Pertinent onwaarquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ironisch dat degene die hij het hardste zou willen geven niet squat
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ironisch dat degene die hij het hardste zou willen geven niet squat
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]ik weet niet waar je dat vandaan haalt maar ik squat in principe 3x per week
[..]ik weet niet waar je dat vandaan haalt maar ik squat in principe 3x per week
SQUAT-ass, niet LARD-ass!!quote:
Klopt maar dat lijkt me ook logisch.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:20 schreef Cher- het volgende:
Ik vind eigenlijk dat die vrouw een lelijke dikke kont heeft en vooral te dikke benen kan er nooit meer uitzien in een strakke broek of kort broekje
nee niks aan
Conclusie is dus dat de TS op dikke mannen valt met dikke kont en dikke benen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:22 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Klopt maar dat lijkt me ook logisch.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:24 schreef Cher- het volgende:
[..]
Conclusie is dus dat de TS op dikke mannen valt met dikke kont en dikke benen.
Dit is andersquote:
Je bent gewoon jaloers. Smerige vetzak.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:24 schreef Cher- het volgende:
[..]
Conclusie is dus dat de TS op dikke mannen valt met dikke kont en dikke benen.
Lijkt me van niet. Anders heb je nogal een slecht zelfbeeldquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:26 schreef Cher- het volgende:
[..]
Wie weet heb ik zelf ook wel zulke afschuwelijke benen en ass. Je weet het niet
Ja maar die squat ookquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:27 schreef Cher- het volgende:
[..]
Dit is weer anders dan die in het filmpje
Ik post veel op FOK! een slecht zelfbeeld heb ik dus sowiesoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Lijkt me van niet. Anders heb je nogal een slecht zelfbeeld
Kan me niks schelen uit het filmpje kan ik concluderen dat je gay bentquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ja maar die squat ook
Die reet is fucking lekkerquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:28 schreef Cher- het volgende:
[..]
Kan me niks schelen uit het filmpje kan ik concluderen dat je gay bent
die is te mannelijk en te dik
Dan ben ik volgens jou op zijn minst biseksueelquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:28 schreef Cher- het volgende:
[..]
Kan me niks schelen uit het filmpje kan ik concluderen dat je gay bent
die is te mannelijk en te dik
Terechte subklachtquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:30 schreef Sinosappel het volgende:
Goeie asspiration in dit topic
Oja en subklacht: mannen die niet squatten
Dit kan al helemaal nietquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan ben ik volgens jou op zijn minst biseksueel
[ afbeelding ]
Die vent in de achtergrond doet wel erg zijn best om niet te kijken...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:30 schreef Kikkerpr1ns het volgende:
[..]
Die reet is fucking lekkerDoe niet zo jaloers joh
[ afbeelding ]
Hij kijkt ook gewoon nietquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:33 schreef Knaller het volgende:
[..]
Die vent in de achtergrond doet wel erg zijn best om niet te kijken...
Maar je ziet haar alleen maar van de zijkant?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als ik homo zou zijn zou zij echt mijn type zijn
Dat is goed genoeg om vast te stellen dat ze geefbaar isquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:33 schreef Cher- het volgende:
[..]
Maar je ziet haar alleen maar van de zijkant?
Ik zie genoeg?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:33 schreef Cher- het volgende:
[..]
Maar je ziet haar alleen maar van de zijkant?
Ik wilde ook niet meteen met vooroordelen strooien, je weet toch?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:33 schreef Cher- het volgende:
[..]
Hij kijkt ook gewoon niet
wss heeft hij vaker dat soort vrouwen gezien of is hij homo
Ja zeg ik: latente homo's geilen op zulke mannebenenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:34 schreef SiIk het volgende:
Wat hebben al die vrouwen lelijke bovenbenen trouwens zeg.
Al mijn overwegingen om eventueel toch te gaan squatten zijn wel weg nu.
dat heet lordosisquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:35 schreef Cher- het volgende:
Oh
Dat heb ik nou nooit bij mensen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:34 schreef SiIk het volgende:
Wat hebben al die vrouwen lelijke bovenbenen trouwens zeg.
Al mijn overwegingen om eventueel toch te gaan squatten zijn wel weg nu.
Type bouwvakkersbenen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit vind jij lelijke bovenbenen?
Zijn wel dik maar ik vind de benen wel mooi al zou ik ze zelf niet willen omdat strakke broekjes dan niet meer zo mooi staanquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pics van wat jij vrouwelijk vindt?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:36 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Type bouwvakkersbenen.
Wat is daar vrouwelijks aan?
Nee. Vind ik net zo'n dwergen lichaamquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:37 schreef Kikkerpr1ns het volgende:
Ik vermoed nog altijd dat dit een shop is maargoed
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |