel raar. Net of ik een trap kreeg ofzo. Mijn been ging ook uit reactie een stukje omhoog ineens. Echt raar haha. Het was bijna einde werktijd dus denk dat de kleine ook naar huis wilde ;-)

Fieder :* hoe is het nou met jou? Nog steeds niets? Bah lijkt me vreselijk om zo in onzekerheid te hebben. Hopen dat je leidinggevenden het een beetje snappen en je steunen. Succes!
[btfl]* portfolio
  donderdag 8 maart 2012 @ 08:43:16 #220
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108853414
Zo, niet zo best geslapen vannacht. Maarrrrr ik kwam wel beter uit bed! Lang leve het hoge bed! *O*
Manlief is ziek thuis dus die heeft aangeboden peuter naar psz te brengen zodat ik niet hoefde te lopen. Dus ik kan dadelijk op mijn gemakje bij de zwangere overbuuf een kop koffie gaan drinken O+

Ik heb het gros van mijn ziekenhuistas al klaar liggen en de lade op onze slaapkamer ligt ook al voor de helft vol met het benodigde spul...
Waaah, nog een ruime week en dan mag ie al komen!
pi_108853452
Mogguh. Meld.
Kim, wat ren rare gedachte moet dat zijn inderdaad. :)
pi_108853854
SWJ, wow! Wat schattig!

Speedy, een dochtertje!

Webkim, wat vreselijk spannend zeg! Hoe kom je zo'n dag door! :D Heel veel succes (of wat zeg je dan... en ik hoop snel het resultaat te mogen bewonderen.

Nanadu :X Omg...

quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 08:37 schreef _Bunny_ het volgende:

Fieder :* hoe is het nou met jou? Nog steeds niets? Bah lijkt me vreselijk om zo in onzekerheid te hebben. Hopen dat je leidinggevenden het een beetje snappen en je steunen. Succes!
Bunny, dank je. Hier nog steeds geen nieuws :{ Mn baas begon heel moeilijk te doen, hoe moeten we dat regelen bla bla. Toen ik zei dat het voor mij ook moeilijk was sloeg hij totaal om. Ik moest rustig de tijd nemen en vooral onthouden dat ik niet de enige was en dat ik nog jong was en dat ik mezelf er niet teveel in moest gaan wentelen ofzo bla bla. (Lief bedoelt maar klonk ook raar)

Inmiddels zijn mn borsten weer groter geworden en ben ik ook vaag wat weeig... Ook niks meer verloren, vannacht ook geen krampen gehad. Ik probeer heel hard om niet teveel te gaan hopen, straks moet ik dit nog een keer verwerken. Pff hoop dat het snel voorbij mag zijn. Ik word gek!
Nog tot volgende week vrijdag volhouden... Dan weet k het zeker
pi_108854248
asy :*
fijn dat je man jullie peuter naar psz brengt :)

fieder :* ..!

webkim
oh lijkt me echt zo spannend :o

vanm naar de VK en fysio
fysio is een tijd ziek geweest, zie er wel weer tegenop om te gaan
sowieso zie ik overal tegenop waar ik alleen heen moet :{ alsof t een enorme berg is
gaat eignl nergens over :@ maar t voelt lichamelijk minder zwaar als iemand bij me is ofzo.

kan niet wachten tot ik weer overal heen kan lopen :)
pi_108854322
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 06:44 schreef Webkim het volgende:
Meld!

Laatste zwangere dag. Gek gegeven.
En ik vind het ook zo raar dat ik nu al precies weet dat baby er morgen is, alleen het hoe laat is nog een verrassing. Maar ik heb er zó'n zin in! O+

Nu alleen nog bedenken wat ik allemaal vandaag nog moet doen. Huis aan kant, ziekenhuiskoffertje nog eens checken, alle belangrijke telefoonnummers in m'n foon, van die dingen.
Wat heerlijk en wat spannend! O+

Zoë, goed nieuws over je werk *O*. Zal wel wat rust geven denk ik, na zo'n rotperiode :).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108854509
Webkim, wat een spannend idee! Geniet van deze laatste rommeltjesdag met kriebels in je buik, morgen mag je weer! Dragen en voeden en knuffelen. O+
En ik hoop dat je schoonmoeder een beetje mee kan leven met jouw wensen. :*

Fiedermeisje :*

Asy, wat heerlijk! Lekker je ochtend rustig beginnen. P brengt Ko ook elke dag naar de psz en dan kan ik even rustig wakker worden. O+

Zoe, wat fijn, het goede nieuws op je werk. ^O^

Meld! wat een nacht, vol zenuwtjes. :D
Gister naar de bevallingsvoorlichting van de vk geweest. Het was erg leuk, heel helder en open en eerlijk!
En ik vond het extra bijzonder om door die info terug te kijken op mijn vorige bevalling.
Ik zie er tegen op maar ik heb er ook weer veel zin in, die oerkrachten die door je lichaam razen, samen met de baby werken.
Ik ben zo benieuwd! O+
pi_108854659
Fiedertje, ik hoop met heel mijn hart dat je bij de 5% hoort maar hou er rekening mee dat het niet het embryo is dat de hormonen produceert maar de placenta. :*
pi_108854814
Shit. :'). De wel of geen wiegje bij ons op de kamer-twijfel slaat weer toe. :').
  donderdag 8 maart 2012 @ 09:59:59 #228
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108854872
Ik zou het wel doen kuuks, je bent er straks 's nachts echt blij om...
pi_108854883
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2012 09:57 schreef Kuukske het volgende:
Shit. :'). De wel of geen wiegje bij ons op de kamer-twijfel slaat weer toe. :').
Het lijkt me ideaal in het begin, waarom twijfel je?

Ik heb al een paar weken in meer of mindere mate last van mijn onderrug, normaal nooit last van. Iemand tips?
  Licht Ontvlambaar donderdag 8 maart 2012 @ 10:02:57 #230
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_108854928
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2012 09:57 schreef Kuukske het volgende:
Waarom twijfelen? Gewoon doen en als het niet bevalt naar eigen kamer verplaatsen. Mocht je geen wiegje hebben, bij ons heeft gewoon het ledikantje bij het voeteneind gestaan :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_108854973
Ik vond het de eerste weken ideaal. En na een paar maanden begonnen we elkaar wakker te houden en is ze verhuisd naar haar eigen kamertje en dat was ook weer prima.
  donderdag 8 maart 2012 @ 10:07:48 #232
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_108855027
Ik vind het ook heel fijn. Je leert dan ook veel beter de geluidjes van je kind te herkennen en zo.
En zo'n ledikantje is zoooo groot in het begin. Een wiegje is dan toch wat meer geborgen.
pi_108855074
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 10:02 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Waarom twijfelen? Gewoon doen en als het niet bevalt naar eigen kamer verplaatsen. Mocht je geen wiegje hebben, bij ons heeft gewoon het ledikantje bij het voeteneind gestaan :)
Het ledikantje past niet in onze kamer. Een wiegje is al puzzelen maar ja. Kweenie. Ik was heel stellig zo van.. nah, lekker naar z'n eigen bedje/kamertje. En nu slaat de twijfel en masse toe. :').
pi_108855103
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2012 10:09 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Het ledikantje past niet in onze kamer. Een wiegje is al puzzelen maar ja. Kweenie. Ik was heel stellig zo van.. nah, lekker naar z'n eigen bedje/kamertje. En nu slaat de twijfel en masse toe. :').
Kan je geen wiegje lenen in je omgeving? Dan kan je het makkelijk gewoon een weekje aan kijken?
The way you rock'n'roll
pi_108855125
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 10:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kan je geen wiegje lenen in je omgeving? Dan kan je het makkelijk gewoon een weekje aan kijken?
Hmm.. nee ik zou zo even een twee drie niet weten van wie.
pi_108855632
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2012 10:11 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Hmm.. nee ik zou zo even een twee drie niet weten van wie.
Geen fokker in de buurt die hem niet nodig heeft op dat moment. Fluug wel natuurlijk :+
Goedkoop eentje via MP? Of anders de bak van de kinderwagen naast je?
The way you rock'n'roll
  donderdag 8 maart 2012 @ 10:33:17 #237
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_108855697
De baby kan prima in de kinderwagenbak voor een paar weken. Da's lang genoeg om te kijken of het bevalt en om eventueel een wieg erbij te nemen/de baby in eigen kamertje te leggen!
pi_108855744
Ja? Dat is niet te dicht ofzo? :@. Want ik had me dat ook al wel enigszins bedacht maar ja. Normaal denken kan ik niet deze ochtend :').
pi_108855850
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2012 10:34 schreef Kuukske het volgende:
Ja? Dat is niet te dicht ofzo? :@. Want ik had me dat ook al wel enigszins bedacht maar ja. Normaal denken kan ik niet deze ochtend :').
Nee hoor.
Puck weigerde een campingbedje toen we met 5 maanden naar Luzern gingen. Hij heeft toen ook de hele week in de kinderwagenbak naast me nog geslapen zelfs.

Je moet het alleen geen maanden doen want het matrasje is wat dun en niet het allerbeste voor de rug daardoor.
The way you rock'n'roll
pi_108855914
Ah nee, dus echt om te proberen of hij het wat vindt en of wij het wat vinden.
Jah, dat compromisgevoel voelt toch wel fijn. Eigenlijk. En dat terwijl JD en ik het daar al over hadden gehad. Stom hè? Hormonen. Sigh. -O-.

Ik vind 8 maart of 9 maart een leuke datum :7. Hij mag wel komen, vandaag. Als ie wil. Al voelt het alsof ie nog een extra kamer aan het aanbouwen is van binnen. :D O+.
  donderdag 8 maart 2012 @ 10:46:12 #241
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_108856094
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2012 10:09 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Ik heb echt een inieminie ledikantje, dus een wiegje, voor alleen de eerste 2, max 3 maanden bij ons op de kamer. Was 17,50 via MP (zo uit mn hoofd).
  donderdag 8 maart 2012 @ 11:00:18 #242
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108856489
quote:
3s.gif Op donderdag 8 maart 2012 10:40 schreef Kuukske het volgende:
Ah nee, dus echt om te proberen of hij het wat vindt en of wij het wat vinden.
Jah, dat compromisgevoel voelt toch wel fijn. Eigenlijk. En dat terwijl JD en ik het daar al over hadden gehad. Stom hè? Hormonen. Sigh. -O-.

Ik vind 8 maart of 9 maart een leuke datum :7. Hij mag wel komen, vandaag. Als ie wil. Al voelt het alsof ie nog een extra kamer aan het aanbouwen is van binnen. :D O+.
:D _O- O+

Ik ga denk ik ook idd een wiegje op onze kamer doen, ik denk een co-sleeper, eens kijken of ik die goedkoop kan scoren op marktplaats :D

Heb van de week ook eens zitten kijken naar positiekleding op marktplaats, en DAMN! Wat een onwijs leuke dingen voor echt GEEN geld!! Broeken voor 15 euro, jurkje voor een tientje... :D En zooooveel! Ik zei al tegen mn man; ik ga alleen nog maar daar shoppen :D O+

Verder gaat het hier wel aardig.. Heb al 4 flessen voor MvM volgepiest! :D Ze zullen wel blij met me zijn :D
Ben vandaag weer aant werk gegaan, alleen vandaag en morgen.. wel zwaar nog, ben echt moe.
SPOILER
pi_108856549
Ik vind dat mensen nog behoorlijk veel vragen voor een wiegje op MP. Net even uit nieuwsgierigheid gesnuffeld. Of dat anderen er dan ineens heel veel voor bieden. Dan kun je net zo goed een nieuwe kopen. Maar dat verschilt per persoon natuurlijk :).
  donderdag 8 maart 2012 @ 11:08:30 #244
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108856700
quote:
11s.gif Op donderdag 8 maart 2012 11:02 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind dat mensen nog behoorlijk veel vragen voor een wiegje op MP. Net even uit nieuwsgierigheid gesnuffeld. Of dat anderen er dan ineens heel veel voor bieden. Dan kun je net zo goed een nieuwe kopen. Maar dat verschilt per persoon natuurlijk :).
Hm.. ja, je moet maar net een goeie aanbieding tegenkomen natuurlijk :)
  donderdag 8 maart 2012 @ 11:13:28 #245
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_108856859
quote:
11s.gif Op donderdag 8 maart 2012 11:02 schreef Kuukske het volgende:
Klopt, tis goed speuren om een koopje te vinden (als het er alis in je buurt). Ik heb dat wiegje dan ook vrijwel meteen opgehaald toen ik het vond. Regelmatig in de gaten houden wat er in de buurt te koop staat?
pi_108857004
Ja, wat jullie zeggen. Snuffelen till you drop. Dat zijn van die dingetjes waar je soms tegenaan moet lopen.

Bedankt trouwens allen voor het weer op orde brengen van mijn hersenspinsels. O+.
pi_108858087
PE; nog van harte gefeliciteerd!

Fieder; wat ontzettend verdrietig, veel sterkte gewenst :* ;(

Hier alweer 13.3 weken! Gisteren weer echo gehad dus we zijn weer even gerustgesteld. En we hebben voor het eerst het hartje gehoord O+
Was wel even emotioneel moment. We zaten ook in precies hetzelfde kamertje als waar we zaten toen we het slechte nieuws over David te horen kregen, dus wel even heftig en dubbele gevoelens.

Verder gaat het wel goed gelukkig, genieten lukt nog niet echt. Maar heb nog steeds hoop dat dat komt.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  † In Memoriam † donderdag 8 maart 2012 @ 12:04:20 #248
309370 Nanadu
pi_108858637
:* Fieder :* Wat lijkt mij dat erg wat je moet doormaken. Aan de ene kant weet je verstandelijk dat de kans het grootst is dat het niet goed zit, maar aan de andere kant is het zo moeilijk om het stemmetje uit te schakelen over die 5%. Ik hoop echt zo op een wondertje voor je en anders dat je snel duidelijkheid hebt.

Bunny we lopen inderdaad gelijk op. Ik voel ook al redelijk wat leven, vooral 's avonds in bed en dan inderdaad geen schopjes maar meer schuiven in mijn buik. Vanmiddag naar de gyn en vanavond cursus. Ik had een dagje geruild op mijn werk, dus heb vandaag vrij. Ik begin trouwens steeds meer last te krijgen van de pijn in mijn linkerbil. In de loop van de dag begint het steeds meer naar de voorgrond te komen en aan het eind van de dag krijg ik echt problemen met bepaalde bewegingen, vooral bukken en tillen. Eerst was het alleen af en toe als ik teveel had gedaan, maar nu is het iedere dag. Aan het eind van de dag straalt het ook echt uit naar mijn been :N

LeNeHe wat fijn van de goede echo!!! ^O^

Webkim geniet van je laatste dag zonder verse baby. En ik hoop dat alles voorspoedig verloopt morgen, inclusief je schoonmoeder.
pi_108859184
LeNeHe wat fijn! O+.
pi_108860429
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 12:04 schreef Nanadu het volgende:

Bunny we lopen inderdaad gelijk op. Ik voel ook al redelijk wat leven, vooral 's avonds in bed en dan inderdaad geen schopjes maar meer schuiven in mijn buik. Vanmiddag naar de gyn en vanavond cursus. Ik had een dagje geruild op mijn werk, dus heb vandaag vrij. Ik begin trouwens steeds meer last te krijgen van de pijn in mijn linkerbil. In de loop van de dag begint het steeds meer naar de voorgrond te komen en aan het eind van de dag krijg ik echt problemen met bepaalde bewegingen, vooral bukken en tillen. Eerst was het alleen af en toe als ik teveel had gedaan, maar nu is het iedere dag. Aan het eind van de dag straalt het ook echt uit naar mijn been :N

Hoeveel gelijkenissen vind ik verder nog met je...? Hier ook dezelfde 'bil-klachten', inclusief het verloop op de dag, alleen dan rechts ipv links. Draag je een bekkenband?

En dan vergeet ik nog helemaal de *O* *O* *O* voor de goede echo's, de fijne contractbesprekingen en de laatste dag buikbaby voor Webkim
[btfl]* portfolio
pi_108860449
Lenehe wat fijn! :*

Weer goedgekeurd bij de vk :)

En m'n lief komt zo thuis O+ superlieverd
pi_108861106
Nanadu, die pijn heb ik ook. Schijnt bij mij te zitten in het 'gewricht' tussen mijn heupbeen en heiligbeen. Ik heb er nu fysiotherapie voor. Een bekkenband doet voor mij niets in dit geval.

Fijn Lenehe, een goede echo! Ik hoop dat je toch snel kunt beginnen met genieten :*

Zoë, lekker dat je lief zo thuis komt!
pi_108861893
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 13:22 schreef Marjolijntje het volgende:
Nanadu, die pijn heb ik ook. Schijnt bij mij te zitten in het 'gewricht' tussen mijn heupbeen en heiligbeen. Ik heb er nu fysiotherapie voor. Een bekkenband doet voor mij niets in dit geval.

Fijn Lenehe, een goede echo! Ik hoop dat je toch snel kunt beginnen met genieten :*

Zoë, lekker dat je lief zo thuis komt!
Hier nog iemand met bil-pijn aan één kant. Het is niet elke dag aanwezig, dus ik wacht nog even af.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108863326
Ik gebruik wel een bekkenband, niet zozeer tegen de pijn. Maar met een lichamelijk best belastend beroep is het een prettige ondersteuning. Zelfs nu mijn buik nog niet enorm is.
Ik werk ook vaak laat en de band voorkomt dat ik door vermoeidheid een beetje 'inzak'...

Naar de fysio oid durf ik eigenlijk niet, wil mijn werk niet in gevaar brengen...
[btfl]* portfolio
pi_108863380
Huh? Je werk in gevaar brengen? Door naar de fysio te gaan?
pi_108863611
quote:
5s.gif Op donderdag 8 maart 2012 14:35 schreef Kuukske het volgende:
Huh? Je werk in gevaar brengen? Door naar de fysio te gaan?
Eeh wellicht beetje verkeerde verwoording als ik t nu over lees... Sorry...

Maar met al die berichten over de economie, ontslagen, discriminatie van zwangeren enzo en een contract wat vlak voor mijn verlof afloopt durf ik echt geen enkel risico te nemen de 'zwakke schakel' van het team te worden... Wordt de afgelopen dagen overvallen door een gevoelvan onzekerheid :-S terwijl daar niet echt reden toe is. Zal er wel bijhoren joh... Hormonen enzo... Als t onhoudbaar pijn doet moet ik toch wel gaan ;-)
[btfl]* portfolio
pi_108863940
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2012 14:43 schreef _Bunny_ het volgende:

[..]

Eeh wellicht beetje verkeerde verwoording als ik t nu over lees... Sorry...

Maar met al die berichten over de economie, ontslagen, discriminatie van zwangeren enzo en een contract wat vlak voor mijn verlof afloopt durf ik echt geen enkel risico te nemen de 'zwakke schakel' van het team te worden... Wordt de afgelopen dagen overvallen door een gevoelvan onzekerheid :-S terwijl daar niet echt reden toe is. Zal er wel bijhoren joh... Hormonen enzo... Als t onhoudbaar pijn doet moet ik toch wel gaan ;-)
Dan neem je een uurtje verlof op voor de fysio. Je eigen lichaam over de grenzen laten gaan maakt je straks verder van huis dan zonder werk zitten. Je hebt nog een flink aantal maanden te gaan namelijk.
The way you rock'n'roll
pi_108864006
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 14:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Dan neem je een uurtje verlof op voor de fysio. Je eigen lichaam over de grenzen laten gaan maakt je straks verder van huis dan zonder werk zitten. Je hebt nog een flink aantal maanden te gaan namelijk.
Ja, dit inderdaad.
En je hebt het over een verlenging vlak voor je verlof die dus besproken moet worden? Ik wil niet lullig overkomen, maar dan heb je al wel een buikje denk ik. Dat ook je baas niet zal ontgaan :@.
  donderdag 8 maart 2012 @ 15:00:36 #259
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108864107
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2012 14:57 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Ja, dit inderdaad.
En je hebt het over een verlenging vlak voor je verlof die dus besproken moet worden? Ik wil niet lullig overkomen, maar dan heb je al wel een buikje denk ik. Dat ook je baas niet zal ontgaan :@.
Ze mogen je nog steeds niet ontslaan / je contract niet verlengen omdat je zwanger bent. Ik zit straks ook in mn proeftijd als ik vertel dat ik zwanger ben, en dan mogen ze je ook niet zomaar wegbonjouren.. en als ze dat wel doen heb je wel een goede reden om een zaak aan te spannen :)
pi_108864282
Contract niet verlengen is best een andere smoes voor te bedenken dan zwanger natuurlijk dus heel gemeen maar best makkelijk te doen voor een werkgever.

Maar als je in dit stadium al een bekkenband nodig hebt dan zou ik erg oppassen. Je wilt geen onherstelbare schade aan je lijf omdat je niet onder werktijd naar de fysio durft nu.
We bedoelen het juist goed Bunny en hebben het beste met je voor, vergeet dat niet :*
The way you rock'n'roll
pi_108864906
I know girls ;-) ik ben vaak te hard voor mezelf!
(dingen waarmee ik al gewerkt heb: gekneuse ribben, gebroken teen, ingescheurde hamstring, afgedekt oog ivm operatie...)

Mijn baas weet al lang dat ik zwanger ben, klein bedrijfje. Zijn vrouw is in mei uitgerekend en en is dus absoluut niet blind voor de ongemakken die erbij horen. Heeft ook al vaak laten vallen me niet kwijt te willen... Plus werk ik ook al ruim 5 jaar voor de organisatie...

Eindstand: ik maak me Druk om niets en moet niet zo zeuren. Ik zal het dus gelijk regelen als ik weer voor mijn stempeltje moet bij de VK
[btfl]* portfolio
pi_108864975
Fysio kan je gewoon zelf regelen he!

Hier die bilpijn alleen bij teveel sjouwen van kind.
Als t vaker en erger werd moest k de fysio bellen van de vk. Gelukkig niet nodig. Tijdens mn vakantie.was t t ergste :')
  donderdag 8 maart 2012 @ 15:40:31 #263
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108865459
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 15:22 schreef _Bunny_ het volgende:
(dingen waarmee ik al gewerkt heb: gekneuse ribben, gebroken teen, ingescheurde hamstring, afgedekt oog ivm operatie...)

Mijn baas weet al lang dat ik zwanger ben, klein bedrijfje. Zijn vrouw is in mei uitgerekend en en is dus absoluut niet blind voor de ongemakken die erbij horen. Heeft ook al vaak laten vallen me niet kwijt te willen... Plus werk ik ook al ruim 5 jaar voor de organisatie...

Eindstand: ik maak me Druk om niets en moet niet zo zeuren. Ik zal het dus gelijk regelen als ik weer voor mijn stempeltje moet bij de VK
Goed zo! :D
pi_108866489
Sorry, weer een klaag post over mn werk. Onder een spoiler, dan hoeven jullie het niet te lezen.

SPOILER
Kort: mn werk is kut.

En vanavond voor het eerst naar zwangerschapsyoga. Ik heb er helemaal geen zin in. Baal er ook van dat het zo laat is, van half 9 tot half 10. Rond 9 uur duik ik mijn bed in.. :{
pi_108866688
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 15:22 schreef _Bunny_ het volgende:

Eeh, wat ik dan even niet snap....je zegt dat je al 5 jaar bij het bedrijf werkt, dan kan je contract toch niet binnenkort aflopen?
Een tijdelijk contract mag maximaal 3 x gegeven worden en mag ook maximaal 3 jaar duren.
(dus bv. na 3x een contract van een half jaar moet er een vast contract worden geboden, maar als je al 2x een contract van 1,5 jaar hebt gehad, mogen ze je ook geen 3e tijdelijk contract aanbieden).
Dus lijkt me niet dat je je daarover zorgen hoeft te maken.

Correct me if I'm wrong, maar in 2007 was dit nl nog zo (eigen ervaring mee).
  donderdag 8 maart 2012 @ 16:14:45 #266
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108866706
Marjolijntje, klinkt als een prima moment om je ziek te melden. Dan zoeken ze zelf maar even een oplossing...
Als zij niet meedenken en dingen oplossen, dan hoef jij dat al zeker niet. Tenslotte ben je 4 jaar geleden ook niet aangenomen om het werk van je baas te doen. Toch?
pi_108866751
quote:
2s.gif Op donderdag 8 maart 2012 16:14 schreef Asyniur het volgende:
Marjolijntje, klinkt als een prima moment om je ziek te melden. Dan zoeken ze zelf maar even een oplossing...
Als zij niet meedenken en dingen oplossen, dan hoef jij dat al zeker niet. Tenslotte ben je 4 jaar geleden ook niet aangenomen om het werk van je baas te doen. Toch?
Dat dus! :*
  donderdag 8 maart 2012 @ 16:22:43 #268
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_108867043
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 15:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Contract niet verlengen is best een andere smoes voor te bedenken dan zwanger natuurlijk dus heel gemeen maar best makkelijk te doen voor een werkgever.
als je contract afloopt dan hoeven ze volgens mij niet eens een reden te geven om het niet te verlengen.

Danic, misschien werkte ze eerst via een uitzendbureau of gedetacheerd?
pi_108867547
Volgens mij mag een tijdelijk contract i.d.d. zonder opgaaf van reden niet verlengd worden.

Ik heb van 13u tot 16u geslapen :O Normaal krijg ik mijn ogen overdag niet dicht al zou ik het willen :D
pi_108868980
Marjolijntje :*
Dit kan toch zo ook niet langer? Zoveel onbegrip?
Ik heb t, Missch op n andere manier, ook vervelend gevonden op m'n werk, geen begrip/steun te krijgen
terwijl wat meer begrip soms al veel kan doen zodat je toch enigzins 'normaal' kunt werken.
Ik liep ook 100x tegen tzelfde aan en t werd niet beter.

Wat houdt je tegen om naar de arboarts oid te gaan? Je hebt recht op bep dingen en daarnaast.. zoveel stress is echt niet goed voor jou en de baby.
Het lijkt me dat dit alleen maar erger gaat worden, hiermee doorgaan gaat je echt opbreken..

Ik ben echt zo blij dat ik naar de arboarts ben gegaan en nu niet meer werk, het kon echt niet meer, en ik werd er ook echt ongelukkig van. Nu heb ik zoveel meer rust en kan ik ook goed om de baby en mezelf denken..
Dat gun ik jou ook :*
pi_108869088
Hier een berichtje van de gelukkigste mama ooit! :D :D

Mijn 12 weken echo was goeeeeed! *O* O+

Heb mijn kindje zien zwaaien, duimen, springen. Wat was dat geweldig O+
Ook de nekplooimeting was goed (definitieve uitslag wel pas over 2wkn, want ook bloedtest) maar daar maakte ik me niet zo druk om eerlijk gezegd.

En nu ben ik zooo nieuwsgierig naar het geslacht dat ik, op eigen kosten, een extra (geslachtsbepalende)echo heb gepland met 16 wkn :@ *O* :D
pi_108869168
Gefeliciteerd Kwisted! ^O^
pi_108869186
Haha kwisted :D
Leuk toch! *O* lekker genieten!
Ben benieuwd wat jullie krijgen J/M! Heb je een voorgevoel?
pi_108869193
Jeetje Marjolijntje, wat een rotsituatie zeg! Kun je idd geen arbo-arts ofzo inschakelen. Of ziekmelden? Laat ze het dan maar lekker uitzoeken.
I found myself alone,
pi_108869255
Mijn gevoel zegt dat het een jongetje is. Mijn omgeving denkt een meisje. Ik weet het nieeeeet :P
pi_108869283
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 17:21 schreef Kwisted het volgende:
Mijn gevoel zegt dat het een jongetje is. Mijn omgeving denkt een meisje. Ik weet het nieeeeet :P
De kans dat één van beiden gelijk heeft is erg groot :Y ;)
  † In Memoriam † donderdag 8 maart 2012 @ 17:22:43 #277
309370 Nanadu
pi_108869306
Even een snelle post, want moet zo naar mijn werk voor cursus.

Marjolijntje ik vind het echt belachelijk hoe ze doen op jouw werk, geef jij duidelijk je grenzen aan en dan reageren ze zo :N Je werkgever heeft niet te oordelen of jouw werk zwaar of niet is voor jou, dat gebeurt alleen in overleg met jouw en de arbo. Ik zou als ik jouw was de arbo inschakelen, want dit kan echt niet langer.

Kwisted top ^O^

Hier was alles goed bij de gyn en we mochten ook even baby kijken, helemaal niet verwacht :D En we weten wat het wordt...... Een jongetje *O* (gyn houdt nog een slag om de arm, maar was vrij duidelijk te zien O+ , volgende week bij 20 weken echo weten we het als het goed is zeker)
Toch nog een langere post geworden dan ik wilde :@ Maar ben zo blij, straks als het goed is een jongen en een meid *O* O+
pi_108869313
Marjolijntje .. jeetje meid!

Je moet echt niet zo met je laten sollen hoor! Sommige werkgevers zullen het altijd uitproberen om het uiterste uit jouw te krijgen .. en de enige die je daarmee naait ben jij zelf!

Echt waar meisje, geef je grenzen aan! En als dat hun in problemen brengt.. so be it.

Dit is JOUW leven! Dat van JOU, van je PARTNER, binnenkort van jouw KINDJE!

Ik neem aan dat je een vast contract hebt?

Dan heb je niet zo heel veel te vrezen hoor. Geef je lichaam en hoofd de rust die het nodig heeft. Stress kun je nu NIET gebruiken!

Tis misschien vrouwen eigen .. maar zeg NEE en ben wat HARDER.

Klinkt misschien heel makkelijk maar in deze denk ik dat jij zelf de oplossing bent, door voor jezelf te kiezen. Echt waar! Het zal rot voelen, het zal niet makkelijk zijn ... maar dat is uiteindelijk het beste voor jezelf!

Stel duidelijk je grenzen, want nu lopen ze er keihard overheen.

Als dat niet zo was, dan zou je nou deze post ook niet in dit topic hebben gezet ;)
Ga geen excuses voor hun gedrag bedenken. Maar bedenk wat JIJ nodig hebt en geef dat aan.

Lijkt me echt een klote situatie! Fijn zeg .. zo'n werkgever die zo mee denkt. Daar wil je het liefste gewoon helemaal niet voor werken. Maar ik begrijp dat jij je nu niet in de positie bevindt dat je lekker ontslag kunt nemen en bij een baas aan de slag kunt die jouw inzet en kennis en kunde wel waardeert.

Godsamme je loopt daar de hele afdeling te runnen, je vervangt zo'n beetje je leidinggevende.. en dan durven ze nog NOG MEER van je te verlangen.

Die mensen moet je echt heel snel een halt toe roepen!
pi_108869439
quote:
3s.gif Op donderdag 8 maart 2012 15:00 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Ze mogen je nog steeds niet ontslaan / je contract niet verlengen omdat je zwanger bent. Ik zit straks ook in mn proeftijd als ik vertel dat ik zwanger ben, en dan mogen ze je ook niet zomaar wegbonjouren.. en als ze dat wel doen heb je wel een goede reden om een zaak aan te spannen :)
In je proeftijd hoeven ze volgens mij helemaal geen enkele reden op te geven zelfs. Dus weet niet of het dan ook opgaat.
  Licht Ontvlambaar donderdag 8 maart 2012 @ 17:27:11 #280
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_108869462
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 17:26 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

In je proeftijd hoeven ze volgens mij helemaal geen enkele reden op te geven zelfs. Dus weet niet of het dan ook opgaat.
Nope, klopt... 'omdat het regent' zou al genoeg zijn.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_108869491
Kwisted! Wat gaaf O+ O+ O+
pi_108869549
Ik ben trouwens heel blij met mijn coördinatoren. Heb ze al verteld dat ik zwanger ben (omdat ik soms eerder weg ga, want erg moe of niet lekker, en wil gewoon goed naar mijn lichaam luisteren, en omdat áls het misgaat, ik er waarschijnlijk ook een paar dagen uit lig, en dan is het wel handig als ze ervan op de hoogte zijn). Anyhoo, ze waren allebei heel erg van 'zorg maar gewoon goed voor jezelf!". O+
pi_108869621
O Kwisted! Lees ik helemaal over jouw goeie nieuws heen! Wat fijn!! *O*

En Nanadu een jongetje waarschijnlijk! Leuk!!

Coco, volgens mij had ik je nog niet gefeliciteerd. Bij deze en welkom!

Ophelia; ik las dat jij ook een knipperhartje had. Fijn!!

Ik ben ook heel benieuwd wat het is, nog een geduld... Lastig :P
I found myself alone,
pi_108869632
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 17:22 schreef Nanadu het volgende:

Hier was alles goed bij de gyn en we mochten ook even baby kijken, helemaal niet verwacht :D En we weten wat het wordt...... Een jongetje *O* (gyn houdt nog een slag om de arm, maar was vrij duidelijk te zien O+ , volgende week bij 20 weken echo weten we het als het goed is zeker)
Toch nog een langere post geworden dan ik wilde :@ Maar ben zo blij, straks als het goed is een jongen en een meid *O* O+
*O* leukleuk nanadu!

Kwisted: hihi spannend :D
M'n zus en ik hadden beide n voorgevoel en klopte bij ons beide haha
  Moderator donderdag 8 maart 2012 @ 17:43:27 #285
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_108869986
Mijn vrouw heeft één maand voor haar zwangerschapsverlof (1 februari, ze was toen 35 weken zwanger) van haar werkgever een vast contract gekregen (haar 3de jaarcontract liep op dat moment af). Daarnaast heeft ze ook nog eens opslag gekregen.

Wat een aardige man :D
F.K.A. SuperwormJim
pi_108870200
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 17:43 schreef SuperwormJim het volgende:
Mijn vrouw heeft één maand voor haar zwangerschapsverlof (1 februari, ze was toen 35 weken zwanger) van haar werkgever een vast contract gekregen (haar 3de jaarcontract liep op dat moment af). Daarnaast heeft ze ook nog eens opslag gekregen.

Zeker! Mooi dat t ook zo kan!
  donderdag 8 maart 2012 @ 18:10:13 #287
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108870870
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 16:08 schreef Marjolijntje het volgende:
Sorry, weer een klaag post over mn werk. Onder een spoiler, dan hoeven jullie het niet te lezen.

SPOILER

En vanavond voor het eerst naar zwangerschapsyoga. Ik heb er helemaal geen zin in. Baal er ook van dat het zo laat is, van half 9 tot half 10. Rond 9 uur duik ik mijn bed in.. :{
He jeetje meis, wat ontzettend vervelend... ;(
Ben je toevallig lid van een vakbond? Is dat een idee? Of, als je dat niet bent, een vertrouwenspersoon ofzo? Dit kan écht niet hoor... -O-

quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 17:17 schreef Kwisted het volgende:
Hier een berichtje van de gelukkigste mama ooit! :D :D

Mijn 12 weken echo was goeeeeed! *O* O+

Heb mijn kindje zien zwaaien, duimen, springen. Wat was dat geweldig O+
Ook de nekplooimeting was goed (definitieve uitslag wel pas over 2wkn, want ook bloedtest) maar daar maakte ik me niet zo druk om eerlijk gezegd.

En nu ben ik zooo nieuwsgierig naar het geslacht dat ik, op eigen kosten, een extra (geslachtsbepalende)echo heb gepland met 16 wkn :@ *O* :D
Meis wat onwijs gaaf, gefeliciteerrrddd!! :D O+ *O*
Whihi :D

Kost dat veel? :o

quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 17:27 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Nope, klopt... 'omdat het regent' zou al genoeg zijn.
Oh. -O- Stom..

quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 17:43 schreef SuperwormJim het volgende:

Zohee :D Tof!

Nanadu een jochie, wat tof!!
  donderdag 8 maart 2012 @ 18:20:17 #288
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108871276
Kwisted, wat fijn zeg! Wauw! *O*

Nanadu, een jonkie O+
pi_108871395
Kwisted trouwens fijn dat je zo'n mooie echo hebt gehad!! Nu kun je nog meer gaan genieten omdat je weet dat alles goed is!

Ik moet nog dik 3 weken wachten *zucht*

Maar dat gaan we overleven! *O*

Ik benvandaag wel ontzettend moe en niet vooruit te branden .. Moet zo nog met onze hond naar behendigheid. En ik heb er echt 0,0 zin in maja.. Man heeft avonddienst en het beestje vindt het harstikke leuk. En ik hoef maar op 1 plek in het midden te gaan staan en aanwijzingen geven en zij doet de rest. Dus ... nog effe doorbijten voor dat ene uurtje. En daarna lekker op de bank en vroeg naar bed!
  donderdag 8 maart 2012 @ 18:25:44 #290
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_108871500
Leuk Nanadu, een jongetje *O*

Fijn Kwisted, een goede echo *O*
pi_108871716
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 18:25 schreef Marrije het volgende:
Leuk Nanadu, een jongetje *O*

Fijn Kwisted, een goede echo *O*
Plus 1! :D

Ik heb geen bal gedaan vandaag, maar ik zit nu al te knikkebollen :').
pi_108872852
Nanadu, een ventje in je buik :D :D

Ohh Kwisted wat fijn voor je! Zwaaiend frummeltje O+ (Foto???? :) )

Marjolijntje wat een rotmensen zeg :* Misschien inderdaad arbo inschakelen? Maar snap ook wel dat je 'bang' bent...
  donderdag 8 maart 2012 @ 19:53:18 #293
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108874888
Woaaaa. Ik heb gewoon gesport. Ik ben echt goed :D
Wel nog steeds hoofdpijn en moe, dat gaat natuurlijk niet over :') Ff serietje kijken en dan lekker pitten :z
pi_108874986
Sporten. Wat is dat ook alweer? :+
pi_108875214
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2012 18:31 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Plus 1! :D
+2

*O* *O* *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108878152
Marjolijntje, aan jezelf denken. Nu. Zij kunnen met hun fratsen niet belangrijker zijn dan jij en je kindje. Nooit. Onthou dat en handel er naar meid. Serieus. Succes :*

Verder even geen puf. Een hele slechte dag met misselijk van de pijn. Mijn lijf kan het snelle groeien niet aan volgens bekkenfysio, ik kon gelukkig heen vanmiddag. Ik lig echt ineens helemaal in de kreukels. Moeilijk, maar net de traantjes weer gedroogd en bijna weekend. Van morgen maak ik een halve dag en dan maandag naar de Arbo.

Kwisted en Nanadu *O*
pi_108879495
Clauwhee
Wat vervelend allemaal :( :*
  donderdag 8 maart 2012 @ 21:33:14 #298
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_108880707
Webkim, veel succes morgen! Nog 1 nachtje slapen........
pi_108881552
Kwisted, wat fijn een goede echo! *O*

Webkim, succes morgen en hopelijk ga je genieten! O+

Ik had anderhalf uur geleden wat bloedverlies bij mijn wc-bezoek :{ Mijn buik is rustig, het was maar een beetje en inmiddels weer gestopt... het hoeft niets te zijn, ik weet het. Maar godsamme, wat een stress ineens.
pi_108882602
Sorry heb erg slecht bijgelezen deze week, zit op t werk middenin jaarcijfers, nieuwe collega's die overdracht nodig hebben en allemaal gedoe. Dus alleen even reactie hierop!

quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 16:08 schreef Marjolijntje het volgende:

SPOILER

Nou ja wat asy zegt eigenlijk.

quote:
2s.gif Op donderdag 8 maart 2012 16:14 schreef Asyniur het volgende:
Dit is echt geen gezonde werksituatie voor jou en je kind. Het brengt erg veel stress mee en dat is op dit moment echt helemaal niet goed voor je.

Ik zou een brief/mail opstellen waarin je aangeeft een beetje overrompeld te zijn door hun reactie tijdens het gesprek. Dat je juist je best doet om je werk goed te doen en je er alles aan hebt gedaan om zoveel mogelijk de afwezigheid van je baas op te vangen. Daarnaast kan je vermelden dat het je tegen is gevallen dat ze zo reageren. Bovendien wordt je van het werken achter een computer wel degelijk moe. Geestelijk kost het een hoop inspanning hoor.

En dat je 4 jaar geleden niet voor minder uren bent aangenomen is gewoon bijzaak, jaarlijks nemen (tien?)duizenden mensen ouderschapsverlof op, die allemaal in de eerste instantie voor meer uren zijn aangenomen. Dat is gewoon een recht.
pi_108882725
Clauwhee; wat rottig joh dat je je niet lekker voelt. Hopelijk gaat het snel wat beter. :*

Webkim morgen is jouw dag!!!! Veel succes en ik ga voor je duimen! *O*

Mango; hè gets, kan me voorstellendat je helemaal in de stress bent. Maar het hoeft echt niks engs te zijn hè? Ga je bellen om even te laten checken? :*
I found myself alone,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')