abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108778185
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_108778198
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:44 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik snap de achtergrond van inZanity en zijn insteek t.o.v. Fortuyn best, het heeft alleen teveel link met de demoniseringen en te weinig met de realiteit.

Wat Wilders betreft had hij een stuk sterkere argumenten ^O^.
Sterke argumenten? De ene one liner na de andere zal je bedoelen en inhoudelijk niet ingaan op jouw standpunten.
pi_108778254
Wilders heeft inderdaad veel beloofd, mooie praatjes op het moment dat mensen dat wilde horen.. heeft goed gescoord maar doet er weinig mee volgens mij :P
pi_108778260
En gutemittag.
pi_108778268
Wilders is een idioot
Fortuyn kon ik nog wel waarderen
pi_108778296
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:48 schreef Geo4kant het volgende:
Wilders heeft inderdaad veel beloofd, mooie praatjes op het moment dat mensen dat wilde horen.. heeft goed gescoord maar doet er weinig mee volgens mij :P
Vind het stiekem wel geniaal hij komt met iets achterlijks als een Oostblok meldpunt en het levert hem nog 4 zetels op ook :') :') Het zegt wel genoeg over PVV stemmers maar dat is een ander verhaal.
pi_108778326
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:46 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Sterke argumenten? De ene one liner na de andere zal je bedoelen en inhoudelijk niet ingaan op jouw standpunten.
Nou ja, hij had één inhoudelijk punt waarmee hij aantoonde dat Wilders inderdaad semi-racistische kenmerken heeft. Al was het nog veel te penibel onderbouwd ja.

Moest vooral lachen om zijn argument dat Fortuyns' seksleven géén argument is voor het feit dat het geen racist is.

"Want er zijn ook getatooëerde KKK'ers die negroïde heroïnehoertjes neuken en dan vermoorden ze die en drinken ze hun bloed!".

Euh, ja, want Pimmetje zat vol van de tatoo's, dat hoef ik jullie natuurlijk ook niet uit te leggen. :D
  dinsdag 6 maart 2012 @ 12:50:45 #133
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108778330
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:44 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Alles behalve, maar ook dat is gewoon tuig van den richel. En uberhaupt vind ik Gijs wel érg vervelend soms :{.
Ik moet altijd wel lachen om die filmpjes. Die gast filmpt al, wat? 10 jaar ofzo. En nog steeds kan hij niet met de zoom-functie of uberhaupt de camera omgaan. _O- Laat staan het bewerken ervan.

Maar toch levert het wel mooi materiaal op.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108778331
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:48 schreef stevenmac26 het volgende:
Wilders is een idioot
Fortuyn was toch gewoon een relnicht man? Al die plannen van hem waren net zo realistisch als Wilders met zijn kopvoddentaks en terugkeer naar de gulden.
Met alle respect: maar zulke gasten zijn gewoon nutteloos in de politiek.
Zie liever dat ze echt bezig zijn met problemen op te lossen dan al dat moralistisch gezwam.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_108778376
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:50 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Fortuyn was toch gewoon een relnicht man? Al die plannen van hem waren net zo realistisch als Wilders met zijn kopvoddentaks en terugkeer naar de gulden.
Zie liever dat ze echt bezig zijn met problemen op te lossen dan al dat moralistisch gezwam.
Ben ik wel deels met je eens
Maar ik vond Fortuyn gewoon wat overtuigender in zijn ding dan Wilders
Heb gewoon een pleuris hekel aan Wilders eigelijk :')
pi_108778382
Ach, de hele politiek is te schijt om echt iets te doen aan dat kut tuig dus.. Wilders of niet, er gaat toch niks gebeuren, ja een burgeroorlog misschien.
pi_108778383
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:48 schreef Geo4kant het volgende:
En gelukkig maar.

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:48 schreef stevenmac26 het volgende:
Wilders is een idioot
Dit.
pi_108778396
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:50 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik moet altijd wel lachen om die filmpjes. Die gast filmpt al, wat? 10 jaar ofzo. En nog steeds kan hij niet met de zoom-functie of uberhaupt de camera omgaan. _O- Laat staan het bewerken ervan.

Maar toch levert het wel mooi materiaal op.
Ik heb een tijdje overwogen om 'dergelijke' beelden te gaan schieten alleen dan wél professioneel. Er zijn meerdere redenen waarom ik het niet doe.

Allereerst kom ik nóóít tussen die gasten te staan: ik zou niet geaccepteerd worden in de groep. Daarnaast is het 'milieu' van die gasten iets waar ik mijzelf niet graag de vingers aan brand, als het een keer goed mis zóú gaan dan ben ik al mijn baanperspectieven kwijt.

Als laatste zou ik bang zijn dat de boodschap compleet verkeerd over zou komen (zoals bij BNN ooit die documentaire). Dan besmeur je iets waar je eigenlijk de ballen verstand van hebt.

Daarom doe ik maar iets 'positiefs' zoals de docu die we nu maken :). Daar kunnen weinig mensen een écht verkeerde boodschap uit trekken.
pi_108778404
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:49 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Vind het stiekem wel geniaal hij komt met iets achterlijks als een Oostblok meldpunt en het levert hem nog 4 zetels op ook :') :') Het zegt wel genoeg over PVV stemmers maar dat is een ander verhaal.
De PVV stemmer zouden ze hun stemrecht moeten ontnemen. En dat meen ik oprecht. Als je de PVV oprecht een goede partij vindt spoor je gewoon niet.
pi_108778447
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:53 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

De PVV stemmer zouden ze hun stemrecht moeten ontnemen. En dat meen ik oprecht. Als je de PVV oprecht een goede partij vindt spoor je gewoon niet.
Dat is ook wat kort door de bocht .. mensen willen gewoon verandering zien, Wilders wist dit en speelde er slim op in.. en bij gebrek aan beter gingen de mensen voor de PPV.

Als er nu een zelfde partij was met dezelfde idealen maar het normaal bracht en niet semi racistisch over kwam dan had die partij de meeste stemmen gehad.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 12:55:03 #141
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_108778453
quote:
Mooiste vind ik nog dat filmpje waar hij een bivakmuts opheeft, deze afzet en vervolgens zegt: Ik ben gewoon Gijs, kom maar naar Rotterdam. En dat was het. :')

Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_108778466
quote:

[..]

gevaarlijke uitspraken dit.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_108778480
quote:

[..]

Onzin natuurlijk maar dat begrijp jezelf ook wel. Niet dat ik een PVV stemmer ben of ooit word, maar als je dan toch een partij wil verbieden begin dan bij de SGP.
pi_108778492
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:55 schreef Happel het volgende:

[..]

Mooiste vind ik nog dat filmpje waar hij een bivakmuts opheeft, deze afzet en vervolgens zegt: Ik ben gewoon Gijs, kom maar naar Rotterdam. En dat was het. :')

Vanaf minuut 10, een jonge gijs met zijn plakboek met kkk en white power _O-

En dat met die bivakmuts vind ik zelfs legendarisch man _O-
pi_108778574
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:55 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

gevaarlijke uitspraken dit.
Ik chargeer natuurlijk, maar als je de PVV geweldig vind dan ben je niet goed snik Stokstaart. Wat zij propageren is pure uitsluiting van moslims en afschaffing van alles wat daar maar mee te maken heeft. Gewoon discriminatie. Daar ben ik echt zwaar op tegen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2012 12:58:33 ]
pi_108778597
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:57 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik chargeer natuurlijk, maar als je de PVV geweldig vind dan ben je niet goed snik Stokstaart. Wat zij propageren is pure uitsluiting van moslims en afschaffing van alles wat daar maar mee te maken heeft. Daar ben ik echt zwaar op tegen.
Ben het wel met je eens
Maar ergens heeft Wilders wel een punt hoor, de islam groeit ook te hard naar mijn mening in Nederland
Kerken verdwijnen en er komen Moskeeën voor terug
pi_108778599
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:50 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Kijk het interview met Fortuyn. Zijn ideeën waren helemaal niet wereldvreemd.

- Het terugdringen van de immigrantenhoeveelheid naar 25.000 stuks, alleen politiek vluchtelingen
Done, Rita Verdonk kreeg het zelfs tot 18k gereduceerd. Ondertussen zitten we alweer op 65k :')

- Het 'particulariseren' van de zorg om de zorg efficiënter te krijgen, waarbij de kosten wel zullen meestijgen, maar de zorg veel meer het concept van België krijgt
Semi-Done, CZ heeft nu al lijsten waar de beste zorg op <insert-behandeling> gegeven wordt. Wel is het nog steeds veel te slecht geregeld, JUIST omdat de overheid de markt weigert vrij te geven, iets waardoor concurrentieperspectieven juist VERSLECHTEREN en de kosten in de zorg HOOG blijven

- Modernisering van de zorg om de vraag te verlagen
Niet gebeurt. De guidelines opgesteld door Pim Fortuyn worden nu NOG gebruikt bij de opleiding gezondheidswetenschappen aan de Erasmus Universiteit Rotterdam en geldt als leidraad voor de visie van toekomstig managers in de gezondheidszorg aldaar. Gaat hand in hand met het concurrentiebeleid op de zorg, iets waar de overheid niet aan wil.

Integratie is een dikke-motherfucking-faal gebleken en gebleven, en Wilders maakt het debat alleen maar pijnlijker en pijnlijker :{. Fortuyn wilde 'straatterroristjes' het leger in dwingen, iets waar ik groot voorstander van was geweest. Leer die gasten maar discipline aan. Niets mis mee.

Fortuyn wilde af van de subsidie aan universiteiten / hogescholen bij behalen diploma. Farces als Windesheim / INHolland waren dan nooit voorgekomen, niveaustagnatie was geen optie geweest.

Echt, die man zag ZOVEEL dingen goed. Onvoorstelbaar. :{
  dinsdag 6 maart 2012 @ 13:00:01 #148
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_108778626
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:55 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Vanaf minuut 10, een jonge gijs met zijn plakboek met kkk en white power _O-

En dat met die bivakmuts vind ik zelfs legendarisch man _O-
Die films heb ik echt veel gezien. Elke uitwedstrijd in europa, met de bus op pad, altijd die banden op.

Mooi ook dat die rechter in dat filmpje dingen zegt waar ze het nu nog over hebben. Verandert ook nooit iets op die combi's na...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 6 maart 2012 @ 13:00:25 #149
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108778640
Er was een tijd terug zo'n reportage met allemaal oude interviews met Fortuyn. Het is bijna eng op hoeveel vlakken hij uiteindelijk gelijk heeft gekregen. Vooral als het gaat om globale politiek, zoals met de euro en de EU.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108778650
Sowieso hulp en vluchtelingen, oprotten.. stoppen ermee, wij hebben dat zelf hard nodig. In Nederland is het crisis, armoede stijgt, werkeloosheid stijgt.. en we geven ons geld weg aan boekoeboekoe stammen, kom op zeg :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')