Ik ben de baas van mijn kleuterklas.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Baas van wat? Al zal je waarschijnlijk de beste gamer in dit topic zijn
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja ek, Villa BVD, toen deed hij echt gewoon normaal. Zag hij er nog ook normaal en goed uit. Nu nog steeds fatsig enz/.
Nee, dat zou hij alleen maar leuk vinden. Beter wijzig je de TTquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:58 schreef GGMM het volgende:
Sneu eigenlijk, zo'n TT over jezelf.
Zullen we met z'n alle net doen alsof Smoofie echt een baas is?
Dan leg ik er net in manquote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:00 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ga maar eens proberen te slapen, om 6.00 weer op.![]()
Is die rechtste Kluivert?quote:
quote:
Mooie jas.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die is nog mooier eigenlijk
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die is nog mooier eigenlijk
hahaha best wel pauper idd dat Monclerquote:
idd pleurisvent is dat altijd zo overdreven druk alsof hij aan de pep zitquote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:04 schreef inZanity het volgende:
[..]
Alleen jammer dat die Vermeegen erbij staat..
Het is anders vreselijk duur.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
hahaha best wel pauper idd dat Moncler
Je hebt wel heel die reeks waar de grootste talenten werden gevolgd en hun verhaal mochten doen. Daar hebben ze in VI ook een aantal van laten zien met onder andere Van Persie, Van der Vaart en Heitinga.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:06 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit soort foto's
Volgens mij zijn er ook nog dit soort foto's van Nigel De Jong met... ? en Urby met een oud ajacied.
Ja dus?quote:
Ja, dat waren mooie beelden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt wel heel die reeks waar de grootste talenten werden gevolgd en hun verhaal mochten doen. Daar hebben ze in VI ook een aantal van laten zien met onder andere Van Persie, Van der Vaart en Heitinga.
Ja precies. Volgens mij doen al die voetballers enzo ook alleen maar mee aan dat programma om dat het moet ofzoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
idd pleurisvent is dat altijd zo overdreven druk alsof hij aan de pep zit
Sommige Oranje-gasten wilden zelfs niet meer met hem samenwerken voor Oranje. Vanwege privacy, maar stiekem ook omdat Harry een irritante lul is zonder respect.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:08 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ja precies. Volgens mij doen al die voetballers enzo ook alleen maar mee aan dat programma om dat het moet ofzoSommigen kunnen hun irritatie ook amper verbergen. En dan dat ronde brilletje met die blauwe glazen..
Wat dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:11 schreef Stokstaart het volgende:
die mods neuken ook best veel onderling he
Niks baasquote:
Wie nu weer?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:11 schreef Stokstaart het volgende:
Dus als ik mijzelf aan GGMM aanbied vergroot het mijn kans om mijn droom als moderator waar te maken?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:11 schreef Stokstaart het volgende:
Oerbeer & Meloewaquote:
Misschien als je heel goed kunt pijpen?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus als ik mijzelf aan GGMM aanbied vergroot het mijn kans om mijn droom als moderator waar te maken?
GGMM?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Misschien als je heel goed kunt pijpen?
Ben jij echt homo dan? Ik bedoel je doet wel altijd als een homo, maar dat zegt niks. Je bent ook voor ajax natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM?
nee dat gaat te ver ik wil zelf geen handeling verrichte.
Dus niks, maar dat kunnen paupers niet betalen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja dus?
Het ziet er uit als een vuilniszak man.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ben jij echt homo dan? Ik bedoel je doet wel altijd als een homo, maar dat zegt niks. Je bent ook voor ajax natuurlijk.
Dat is het waard.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
GGMM heeft over een 1,5 krampen in z'n darmen dat hij er dubbel van ligt.
Als je serieus genomen wilt worden moet je even toestemming vragen voor Het Keldertje.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Niet dat ik weet, maar ik heb heel veel moeite serieus te zijn in deze SC.
Zo slecht betalen ze nou ook weer niet bij Feyenoord hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus niks, maar dat kunnen paupers niet betalen.
Is niet goed man zo laat nog volop etenquote:
Met 'Hey ik word graag gedomineerd gr gr' kom je er niet? Laat dan maar zitten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je serieus genomen wilt worden moet je even toestemming vragen voor Het Keldertje.
Maar pas op, je komt daar alleen met een heel goed verhaal in
Net een heerlijke tosti gegeten, Mcdonalds rotzooi hoef ik sowieso niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is niet goed man zo laat nog volop eten
Ik denk dat z'n BBC fetisj wel genoeg is.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je serieus genomen wilt worden moet je even toestemming vragen voor Het Keldertje.
Maar pas op, je komt daar alleen met een heel goed verhaal in
Dat ligt eraan hoelaat je gaat slapen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is niet goed man zo laat nog volop eten
Het is een van de meer illustere plaatsen van FOK!. Dingen die zich daar afspelen zijn strikt geheim.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met 'Hey ik word graag gedomineerd gr gr' kom je er niet? Laat dan maar zitten.
[..]
Net een heerlijke tosti gegeten, Mcdonalds rotzooi hoef ik sowieso niet.
Wtfquote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het is een van de meer illustere plaatsen van FOK!. Dingen die zich daar afspelen zijn strikt geheim.
Yvonne en Happel schijnen daar regelmatig elkaar op te jagen met zweepjes en grote dildo's.
Tenminste dat zei Helpmefok gisteren. Die heeft daar natuurlijk wel toestemming voor.
Scherp.quote:
Dat is nu juist het kenmerk van homo's. Dat ze alleen maar met homo's en chicks chillen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:24 schreef Smoofie het volgende:
Littlerabbit is geen homo. Hij chilled altijd met mij en wat chicks.
Laat dan maar ik kan pas sinds gister weer normaal zien na de netvlies beschadigingen eerder deze maand opgelopen in dit topic.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het is een van de meer illustere plaatsen van FOK!. Dingen die zich daar afspelen zijn strikt geheim.
Yvonne en Happel schijnen daar regelmatig elkaar op te jagen met zweepjes en grote dildo's.
Tenminste dat zei Helpmefok gisteren. Die heeft daar natuurlijk wel toestemming voor.
Sowieso twitter mattie van me.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:24 schreef Smoofie het volgende:
Littlerabbit is geen homo. Hij chilled altijd met mij en wat chicks.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is nu juist het kenmerk van homo's. Dat ze alleen maar met homo's en chicks chillen.
WAT!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat dan maar ik kan pas sinds gister weer normaal zien na de netvlies beschadigingen eerder deze maand opgelopen in dit topic.
[..]
Sowieso twitter mattie van me.
Ach ik verdenk Helpmefok er nog steeds van een vrouw te zijn die zich voordoet als man om serieus genomen te worden in de Feyenoord reeks.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is nu juist het kenmerk van homo's. Dat ze alleen maar met homo's en chicks chillen.
Is niet zo, dat kan ik je wel verzekeren.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach ik verdenk Helpmefok er nog steeds van een vrouw die zich voordoet als man om serieusgenomen te worden in de Feyenoord reeks.
Jij hebt toch toegang over heel FOK! man? Als een eckte pro-hacker en zo.quote:
Wacht maar tot je KKJ traceert. Dan gaat het van tegenvallen naar binnensmonds braken.quote:
Hoezo datquote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach ik verdenk Helpmefok er nog steeds van een vrouw te zijn die zich voordoet als man om serieus genomen te worden in de Feyenoord reeks.
Heb je hem al eens gemeet?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is niet zo, dat kan ik je wel verzekeren.
Ik wist niet dat jij zo links was.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:30 schreef inZanity het volgende:
Sowieso McDonaldsEnig idee hoeveel dierenleed zij op hun geweten hebben?
Babbelziek nooit een vete uit de weg kunnen gaan en meer... Daarbij wilde ik je een warm welkom heten in de SC.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoezo datwat heb ik weg van een vrouw? Buiten babbelziek?
Danny en Yvonne zijn kloonaccounts van mequote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij hebt toch toegang over heel FOK! man? Als een eckte pro-hacker en zo.
Dat je graag je haren verzorgt en kamt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Babbelziek horetje ben je.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Inderdaad man. Beter Burger King.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:30 schreef inZanity het volgende:
Dasnie erg, ik vind het meer erg als je zo een groot menu op hebt van godver 15 euro. Waar alles zo klein is dat ik altijd standaard spijt krijg dat ik bij de mac heb gegetenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:30 schreef inZanity het volgende:
Sowieso McDonaldsEnig idee hoeveel dierenleed daar zij op hun geweten hebben?
Cows. They're stupid, ugly and delicious.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:30 schreef inZanity het volgende:
Het een maken ze van sperma van jonge geiten, het andere is gewoon yoghurt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:30 schreef kapiteintje het volgende:
Nog even voor ik ga slapen: Weet iemand het verschil tussen roeryoghurt en standyoghurt? Er stonden 2 vrijwel identieke bakjes in de AH, maar weet het verschil niet?
'Red de dieren' is niet links?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe is dat een linkse eigenschap?
Ik ben 100% rechts, maar wat mensen met dieren doen...quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het een maken ze van sperma van jonge geiten, het andere is gewoon yoghurt.
Maar weet ff niet meer welke wat was...
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat je graag je haren verzorgt en kamt.
Niemand behalve De_Kromme die latente... zal dat ook betwisten hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HMF en ik gaan binnenkort zuipen, maar z'n vriendin is real en hij is wel een kerel hoor.
Eet het ook bijna nooit. Ga voor een snelle vette hap liever naar de Turk.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kan sowieso niet tegen fastfood. Dat wil erbij mij altijd weer uitkomen
Een vrij gangbaar verschijnsel na het nuttigen van voedingswaren hoor.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kan sowieso niet tegen fastfood. Dat wil erbij mij altijd weer uitkomen
Ik hou er niet van om met jou te debatteren, dat doe ik liever in ONZ.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dieren pijn willen doen = een rechtse eigenschap?
Ze stoppen er iets in waar je honger van krijgt kan niet andersquote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dasnie erg, ik vind het meer erg als je zo een groot menu op hebt van godver 15 euro. Waar alles zo klein is dat ik altijd standaard spijt krijg dat ik bij de mac heb gegetenkrijg gewoon meer honger ervan
Weet ik.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]ik heb - Echt Waar - nog NOOIT in mijn leven mijn haar gekamd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |