abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 maart 2012 @ 21:25:48 #251
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_108987199
Hier ook menig traantje gelaten om kapotte tandjes trouwens

Ondertussen al wel aan gewend...
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 11 maart 2012 @ 21:30:57 #252
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_108987585
och ja dat kon ik me ook nog herinneren, zo sneu van die tandjes....
en Rienk ook laatst, die mist inmiddels een voortand...
ik weet niet of ik ook een duidelijke foto heb eigenlijk van Evie dr tandjes...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_108987697
Ow ja, ik voel altijd mijn zelf de pijn als ze om hun mond vallen, ik vind dat zo erg.. Maar het went inderdaad wel snel als het er dan net even anders uitziet.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_108988282
Wat zijn er een hoop kindjes met tandenprobleempjes... Gelukkig moeten ze nog wisselen!
Hier gelukkig nog niets *afkloppen*, behalve dat hij van zichzelf twee vampiertandjes heeft ;)

Hier ook heerlijk genoten van het lente weer! Vanmorgen al het bos in gegaan, daarna thuis lekker in de tuin gerommeld en later nog naar de kermis.

Volgens Dyon zat er een olifant in de boom "Olifantje in het bos". Kyllian geloofde het niet, maar moest het toch even zelf bestuderen.
  zondag 11 maart 2012 @ 21:43:58 #255
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_108988442
pfff je oudste meimel...
weet je nog dat ze met een week of 6-7 (?) naast elkaar lagen? :o Hoe onwerkelijk als ik em nu zo zie staan!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_108988470
Voorjaarskindjes O+ Leuke foto's!
Oei Rocka :'( Kapotte tandjes is ook wel heel erg sneu...
Bij Willow zijn het echt deukjes. ;( Gelukkig zie je het nauwelijks want ook als ze lacht, zitten haar lippen nog voor het bovenste stuk van haar tanden. Nou ja, genoeg daarover.

Ik heb ook zo'n heerlijke quality time dag gehad met m'n grote <3 maar dan zonder foto's.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zondag 11 maart 2012 @ 21:45:06 #257
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_108988499
Zo karakteristiek met die stokken :D
Ik weet niet hoeveel stokken er bij ons in de auto liggen, ze moeten altijd mee naar huis.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_108988533
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 21:43 schreef RockabeIIa het volgende:
pfff je oudste meimel...
weet je nog dat ze met een week of 6-7 (?) naast elkaar lagen? :o Hoe onwerkelijk als ik em nu zo zie staan!
Haha ja he, toen verplicht op de tafel :P Met een beetje dezelfde soort neusjes.
  zondag 11 maart 2012 @ 21:45:51 #259
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_108988544
ooohhh Meimel ook zo'n heerlijk plaatje.... <3
en o ja, Evie heeft ook echte vampiertandjes ;)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_108988643
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 21:45 schreef livelink het volgende:
Zo karakteristiek met die stokken :D
Ik weet niet hoeveel stokken er bij ons in de auto liggen, ze moeten altijd mee naar huis.
Bijna elk kind loopt er ook met een stok he :D Alleen die van ons hebben gelukkig nog nooit een poging gewaagd om ze mee de auto in te nemen, dat laten we graag zo :P
  maandag 12 maart 2012 @ 08:45:49 #261
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109000990
Nou, hier een redelijke nacht achter de rug.
Harry heeft wel nog steeds wat verhoging en is duidelijk zichzelf niet (alleen maar piepen). Hij wil niet eten maar wel drinken gelukkig.
Gistermiddag nog even visite gehad en die vertelden nog dat kindje van vrienden meer dan een week in het ziekenhuis had gelegen met Mexicaanse griep :X
  maandag 12 maart 2012 @ 08:57:00 #262
35189 Troel
scherp en bot
pi_109001160

Hier ook wel een stukje van de voortand af, maar gelukkig niet heel heel heel erg opvallend op foto's en dergelijke over het algemeen. Als je Jochem ziet valt het wel direct op :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_109008829
Och wat veel kindjes met afgebroken tandjes ;( Gelukkig zijn het melktandjes.

Innepin: http://nl.wikipedia.org/wiki/Kaasmolaar

Meimeltje, wat een mooie foto van de jongens O+ Hebben ze de olifant nog gevonden?

Driekus en het konijn O+ Wat enorm schattig!!

hihi Rocka, ik ben van de week ook keihard in mijn vinger gebeten omdat ik wilde voelen of bovenaan zijn laatste kies al doorgekomen was, dat is ook bijna niet te zien tijdens het tandenpoetsen.

quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 13:58 schreef RockabeIIa het volgende:
Hoe komt dat dan, Twinkly? Wil hij graag maar ook weer niet?
Hij is zich er denk ik van bewust dat hij het op kan houden en daarom doet hij het ook? Ik snap het ook niet helemaal en ik vind het lastig om ermee om te gaan. Hij heeft nu steeds zijn luier aan en vanmorgen heb ik weer gevraagd of de luier af mocht en of hij op het potje wilde zitten, wat hi jniet wilde. Maar misschien moet ik het er maar helemaal niet meer over hebben.
Hij houdt het nog steeds krampachtig op tot hij echt moet en als ik dan zeg dat hij ook wel in zijn luier mag plassen gaat hij piepen. Vanmorgen moest ik hem hetzelfde boekje voorlezen dat ik hem steeds voorlas op het potje als hij moest poepen, en toen pas ging hij poepen in zijn luier.
Hij zei ook ineens dat de wc Niels kan doorspoelen, dus misschien heeft het ook wel een beetje daarmee te maken? Omdat hij het potje met de enge wc verbindt?Ik heb verteld dat hij er niet doorheen past, alleen plas, poep en wcpapiertjes, maar ik kan me wel voorstellen dat het eng is dat je poep ineens echt helemaal weg is.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  maandag 12 maart 2012 @ 13:56:09 #264
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_109008967
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 00:07 schreef mignonne het volgende:
wat vervelend zeg ssserpente! :{ beterschap.

ik baal een beetje, ik ontdekte een paar lelijke plekjes op t gebit van mn grote meiske, en t lijkt erop dat ze tandbederf aan t ontwikkelen is -O- :{ okay ik baal niet een beetje, ik baal héél erg. :X ;(
We vermoeden dat t door de forlax komt, ze krijgt verder eigenlijk enkel water te drinken, we poetsen gewoon, ze snoept haast niet en als ze snoept dan is t redelijk onschuldig snoep, doosje rozijntjes of doosje hema-fruitstukjes. We hebben niet overdreven veel eetmomenten enzo.

Ik ging wat rondzoeken op forlax en tandbederf maar dan kom ik eigenlijk toch best veel tegen :{
http://www.mijnmedicijn.n(...)g/forlax-junior.aspx
mn lieve kleine meis. hoe moet dat nou? en nu? naar de tandarts ermee? en dan? zomaar stoppen met de medicatie kan niet, alternatieven hebben of hetzelfde bestandsdeel (movicolon is hetzelfde maar andere merknaam), of ze zijn nóg veel slechter voor de tanden, zoals lactulose.
Vreselijk irritant en ik ben er echt een beetje niet goed van.
Ik moet even terug zoeken in de map van Roy, maar door de Keppra kreeg Roy allemaal bruine plekken op zijn tanden, zijn daarmee naar de tandarts geweest en die had de tip 3x per dag gaan poetsen, en vanuit het ziekenhuis kregen we ook nog een tip maar die weet ik niet uit mijn hoofd.
Hier is de keppra alweer tijden de deur uit, en de bruine plekken zijn al minder bruin.

Ik probeer het morgen te zoeken.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_109009716
Lastig, Twink. Ik zou het ook maar even op zn beloop laten. Ik las laatst trouwens toevallig en stuk over kinderen en fantasie, hoe levendig die kan zijn en dat ze nog geen onderscheid kunnen maken tussen werkelijkheid en fictie. Als voorbeeld noemden ze toevallig een kind dat bang was om met het douchewater door het putje te spoelen.

Ik merk nu bij Lente dat ik best wat strenger kan zijn als het om het potje gaat. Wat minder vrijblijvend, zeg maar.
Net heb ik bijvoorbeeld gezegd dat ze pas mocht puzzelen als ze eerst een plasje deed. En na wat tegenstribbelen deed ze dat.

Ik kan vandaag een kweeksetje ophalen bij de huisarts voor dr ontlasting.
  maandag 12 maart 2012 @ 14:47:13 #266
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_109011108
Twinkly, wat goed van Niels dat hij eigenlijk al zindelijk is, jammer dat hij niet op het potje of de wc wil...
Ik weet dat een paar jaar geleden er ook een paar peuters waren die het daar erg moeilijk mee hadden. Toen was er een heel stappenplan beschreven van luier naar wc.
Even voor je opgezocht (misschien heb je er wat aan):
Van kleuter tot puber deel 46
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_109011581
haaaaaai allemaal!

Veel kindjes met tandjestroubles zeg. Lijkt me vervelend!

Ik was gisteren met Isabeau en B. even bij Mijsje en Isabeau wilde de hele tijd bij mij op schoot zitten en dan zo naar achteren hangen met d'r hoofd zo naar beneden. Ze noemde het: "Achtersteboven hangen" O+ :D
  maandag 12 maart 2012 @ 15:19:27 #268
35189 Troel
scherp en bot
pi_109012490
Het is wel een heel uitgebreid stappenplan, ik kan me zo voorstellen dat je bij een kind van 2 er wat anders mee omgaat dan bij een kind dat bijna naar school moet :@ En bij Catootje speelde er natuurlijk ook wat meer mee.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_109017343
Lente is verpest door dr muziekpotje. :')

We hebben net dr poepkweekpotje opgehaald bij de huisarts, dus ik zit te vertellen dat we daar dan wat poep van haar in moeten scheppen straks. Zegt ze: "Ja! En dan gaat ie een muziekje maken!"
pi_109017363
Quote ipv Edit.
  maandag 12 maart 2012 @ 18:27:00 #271
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109019339
Twinkly, jammer dat het zo gaat zeg! Het ging zo goed...

Achtersteboven hangen O+

Lente _O-
  dinsdag 13 maart 2012 @ 09:40:07 #272
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109041132
Vanmorgen leek onze kabouter weer in orde dus ik heb hem naar de psz gebracht. Juffrouw gaf ana dat ze heel veel ziekmeldingen had. Allemaal spugen, dus Harry is niet de enige.
Hij was in elk geval blij toen hij op school was O+
pi_109041204
mijnessen voelen zich ook niet helemaal fit:

ik denk dat ik maar eens ff lekker ga gamen :+

geen koorts en ze eten en drinken prima. ze zijn gewoon moe. hebben een erg druk weekend gehad en de maandag is bij ons erg druk met de een 's ochtends en de ander 's middags psz en morgenochtend gaan we met zn allen. dus lekker ff uitrusten vandaag ;)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 13 maart 2012 @ 11:21:02 #274
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109043345
Peuter zijn is ook heel erg vermoeiend ;)

Ik mag hem zo weer gaan halen! Ben benieuwd...
pi_109045493
Haha, wel gezellig, Simmu!

Hoe is het gegaan met Harry?

Lente poept nu weer helemaal níet... Sinds zaterdagavond (de avond dat ik de hap belde vanwege bloed) helemaal niks meer. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')