En ik maar denken dat ik een lekker ding was met mijn 8.5 fotoscorequote:Op maandag 12 maart 2012 11:49 schreef =HellFire= het volgende:
Dus eigenlijk is de zeven een cijfer tussen de 4- en de 5, een acht tussen de 6 en de 7 en een negen tussen de 8 en hoger?
helaas, alleen maar gradaties in lelijkheidquote:Op maandag 12 maart 2012 12:53 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik een lekker ding was met mijn 8.5 fotoscore![]()
![]()
vast een hele lieve meid.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:35 schreef muhahaha het volgende:
Haha profieltje:
Kleine stukje daarvan: Ook schijn ik een nogal grote mond te hebben. Als in vloeken.
I'm not vulgar. I just happen to have a very colorful vocabulary. F*ck you very much.
Grote woordenschat hebben en dan met fuck you komenx 100. Zeg dan niks.
Uhm.. alternatiefdaten.nl ?quote:Op maandag 12 maart 2012 18:35 schreef muhahaha het volgende:
Haha profieltje:
Kleine stukje daarvan: Ook schijn ik een nogal grote mond te hebben. Als in vloeken.
I'm not vulgar. I just happen to have a very colorful vocabulary. F*ck you very much.
Grote woordenschat hebben en dan met fuck you komenx 100. Zeg dan niks.
Ik kreeg deze week plotseling ook een one-liner via Paiq en wel op mijn foto met de laagste waarde (voor zover dat iets waard is).quote:Op maandag 12 maart 2012 02:38 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Een one-liner krijgen als man!?? Hoe hoog wordt de betreffende foto dan wel niet beoordeeld!?? Een 12 ofzo!??
Mijn twee foto's die, voor zover ik weet, meedraaien in die beoordelingsroulette hebben een 8.1 en 8.9 als cijfer, maar ik heb echt nog nooit een one-liner mogen ontvangen... En ik sta echt al heel lang ingeschreven op Paiq.
Mehehehe, revenge, REVENGE! Mwohahaha.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:23 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik kreeg deze week plotseling ook een one-liner via Paiq en wel op mijn foto met de laagste waarde (voor zover dat iets waard is).
Bleek het een dame te zijn die ik ooit in mijn RP tijd tot twee keer toe benaderd had, maar binnen nog geen 5 seconden een geen interesse bericht wist te fabriceren. Helaas voor haar is ze nu te laat.
Of een reactie of vrouwen die zogenaamd online zijnquote:Op zondag 11 maart 2012 13:33 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Vrijwel nooit. Schijnt normaal te zijn.
Ja hoor. Dat werkt ik wel. Ik doe dat wel eens bij het foto's beoordelen. Er zijn altijd een paar typjes waarvan de foto's goed in de smaak vallen natuurlijk. Dat zijn soms hele knappe meiden (niet aan beginnen) en meiden waar ik gewoon op val. Ik kijk een beetje naar de Paiqscores en stuur een berichtje naar die met de beste match. Dat kost a) minder credits (daar is het natuurlijk niet om te doen) en b) de hoogste kans op een match op persoonlijkheidsvlak. Dit moet je vaker dan 1 keer doen. Soms wordt het geaccepteerd. Soms niet.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan me nauwelijks voorstellen dat oneliners succesvol zijn
Je pikt de foto eruit (je kunt de paiqscores van de betreffende persoon zien) en kunt dan een berichtje sturen van 150 letters. De ander krijgt dan het bericht samen met een foto van jezelf die je zelf kunt uitpikken. De ander kan je dan niet of wel accepteren als match.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:55 schreef muhahaha het volgende:
Wat zijn die zogenaamde one-liners? 1 zins berichten ofzo?
Tja, in principe weet je helemaal niks van die persoon. Het is alleen de foto die je aanspreekt. Het heeft dus geen zin om allemaal "ingewikkelde" dingen te gaan verzinnen. Ik ga gewoon af op die foto en vertel meteen de reden waarom ik die zo leuk vond dat ik een bericht stuurde. Dat kan vanalles zijn: of het waren wel hele mooie ogen die je daar aankeken, of je ziet op de achtergrond dat ze een zeldzaam oort bezocht heeft waar jij ook bent geweest of graag naar toe zou willen.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:37 schreef Starman89 het volgende:
Ik heb best wel een leuke foto-bewonderaarster nu op Paiq, maar als ik ergens niet goed in ben, dan zijn het wel one-liners![]()
Iemand inspiratie? (en nee, we zitten hier niet in ONZ)
Ik keek meestal (ben nu geen lid van paiq meer) of er een aanknopingspunt op de foto was.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:37 schreef Starman89 het volgende:
Ik heb best wel een leuke foto-bewonderaarster nu op Paiq, maar als ik ergens niet goed in ben, dan zijn het wel one-liners![]()
Iemand inspiratie? (en nee, we zitten hier niet in ONZ)
quote:Op maandag 12 maart 2012 23:23 schreef muhahaha het volgende:
Niet meer de bekende: ken ik jou niet ergens van?
"Hey, je lijkt op Doutzen Kroes! Of ben je het ook?"quote:Op maandag 12 maart 2012 23:29 schreef muhahaha het volgende:
Ok of: heb je een vuurtje?
Nah die werkt waarschijnlijk niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |