Ja dat is ook zo, maar die brommer verkoop ik gewoon weer als ik klaar ben met m'n jaartje master. Ik denk er ook serieus aan om m'n volvo te schorsen voor enkele maanden en dan heb ik de aanschafprijs er héél snel uit.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:44 schreef klaaskippegaas het volgende:
Voor 500 euro kun je veel rijden met je Volvo.
En dan heb ik het nog niet eens over de verzekering en dergelijke.
Ja dat is ook wat ik meekreeg van Sym. Volgens mij is het wel chinees maar ik lees overal dat het betrouwbaar is. Zijn meestal wel van die retro modellen maar ach, het boeit me eigenlijk niets hoe het eruit ziet, als het maar rijdt en blijft rijdenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:43 schreef Klonk het volgende:
Sym's zijn geweldige dingen, vriendinlief heeft er ook eentje, ding start altijd, loopt als een tiet, af en toe wat olie en wat onderhoud, niets geen problemen mee.
Wat je niet moet halen is Tomos, rampendingen
Als er iets zuinig rijdt is het wel een tomos.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:43 schreef Klonk het volgende:
Sym's zijn geweldige dingen, vriendinlief heeft er ook eentje, ding start altijd, loopt als een tiet, af en toe wat olie en wat onderhoud, niets geen problemen mee.
Dat schorsen is een goed idee.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:46 schreef Willaaam het volgende:
Ja dat is ook zo, maar die brommer verkoop ik gewoon weer als ik klaar ben met m'n jaartje master. Ik denk er ook serieus aan om m'n volvo te schorsen voor enkele maanden en dan heb ik de aanschafprijs er héél snel uit.
als het rijdt, dan rijdt het wel zuinig jaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:46 schreef legacythe2nd het volgende:
[..]
Als er iets zuinig rijdt is het wel een tomos.
wat een onzinquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:43 schreef Klonk het volgende:
ik heb er drie gehad en dat waren alledrie kutdingen waar permanent iets aan was, dan heb ik het recht om het rampendingen te noemenquote:
of om jezelf incapabel te noemenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb er drie gehad en dat waren alledrie kutdingen waar permanent iets aan was, dan heb ik het recht om het rampendingen te noemen
dat noem ik nou flauwekul, met die tomos deed mijn vriendin hetzelfde als met de sym, sym nooit problemen, tomos altijd problemen.quote:
verkeerd onderhouden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat noem ik nou flauwekul, met die tomos deed mijn vriendin hetzelfde als met de sym, sym nooit problemen, tomos altijd problemen.
mag je mij eens uitleggen wat daar incapabel aan is
doe er zelf niet aan, daar heb ik een dealer voor dus dan is de dealer incapabel, maar dat zijn ze ook niet kan ik je melden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:04 schreef leeell het volgende:
[..]
verkeerd onderhouden.
heb er 3 staan, nooit problemen
(31 jaar oud, 6 jaar oud, 2 jaar oud)
absoluut, maar Tomos staat gewoon bekend om zijn degelijkheid en zuinigheid (al zijn de nieuwere modellen wel wat zwakker omdat ze niet meer geproduceerd worden in Koper)quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan is de dealer incapabel, maar dat zijn ze ook niet kan ik je melden.
maar goed verschillende meningen moeten kunnen toch?
1/40 uit de fabriekquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:09 schreef kovenant het volgende:
alleen een tomos rijd volgens mij maar 1/25 - 1/30
je moet dan wel naar een viertakt wil je echt de 1/40 halen
Voordeel wat ik las is dat die oude tomos blikken met A35 blokken goedkoop waren in het onderhoud, maar dat er wel echt regelmatig onderhoud aan zat. Plus hij had een handmatige choke. Het leek mij leuk om mee te klussen maar niet echt betrouwbaar...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:07 schreef leeell het volgende:
[..]
absoluut, maar Tomos staat gewoon bekend om zijn degelijkheid en zuinigheid (al zijn de nieuwere modellen wel wat zwakker omdat ze niet meer geproduceerd worden in Koper)
Ik denk dat 1:40 wel optimistisch is met een tomos inderdaad. Zeker omdat ik er ook echt in de kou mee ga rijden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:09 schreef kovenant het volgende:
alleen een tomos rijd volgens mij maar 1/25 - 1/30
je moet dan wel naar een viertakt wil je echt de 1/40 halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |