Doe danquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:02 schreef kwiwi het volgende:
Ik wil wel even wat leuks schrijven over tennis in je lege google docje ja
10 tegen 1 dat je deze vier studentjes toch nooit meer ziet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:02 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Goede enquete![]()
lekker linken naar Google doc.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:05 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Dat klere ding opent steeds een nieuwe worksheet.
Geen chat dus
Wat staat hier?quote:Een gezamenlijk feest met u mede reizigers naderhand
Effe snel een een enquête, je weet toch, snel die punten halen, biertje erbij, klaar.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:11 schreef kwiwi het volgende:
Kijken jullie je enquêtes nooit na voor jullie 'm op de interwebz pleuren? Of zijn jullie gewoon niet bijster slim?
En daar de kostbare tijd van FOK!kers voor misbruiken, ikke snap.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Effe snel een een enquête, je weet toch, snel die punten halen, biertje erbij, klaar.
Jij wil van ons antwoorden, prima. Maar mogen wij dan ook wel vragen dat jullie ons een beetje serieus nemen en wat tijd steken in de kwaliteit van de vragen?quote:
Ik vind dit niet zo mooi, dat het onderwijs blijkbaar zo achteruit is gegaan inmiddels. Man ik zou me doodschamen als dit mijn enquête was, in plaats van er schaapachtig om lachen.quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
man dit is nog erger dan wat ik tegenkom op het mbo
Daarom staat ook in de openingspost dat de enquete is voor mensen die wel interesse hebben om is een tennistoernooi te bezoeken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:40 schreef ukga het volgende:
Ik vul in;
Hoe graag zou u een tennistoernooi in het buitenland willen bezoeken? *
-->Helemaal niet
Bent u lid van een tennisvereniging? *
-->Nee
Zou daar het onderzoek voor mij niet afgekapt moeten worden? ik krijg alsnog alle vragen te zien waar ik niks mee kan m.t.b. bezoeken van tennistoernooien
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:43 schreef studentenfontys het volgende:
[..]
Daarom staat ook in de openingspost dat de enquete is voor mensen die wel interesse hebben om is een tennistoernooi te bezoeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |