Ik woon ook in Noord op de Nieuwendammerdijk, is er een tuincentrum in Noord WAAAAR?quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:03 schreef Bleie het volgende:
Ziet er goed uit! Ik zag van de week bij het hoekhuis (is dat van Loeszie?) ook al een tuinman aan de gang. Ben je bij dat tuincentrum in Noord geweest dat voorbijkwam?
Ik ook!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 08:54 schreef Sonnetje85 het volgende:
Door dit topic krijg ik wel zin iets in mn tuin te doen
I'll be back.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 08:54 schreef Sonnetje85 het volgende:
Wordt wel wat je tuin zo he Claudia! Leuk!
Voordeel van een clematis (vind.ik...tis denk niet helemaal plantvriendelijk verantwoord) dat je.m eruit.kan trekken en hij gewoon weer terugkomt
maar.goed hij is hier ook wat ouder. Hij groeit door onze braam en druif en was m een paar keer al helemaal zat, omdat,ie echt overal zat. Dus.eruit.getrokken (dacht ik) kwam ie gewoon weer op in t.voorjaar. Ik vind.de.bloemen ervan wel mooi namelijk
![]()
Door dit topic krijg ik wel zin iets in mn tuin te doen
Wat lief.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:56 schreef Leandra het volgende:
Zo, al even niet in dit topic geweest, wegens vakantie en bijna geen ontvangst, daarbij zijn foto-topics op de telefoon over het algemeen geen succes, maar Claudia![]()
Zowel de tuin als je wasmachine/droger/spoelbak combinatie... wat is het netjes
Welke haken zijn dat? Lijkt me voor de kinderfietsjes wel handig. En heb je een foto van jullie katrolsysteem? Ben ik heel benieuwd naar!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:23 schreef mefke79 het volgende:
En je kan fietsen ook ophangen, scheelt ook een boel ruimte. Wij hebben een simpel katrolsysteem waar de 'reserve' fiets aanhangt. Maar ook Ikea heeft haken waar je heel wat aan kwijt kan.
Waarschijnlijk hetzelfde als het eerste stuk links, maar dan over de hele lengte. Dat zou mijn voorkeur in ieder geval hebben en de buren aan de andere kant vinden de schutting gelukkig mooi. Het enige probleem is nog dat Hillhout zit te klooien met de levering. (Lees: ze adverteren al weken met hun nieuwe schutting, maar het is nog steeds onbekend wanneer die leverbaar is. Onze hovenier kon met grote mazzel aan één exemplaar komen, een showmodel.)quote:Claudia, ikje buitenbank! En wat is je tuin mooi aan het worden. Wat komt er eigenlijk aan de andere kant voor soort schutting?
Dat voelt dan wel beschut, als je op de buitenbank zit! Leuk, hoor.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Welke haken zijn dat? Lijkt me voor de kinderfietsjes wel handig. En heb je een foto van jullie katrolsysteem? Ben ik heel benieuwd naar!
[..]
Waarschijnlijk hetzelfde als het eerste stuk links, maar dan over de hele lengte.
Ja, en er komen sowieso nog véél planten. Dat valt nu niet zo op, maar de borders rechts heb ik bewust vrij breed gehouden. Ik wil straks takken met bloesem over de bank hebben hangen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:40 schreef Smallish het volgende:
[..]
Dat voelt dan wel beschut, als je op de buitenbank zit! Leuk, hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |