toch wil ik wel weten wie jij bentquote:
Ik denk dat hij ons nieuwste mystery-kloontje isquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
toch wil ik wel weten wie jij bent
kom even knuffelbuffelen met mequote:
ja, maar daarom wil ik het dus weten, al dat mysterieuze terwijl ik mijn hart uitstortquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ons nieuwste mystery-kloontje is
jij gaat mij verwennen door me mooie vrouwtjes te brengen tochquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:19 schreef Faxie het volgende:
Maar Rokje, ik ben toch de enige aanbidder voor je?
Ik zou je zo graag eens verwennen op alle mogelijke manieren
Misschien is hij nouvelles???quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja, maar daarom wil ik het dus weten, al dat mysterieuze terwijl ik mijn hart uitstort
ik dans niet, principekwestiequote:
Waarom dat?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik dans niet, principekwestie
maar ik zal met een aanstekertje rondzwaaien
die ken ik niet denk ikquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien is hij nouvelles???
:x!!!!!!!!!!!quote:
Ik kom ze niet brengen, je moet ze op komen halen hihiquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jij gaat mij verwennen door me mooie vrouwtjes te brengen toch![]()
Kutquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien is hij nouvelles???
Das onze clone-master. Hij maakt altijd weer nieuwe kloontjes zodra hij niet meer populair is of zoquote:
Weer aan de pillen?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
kom even knuffelbuffelen met me
dat heb ik er wel voor overquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kom ze niet brengen, je moet ze op komen halen hihi
oh geen mooie dame dusquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das onze clone-master. Hij maakt altijd weer nieuwe kloontjes zodra hij niet meer populair is of zo
Hij heet ook mjp, iwannabehigh, mrk.n en soit
Okquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
:x!!!!!!!!!!!
ok ik lieg, ik dans, maar ook alleen met vrouwen, want ik hou het niet netjes
zometeen wel hihiquote:
Nee, maar z'n zwangere vriendin naar eigen zeggen welquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat heb ik er wel voor over![]()
ik kwijl een beetje, niet?
[..]
oh geen mooie dame dus
nou.. ik kreeg eens geld toegegooid, dus wellicht kan ik er goud geld mee verdienenquote:
ja maar die is zwanger.. loopt er straks zulks een koter rond en ben ik alleen maar daar druk mee O.oquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, maar z'n zwangere vriendin naar eigen zeggen wel
Ik kwijl al non stop sinds ik je op de cam zagquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat heb ik er wel voor over![]()
ik kwijl een beetje, niet?
Wanneer gaan we samen uit?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nou.. ik kreeg eens geld toegegooid, dus wellicht kan ik er goud geld mee verdienen
joh, vleierd, zo speciaal ben ik nou ook weer nietquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kwijl al non stop sinds ik je op de cam zag
k zal m'n agenda er eens op naslaanquote:
kijkze faxie, het was me een waar genoegenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:25 schreef Faxie het volgende:
Maar ik ga d'r weer vandoor mensjes. Filmpje kijken enzo
Hintquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
This image exceeds bandwidth with too many views
Stuur maar een PMquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
k zal m'n agenda er eens op naslaan
wordt m nietquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Stuur maar een PM
Ik wil graag vrijdag / zaterdag.
trusten koffieeeeeequote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar nu ga ik echt slapen. Trusten mensen
Jij ook al zondagquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wordt m nietvrijdag werken, zaterdag bezoek, zondag (hopelijk) "speciaal" bezoek
rustdag eh.. oh wachtquote:
Week daarna dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wordt m nietvrijdag werken, zaterdag bezoek, zondag (hopelijk) "speciaal" bezoek
mag ik je een liefkozende knuffel geven?quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
rustdag eh.. oh wacht
mja, zondag wil ik nergens heen, maar wil k wel wat leuks doendus ja
voorlopig alle vrijdagen werken, verder durf ik niet te zeggen nog.. je weet de rest ookquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Week daarna dan?Er is iedere week een vrijdag en een zaterdag he.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mag ik je een liefkozende knuffel geven?
Okiquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
voorlopig alle vrijdagen werken, verder durf ik niet te zeggen nog.. je weet de rest ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |