Je druk maken om Griekenland.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Een volledige economische blokkade, geniaal.
Dat is altijd verstandig.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:56 schreef waht het volgende:
[..]
Ik schuif de schuld in de schoenen van de PvdA, dat leek me wel duidelijk.
Het is dan ook niet de eerste keer dat hij dit doet.quote:
Die van rechts worden vermoord. Die van links lopen met de staart tussen de benen weg.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:05 schreef Mutant01 het volgende:
Pim Fortuyn, de messias van rechts Nederland.
Oh, wou ze alleen dat dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niet ontmaagd wordt zodra een vrouw haar mond over jouw penis schuift.
Ik heb nooit veel gehad met die knakker. Dus vul je wereldbeeld maar aan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:05 schreef Mutant01 het volgende:
Pim Fortuyn, de messias van rechts Nederland.
De prijs voor het fixen van de laptop is een biejay.quote:
Links is niet zo van de persoonsverheerlijking.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die van rechts worden vermoord. Die van links lopen met de staart tussen de benen weg.
Die jeugd van tegenwoordig ook.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De prijs voor het fixen van de laptop is een biejay.
Je mag niet liegen van je moeder.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Links is niet zo van de persoonsverheerlijking.
Die hebben ook te leiden onder inflatie.quote:
twitter:TofikDibi twitterde op dinsdag 06-03-2012 om 16:11:07Scherpe vraag v @APechtold aan @MinPres: wat is de staatsrechtelijke status v nieuwe onderhandelingen v CDA/VVD/PVV? #formatieinvermomming reageer retweet
Wasda? Knieën beffen?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De prijs voor het fixen van de laptop is een biejay.
17 jarige bitches die jongens lopen pijpen om reparaties en klusjes, de tering zeg.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die hebben ook te leiden onder inflatie.
Beweerden niet de EU-politici dat zonder Griekenland de hele eurozone uit elkaar zou vliegen?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Een volledige economische blokkade, geniaal.
Heb het meteen besteld!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:51 schreef waht het volgende:
[..]
Ken je dat boek van Edward Luttwak genaamd Coup d'Etat?
Zo niet: aanrader. Het leest als handleiding, koud en zakelijk.
BJ. Blowjob.quote:
Ik denk dat de meeste vrouwen dat van mij ook niet verwachten, maar ze zijn jegens mij niet zo inschikkelijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze van Robin verwacht dat die haar wild zal nemen
Wat zou jij met de docent doen voor een voldoende voor je rechtententamen?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik te conservatief voor dergelijke nonsens.
Von der Maas bis an die Memel!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:18 schreef waht het volgende:
De eerste vraag die Merkel zich zal afvragen na de onvermijdelijke val van de Unie is:
Waar wonen nu de 'Sudeten-Duitsers'?
Niks.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat zou jij met de docent doen voor een voldoende voor je rechtententamen?
I'll rest my case.
Als die bevalt is er ook nog The Man On Horseback van Finer.quote:
Hulde, ik ben helemaal in mijn nopjes.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:20 schreef waht het volgende:
[..]
Als die bevalt is er ook nog The Man On Horseback van Finer.
Samen met het boek van Luttwak zijn dat de voornaamste boeken op dit gebied. Oftewel er is weinig literatuur.
twitter:baspaternotte twitterde op dinsdag 06-03-2012 om 16:23:03CDA-bestuurslid Arjan Kaaks pleit in NRC voor coalitie van CDA, VVD, PvdA en D66. #NRC reageer retweet
twitter:baspaternotte twitterde op dinsdag 06-03-2012 om 16:25:05Da's wel heftig wanneer een lid van je Landelijk Bestuur zich tegen je koers keert. #CDA #NRC reageer retweet
Dan zou Rutte eerst z'n ontslag moeten aanbieden bij de Koningin.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:27 schreef remlof het volgende:
twitter:baspaternotte twitterde op dinsdag 06-03-2012 om 16:23:03CDA-bestuurslid Arjan Kaaks pleit in NRC voor coalitie van CDA, VVD, PvdA en D66. #NRC reageer retweet
twitter:baspaternotte twitterde op dinsdag 06-03-2012 om 16:25:05Da's wel heftig wanneer een lid van je Landelijk Bestuur zich tegen je koers keert. #CDA #NRC reageer retweet
Is dat zo?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan zou Rutte eerst z'n ontslag moeten aanbieden bij de Koningin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |