toch wil ik wel weten wie jij bentquote:
Ik denk dat hij ons nieuwste mystery-kloontje isquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
toch wil ik wel weten wie jij bent
kom even knuffelbuffelen met mequote:
ja, maar daarom wil ik het dus weten, al dat mysterieuze terwijl ik mijn hart uitstortquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ons nieuwste mystery-kloontje is
jij gaat mij verwennen door me mooie vrouwtjes te brengen tochquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:19 schreef Faxie het volgende:
Maar Rokje, ik ben toch de enige aanbidder voor je?
Ik zou je zo graag eens verwennen op alle mogelijke manieren
Misschien is hij nouvelles???quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja, maar daarom wil ik het dus weten, al dat mysterieuze terwijl ik mijn hart uitstort
ik dans niet, principekwestiequote:
Waarom dat?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik dans niet, principekwestie
maar ik zal met een aanstekertje rondzwaaien
die ken ik niet denk ikquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien is hij nouvelles???
:x!!!!!!!!!!!quote:
Ik kom ze niet brengen, je moet ze op komen halen hihiquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jij gaat mij verwennen door me mooie vrouwtjes te brengen toch![]()
Kutquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien is hij nouvelles???
Das onze clone-master. Hij maakt altijd weer nieuwe kloontjes zodra hij niet meer populair is of zoquote:
Weer aan de pillen?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
kom even knuffelbuffelen met me
dat heb ik er wel voor overquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kom ze niet brengen, je moet ze op komen halen hihi
oh geen mooie dame dusquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das onze clone-master. Hij maakt altijd weer nieuwe kloontjes zodra hij niet meer populair is of zo
Hij heet ook mjp, iwannabehigh, mrk.n en soit
Okquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
:x!!!!!!!!!!!
ok ik lieg, ik dans, maar ook alleen met vrouwen, want ik hou het niet netjes
zometeen wel hihiquote:
Nee, maar z'n zwangere vriendin naar eigen zeggen welquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat heb ik er wel voor over![]()
ik kwijl een beetje, niet?
[..]
oh geen mooie dame dus
nou.. ik kreeg eens geld toegegooid, dus wellicht kan ik er goud geld mee verdienenquote:
ja maar die is zwanger.. loopt er straks zulks een koter rond en ben ik alleen maar daar druk mee O.oquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, maar z'n zwangere vriendin naar eigen zeggen wel
Ik kwijl al non stop sinds ik je op de cam zagquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat heb ik er wel voor over![]()
ik kwijl een beetje, niet?
Wanneer gaan we samen uit?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nou.. ik kreeg eens geld toegegooid, dus wellicht kan ik er goud geld mee verdienen
joh, vleierd, zo speciaal ben ik nou ook weer nietquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kwijl al non stop sinds ik je op de cam zag
k zal m'n agenda er eens op naslaanquote:
kijkze faxie, het was me een waar genoegenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:25 schreef Faxie het volgende:
Maar ik ga d'r weer vandoor mensjes. Filmpje kijken enzo
Hintquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
This image exceeds bandwidth with too many views
Stuur maar een PMquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
k zal m'n agenda er eens op naslaan
wordt m nietquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Stuur maar een PM
Ik wil graag vrijdag / zaterdag.
trusten koffieeeeeequote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar nu ga ik echt slapen. Trusten mensen
Jij ook al zondagquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wordt m nietvrijdag werken, zaterdag bezoek, zondag (hopelijk) "speciaal" bezoek
rustdag eh.. oh wachtquote:
Week daarna dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wordt m nietvrijdag werken, zaterdag bezoek, zondag (hopelijk) "speciaal" bezoek
mag ik je een liefkozende knuffel geven?quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
rustdag eh.. oh wacht
mja, zondag wil ik nergens heen, maar wil k wel wat leuks doendus ja
voorlopig alle vrijdagen werken, verder durf ik niet te zeggen nog.. je weet de rest ookquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Week daarna dan?Er is iedere week een vrijdag en een zaterdag he.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mag ik je een liefkozende knuffel geven?
Okiquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
voorlopig alle vrijdagen werken, verder durf ik niet te zeggen nog.. je weet de rest ook
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:39 schreef kutkloon7 het volgende:
Eindelijk dat AIDShuiswerk af (sommige mensen willen niet dat ik met kanker scheld, dus vandaar)
Eens. En kanker bekt helaas ook wel lekkerquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:40 schreef Lokasenna het volgende:
Tering en tyfus blijven mijn favoriete scheldziektes.
ik stem hier mee inquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:40 schreef Lokasenna het volgende:
AIDSquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:40 schreef Lokasenna het volgende:
k weet.. arnhem was niet goed voor me wat dat betreft, heb het nu re-de-lijk 'afgeleerd' want hier stellen ze dat niet zo op prijsquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Eens. En kanker bekt helaas ook wel lekker
Mijnes ookquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:40 schreef Lokasenna het volgende:
'kankeren' als werkwoord begint toch vaak goedgekeurd te wordenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:43 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Mijnes ook. Kanker heb ik wel een beetje afgeleerd, voor al die mensen wiens ouders dood zijn aan kanker is het wel een beetje lullig als ik de hele tijd kanker schreeuw
nja ik kan de krachtterm wel los zien van de ziekte, mja.... ach......quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:43 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Mijnes ook. Kanker heb ik wel een beetje afgeleerd, voor al die mensen wiens ouders dood zijn aan kanker is het wel een beetje lullig als ik de hele tijd kanker schreeuw
Klopt. Alleen als scheldwoord niet, grappig wel.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
'kankeren' als werkwoord begint toch vaak goedgekeurd te worden
Ja.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
'kankeren' als werkwoord begint toch vaak goedgekeurd te worden
Aids klinkt teveel als eetze om als scheldwoord te gebruiken, ofzoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
AIDS
Tering tiefus grafpokke klere.... *insert het item waar je op wilt vloeken*
Komt nog welquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:44 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ja.
Keihard KANKER schreeuwen nog wat minder...
Ik vloek er alleen mee, niet schelden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aids klinkt teveel als eetze om als scheldwoord te gebruiken, ofzo
Vloeken? Het heeft toch niets met god te maken?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vloek er alleen mee, niet schelden.
Dat bekt ook wel lekker.. Als je een harde g hebt in elk gevalquote:
Schelden is toch op de persoon gericht en vloeken juist niet?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vloeken? Het heeft toch niets met god te maken?
Veel harder dan de Veluwse wordt hij niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat bekt ook wel lekker.. Als je een harde g hebt in elk geval
Zachter dan mijne ook nietquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Veel harder dan de Veluwse wordt hij niet.
het klinkt beetje raar, vooral als je jezelf terug hoortquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Plat praten
Het is een beetje lelijk maar wel baas.
nu ben ik wel benieuwdquote:
Het komt niet overquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
het klinkt beetje raar, vooral als je jezelf terug hoort
maar hier thuis praten we vrijwel alleen maar plat.. en als ik met iemand bel ga ik juist heel netjes praten O.o
[..]
nu ben ik wel benieuwd
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het komt niet overdan doe je eerder koetsjiekoetsjie
quote:
Oef twi, nee tochquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:53 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben een moraalridder, maar als ik alleen ben wil ik dit nog wel eens zeggen
Ik kan tot in de eeuwigheid whoopsydaisy zeggen als ik over een hek heen zou moeten klimmen. Zo lenig ben ik niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
twi mag alleen dingen als woopsydaisy zeggen, godverkut
notting hill stylequote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:56 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kan tot in de eeuwigheid whoopsydaisy zeggen als ik over een hek heen zou moeten klimmen. Zo lenig ben ik niet.
GODVERKUT man ik ook kutjebefquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:57 schreef twi het volgende:
[..]
JA, IK KEN NOTTING HILL JA! Die heb ik godverdekankervaak gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |