SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.SPOILER: Nieuwe reeks-stats.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Je kan ook gewoon met een lege post de boel centraal zetten. Dan volg je het topic niet.quote:
Hij wil ons graag volgen, hij mist onsquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:35 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon met een lege post de boel centraal zetten. Dan volg je het topic niet.
Hij komt vanavond wel...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hij wil ons graag volgen, hij mist ons
Ik volg jullie gaarnequote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:35 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon met een lege post de boel centraal zetten. Dan volg je het topic niet.
Neequote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:43 schreef Patje1987 het volgende:
Jij gaat vanavond niet naar de film bloempje?
Jammer.quote:
watquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:17 schreef HappyBob het volgende:
Beach kijkt toch alleen maar Koreaanse films en films met Yes-R en andere g's?
oh zo eentje was laatst op tv. gangstersboys ofzo?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:17 schreef HappyBob het volgende:
Jij ook al?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:19 schreef dralion13 het volgende:
Ik had een kaartje, maar heb hem weg gedaan
Heb er helemaal geen tijd voor (moet deze week nog een tentamen leren en 4 verslagen maken)
Nog dunner dan de vorige?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De nieuwe ID-kaarten zijn blauw zeegroenblauw en vet dun.
quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:17 schreef HappyBob het volgende:
Ook niet echt mijn smaakquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh zo eentje was laatst op tv. gangstersboys ofzo?
jezus wat een trieste kudtfilm
leuk joh , origineelquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij ook al?Volgende keer wat beter plannen, jongeman.
Straks ben ik daar helemaal alleen bij die film
[..]
Nog dunner dan de vorige?Ze proberen tegenwoordig echt overal geld op te verdienen he.. Die dingen breken waarschijnlijk elk halfjaar als het niet vaker is.. en dan kun je weer even 40 euro neerleggen (hoe duur zijn die dingen eigenlijk?
)
[..]
[..]
[..]
Ook niet echt mijn smaakMaar wel goed voor de Nederlandse jongeren die graag het prachtige accent onder de knie willen krijgen.
helaas wel jaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ook niet echt mijn smaakMaar wel goed voor de Nederlandse jongeren die graag het prachtige accent onder de knie willen krijgen.
halloquote:
Nee, is mij net iets te ver weg hiervoorquote:
Ik kon ook vrij weinig met je nogal incomplete vraag.quote:
ik heb mij laten vertellen dat Flippiee een heel aantrekkelijk meisje isquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:42 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Flipper, we maken bordjes dat leuke hetero's bij jou moeten melden en leuke homo's bij mij ok?
Als ik kom moet ik dus tussen jullie in gaan staanquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:42 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Flipper, we maken bordjes dat leuke hetero's bij jou moeten melden en leuke homo's bij mij ok?
hoiquote:
DEALLLLquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:42 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Jaquote:
Dan ben ik benieuwd wie dat wasquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb mij laten vertellen dat Flippiee een heel aantrekkelijk meisje is
ik ben eerder benieuwd of het waar isquote:
Als ik dat had geweten..quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben eerder benieuwd of het waar is
Beetje jammerquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als ik dat had geweten..Was ik alsnog niet gekomen
jij weet toch hoe je zelf uitzietquote:
Dan oordeel ik nog niet tussen aantrekkelijk of onaantrekkelijkquote:
ik wil best wel oordelen als jij een foto dmtquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan oordeel ik nog niet tussen aantrekkelijk of onaantrekkelijkDat is ieder voor zich aangezien iedereen een andere smaak heeft.
Gekke dag toch..quote:
hahaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil best wel oordelen als jij een foto dmt
Ojaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gekke dag toch..![]()
En Flipsje zal nooit fotomodel worden, maar dat komt omdat ze te klein is. Verder is ze wel een genot voor het oog.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hahaik zal eens kijken of ik recente pics kan vinden
[..]
Oja
Lief van je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |