Ik neem aan dat je niet ontmaagd wordt zodra een vrouw haar mond over jouw penis schuift.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neem aan dat Robin maagd is, gezien het kussen enzo.
Beetje deductieve redenering.
Ga laptops repareren.quote:
Een volledige economische blokkade, geniaal.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:49 schreef von_Preussen het volgende:
Overigens lijkt het me geweldig als het leger in Griekenland de macht grijpt.
Al die hulpeloze EU-politici die dan niet weten hoe ze ermee moeten omgaan, geniaal.
Je druk maken om Griekenland.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Een volledige economische blokkade, geniaal.
Dat is altijd verstandig.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:56 schreef waht het volgende:
[..]
Ik schuif de schuld in de schoenen van de PvdA, dat leek me wel duidelijk.
Het is dan ook niet de eerste keer dat hij dit doet.quote:
Die van rechts worden vermoord. Die van links lopen met de staart tussen de benen weg.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:05 schreef Mutant01 het volgende:
Pim Fortuyn, de messias van rechts Nederland.
Oh, wou ze alleen dat dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niet ontmaagd wordt zodra een vrouw haar mond over jouw penis schuift.
Ik heb nooit veel gehad met die knakker. Dus vul je wereldbeeld maar aan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:05 schreef Mutant01 het volgende:
Pim Fortuyn, de messias van rechts Nederland.
De prijs voor het fixen van de laptop is een biejay.quote:
Links is niet zo van de persoonsverheerlijking.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die van rechts worden vermoord. Die van links lopen met de staart tussen de benen weg.
Die jeugd van tegenwoordig ook.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De prijs voor het fixen van de laptop is een biejay.
Je mag niet liegen van je moeder.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Links is niet zo van de persoonsverheerlijking.
Die hebben ook te leiden onder inflatie.quote:
twitter:TofikDibi twitterde op dinsdag 06-03-2012 om 16:11:07Scherpe vraag v @APechtold aan @MinPres: wat is de staatsrechtelijke status v nieuwe onderhandelingen v CDA/VVD/PVV? #formatieinvermomming reageer retweet
Wasda? Knieën beffen?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De prijs voor het fixen van de laptop is een biejay.
17 jarige bitches die jongens lopen pijpen om reparaties en klusjes, de tering zeg.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die hebben ook te leiden onder inflatie.
Beweerden niet de EU-politici dat zonder Griekenland de hele eurozone uit elkaar zou vliegen?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Een volledige economische blokkade, geniaal.
Heb het meteen besteld!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:51 schreef waht het volgende:
[..]
Ken je dat boek van Edward Luttwak genaamd Coup d'Etat?
Zo niet: aanrader. Het leest als handleiding, koud en zakelijk.
BJ. Blowjob.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |