abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108910440
oh de schattigheid O+

ravi aan de ene kant van het poppenhuisje (op zn kop): DAAAHAAAA!
selene aan de andere kant: IKKE!

3 seconden later slaan ze elkaar zowat de harsens in, maar toch
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 9 maart 2012 @ 19:26:10 #202
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108914604
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 15:57 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Door de kracht van de straal komt ie wel eens omhoog en dan piemelen ze precies tussen de bril en de pot door, met een beetje pecht zó in hun broek. :')
:Y }:|

simmu :D
pi_108914764
even een toelichting; er zit een belletje aan het deurtje. dus ze doen
"dingdong"
"wie is daar?"
"ikke *O* *O* *O* "

x 3000 in 2 stadia van peutertaal :P
  vrijdag 9 maart 2012 @ 19:32:11 #204
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_108914837
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 17:11 schreef simmu het volgende:
oh de schattigheid O+

ravi aan de ene kant van het poppenhuisje (op zn kop): DAAAHAAAA!
selene aan de andere kant: IKKE!

3 seconden later slaan ze elkaar zowat de harsens in, maar toch
O+

En ik kom even jompelen! *O*
Tirza stond vanmiddag bij de tafel, kreeg een rood hoofd en zei 'ik moet hier even staan en ik moet even poepen'. Ik vroeg nog of ze op de wc of het potje wilde maar nee "doe maar even niet mama'.
Even later dacht ik dat ze klaar was, dus ik wilde haar luier verschonen, maar hij was leeg. Dus ik vroeg of ze op het potje wilde en er kwam een hele enthousiaste 'jaaaaa' uit!
Dus potje in de kamer, Tirza er op en ff later 2 dikke 'dlollen' en een plasje!!! *O* Woot woot!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_108914905
oh wat goed van haar!

*O* *O* *O* *O*
  vrijdag 9 maart 2012 @ 19:33:33 #206
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108914906
Goedzo Tirza! *O*
pi_108915369
goedzo Tirza!! *O*

mn grote mocht mee vanmiddag met mama naar t ziekenhuis voor wat dingen, even formuliertje halen en bloedafname enzo.
"jaaaaaaaaa!! ziekehuis ziekehuis ziekehuis zuis zuis zuis!! jaaaaa!"
"gaan we dokter toe he? vind ik heel leuk!"

echt, wtf :') :D

"gelukkig" voor haar had ik totaal niet nagedacht bij het feit dat ze op poli's ook lunchpauze hebben :') dus moesten we wachten. Kon ze op de kinderafdeling helemaal los met al het speelgoed daar. (figures waarom ze het zo leuk vindt...). En daarna heeft ze met haar neus bovenop het bloedprikken gestaan :D ze vond het heel interessant. In de auto op weg naar huis zei ze daag dokter! dokter heel lief he? dokter heeeeeel snel. Dokter hmmm... misschien eh helidokter! :D :') peuterpraat O+
:)
  vrijdag 9 maart 2012 @ 19:54:26 #208
35189 Troel
scherp en bot
pi_108915732
Tirza, wat goed!

Is ze ook zo vrolijk als zij naar de dokter moet mignonne?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_108916354
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 19:54 schreef Troel het volgende:
Tirza, wat goed!

Is ze ook zo vrolijk als zij naar de dokter moet mignonne?
ja hoor :Y

we hebben een hele lieve kinderarts, dat scheelt misschien.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 20:11:07 #210
353071 kitty_hello
Met dochter én zwanger van nr2
pi_108916588
Tirza wat knap!!!! *O*

Mignonne wat lief van je oudste! O+
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
pi_108920504
_O- je oudste O+

Tirza *O* *O*

Wij hebben vanmiddag zeewolven gekeken :+ (zeeleeuwen)
Verder schrokken wij een beetje van haar ontwikkeling in de dierentuin. Ze kende altijd alle namen van de dieren wel en vond het heel leuk maar was toch ongedurig en nu ging ze uitgebreid overal stil staan en wilde in het aquarium ook echt de kikkers zoeken enzo. Echt zo leuk, ze word zo groot..
:X op de terug weg in de auto zegt ze in ene, ja nu is mijn broek nat :X (haar luiers houden het tegenwoordig echt slecht, ik moet haar echt vaker verschonen dan voorheen)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_108932212
Een helidokter, wat goed gevonden!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_108944445
Tirza *O* ^O^

Jael O+

Hahaha Mignonne, je A'tje O+

Vanmorgen kwam tijdens het poepen op het potje de poep tegen zijn billen aan en sindsdien wil Niels niet meer op het potje en houdt hij het dus in :o :X Vanmorgen ging om half 8 ongeveer zijn luier uit en om half 1 ging hij naar bed, om daar in zijn luier te plassen. Hij had ook echt veel gedronken. Na zijn middagslaapje een hele volle luier en daarnet heeft hij mij op schoot onder geplast (en was daar helemaal van overstuur ;( ). Even daarvoor had hij even een luier aangehad, maar daar ook niet ingeplast. Op de wc durft hij ook niet te zitten.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_108944566
Twink, zo ongeveer is het bij Lente een half jaar geleden ook fout gelopen. Ze ging súpergraag op het potje om te plassen, tót ze per ongeluk een keer poepte. Daar schrok ze zo van dat ze de maanden daarna weigerde om er nog op te gaan. Sinds een paar weken durft ze pas weer.

Ik heb er maar geen druk achter gezet, dat me het beste.

Hoop dat Niels het snel vergeet. :)
pi_108946337
selene: "dingdong"
ravi: "IDAAAAAAAAAAAAH" ("wie is daar?")
selene: "ikke, mag ik binnenkomen?"
ravi: :N
selene: :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

dolle pret dat poppenhuisje. ik weet niet hoe lang ik dit nog volhou hoor :')
pi_108948456
Potver, Lente had toch al (inmiddels drie) weken op en af diarree? Ik weet het aan appelsap bij het kdv, maar die blijkt dat niet te geven.

Woensdag ging het beter, donderdag weer diarree, vrijdag wel dun maar geen diarree en vandaag weer drie waterdunne luiers.

En de laatste met wat sliertjes bloed.

Hap gebeld. Als ze verder niet erg ziek of uitgedroogd oogt, is het niet nodig om nu langs te komen. Als ze maandag nog diarree heeft langs eigen ha.
pi_108949035
oh bah ssserpente ;(
beterschap!
pi_108949430
Bah ssserpente das niet niks :* beterschap

Simmu is dat het poppenhuisje van little people?? Die hebben wij en ik denk dat er een dag komt dat de batterij zomaar opeens leeg of weg is ;)

Twinkly naar zeg voor Niels. Hopelijk kan hij het snel weer zo draaien in zijn hoofd dat hij toch weer op het potje wil. Jaël is toen een half jaar geleden ongeveer gewoon helemaal gestopt met poepen.. Die is nu sinds kort pas weer geinteresseerd in zindelijk worden en plassen op de wc en het potje.

Jaël heeft vandaag ook heel wat broeken ondergeplast. Ik heb ook bij de zeeman maar wat makkelijke joggingbroeken gehaald. Maar als het zo doorgaat dan blijf ik wassen! Maar ze wil dus ook gewoon geen luier meer om en zolang ik thuis ben vind ik dat niet zo erg, maar als ik weg ga heb ik toch liever dat ze een luier om heeft. Gisteravond widle ze eigenlijk ook het liefst slapen zonder luier maar dat vond ik ook al geen goed idee.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_108950915
nee, geen little people, tis een echt poppenhuisje, met poppetjes, een autootje, een garage en een deurbeld dus. je kan het openklappen. al sich is het een geweldig ding hoor, ze willen er allebei dolgraag de hele tijd mee spelen. ziehier het probleem dus 8-) ik zal er morgen wel eens een foto van maken, tis uit mijn oude-meuk-speelgoed-stapel
pi_108955067
he bah ssserpente, wat naar :*.
Fake it till you make it...
pi_108956253
wat vervelend zeg ssserpente! :{ beterschap.

ik baal een beetje, ik ontdekte een paar lelijke plekjes op t gebit van mn grote meiske, en t lijkt erop dat ze tandbederf aan t ontwikkelen is -O- :{ okay ik baal niet een beetje, ik baal héél erg. :X ;(
We vermoeden dat t door de forlax komt, ze krijgt verder eigenlijk enkel water te drinken, we poetsen gewoon, ze snoept haast niet en als ze snoept dan is t redelijk onschuldig snoep, doosje rozijntjes of doosje hema-fruitstukjes. We hebben niet overdreven veel eetmomenten enzo.

Ik ging wat rondzoeken op forlax en tandbederf maar dan kom ik eigenlijk toch best veel tegen :{
http://www.mijnmedicijn.n(...)g/forlax-junior.aspx
mn lieve kleine meis. hoe moet dat nou? en nu? naar de tandarts ermee? en dan? zomaar stoppen met de medicatie kan niet, alternatieven hebben of hetzelfde bestandsdeel (movicolon is hetzelfde maar andere merknaam), of ze zijn nóg veel slechter voor de tanden, zoals lactulose.
Vreselijk irritant en ik ben er echt een beetje niet goed van.
pi_108956641
shiiiit Mignonne...

ik zou een tandarts raadplegen, wie weet kunnen ze een beschermlaagje om de tandjes aanbrengen ofzo?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_108956881
Shit Mignonne! Ik snap dat je ervan baalt zeg, een medicijn dat goed moet doen dat dan zo'n nare bijwerking heeft. -O-
Ik zou ook een afspraak met de tandarts maken, misschien heeft hij tips of ideeen of kan hij je geruststellen wat betreft haar grote mensen gebit. Ik hoop het.
Maar bah, ik vind het heel naar voor je en je kleintje. :*

Sserpente, beterschap voor Lente. :*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zondag 11 maart 2012 @ 06:56:16 #224
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108960721
mignonne, wat rottig zeg!
Ik zou het inderdaad wat oeke ook al zegt, eens voorleggen aan de tandarts...

Nou hier zijn we al een tijdje wakker. Ziek jongetje, die ook nog eens uit ons (op klossen staande) bed viel :X
pi_108960838
Shit, Mignonne, daar zou ik me ook behoorlijk ellendig over voelen. Aan welke tandjes zag je het? Voortandjes? Ik meen me te herinneren ergens gelezen te hebben dat er weinig aan te doen is, behalve afwachten op het grote gebit. Maar hopelijk zegt de tandarts iets anders. :*

Ik ben vandaag voor het eerst, voor zover ik me kan herinneren, eerder wakker dan mn dochter. Die slaapt nog. :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')