toch wil ik wel weten wie jij bentquote:
Ik denk dat hij ons nieuwste mystery-kloontje isquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
toch wil ik wel weten wie jij bent
kom even knuffelbuffelen met mequote:
ja, maar daarom wil ik het dus weten, al dat mysterieuze terwijl ik mijn hart uitstortquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ons nieuwste mystery-kloontje is
jij gaat mij verwennen door me mooie vrouwtjes te brengen tochquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:19 schreef Faxie het volgende:
Maar Rokje, ik ben toch de enige aanbidder voor je?
Ik zou je zo graag eens verwennen op alle mogelijke manieren
Misschien is hij nouvelles???quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja, maar daarom wil ik het dus weten, al dat mysterieuze terwijl ik mijn hart uitstort
ik dans niet, principekwestiequote:
Waarom dat?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik dans niet, principekwestie
maar ik zal met een aanstekertje rondzwaaien
die ken ik niet denk ikquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien is hij nouvelles???
:x!!!!!!!!!!!quote:
Ik kom ze niet brengen, je moet ze op komen halen hihiquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jij gaat mij verwennen door me mooie vrouwtjes te brengen toch![]()
Kutquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien is hij nouvelles???
Das onze clone-master. Hij maakt altijd weer nieuwe kloontjes zodra hij niet meer populair is of zoquote:
Weer aan de pillen?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
kom even knuffelbuffelen met me
dat heb ik er wel voor overquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kom ze niet brengen, je moet ze op komen halen hihi
oh geen mooie dame dusquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das onze clone-master. Hij maakt altijd weer nieuwe kloontjes zodra hij niet meer populair is of zo
Hij heet ook mjp, iwannabehigh, mrk.n en soit
Okquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
:x!!!!!!!!!!!
ok ik lieg, ik dans, maar ook alleen met vrouwen, want ik hou het niet netjes
zometeen wel hihiquote:
Nee, maar z'n zwangere vriendin naar eigen zeggen welquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat heb ik er wel voor over![]()
ik kwijl een beetje, niet?
[..]
oh geen mooie dame dus
nou.. ik kreeg eens geld toegegooid, dus wellicht kan ik er goud geld mee verdienenquote:
ja maar die is zwanger.. loopt er straks zulks een koter rond en ben ik alleen maar daar druk mee O.oquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, maar z'n zwangere vriendin naar eigen zeggen wel
Ik kwijl al non stop sinds ik je op de cam zagquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat heb ik er wel voor over![]()
ik kwijl een beetje, niet?
Wanneer gaan we samen uit?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nou.. ik kreeg eens geld toegegooid, dus wellicht kan ik er goud geld mee verdienen
joh, vleierd, zo speciaal ben ik nou ook weer nietquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kwijl al non stop sinds ik je op de cam zag
k zal m'n agenda er eens op naslaanquote:
kijkze faxie, het was me een waar genoegenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:25 schreef Faxie het volgende:
Maar ik ga d'r weer vandoor mensjes. Filmpje kijken enzo
Hintquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
This image exceeds bandwidth with too many views
Stuur maar een PMquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
k zal m'n agenda er eens op naslaan
wordt m nietquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Stuur maar een PM
Ik wil graag vrijdag / zaterdag.
trusten koffieeeeeequote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar nu ga ik echt slapen. Trusten mensen
Jij ook al zondagquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wordt m nietvrijdag werken, zaterdag bezoek, zondag (hopelijk) "speciaal" bezoek
rustdag eh.. oh wachtquote:
Week daarna dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wordt m nietvrijdag werken, zaterdag bezoek, zondag (hopelijk) "speciaal" bezoek
mag ik je een liefkozende knuffel geven?quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
rustdag eh.. oh wacht
mja, zondag wil ik nergens heen, maar wil k wel wat leuks doendus ja
voorlopig alle vrijdagen werken, verder durf ik niet te zeggen nog.. je weet de rest ookquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Week daarna dan?Er is iedere week een vrijdag en een zaterdag he.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mag ik je een liefkozende knuffel geven?
Okiquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
voorlopig alle vrijdagen werken, verder durf ik niet te zeggen nog.. je weet de rest ook
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:39 schreef kutkloon7 het volgende:
Eindelijk dat AIDShuiswerk af (sommige mensen willen niet dat ik met kanker scheld, dus vandaar)
Eens. En kanker bekt helaas ook wel lekkerquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:40 schreef Lokasenna het volgende:
Tering en tyfus blijven mijn favoriete scheldziektes.
ik stem hier mee inquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:40 schreef Lokasenna het volgende:
AIDSquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:40 schreef Lokasenna het volgende:
k weet.. arnhem was niet goed voor me wat dat betreft, heb het nu re-de-lijk 'afgeleerd' want hier stellen ze dat niet zo op prijsquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Eens. En kanker bekt helaas ook wel lekker
Mijnes ookquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:40 schreef Lokasenna het volgende:
'kankeren' als werkwoord begint toch vaak goedgekeurd te wordenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:43 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Mijnes ook. Kanker heb ik wel een beetje afgeleerd, voor al die mensen wiens ouders dood zijn aan kanker is het wel een beetje lullig als ik de hele tijd kanker schreeuw
nja ik kan de krachtterm wel los zien van de ziekte, mja.... ach......quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:43 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Mijnes ook. Kanker heb ik wel een beetje afgeleerd, voor al die mensen wiens ouders dood zijn aan kanker is het wel een beetje lullig als ik de hele tijd kanker schreeuw
Klopt. Alleen als scheldwoord niet, grappig wel.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
'kankeren' als werkwoord begint toch vaak goedgekeurd te worden
Ja.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
'kankeren' als werkwoord begint toch vaak goedgekeurd te worden
Aids klinkt teveel als eetze om als scheldwoord te gebruiken, ofzoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
AIDS
Tering tiefus grafpokke klere.... *insert het item waar je op wilt vloeken*
Komt nog welquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:44 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ja.
Keihard KANKER schreeuwen nog wat minder...
Ik vloek er alleen mee, niet schelden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aids klinkt teveel als eetze om als scheldwoord te gebruiken, ofzo
Vloeken? Het heeft toch niets met god te maken?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vloek er alleen mee, niet schelden.
Dat bekt ook wel lekker.. Als je een harde g hebt in elk gevalquote:
Schelden is toch op de persoon gericht en vloeken juist niet?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vloeken? Het heeft toch niets met god te maken?
Veel harder dan de Veluwse wordt hij niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat bekt ook wel lekker.. Als je een harde g hebt in elk geval
Zachter dan mijne ook nietquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Veel harder dan de Veluwse wordt hij niet.
het klinkt beetje raar, vooral als je jezelf terug hoortquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Plat praten
Het is een beetje lelijk maar wel baas.
nu ben ik wel benieuwdquote:
Het komt niet overquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
het klinkt beetje raar, vooral als je jezelf terug hoort
maar hier thuis praten we vrijwel alleen maar plat.. en als ik met iemand bel ga ik juist heel netjes praten O.o
[..]
nu ben ik wel benieuwd
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het komt niet overdan doe je eerder koetsjiekoetsjie
quote:
Oef twi, nee tochquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:53 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben een moraalridder, maar als ik alleen ben wil ik dit nog wel eens zeggen
Ik kan tot in de eeuwigheid whoopsydaisy zeggen als ik over een hek heen zou moeten klimmen. Zo lenig ben ik niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
twi mag alleen dingen als woopsydaisy zeggen, godverkut
notting hill stylequote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:56 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kan tot in de eeuwigheid whoopsydaisy zeggen als ik over een hek heen zou moeten klimmen. Zo lenig ben ik niet.
GODVERKUT man ik ook kutjebefquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:57 schreef twi het volgende:
[..]
JA, IK KEN NOTTING HILL JA! Die heb ik godverdekankervaak gezien.
Nee, het staat jou niet. En dat laatstequote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
GODVERKUT man ik ook kutjebef
trustenquote:
ik scheld dan ook meestal op z'n boersquote:
kutjebef klinkt bijna net zo schattig als kusjekroelquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
GODVERKUT man ik ook kutjebef
Ik dacht dat dat hetzelfde was?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
kutjebef klinkt bijna net zo schattig als kusjekroel
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
kutjebef klinkt bijna net zo schattig als kusjekroel
stiekem is het ook hetzelfdequote:
Watvoor woorden moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
trusten
[..]
ik scheld dan ook meestal op z'n boers
Even beffen voordat je weggaatquote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:01 schreef kingtoppie het volgende:
Kutjebef zou ik nog kunnen gebruiken als afscheidsgroet...
onmeunige godverredommeuhsquote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:01 schreef twi het volgende:
[..]
Watvoor woorden moet ik me daarbij voorstellen?
ligt eraanquote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zal wel niet modern genoeg zijn ofzo, maar krijg als afscheid gewoon een kusje
tering trusten man verdomme, later verrekte dreknekblaagquote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:03 schreef Joysa het volgende:
Gvd kankerduizelig en tyfusmoe.
Slapen. Later kutkinderen!
Ik liep op een weg en ik zag alleen maar gelukkige stelletjes en toen werd ik dood gereden door een forever alone bus. Met zo'n trollface achter het stuur.quote:
dat is lichtelijk ernstigquote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik liep op een weg en ik zag alleen maar gelukkige stelletjes en toen werd ik dood gereden door een forever alone bus. Met zo'n trollface achter het stuur.
Ik droom over memes.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik liep op een weg en ik zag alleen maar gelukkige stelletjes en toen werd ik dood gereden door een forever alone bus. Met zo'n trollface achter het stuur.
Ik droom over memes.
hou nog even 20 min vol, dan ik ook wsl.. tering, dat ding gaat inslaan als een bom O.oquote:
Niet haten op mijn dromen jong.quote:
Niet doodmakenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
er zit een mier op m'n beeldscherm
Kutjes beffen kensergeil.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Heloef, jouw nachtmerries zijn geniaal.
Slaap lekker nogmaals, kutjebef.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
ik klik lekker ookquote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Kutjes beffen kensergeil.mag ik dit be-amen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Mag jij ook wel doen hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik klik lekker ook
[..]
mag ik dit be-amen?
zou ze nog wel wat kunnen lerenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:25 schreef Chamastya het volgende:
[..]
HIHI dat vind je leuk he, Zulke meisjes
Die brunette kan goed met haar kontje schudden. Voor een blanke.quote:
Deze ook?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zou ze nog wel wat kunnen leren
Viel me ook al opquote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Die brunette kan goed met haar kontje schudden. Voor een blanke.
Dat mag je wel eens bewijzen ik kijk rustig toe in een hoekje.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zou ze nog wel wat kunnen leren
aight aight, zal per direct even waar gaan oefenen mijn oefennummer.. as we speakquote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat mag je wel eens bewijzen ik kijk rustig toe in een hoekje.
En of er wat beweegt...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
lol, 'bunnyscarf looks like it's moving
een groene bunnyscarf ja, met een kinky horror heaufdquote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
een groene bunnyscarf ja, met een kinky horror heaufd
dat klinkt.... spannendquote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:48 schreef Chamastya het volgende:
[..]![]()
Alleen al als ik aan hem denk![]()
Paar dagjes wachten
Oh ja dat is vandaag he. Welke film is het precies?quote:
[Upd] 600 FOK!kers naar unieke voorpremière John Carterquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh ja dat is vandaag he. Welke film is het precies?
Weet niet. Iets met marsmannetjes ofzo.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh ja dat is vandaag he. Welke film is het precies?
Oeh dank je welquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
[Upd] 600 FOK!kers naar unieke voorpremière John Carter
Heb je geluk dat ie nog onder mn ctrl v zit.
Goedemorgenquote:
Ik ken rambam alleen als kledingwinkelquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:19 schreef heloef het volgende:
Kut RamBam, door hun zijn die journalisten natuurlijk extra alert op nep berichten.
Daar gaat mijn kans.
TV programma.quote:
Hoe gaat het met je site eigenlijk?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:38 schreef heloef het volgende:
[..]
TV programma.
Maar ze hadden allemaal neppersberichten verstuurd, die werden klakkeloos overgenomen.
Nu zijn ze overal extra alert, net nu ik de media voor de gek wil houden.
Redelijk, we zitten op 619 bezoekers.quote:
Meer dan die irritante supernerd die bij 'm in de klas zit.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er nodig eigenlijk heloef?
Hij eigenlijk wel aardig die jongen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:44 schreef twi het volgende:
[..]
Meer dan die irritante supernerd die bij 'm in de klas zit.
Geen flauw idee.quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:18 schreef Drommeldaris het volgende:
Mijn squattopic heeft meer en meer bijval![]()
Nog even en ik richt mijn eigen goede doel op welke voorlichting geeft op middelbare scholen aan vrouwen om ze te laten squatten. Een betere wereld is in zicht!
De tering.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:18 schreef Drommeldaris het volgende:
Mijn squattopic heeft meer en meer bijval![]()
Nog even en ik richt mijn eigen goede doel op welke voorlichting geeft op middelbare scholen aan vrouwen om ze te laten squatten. Een betere wereld is in zicht!
ik? Huh?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:35 schreef twi het volgende:
Jaag je de schoonmaakster wel weg wanneer ze in de buurt komt?
Maak een cd met chille muziek.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:01 schreef Joysa het volgende:
Ik heb geen zin om zolang in de auto te zitten
Ja bij een vreemde meneerquote:
Dat geeft niet hoor, zodra de alfa-man jouw coupé in stapt valt alle spanning van je af.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik? Huh?
Ik ben gespannen voor een romantische treinreis.
Ik ben jaloers op iedereen die met jou in de trein gaatquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:11 schreef twi het volgende:
[..]
Dat geeft niet hoor, zodra de alfa-man jouw coupé in stapt valt alle spanning van je af.
Dat hoor ik wel vaker.Het brengt wel een last met zich mee hoor, het is altijd zo druk in treinen waar ik in reis.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op iedereen die met jou in de trein gaat
Ah mooi, dan ben ik niet meer jaloersquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:13 schreef twi het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel vaker.Het brengt wel een last met zich mee hoor, het is altijd zo druk in treinen waar ik in reis.
Dat gaat wel het beste worden van de hele avond hequote:
Echt welquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat gaat wel het beste worden van de hele avond he
Ik zag hetquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:40 schreef twi het volgende:
Ik ben al in de stemming aan het komen met m'n gloednieuwe 90's playlist.
Ik luister een skihut cdquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:40 schreef twi het volgende:
Ik ben al in de stemming aan het komen met m'n gloednieuwe 90's playlist.
Wie doe je dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als siik jou zoent, doe ik t ook.
Weer patje zoenen.Ik doe bijna niets anders.
Spannendquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan doe ik jou.![]()
Maar rustig beginnen met zoenen he. jwz.
nee geen k3 en kabouter plopquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:45 schreef twi het volgende:
[..]
K3, Kabouter Plop en natuurlijk:
Ik playback stiekem mee
Ik hou wel van een beetje machtquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Al deze romance, en het hangt allemaal van SiIk af..
Tijd zat dus. Hop, tijd voor een theetje relaxt op de bankquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:20 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ik schiet al op
Keuken, slaapkamer, douche en hal boven opgeruimd en gestofzuigd
Heb nog precies 1 uur en 40 minuten om boodschappen te doen, woonkamer stofzuigen en dweilen, en te douchen en aankleden
Om 16:00 uur bij Snarf zijn....
* charmed_angel is in haast-modus
Beter is dat geregeld voor ik hier weg ga. Straks gaat het opeens niet door ofzo en dan sta ik daar.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:37 schreef Joysa het volgende:
* Joysa is nog steeds in relaxmodus..
geen idee hoelaat ik ga
Ik doe mijn best..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Beter is dat geregeld voor ik hier weg ga. Straks gaat het opeens niet door ofzo en dan sta ik daar.
Nee geen tijd.... nu kleding strijken, en dan douchen. Pffff snel naar de winkelsquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tijd zat dus. Hop, tijd voor een theetje relaxt op de bank
Ik had gister eigenlijk gewoon moeten opruimen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:37 schreef Joysa het volgende:
* Joysa is nog steeds in relaxmodus..
geen idee hoelaat ik ga
joh, tussen 600 fokkers zul je fokkers herkennen.. wauw.. leer mij hoe je dat doetquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:59 schreef Casie het volgende:
Net twee kaarten geclaimd voor de film. Misschien herken ik vanavond een paar fokkers
Wie neem je meequote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:59 schreef Casie het volgende:
Net twee kaarten geclaimd voor de film. Misschien herken ik vanavond een paar fokkers
Sorry dat ik blijkbaar specifieker moet zijn; fokkers herken die ik enigzins 'ken'.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
joh, tussen 600 fokkers zul je fokkers herkennen.. wauw.. leer mij hoe je dat doet
Een vriendin, die ik nog wel moet regelenquote:
Joy heeft een kaartje voor me als het goed is.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:19 schreef Casie het volgende:
[..]
Sorry dat ik blijkbaar specifieker moet zijn; fokkers herken die ik enigzins 'ken'.
[..]
Een vriendin, die ik nog wel moet regelen(net bedacht dat ik toch wil/kan)
Maar komt wel goed want ik gooi het zo op de groepswhatsapp van mijn dispuut.
Met wie ga jij?
1, 2 feestjes in mn skinny jeans..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:21 schreef Myraela het volgende:
Bweh, mijn broek komt net uit de droger.Fuuuuu.
LeLequote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
joh, tussen 600 fokkers zul je fokkers herkennen.. wauw.. leer mij hoe je dat doet
Hand in hand met mijquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Beter is dat geregeld voor ik hier weg ga. Straks gaat het opeens niet door ofzo en dan sta ik daar.
Dat moeten zeggen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:45 schreef twi het volgende:
[..]
Och, alsof ze moeilijk doen als ik zeg dat 'ie bij mij hoort.
Ik tik gewoon even m'n naambordje met m'n nickname en user-id aan. Dan vormen de medewerkers van Pathé spontaan een erehaag.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat moeten zeggen.
Dat zien ze gelijk aan onze verliefde blikken, dat wij bij elkaar horen.
Misschien zou ik ook een kaartje moeten aanvragen en uitprinten.
Je kan ook een foto van je mail maken geloof ik. Of gewoon op je mobiel je mail openen en dat laten zienquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat moeten zeggen.
Dat zien ze gelijk aan onze verliefde blikken, dat wij bij elkaar horen.
Misschien zou ik ook een kaartje moeten aanvragen en uitprinten.
Als ik hier een printer had.
Joy heeft de mailquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kan ook een foto van je mail maken geloof ik. Of gewoon op je mobiel je mail openen en dat laten zien
Tevens hoi
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:51 schreef twi het volgende:
Kom op, we gaan er gewoon van uit dat Joysa er is. En anders slaan we elke fotograaf die we tegenkomen op onze protesttocht richting Venlo naar de kloten.
Ik kan je zo aanwijzen wie het isquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:51 schreef twi het volgende:
Kom op, we gaan er gewoon van uit dat Joysa er is. En anders slaan we elke fotograaf die we tegenkomen op onze protesttocht richting Venlo naar de kloten.
Beter niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik kan je zo aanwijzen wie het isIk weet zn huis te vinden
En anders ga ik gewoon met de trein.. zwart
jaja, leuk he, leedvermaakquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:52 schreef ook_gek het volgende:
Het "gesticht"gaat een dagje uit. Kijk ze allemaal stress hebben whehe
Ik voel dat het je dwars zit dat je er weer niet bij hoort. Knuffel hebben?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:52 schreef ook_gek het volgende:
30eu boete + 40,60quote:
Leuken garp klapjosti.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:52 schreef ook_gek het volgende:
Geldt die korting ook over de boete?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
30eu boete + 40,60
maar ik heb een kortingskaart
quote:
Doe je alle fokkers de groeten van mij?quote:
Dat willen die fokkers niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Doe je alle fokkers de groeten van mij?
Zal ik top vinden
Heus welquote:
Ben bang dat dit niet de reden is. Ik moet overwerken tot 21:30quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:59 schreef twi het volgende:
"De groetjes van ook_gek, want die durfde niet te komen."
even quoten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ben bang dat dit niet de reden is. Ik moet overwerken tot 21:30
Er is een kans dat ik op de amsterdam meet kom. Dan kom ik jou als eerste een handje geven! En krijg je het eerste drankje naar keuzen van mij.
Spreken we bij deze direct af!
quote:
Drankje naar keuze.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Er is een kans dat ik op de amsterdam meet kom. Dan kom ik jou als eerste een handje geven! En krijg je het eerste drankje naar keuzen van mij.
Prima, hij mag mij er aan houden!quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Drankje naar keuze.Dat zeg je niet tegen een whiskey fan.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Drankje naar keuze.Dat zeg je niet tegen een whiskey fan.
Gelukkig.quote:
Ligt er aan waar je bent. In een kroeg zal je niet snel over de 40 heengaan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]shit
Dat wist ik niet
Hoe erg kan het worden? 25 voor een glas?
Een heule avond niet op je zolderkamertje.. omgquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gelukkig.Dan kan ik me weer focussen op de angst voor het naar buiten gaan.
[..]
Ligt er aan waar je bent. In een kroeg zal je niet snel over de 40 heengaan.
Op andere plaatsen is 120 geen uitdaging.
Haha, het is helemaal geen zolderkamer, ik zag geen schuine muur.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Een heule avond niet op je zolderkamertje.. omg
shit, jij bent te slim voor mequote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:12 schreef twi het volgende:
[..]
Haha, het is helemaal geen zolderkamer, ik zag geen schuine muur.
Daar had ik wel meer punten dan jijquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:17 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zei toch dat die BNN IQ test niets zei over mijn domheid.
Ik zou je bijna geloven..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:20 schreef twi het volgende:
[..]
Ik maak expres fouten om anderen te laten winnen.
Wat wil je daar mee zeggen? he? ja? kom op dan!?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:22 schreef twi het volgende:
Vaak geloven mensen niet dat er zulke onzelfzuchtige mensen zijn.
Dat je een egoistische bitch bent, natuurlijk. Duh.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wat wil je daar mee zeggen? he? ja? kom op dan!?
Ja aantal jaren, of euroquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gelukkig.Dan kan ik me weer focussen op de angst voor het naar buiten gaan.
[..]
Ligt er aan waar je bent. In een kroeg zal je niet snel over de 40 heengaan.
Op andere plaatsen is 120 geen uitdaging.
Ooooooooh zeg dat even recht voor mn neus vanavondquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:28 schreef twi het volgende:
[..]
Dat je een egoistische bitch bent, natuurlijk. Duh.
<3 Dat klopt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:28 schreef twi het volgende:
[..]
Dat je een egoistische bitch bent, natuurlijk. Duh.
Hoi kreequote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:38 schreef kree het volgende:
Goeie smiddags. Ik ga zo eens kijken of ik m'n nest in dat kleine kamertje kan krijgen haha.
Oja had nog foto's beloofd eens even kijken of dat lukt via mobiel
Goed maar druk ben een beetje afgedraaid.quote:
Wat had je?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:17 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zei toch dat die BNN IQ test niets zei over mijn domheid.
Top dank je welquote:
Hahaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |