abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 maart 2012 @ 12:53:37 #201
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_109006927
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 11:49 schreef =HellFire= het volgende:
Dus eigenlijk is de zeven een cijfer tussen de 4- en de 5, een acht tussen de 6 en de 7 en een negen tussen de 8 en hoger? :+
En ik maar denken dat ik een lekker ding was met mijn 8.5 fotoscore :'( :'( :'(
pi_109007055
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 12:53 schreef Premium_Quality het volgende:

[..]

En ik maar denken dat ik een lekker ding was met mijn 8.5 fotoscore :'( :'( :'(
helaas, alleen maar gradaties in lelijkheid ;)
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_109019599
Haha profieltje:

Kleine stukje daarvan: Ook schijn ik een nogal grote mond te hebben. Als in vloeken.
I'm not vulgar. I just happen to have a very colorful vocabulary. F*ck you very much.

Grote woordenschat hebben en dan met fuck you komen :') x 100. Zeg dan niks.
  maandag 12 maart 2012 @ 19:11:00 #204
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_109020839
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 18:35 schreef muhahaha het volgende:
Haha profieltje:

Kleine stukje daarvan: Ook schijn ik een nogal grote mond te hebben. Als in vloeken.
I'm not vulgar. I just happen to have a very colorful vocabulary. F*ck you very much.

vast een hele lieve meid.
pi_109023064
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 18:35 schreef muhahaha het volgende:
Haha profieltje:

Uhm.. alternatiefdaten.nl ?
I'm not shy, I'm enjoying the party in my head..
pi_109023182
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 19:56 schreef Michel2GRFE het volgende:

[..]

Uhm.. alternatiefdaten.nl ?
Hoe raad je het :P
pi_109023352
Als ik zoiets bizars lees onthoud ik het wel.. ;(
I'm not shy, I'm enjoying the party in my head..
pi_109024547
quote:
11s.gif Op maandag 12 maart 2012 02:38 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Een one-liner krijgen als man!?? Hoe hoog wordt de betreffende foto dan wel niet beoordeeld!?? Een 12 ofzo!??

Mijn twee foto's die, voor zover ik weet, meedraaien in die beoordelingsroulette hebben een 8.1 en 8.9 als cijfer, maar ik heb echt nog nooit een one-liner mogen ontvangen... En ik sta echt al heel lang ingeschreven op Paiq.
Ik kreeg deze week plotseling ook een one-liner via Paiq en wel op mijn foto met de laagste waarde (voor zover dat iets waard is).
Bleek het een dame te zijn die ik ooit in mijn RP tijd tot twee keer toe benaderd had, maar binnen nog geen 5 seconden een geen interesse bericht wist te fabriceren. Helaas voor haar is ze nu te laat.
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_109026744
Gewoon kijken op paiq kijken hoe de "uiterlijk" balk vol staat als je met foto beoordelen naar lekkere chicks kijkt. Weet je hoe je in de markt ligt. ;)

Vriend van me had eens een lelijkerd geupload om te testen en die stond toch echt onder de 6.
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_109027436
Kan je Paiq ook gewoon effe wat testen zonder te betalen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 12 maart 2012 @ 21:17:32 #211
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_109027673
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 20:23 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Ik kreeg deze week plotseling ook een one-liner via Paiq en wel op mijn foto met de laagste waarde (voor zover dat iets waard is).
Bleek het een dame te zijn die ik ooit in mijn RP tijd tot twee keer toe benaderd had, maar binnen nog geen 5 seconden een geen interesse bericht wist te fabriceren. Helaas voor haar is ze nu te laat.
Mehehehe, revenge, REVENGE! Mwohahaha. :s)
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
pi_109027695
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 13:33 schreef Michel2GRFE het volgende:

[..]

Vrijwel nooit. Schijnt normaal te zijn.
Of een reactie of vrouwen die zogenaamd online zijn

Best jammer want de site ziet er best leuk uit
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109032956
Ik heb best wel een leuke foto-bewonderaarster nu op Paiq, maar als ik ergens niet goed in ben, dan zijn het wel one-liners :@

Iemand inspiratie? (en nee, we zitten hier niet in ONZ :( )
pi_109033111
Kan me nauwelijks voorstellen dat oneliners succesvol zijn
pi_109033970
Wat zijn die zogenaamde one-liners? 1 zins berichten ofzo?
  maandag 12 maart 2012 @ 23:09:20 #216
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_109034646
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 22:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan me nauwelijks voorstellen dat oneliners succesvol zijn
Ja hoor. Dat werkt ik wel. Ik doe dat wel eens bij het foto's beoordelen. Er zijn altijd een paar typjes waarvan de foto's goed in de smaak vallen natuurlijk. Dat zijn soms hele knappe meiden (niet aan beginnen) en meiden waar ik gewoon op val. Ik kijk een beetje naar de Paiqscores en stuur een berichtje naar die met de beste match. Dat kost a) minder credits (daar is het natuurlijk niet om te doen) en b) de hoogste kans op een match op persoonlijkheidsvlak. Dit moet je vaker dan 1 keer doen. Soms wordt het geaccepteerd. Soms niet.

Persoonlijk vind ik deze manier beter werken dan de automatische match waar je vervolgens na een tijdje elkaars foto ziet. Ik zet geregeld de automatch uit en zoek zelfs een paar matches bijelkaar. :s)
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
  maandag 12 maart 2012 @ 23:11:00 #217
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_109034714
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 22:55 schreef muhahaha het volgende:
Wat zijn die zogenaamde one-liners? 1 zins berichten ofzo?
Je pikt de foto eruit (je kunt de paiqscores van de betreffende persoon zien) en kunt dan een berichtje sturen van 150 letters. De ander krijgt dan het bericht samen met een foto van jezelf die je zelf kunt uitpikken. De ander kan je dan niet of wel accepteren als match.
  maandag 12 maart 2012 @ 23:17:41 #218
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_109034983
quote:
17s.gif Op maandag 12 maart 2012 22:37 schreef Starman89 het volgende:
Ik heb best wel een leuke foto-bewonderaarster nu op Paiq, maar als ik ergens niet goed in ben, dan zijn het wel one-liners :@

Tja, in principe weet je helemaal niks van die persoon. Het is alleen de foto die je aanspreekt. Het heeft dus geen zin om allemaal "ingewikkelde" dingen te gaan verzinnen. Ik ga gewoon af op die foto en vertel meteen de reden waarom ik die zo leuk vond dat ik een bericht stuurde. Dat kan vanalles zijn: of het waren wel hele mooie ogen die je daar aankeken, of je ziet op de achtergrond dat ze een zeldzaam oort bezocht heeft waar jij ook bent geweest of graag naar toe zou willen.
pi_109035045
quote:
17s.gif Op maandag 12 maart 2012 22:37 schreef Starman89 het volgende:

Ik keek meestal (ben nu geen lid van paiq meer) of er een aanknopingspunt op de foto was.

Aanknopingspunten zoals:
-festivals op de achtergrond, vragen welke het was (als het een festival lijkt dan)
-shirtjes die ze dragen
-hun mooie lach
-hun nabijheid (er wordt prijsgegeven hoever zij van je vandaan woont)
-de toost die ze geven aan de camera (veel van die wijnfoto's)

En dan een leuke korte prikkelende zin opgooien :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_109035225
Niet meer de bekende: ken ik jou niet ergens van?
pi_109035372
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 23:23 schreef muhahaha het volgende:
Niet meer de bekende: ken ik jou niet ergens van?
:')

Als je echt iemand denkt te kennen, mag je hem altijd opgooien :P
pi_109035503
Ok of: heb je een vuurtje?
Nah die werkt waarschijnlijk niet :D
pi_109035547
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 23:29 schreef muhahaha het volgende:
Ok of: heb je een vuurtje?
Nah die werkt waarschijnlijk niet :D
"Hey, je lijkt op Doutzen Kroes! Of ben je het ook?"
pi_109035959
Neuk je ook op de eerste date?
pi_109036076
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 23:41 schreef muhahaha het volgende:
Neuk je ook op de eerste date?
:')

"Hey, ben je ook niet op zoek? Nee ik ook niet, doei!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')