quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:07 schreef flugeltje het volgende:
Hier gaat fietsen juist beter.... Heb ik laatst weer een klein stukje gedaan... Ik kan alleen niet meer zelfstandig afstappen, dus Tijn moet helpen
Geen probleem, zo hosselen we.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:20 schreef Kyara het volgende:
goed punt Dimens, misschien wil 1 van de modjes dat even doen.
maar krijg je dan niet minder uren omdat er geen baby is?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:39 schreef Sorbootje het volgende:
Kyara, ik krijg kraamzorg. K en J moeten zelf kraamzorg inhuren.
Ja, dat is natuurlijk ook zo. Ik was even nieuwsgierigquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:53 schreef Sorbootje het volgende:
quoten lukt om de een of andere reden niet, maar Kyara, dat weet ik niet precies. Ik geloof het niet, of in elk geval scheelt het niet heel veel. Ik heb natuurlijk wel nog een peuter rondlopen en ben wel bevallen. Maar goed, dit komt allemaal nog wel. Eerlijk gezegd maakt het me ook niet zoveel uit. Mijn moeder komt vast gezellig even logeren
Oh, ik geef mezelf sowieso niet de schuld hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:18 schreef Twinkle20 het volgende:
Coco.. enige tip die ik voor je heb in dit soort gevallen: Blijf relativeren en laat je lekker in de watten leggen door je mannie!
Als het zo is.. dan doe je er toch niks tegen. Dus geef vooral jezelf niet de schuld!
Kan het niet ook iemand zijn die jou heeft herkend op fok ofzo? Anders sowieso wel heel erg lullig dat iemand zn mond voorbij heeft gepraat als jullie het verder nog voor jullie wilden houden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:20 schreef Twinkle20 het volgende:
Kom ik net bij mijn moeder .. daar was straks een vriendin van haar koffie wezen drinken..
En die vriendin wist dat ik zwanger was???![]()
IEMAND heeft zich voorbij geluld... En dat kunnen er niet zo heel veel zijn!
Nou ja tis meer van.. als het fout gaat dat ik dan geen zin heb i allemaal van die mensen die me aan gaan klampen en zeggen dat ze het erg voor me vinden en goedbedoelde ongevraagde adviezen gaan geven enzo.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Kan het niet ook iemand zijn die jou heeft herkend op fok ofzo? Anders sowieso wel heel erg lullig dat iemand zn mond voorbij heeft gepraat als jullie het verder nog voor jullie wilden houden.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:20 schreef Twinkle20 het volgende:
Kom ik net bij mijn moeder .. daar was straks een vriendin van haar koffie wezen drinken..
En die vriendin wist dat ik zwanger was???![]()
IEMAND heeft zich voorbij geluld... En dat kunnen er niet zo heel veel zijn!
En Fieder.... ik had mezelf beloofd dat wij op dezelfde dag zouden bevallen! Want we scheelden maar een paar dagen ...
.. Ik hoop je snel weer hier te zien wijffie!
![]()
En voor nu .. lekker aan jezelf denken en de boel even de boel laten. Vind het heel normaal dat je nu verdiet hebt. Maar houd vol he!
Botte zak of niet, zó ontzettend bot zal hij toch ook wel niet zijnquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:45 schreef Fieder het volgende:
[..]![]()
![]()
Bedankt!
Grr wie heeft zn mond opengetrokken!!??
Coco ik was sowieso al super bezorgd deze afgelopen weken maar ik zal bij een (hopelijk) volgende zwangerschap volgens mij stijf staan van angst... Ik kan kennelijk heel goed aanvoelen wanneer het mis is, ik heb het vorige week gewoon precies aangevoeld dat het gestopt was. Dat zal volgende keer wel moeilijk worden.
En dan zeggen ze, niet zoveel mee bezig zijn![]()
Ik ben ook blij dat bijna niemand het weet. Heb wel besloten mijn baas in te lichten. Als ik morgen niet begin te bloeden dan ga ik donderdag weer werken (afleiding en drukke tijd op werk).
Mocht het dan op werk losbreken snapt hij iig waarom ik zonder berichtje de deur uit ren...
Dat weegt dan voor mij op tegen het feit dat hij weet dat we bezig zijn.
Of doe ik iets doms? T is wel een botte zak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |