Ik wil graag iets met mezelf gaan doen. Geen mensen die ik moet pleasen en zeker geen dieren.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:46 schreef waht het volgende:
Ik wil graag iets met mensen gaan doen. Of met dieren.
Het liefst kom ik ergens terecht waar ik m'n ziel moet verkopen aan de duivel. Puur voor de ervaring.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik wil graag iets met mezelf gaan doen. Geen mensen die ik moet pleasen en zeker geen dieren.
Wat denk je zelf.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:54 schreef robin007bond het volgende:
Een lekkere breezer wil me een blowjob geven als ik haar laptop repareer.
What to do?
Rootkit installeren.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:54 schreef robin007bond het volgende:
What to do?
Wat denk je zelf.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:54 schreef robin007bond het volgende:
What to do?
Agossie, Robin kent "seks als betaalmiddel" nog nietquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:57 schreef robin007bond het volgende:
Het voelt moreel gezien gewoon niet goed.
Het is het kapitalisme, robinquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:57 schreef robin007bond het volgende:
Onzin, je bent rechts weet je nog.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:57 schreef robin007bond het volgende:
Je moet wat overhebben voor die extra 800 bruto.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik erger me in mijn eigen werk al aan mensen die ik zaken drie keer moet uitleggen, voor de klas staan lijkt mij helemaal geen optie.
quote:
Wij zijn luiquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:05 schreef remlof het volgende:
‘De Nederlander werkt het minste aantal uren van Europa’
Volgens de meest recente cijfers (derde kwartaal 2011) is het gemiddelde van alle 27 EU-landen 37,5 uur. Nederlanders zitten daar ruim onder met 30,6 uur, het minste van alle EU-landen. Tweede is Denemarken met 33,7 uur. De Griekse werknemer werkt per week het meest: 42,1 uur.
En we verdienen het meest.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wij zijn lui.
Of de Grieken zijn meer aanwezig, maar werken minder.
Wij werken minder maar wel efficiënter. Zodat we meer tijd hebben om lui te zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wij zijn lui.
Of de Grieken zijn meer aanwezig, maar werken minder.
Ja, maar we moeten nog meer verdienen. Dus meer en productiever.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En we verdienen het meest.
Slim werken heet dat.
Meer, meer, meer en vooral nog meer van het meer!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:07 schreef waht het volgende:
[..]
Ja, maar we moeten nog meer verdienen. Dus meer en productiever.
Nee, dat doen de Luxemburgersquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En we verdienen het meest.
Slim werken heet dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |