abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108778663
Die filmpjes trouwens :') Echt hoogstaande beelden.
pi_108778667
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:58 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Ben het wel met je eens
Maar ergens heeft Wilders wel een punt hoor, de islam groeit ook te hard naar mijn mening in Nederland
Kerken verdwijnen en er komen Moskeeën voor terug
Dat Kerken verdwijnen is de schuld van de Nederlander en gewoon een weerspiegeling van de samenleving. Ik kan er ook niet mee zitten. En die bouw van moskeeën, tsja is dat nou het ergste? Ik woonde tot voor kort praktisch naast een hele grote moskee en heb er nooit, maar dan ook nooit iets vervelends meegemaakt of gehoord in de buurt of toen ik er langs liep.

pi_108778668
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:57 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik chargeer natuurlijk, maar als je de PVV geweldig vind dan ben je niet goed snik Stokstaart. Wat zij propageren is pure uitsluiting van moslims en afschaffing van alles wat daar maar mee te maken heeft. Daar ben ik echt zwaar op tegen.
Ze kaarten wel problemen aan waar andere politieke partijen het al jaren laten liggen. Zoals bijvoorbeeld die problemen met Marokkanen.
Iedereen ziet ze al jaren, maar de politiek doet er geen klote aan. Nu weer die Polen, het klinkt allemaal ludiek en overdreven, maar je kan er donder op zeggen dat je daar ook problemen mee gaat krijgen.

Verder heeft de PVV is de PVV natuurlijk keihard door de mand gevallen in de hele Europa-discussie. Door de VVD te blijven steunen in de kwestie Griekenland, terwijl ze zelf faliekant tegen waren op elke vorm van staatssteun. Misleiding van de kiezer :Y
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_108778677
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:58 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Ben het wel met je eens
Maar ergens heeft Wilders wel een punt hoor, de islam groeit ook te hard naar mijn mening in Nederland
Kerken verdwijnen en er komen Moskeeën voor terug
Wat is daar mis mee als deze mensen goed functioneren in de Nederlandse samenleving? Dáár zit eerder de achilleshiel. Leven en laten leven ^O^.

Het probleem is alleen dat 65% van de marokkanen voor hun 18e in aanraking komt met justitie :{ en dat ze totaal geen band hebben met het land waarin ze wonen. Dáár moet je op aanpakken.

En een immigratiestop PER DIRECT voor 'gelukszoekers' is natuurlijk geweldig. JA, we willen hier hoogopgeleide mensen, JA, we willen politiek vluchtelingen helpen. NEE, we willen geen handophoudende uitkeringstrekkers. Fortuyn _O_
  dinsdag 6 maart 2012 @ 13:02:20 #155
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_108778690
@ PVV discussie, ik zou op ze stemmen als ze niet zo links waren qua economie en leger.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_108778695
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:00 schreef Caland het volgende:
Er was een tijd terug zo'n reportage met allemaal oude interviews met Fortuyn. Het is bijna eng op hoeveel vlakken hij uiteindelijk gelijk heeft gekregen. Vooral als het gaat om globale politiek, zoals met de euro en de EU.
Ongeveer 50% van het goede beleid dat Fortuyn toen riep wordt nu - VEEL TE LAAT - doorgevoerd, en alle negatieve 'voorspellingen' die hij deed zijn grotendeels uitgekomen.

Maar wat verwacht je: die man was tweevoudig professor :{
pi_108778701
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:00 schreef Caland het volgende:
Er was een tijd terug zo'n reportage met allemaal oude interviews met Fortuyn. Het is bijna eng op hoeveel vlakken hij uiteindelijk gelijk heeft gekregen. Vooral als het gaat om globale politiek, zoals met de euro en de EU.
ja maar dan had Hitler ook gelijk met zijn 1 rijk en 1 munt als je naar de EU kijkt en de euro
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_108778717
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:59 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Kijk het interview met Fortuyn. Zijn ideeën waren helemaal niet wereldvreemd.

- Het terugdringen van de immigrantenhoeveelheid naar 25.000 stuks, alleen politiek vluchtelingen
Done, Rita Verdonk kreeg het zelfs tot 18k gereduceerd. Ondertussen zitten we alweer op 65k :')

- Het 'particulariseren' van de zorg om de zorg efficiënter te krijgen, waarbij de kosten wel zullen meestijgen, maar de zorg veel meer het concept van België krijgt
Semi-Done, CZ heeft nu al lijsten waar de beste zorg op <insert-behandeling> gegeven wordt. Wel is het nog steeds veel te slecht geregeld, JUIST omdat de overheid de markt weigert vrij te geven, iets waardoor concurrentieperspectieven juist VERSLECHTEREN en de kosten in de zorg HOOG blijven

- Modernisering van de zorg om de vraag te verlagen
Niet gebeurt. De guidelines opgesteld door Pim Fortuyn worden nu NOG gebruikt bij de opleiding gezondheidswetenschappen aan de Erasmus Universiteit Rotterdam en geldt als leidraad voor de visie van toekomstig managers in de gezondheidszorg aldaar. Gaat hand in hand met het concurrentiebeleid op de zorg, iets waar de overheid niet aan wil.

Integratie is een dikke-motherfucking-faal gebleken en gebleven, en Wilders maakt het debat alleen maar pijnlijker en pijnlijker :{. Fortuyn wilde 'straatterroristjes' het leger in dwingen, iets waar ik groot voorstander van was geweest. Leer die gasten maar discipline aan. Niets mis mee.

Fortuyn wilde af van de subsidie aan universiteiten / hogescholen bij behalen diploma. Farces als Windesheim / INHolland waren dan nooit voorgekomen, niveaustagnatie was geen optie geweest.

Echt, die man zag ZOVEEL dingen goed. Onvoorstelbaar. :{

Het is 5 voor 12. En dat was 10 jaar geleden _O-
Niks aan de hand, gewoon een dramaqueen.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_108778722
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:02 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

ja maar dan had Hitler ook gelijk met zijn 1 rijk en 1 munt als je naar de EU kijkt en de euro
Totaal niet vergelijkbaar :). Fortuyn meldde namelijk dat hij absoluut GEEN voorstander was van beide.
pi_108778729
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:01 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dat Kerken verdwijnen is de schuld van de Nederlander en gewoon een weerspiegeling van de samenleving. Ik kan er ook niet mee zitten. En die bouw van moskeeën, tsja is dat nou het ergste? Ik woonde tot voor kort praktisch naast een hele grote moskee en heb er nooit, maar dan ook nooit iets vervelends meegemaakt of gehoord in de buurt of toen ik er langs liep.

[ afbeelding ]
Ik heb genoeg turkse en Marokkaanse vrienden en zelfs die zijn het er mee eens dat de Islam te hard groeit in Nederland en dat het gevaarlijk is voor de samenleving
pi_108778749
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:03 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Totaal niet vergelijkbaar :). Fortuyn meldde namelijk dat hij absoluut GEEN voorstander was van beide.
Ik bedoel gewoon op dat gebied, over eu en de euro, dat fortuyn het er niet mee eens was zal dan wel
  dinsdag 6 maart 2012 @ 13:04:41 #162
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_108778757
Steven zal het wel weten, kijk naar Amsterdam-West man.....al die mocros die denken dat ze de zonen van Allah zelf zijn met hun islam gepreek. En dan ook nog de slechte integratie enz. Kut islam man.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_108778760
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:03 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Ik heb genoeg turkse en Marokkaanse vrienden en zelfs die zijn het er mee eens dat de Islam te hard groeit in Nederland en dat het gevaarlijk is voor de samenleving
Nogmaals, de groei van Marokkaanse en Turkse gemeenschappen in Nederland is geen enkel probleem. De groei van de islam in Nederland ook niet.

Het probleem is dat deze mensen totaal geen band met het land ervaren. Als je twee jaar in Amerika woont voel je je echt 'Amerikaan' met Nederlandse roots.

Hier voelt een net-geboren Marokkaan zich.. Marokkaan. :{. Dáár klopt niets van.
pi_108778778
Zorg voor stagnatie in het hoger onderwijs is trouwens een zorg van bijna alle partijen. Behalve de VVD en laten juist die nou over de budgetten gaan :')
Groetjes, Ezio.
pi_108778786
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:03 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Religie is sowieso kut voor de wereld..
pi_108778795
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:04 schreef Smoofie het volgende:
Steven zal het wel weten, kijk naar Amsterdam-West man.....al die mocros die denken dat ze de zonen van Allah zelf zijn met hun islam gepreek. En dan ook nog de slechte integratie enz. Kut islam man.
_O-
  dinsdag 6 maart 2012 @ 13:06:08 #167
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_108778804
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:05 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Religie zorgt alleen maar voor oorlog.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_108778815
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:05 schreef Stokstaart het volgende:
Zorg voor stagnatie in het hoger onderwijs is trouwens een zorg van bijna alle partijen. Behalve de VVD en laten juist die nou over de budgetten gaan :')
Het verschil is dat Fortuyn zich er al druk om maakte in 2001. Nu, 10 jaar later, komt men er EINDELIJK achter dat het onderwijssysteem compleet op de schop moet. :').
pi_108778829
Ik ben ff douchen en middageten, laters
pi_108778832
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:05 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Precies.
Die Christen-fundi's houden er net zo goed idiote ideeën op na over allerlei zaken. Gematigde Moslims heb ik geen moeite mee. Mensen moeten lekker geloven wat ze zelf willen :+
Groetjes, Ezio.
pi_108778842
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:04 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Nogmaals, de groei van Marokkaanse en Turkse gemeenschappen in Nederland is geen enkel probleem. De groei van de islam in Nederland ook niet.

Het probleem is dat deze mensen totaal geen band met het land ervaren. Als je twee jaar in Amerika woont voel je je echt 'Amerikaan' met Nederlandse roots.

Hier voelt een net-geboren Marokkaan zich.. Marokkaan. :{. Dáár klopt niets van.
Omdat het een geniepig kutvolkje is.. en de ouders de taal niet spreken waardoor de kinderen wellicht het onbedoeld mee krijgen dat ze zich niet hoeven aan te passen..

Ik snap dat echt niet, als je gaat emigreren ga je toch de taal leren en mee willen doen in de maatschappij..
  dinsdag 6 maart 2012 @ 13:07:38 #172
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_108778862
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:06 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Precies.
Die Christen-fundi's houden er net zo goed idiote ideeën op na over allerlei zaken. Gematigde Moslims heb ik geen moeite mee. Mensen moeten lekker geloven wat ze zelf willen :+
Gematigde moslims zie je steeds minder.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_108778869
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:06 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Religie zorgt alleen maar voor oorlog.
Religie is een goed excuus voor oorlog iig. Geloof op zich vind ik prima voor mensen die er kracht uit kunnen putten maar zodra de volgers makke schappen worden en alles accepteren wat er wordt gezegd zonder zelf nog na te denken gaat het mis.
pi_108778913
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:07 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Gematigde moslims zie je steeds minder.
Gematigde islamieten ga je juist steeds meer zien, kijk de cijfers van het CBS er maar op na. En dat is ook hartstikke logisch.

Mensen als Wilders zorgen JUIST voor de verharding in de moslimgemeenschap.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 13:09:11 #175
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_108778924
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:07 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Religie is een goed excuus voor oorlog iig. Geloof op zich vind ik prima voor mensen die er kracht uit kunnen putten maar zodra de volgers makke schappen worden en alles accepteren wat er wordt gezegd gaat het mis.
Sowieso, een boek geloven wat gemaakt is voor macht :'). Een boek met verhalen die vaak niet eens christelijk/islamitisch zijn en ook nog zijn veranderd voor meer macht. Ook nog tientallen evangelieen die een beter beeld geven die gewoon zijn negeerd
AFCA
Qui audet adipiscitur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')