abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108777442
quote:
19s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:25 schreef Guidetti het volgende:

[..]

De kans dat Heerenveen kampioen wordt is vrij klein. Om het intressant te houden om op Heerenveen in te zetten houden ze de odds hoog. Als ze er 1:2 van zouden maken dan zou niemand meer op Heerenveen inzetten. Dus waarom zouden ze dat doen?
Omdat, ALS heerenveen dan wél kampioen wordt, ze gelijk failliet zijn misschien?

Dus stél dat ze het toestaan dat elke Nederlander een 1000 euro inzet @ 80.0, en Heerenveen doet het onmogelijke: dan is de bookie dood. In een klap.

En wat mensen die wedden dus NOOIT zullen doen... is het risico nemen in één bet bankrupt te gaan.
pi_108777444
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:25 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Met?
Mag het ook een onsje minder zijn? :o
Ben je serieus? Met dat gezeur over de Kromme WEDEROM.
Noot noot.
pi_108777465
quote:
19s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:25 schreef Guidetti het volgende:

[..]

De kans dat Heerenveen kampioen wordt is vrij klein. Om het intressant te houden om op Heerenveen in te zetten houden ze de odds hoog. Als ze er 1:2 van zouden maken dan zou niemand meer op Heerenveen inzetten. Dus waarom zouden ze dat doen?
Zodra IEDEREEN op Heerenveen zou wedden krijg je zo'n 1:2 wel hoor.
pi_108777467
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:26 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Nee, dat ze niet aangepast worden zeg ik net zelf ook al. Maar zodra die bets binnen beginnen te stromen gaat die echt niet meer op 80 blijven staan en schroeven ze dat gewoon gradueel omlaag zolang die bets blijven komen. (Want er moet winst gemaakt worden)
Dat is inderdaad het exacte principe van de bookie.

quote:
Door het betten veranderen de winstkansen van Heerenveen niet, maar wel wat jij uitbetaalt kunt krijgen bij een nieuwe bet op basis van de achterliggende 'pot met geld' van mensen die op andere ploegen hebben gewed.
Klopt wederom.

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:27 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Zodra IEDEREEN op Heerenveen zou wedden krijg je zo'n 1:2 wel hoor.
En ook dat klopt. ^O^. Wat ben je toch ook een bink hé. O+

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2012 12:28:39 ]
pi_108777566
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:28 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat is inderdaad het exacte principe van de bookie.

[..]

Klopt wederom.

[..]

En ook dat klopt. ^O^. Wat ben je toch ook een bink hé. O+
Gewoon logisch nadenken. Het is gewoon een bedrijf dat winst moet maken geen bedrijf dat ongeacht wat er ook gebeurt de initïele kampioensschapskansen maar moet blijven uitbetalen. Het is geen CBS ofzo. :')

Volgens mij kun je zelfs experimenten doen met apen en die zullen het principe op een gegeven moment wel doorhebben.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2012 12:31:12 ]
  dinsdag 6 maart 2012 @ 12:31:05 #96
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_108777586
Saaie discussie dit BMI _O_
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_108777621
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
BMI!!!!!!!!!
pi_108777683
Ik blijf 'm gewoon pushen. _O-

BrunoMartinsIndi!

We're singing BrunoMartinsIndi!

BrunoMartinsIIIIINDIIIII!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2012 12:33:41 ]
pi_108777723
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die site van hem is geniaal:
quote:
Twee dagen na zijn prima debuut in Jong Oranje heeft Bruno Martins Indi vanmiddag zijn nieuwe contract bij Feyenoord ondertekend. Volgens technisch directeur Martin van Geel van Feyenoord is het nieuwe contract van Martins Indi een bezegeling van de ontwikkeling die de verdediger dit seizoen heeft doorgemaakt. ‘Bruno heeft enorme stappen gemaakt’, vertelde Van Geel. ‘Hij is een sterke en snelle verdediger, die bovendien qua concentratie in de wedstrijd heel erg vooruit is gegaan. Hij kan negentig minuten lang geconcentreerd blijven en zich vastbijten in zijn tegenstander. Dat is een grote kwaliteit voor een verdediger.’

Martins Indi had zelf aangegeven dat hij de contractondertekening graag in het Feyenoord Museum wilde laten plaatsvinden. ‘Ik voel me vereerd dat de club daarmee instemde’, vertelde Martins Indi nadat hij samen met zijn vriendin, zijn begeleider, algemeen directeur Eric Gudde en technisch directeur Martin van Geel had geproost op de nieuwe verbintenis. ‘In dit museum is te zien hoe groot Feyenoord is. Als ik hier alle prijzen zie staan die de club heeft gewonnen, wil ik niets liever dan zelf ook een prijs pakken met Feyenoord.’
En geen woord gelogen _O_
Gaat het verder schoppen dan De Vrij en Vlaar bij elkaar
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 12:36:36 #100
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108777810
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:33 schreef kapiteintje het volgende:
Ik blijf 'm gewoon pushen. _O-

BrunoMartinsIndi!

We're singing BrunoMartinsIndi!

BrunoMartinsIIIIINDIIIII!

Het huidige liedje ga je er echt niet meer uitkrijgen hoor, klinkt ook geniaal als iedereen dat meedoet trouwens. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 6 maart 2012 @ 12:37:33 #101
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_108777853
Verder als Vlaar sowieso..
Voor De Vrij vind ik het ergens wel jammer maar ik denk dat hij volgend seizoen met BMI in de bassis staat.

Ook omdat het rondom Vlaar erg stil is.Qua contracten .
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_108777976
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Voor De Vrij vind ik het ergens wel jammer maar ik denk dat hij volgend seizoen met BMI in de bassis staat.

Vlaar was samen met de Vrij de eersten die werden verlegnd door van Geel
pi_108778238
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:37 schreef Dr.Mikey het volgende:

Vlaar is al bijgetekend tot 2015 schat ;).

Edit: 2014. Opsie.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2012 12:48:19 ]
  dinsdag 6 maart 2012 @ 12:48:52 #104
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_108778272
Wordt wel een drukke boel achterin trouwens, Ramsteijn en Schenkeveld die weer terugkeren, De Vrij en Martins Indi die het prima doen, Janmaat die erbij komt en de ontwikkeling van de jongens die daar weer net achter zitten.

Dan te bedenken dat er een aantal toptalenten voor diezelfde linie inmiddels in Engeland rondlopen, anders had je gewoon situaties gehad waarbij dit soort jongens niet eens een contractverlenging hadden gekregen.
Wat dat betreft hebben we eindelijk weer een lichting met verdedigers die hun mannetje staan, alleen de linksback blijft wat kwetsbaar met Nelom en wat gemankeerde centrale mensen die er neergezet worden vind ik.
pi_108778360
Verdediging en middenveld zijn beide zeer breed bezet voor komend seizoen. Nu de aanval nog
pi_108779077
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:51 schreef SjaakBauer het volgende:
Verdediging en middenveld zijn beide zeer breed bezet voor komend seizoen. Nu de aanval nog
Voor de aanval hebben we gewoon 3 nieuwe basisspelers nodig.
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_108779100
quote:
19s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:13 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Dat klopt
pi_108779126
quote:

[..]

Om mee te doen om het landskampioenschap wel ja. Om mee te doen om de eerste 5 plekken volstaat Cissé links en héél misschien komt Cabral ooit nog op het niveau. Rechtsvoor en spits zijn belangrijker: Schaken kan gewoon écht niet meer ;(
pi_108779156
Er lopen volgens mij alleen geen aanvallers rond met een aflopend contract die wij binnen kunnen hengelen en beter zijn als wat we nu hebben.
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_108779209
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:15 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Om mee te doen om het landskampioenschap wel ja. Om mee te doen om de eerste 5 plekken volstaat Cissé links en héél misschien komt Cabral ooit nog op het niveau. Rechtsvoor en spits zijn belangrijker: Schaken kan gewoon écht niet meer ;(
Schaken is beter dan Cissé en Cabral.
pi_108779226
quote:

[..]

Die Goossens kan vast wel een voorzet geven.
Maar Schaken, Cabral en Cissé zijn vrij nutteloze spelers als het gaat om een voorzet afgeven.

Aan de andere kant als je ziet hoeveel Guidetti scoort bedienen ze dus wel degelijk de spits.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_108779250
quote:
19s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:17 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Schaken is beter dan Cissé en Cabral.
Wat Cabral betreft ben ik het met je eens, wat betreft Cissé absoluut niet. Schaken zit alleen aan zijn max, Cabral kan nog groeien.

Cabral is trouwens VELE malen effectiever dan Schaken als je kijkt naar aantal assists / doelpunten.
pi_108779266
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:17 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Die Goossens kan vast wel een voorzet geven.
Maar Schaken, Cabral en Cissé zijn vrij nutteloze spelers als het gaat om een voorzet afgeven.

Aan de andere kant als je ziet hoeveel Guidetti scoort bedienen ze dus wel degelijk de spits.
Denk eerder dat dat komt omdat Guidetti zo tyfusgoed is :X. Als je die twee van Heerenveen had met Guidetti centraal was de Dillenindex aan stukken geschoten :X
  dinsdag 6 maart 2012 @ 13:45:16 #115
357045 Grifte
Feijenoord
pi_108780311
quote:
Wel is leuk dat ze daar is wat uitlichten, Nederland take notes :9

Pagina 114 ook weer, met Knipping & Van Duren :') :D
pi_108780687
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:45 schreef Grifte het volgende:

[..]

Wel is leuk dat ze daar is wat uitlichten, Nederland take notes :9

Pagina 114 ook weer, met Knipping & Van Duren :') :D
Wtf, Cruijff revolutie? Pleur op man :r Heeft niks met dat misbaksel te maken.
pi_108780757
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:54 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

:') :') :') :')

Wat snap jij niet aan het feit dat wat Cruijff bij Ajax wil bij Feyenoord al gebeurd?
  dinsdag 6 maart 2012 @ 14:23:02 #118
357045 Grifte
Feijenoord
pi_108781917
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:54 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik had niets over Cruijff, meer over hoe de jeugdopleiding zo succesvol is nu.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 14:23:43 #119
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_108781941
Guidetti heeft blijkbaar de tijd genomen om te praten met een Inter fansite en wist te melden dat hij nog niet heeft gesproken met City over zijn toekomst maar dat hij aan spelen toe wil komen en wanneer City hem als 4e of 5e keus ziet, hij liever naar een club gaat waar hij wel aan spelen toekomt.

Hij geeft tevens aan dat het hem niet zoveel uitmaakt in welke Europese competitie dat zou zijn, waar het om draait is de speeltijd en dat het pijnlijk zou zijn om Feyenoord te verlaten als basisspeler voor een andere club waarbij hij constant op de bank zou moeten plaatsnemen en dat hij nog steeds denkt binnen afzienbare tijd de top te kunnen halen en bij een grootmacht te spelen.
pi_108784826
Hij gaat gewoon spelen voor een Europese sub-topper. Misschien als we CL halen (right? :') ..) dat hij het een kans wilt geven, maar we zijn hem gewoon kwijt.
pi_108785520
quote:
Feyenoord en War Child verlengen samenwerking

Feyenoord-directeur Eric Gudde heeft via de clubsite van Feyenoord laten weten dat de Rotterdammers het samenwerkingsverband met War Child met twee jaar hebben verlengd. Feyenoord speelde zondag in de wedstrijd tegen FC Groningen met het logo van War Child voorop het shirt.

De Trots van Zuid begon de samenwerking met de de organisatie, die zich inzet voor oorlogskinderen, in 2009. Gudde vindt dat Feyenoord zo laat zien dat de club meer is dan alleen voetbal. "De slogan 'Meer dan Voetbal' is steeds toepasselijker geworden bij Feyenoord."

De geboren Schiedammer vindt het belangrijk dat Feyenoord zich bezighoudt met projecten. "Wat ons bindt, is het perspectief dat wij met name kinderen willen bieden op een betere toekomst", vertelde Gudde. "Dat geldt niet alleen voor onze samenwerking met War Child, maar ook voor de projecten die we in Rotterdam doen zoals Scoren op Zuid, Scoren in Noord en het Sophia Kinderziekenhuis."
Hoe werkt zoiets eigenlijk? ASR is onze shirtsponsor, dus lijkt me toch niet dat Feyenoord dan mag beslissen om met War Child in zee te gaan. Of beslist ASR zulke dingen?
Groetjes, Ezio.
pi_108787039
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 14:23 schreef Grifte het volgende:

[..]

Ik had niets over Cruijff, meer over hoe de jeugdopleiding zo succesvol is nu.
Weet ik. Kijk eens de title in dat blad. ;)
pi_108787100
quote:
19s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:56 schreef Guidetti het volgende:

[..]

:') :') :') :')

Wat snap jij niet aan het feit dat wat Cruijff bij Ajax wil bij Feyenoord al gebeurd?
:') :') :') :') :') :') :') :')

Noem het Dan een Varkenoordrevolutie.

Cruijff :r :r :r heeft green fuck te maken met onze jeugd. Wil die paupernaam niet gekoppeld zien aan onze succesvolle jeugd.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2012 16:54:36 ]
pi_108787842
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 16:53 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Cruijff :r :r :r heeft green fuck te maken met onze jeugd. Wil die paupernaam niet gekoppeld zien aan onze succesvolle jeugd.
Het is wat allemaal.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 17:20:17 #125
131800 Tarado
capô de fusca
pi_108788010
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 16:53 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

he he he een beetje meer respect voor de man die Feijenoord ook 1 kampioenschap heeft bezorgd en "green fuck" wat is dat?
pi_108788041
TT? :')
pi_108788044
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 17:15 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Het is wat allemaal.
Snap niet dat t altijd om die seniele gek moet draaien :r
pi_108788067
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 17:20 schreef Tarado het volgende:

[..]

he he he een beetje meer respect voor de man die Feijenoord ook 1 kampioenschap heeft bezorgd en "green fuck" wat is dat?
Geen fuck en respect my ass.
pi_108788102
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 17:21 schreef PizzaGeit het volgende:
TT? :')
De tijd dat je aan de titel kon zien of je in het feijenoord- of ajaxtopic was beland is definitief voorbij :{
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_108788116
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 17:21 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Snap niet dat t altijd om die seniele gek moet draaien :r
Ik kan me er niet druk om maken.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 17:23:57 #131
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_108788151
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 16:06 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Hoe werkt zoiets eigenlijk? ASR is onze shirtsponsor, dus lijkt me toch niet dat Feyenoord dan mag beslissen om met War Child in zee te gaan. Of beslist ASR zulke dingen?
Er staat toch niks in over een eventueel shirtsponsorschap, of lees ik er overheen? :P

Verder eens met Helpmefok. Beetje respectloos om de beste jeugdopleiding van Nederland te verbinden aan de naam van hét boegbeeld van onze aartsrivaal. Dat hunnie nou die ouwe seniele gek verafgoden en als de verlosser zien moeten hun weten. Die kerel heeft geen fuck met onze jeugdopleiding te maken, dat hebben we allemaal zelf opgebouwd met onze eigén clubmensen.
pi_108788155
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 17:22 schreef eight het volgende:

[..]

De tijd dat je aan de titel kon zien of je in het feijenoord- of ajaxtopic was beland is definitief voorbij :{
Je voelt het cynisme niet en ziet de ";')" in de titel niet of... ?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2012 17:24:24 ]
pi_108788258
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 17:23 schreef inZanity het volgende:

[..]

Er staat toch niks in over een eventueel shirtsponsorschap, of lees ik er overheen? :P

Verder eens met Helpmefok. Beetje respectloos om de beste jeugdopleiding van Nederland te verbinden aan de naam van hét boegbeeld van onze aartsrivaal. Dat hunnie nou die ouwe seniele gek verafgoden en als de verlosser zien moeten hun weten. Die kerel heeft geen fuck met onze jeugdopleiding te maken, dat hebben we allemaal zelf opgebouwd met onze eigén clubmensen.
Ze benadrukken gewoon dat wat Cruijff graag bij Ajax wil Feyenoord allang op poten heeft.
Ik zie het als iets positiefs, lopen we toch nog ergens mee voor. :{
pi_108788285
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 17:23 schreef inZanity het volgende:

[..]

Juist. If anything noemen ze t voortaan maar de "Cruijff-vindt-dat-ajaxjeugd-als-feijenoordjeugd-moet-zijn-revolutie" :{w.

Maarja, Guidetti hé, dus als HMF het zegt reageren we standaard met :'). Net ook al met die weddenschappenodds.

Maarja, tegenwoordig zucht ik maar gewoon heel diep :')
pi_108788319
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 17:26 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ze benadrukken gewoon dat wat Cruijff graag bij Ajax wil Feyenoord allang op poten heeft.
Ik zie het als iets positiefs, lopen we toch nog ergens mee voor. :{
Is ook positief. Alleen waarom dan cruijffrevolutie bij Feyenoord? Heeft geen fuck met die seniel te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')