Is er uitzicht naar een overname van de cafetaria, of van een heel keten?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:57 schreef Illiberal het volgende:
Hmmm, fulltime werken in een cafetaria, geen studie doen of willen doen. Is dat wat?
Het betreft de McDonalds aan de A2quote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:20 schreef madsaus het volgende:
[..]
Is er uitzicht naar een overname van de cafetaria, of van een heel keten?
Ik wilde ooit iemand mee uitvragen die in een broodjeszaak werkte als vaste kracht, toch maar niet gedaan. Nu ga ik daar nog weleens een broodje eten, nog steeds leuke meid, maar daar moet ik toch niet aan denken. Hoe was je dag? 'Ja kut, Pietje wilde eerst een pistoletje en toen toch weer niet'quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:57 schreef Illiberal het volgende:
Hmmm, fulltime werken in een cafetaria, geen studie doen of willen doen. Is dat wat?
Je had toch even kunnen kijken of ze met jouw worst kan omgaan en dan move je weer verder daarnaquote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:10 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik wilde ooit iemand mee uitvragen die in een broodjeszaak werkte als vaste kracht, toch maar niet gedaan. Nu ga ik daar nog weleens een broodje eten, nog steeds leuke meid, maar daar moet ik toch niet aan denken. Hoe was je dag? 'Ja kut, Pietje wilde eerst een pistoletje en toen toch weer niet'
Dank je de koekoek.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je had toch even kunnen kijken of ze met jouw worst kan omgaan en dan move je weer verder daarna
in jouw redenering gaat het mis. tussen de regels door klinkt toch een denigrerend toontje. misschien hecht iemand geen fuck aan uiterlijke schijn en flitsende carrières, etc. niet iedereen is hetzelfde.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:57 schreef Silenus het volgende:
Ja, dan is het juist nog veel erger. Als je gewoon niet zo slim, leuk en grappig bent is het in ieder geval nog te prijzen dat je in een broodjeszaak werkt.
Maar als je slim, leuk en grappig bent kun je toch wel een leuke baan krijgen? Als je dan nog steeds in een broodjeszaak werkt, ja...waar gaat het dan mis.
En begrijp me goed, ik heb niks tegen broodjeszaken. M'n buurman heeft een broodjeszaak.
Nee, mijn redenering is prima want die gaat uiteraard alleen voor mezelf op. Als jij op hele intelligente meisjes valt die in broodjeszaken werken vind ik dat natuurlijk geen probleem. Alleen val ik zelf op intelligente vrouwen die ook daadwerkelijk iets met hun intelligentie doen. Of laat ik het zo zeggen: iets uit hun leven proberen te halen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:05 schreef dawg het volgende:
[..]
in jouw redenering gaat het mis. tussen de regels door klinkt toch een denigrerend toontje. misschien hecht iemand geen fuck aan uiterlijke schijn en flitsende carrières, etc. niet iedereen is hetzelfde.
nu zeg je wat anders, zonder allerlei kwalificaties.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, mijn redenering is prima want die gaat uiteraard alleen voor mezelf op. Als jij op hele intelligente meisjes valt die in broodjeszaken werken vind ik dat natuurlijk geen probleem. Alleen val ik zelf op intelligente vrouwen die ook daadwerkelijk iets met hun intelligentie doen. Of laat ik het zo zeggen: iets uit hun leven proberen te halen.
Ik kan gewoon niks met vrouwen die hun hele leven in een broodjeszaak staan, die hebben blijkbaar iets andere idealen dan ik. Nou prima, niemand neemt elkaar daarin iets kwalijk denk ik.
het denigrerende was natuurlijk dat er klaarblijkelijk wel iets mis met zo iemand moet zijn.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:15 schreef BeamofLight het volgende:
Nah, ik hoef ook geen kapster, friettentmdw, cassière oid. Das niet denigrerend. Das mijn mening.
Voor mij zou het geen afknapper zijn. Zolang ze maar redelijk intelligent is en weet waar ze mee bezig is.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:48 schreef Pvoesss het volgende:
Toch jammer want een broodjeszaak medewerker kan ooit de broodjeszaak overnemen enzo.
Ik vind sommige redenen die jullie gebruiken om af te wijzen zo apart. Misschien was ze wel heel slim en leuk en grappig.. En is het dan echt zo erg dat ze in een broodjeszaak werkt?
Dat is niet wat ik zeg. Er is niets mis met werken in een broodjeszaak, maar daarom hoef ik er nog niet iets mee. Ik vind met name de belevingswereld belangrijk en let's face it ( wat ze er allemaal naast doet) je werk is gewoon een groot deel van je tijd in een week. En daarmee ook van je belevingswereld.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:26 schreef Pvoesss het volgende:
Ik snap niet waarom een broodjeszaak niet iets halen uit je leven is.
Misschien kiest ze liever voor vaste tijden, een prima salaris en zekerheid.
Dan dat ze stressvol in een hoge functie zit met weinig tijd om echt te doen wat ze graag doet..
En bij de carrierevrouw; 'Hoe was je dag?' 'Ja, kut, we hebben de kpi's voor dat project niet gehaald en de partner die het allemaal moet leiden is een onwetende lul'. Zo'n groot verschil zit er niet tussen die groepen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:10 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik wilde ooit iemand mee uitvragen die in een broodjeszaak werkte als vaste kracht, toch maar niet gedaan. Nu ga ik daar nog weleens een broodje eten, nog steeds leuke meid, maar daar moet ik toch niet aan denken. Hoe was je dag? 'Ja kut, Pietje wilde eerst een pistoletje en toen toch weer niet'
Het is niet voor niets dat ik niet zomaar een vrouw wil, in tegenstelling tot de gemiddelde vent. En zo is er voor iedereen aanbod.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:33 schreef Northside het volgende:
[..]
En bij de carrierevrouw; 'Hoe was je dag?' 'Ja, kut, we hebben de kpi's voor dat project niet gehaald en de partner die het allemaal moet leiden is een onwetende lul'. Zo'n groot verschil zit er niet tussen die groepen.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:04 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Maar goed daten via internet is toch een soort tombola met Xenos-prijzen. En ja heel soms zit er iets bijzonders tussen, maar vooral veel troep waar je hoogstens een keer om moet glimlachen en het liefst zo snel mogelijk weer iemand kado doet.
Hoe gaat het nu met die vrouw uit de kroeg?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Voor mij zou het geen afknapper zijn. Zolang ze maar redelijk intelligent is en weet waar ze mee bezig is.
Het belangrijkste vind ik nog dat je met elkaar kan lullen, belangrijker nog dezelfde humor hebt en met elkaar kan lachen en het gewoon leuk is met zijn 2en
Gast, echt, ben jij seniel of wat?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe vaak krijgen jullie reactie op badoo?
Morgenmiddag wat drinkenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:11 schreef madsaus het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met die vrouw uit de kroeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |