abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 maart 2012 @ 00:07:26 #151
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_108927800
Ik heb haar geblocked. ;(

Geen friet dus.
pi_108932330
quote:
13s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 23:57 schreef Illiberal het volgende:
Hmmm, fulltime werken in een cafetaria, geen studie doen of willen doen. Is dat wat?
Is er uitzicht naar een overname van de cafetaria, of van een heel keten? :D
  zaterdag 10 maart 2012 @ 09:34:39 #153
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_108932509
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 09:20 schreef madsaus het volgende:

[..]

Is er uitzicht naar een overname van de cafetaria, of van een heel keten? :D
Het betreft de McDonalds aan de A2
  zaterdag 10 maart 2012 @ 10:10:39 #154
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_108933048
quote:
13s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 23:57 schreef Illiberal het volgende:
Hmmm, fulltime werken in een cafetaria, geen studie doen of willen doen. Is dat wat?
Ik wilde ooit iemand mee uitvragen die in een broodjeszaak werkte als vaste kracht, toch maar niet gedaan. Nu ga ik daar nog weleens een broodje eten, nog steeds leuke meid, maar daar moet ik toch niet aan denken. Hoe was je dag? 'Ja kut, Pietje wilde eerst een pistoletje en toen toch weer niet'

Dank je de koekoek.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_108933055
Ongeschoold werk hoeft voor mij geen probleem te zijn. Het gaat mij meer om de context. Als ze 's avonds alleen maar tv kijkt, in het weekend ook, en niet geinteresseerd is in het leren van nieuwe dingen. Dan is het intellectuele nivo wat laag ja. Dat vind ik ook niet zo interessant. Maar als je er een goed gesprek mee kunt voeren, dan zou ik niet gelijk afkappen.
pi_108933124
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 10:10 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ik wilde ooit iemand mee uitvragen die in een broodjeszaak werkte als vaste kracht, toch maar niet gedaan. Nu ga ik daar nog weleens een broodje eten, nog steeds leuke meid, maar daar moet ik toch niet aan denken. Hoe was je dag? 'Ja kut, Pietje wilde eerst een pistoletje en toen toch weer niet'

Dank je de koekoek.
Je had toch even kunnen kijken of ze met jouw worst kan omgaan en dan move je weer verder daarna :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_108933517
Toch jammer want een broodjeszaak medewerker kan ooit de broodjeszaak overnemen enzo.
Ik vind sommige redenen die jullie gebruiken om af te wijzen zo apart. Misschien was ze wel heel slim en leuk en grappig.. En is het dan echt zo erg dat ze in een broodjeszaak werkt?
  zaterdag 10 maart 2012 @ 10:57:59 #158
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_108933644
Ja, dan is het juist nog veel erger. Als je gewoon niet zo slim, leuk en grappig bent is het in ieder geval nog te prijzen dat je in een broodjeszaak werkt.

Maar als je slim, leuk en grappig bent kun je toch wel een leuke baan krijgen? Als je dan nog steeds in een broodjeszaak werkt, ja...waar gaat het dan mis.

En begrijp me goed, ik heb niks tegen broodjeszaken. M'n buurman heeft een broodjeszaak.
Gourmetten of steengrillen?
pi_108933813
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 10:17 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je had toch even kunnen kijken of ze met jouw worst kan omgaan en dan move je weer verder daarna :)
o|O
pi_108935064
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 10:57 schreef Silenus het volgende:
Ja, dan is het juist nog veel erger. Als je gewoon niet zo slim, leuk en grappig bent is het in ieder geval nog te prijzen dat je in een broodjeszaak werkt.

Maar als je slim, leuk en grappig bent kun je toch wel een leuke baan krijgen? Als je dan nog steeds in een broodjeszaak werkt, ja...waar gaat het dan mis.

En begrijp me goed, ik heb niks tegen broodjeszaken. M'n buurman heeft een broodjeszaak.
in jouw redenering gaat het mis. tussen de regels door klinkt toch een denigrerend toontje. misschien hecht iemand geen fuck aan uiterlijke schijn en flitsende carrières, etc. niet iedereen is hetzelfde.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 12:15:44 #161
242666 BeamofLight
pi_108935376
Nah, ik hoef ook geen kapster, friettentmdw, cassière oid. Das niet denigrerend. Das mijn mening.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 12:20:20 #162
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_108935495
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 12:05 schreef dawg het volgende:

[..]

in jouw redenering gaat het mis. tussen de regels door klinkt toch een denigrerend toontje. misschien hecht iemand geen fuck aan uiterlijke schijn en flitsende carrières, etc. niet iedereen is hetzelfde.
Nee, mijn redenering is prima want die gaat uiteraard alleen voor mezelf op. Als jij op hele intelligente meisjes valt die in broodjeszaken werken vind ik dat natuurlijk geen probleem. Alleen val ik zelf op intelligente vrouwen die ook daadwerkelijk iets met hun intelligentie doen. Of laat ik het zo zeggen: iets uit hun leven proberen te halen.

Ik kan gewoon niks met vrouwen die hun hele leven in een broodjeszaak staan, die hebben blijkbaar iets andere idealen dan ik. Nou prima, niemand neemt elkaar daarin iets kwalijk denk ik.
Gourmetten of steengrillen?
pi_108936131
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 12:20 schreef Silenus het volgende:

[..]

Nee, mijn redenering is prima want die gaat uiteraard alleen voor mezelf op. Als jij op hele intelligente meisjes valt die in broodjeszaken werken vind ik dat natuurlijk geen probleem. Alleen val ik zelf op intelligente vrouwen die ook daadwerkelijk iets met hun intelligentie doen. Of laat ik het zo zeggen: iets uit hun leven proberen te halen.

Ik kan gewoon niks met vrouwen die hun hele leven in een broodjeszaak staan, die hebben blijkbaar iets andere idealen dan ik. Nou prima, niemand neemt elkaar daarin iets kwalijk denk ik.
nu zeg je wat anders, zonder allerlei kwalificaties.

ik begrijp alleen nooit waarom mensen denken dat op wie je verliefd wordt enige rationaliteit met zich mee draagt.
pi_108936210
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 12:15 schreef BeamofLight het volgende:
Nah, ik hoef ook geen kapster, friettentmdw, cassière oid. Das niet denigrerend. Das mijn mening.
het denigrerende was natuurlijk dat er klaarblijkelijk wel iets mis met zo iemand moet zijn. ~:)
pi_108937108
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 10:48 schreef Pvoesss het volgende:
Toch jammer want een broodjeszaak medewerker kan ooit de broodjeszaak overnemen enzo.
Ik vind sommige redenen die jullie gebruiken om af te wijzen zo apart. Misschien was ze wel heel slim en leuk en grappig.. En is het dan echt zo erg dat ze in een broodjeszaak werkt?
Voor mij zou het geen afknapper zijn. Zolang ze maar redelijk intelligent is en weet waar ze mee bezig is.

Het belangrijkste vind ik nog dat je met elkaar kan lullen, belangrijker nog dezelfde humor hebt en met elkaar kan lachen en het gewoon leuk is met zijn 2en :)
pi_108937247
Ik snap niet waarom een broodjeszaak niet iets halen uit je leven is.
Misschien kiest ze liever voor vaste tijden, een prima salaris en zekerheid.
Dan dat ze stressvol in een hoge functie zit met weinig tijd om echt te doen wat ze graag doet..
  zaterdag 10 maart 2012 @ 14:15:18 #167
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_108938545
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 13:26 schreef Pvoesss het volgende:
Ik snap niet waarom een broodjeszaak niet iets halen uit je leven is.
Misschien kiest ze liever voor vaste tijden, een prima salaris en zekerheid.
Dan dat ze stressvol in een hoge functie zit met weinig tijd om echt te doen wat ze graag doet..
Dat is niet wat ik zeg. Er is niets mis met werken in een broodjeszaak, maar daarom hoef ik er nog niet iets mee. Ik vind met name de belevingswereld belangrijk en let's face it ( wat ze er allemaal naast doet) je werk is gewoon een groot deel van je tijd in een week. En daarmee ook van je belevingswereld.

Een leuk uiterlijk is voor mij niet genoeg, ook gedeelde waarden zijn belangrijk (zoals een bepaalde ambitie en onafhankelijkheid). Dat klinkt misschien rationeel en je wordt verliefd waarop je verliefd wordt. Maar deze rationaliteit komt na ervaringen in de liefde, ik word gewoon niet verliefd op iemand zonder een bepaalde, bij mij passende, vorm van ambitie.
pi_108939028
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 10:10 schreef DenWauwelaar het volgende:
En bij de carrierevrouw; 'Hoe was je dag?' 'Ja, kut, we hebben de kpi's voor dat project niet gehaald en de partner die het allemaal moet leiden is een onwetende lul'. Zo'n groot verschil zit er niet tussen die groepen.
Ja, ik generaliseer.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 17:04:38 #169
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_108942989
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 14:33 schreef Northside het volgende:

[..]

En bij de carrierevrouw; 'Hoe was je dag?' 'Ja, kut, we hebben de kpi's voor dat project niet gehaald en de partner die het allemaal moet leiden is een onwetende lul'. Zo'n groot verschil zit er niet tussen die groepen.
Het is niet voor niets dat ik niet zomaar een vrouw wil, in tegenstelling tot de gemiddelde vent. En zo is er voor iedereen aanbod.

Overigens vind ik een discussie over projectmanagement interessanter dan het soort beleg bij het broodje. En dan snap ik best wat je zegt over dat zo'n discussie hetzelfde intellectuele niveau heeft in de basis. Maar goed daten via internet is toch een soort tombola met Xenos-prijzen. En ja heel soms zit er iets bijzonders tussen, maar vooral veel troep waar je hoogstens een keer om moet glimlachen en het liefst zo snel mogelijk weer iemand kado doet. :')

En dan is het criterium 'broodjeszaak' opeens niet zo relevant meer. Dan zijn er betere dingen om je druk over te maken. :')

[ Bericht 8% gewijzigd door DenWauwelaar op 10-03-2012 17:10:51 ]
pi_108946700
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 17:04 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Maar goed daten via internet is toch een soort tombola met Xenos-prijzen. En ja heel soms zit er iets bijzonders tussen, maar vooral veel troep waar je hoogstens een keer om moet glimlachen en het liefst zo snel mogelijk weer iemand kado doet. :')

_O- Uiterst treffend omschreven, chapeau!

(dat terzijde maakt het mij persoonlijk niet zoveel uit of iemand nu kapster is of manager, zolang er maar een leuk gesprek mee gehouden kan worden en dan niet alleen over het weer. Mijn ervaring is - saillant genoeg - juist dat een opleiding an sich niet zo heel veel zegt.)
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_108949832
Hoe vaak krijgen jullie reactie op badoo?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_108950118
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 13:21 schreef Godshand het volgende:

[..]

Voor mij zou het geen afknapper zijn. Zolang ze maar redelijk intelligent is en weet waar ze mee bezig is.

Het belangrijkste vind ik nog dat je met elkaar kan lullen, belangrijker nog dezelfde humor hebt en met elkaar kan lachen en het gewoon leuk is met zijn 2en :)
Hoe gaat het nu met die vrouw uit de kroeg? :)
  zaterdag 10 maart 2012 @ 21:14:49 #173
242666 BeamofLight
pi_108950218
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 21:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe vaak krijgen jullie reactie op badoo?
Gast, echt, ben jij seniel of wat?
pi_108950372
Nee, maar jij zo te zien wel
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_108952645
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 21:11 schreef madsaus het volgende:

[..]

Hoe gaat het nu met die vrouw uit de kroeg? :)
Morgenmiddag wat drinken :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')