Bij de verzamelde bookies 28e.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nu niet meer, nu is het precies andersom:
2,00 Ja
1,72 Nee
[..]
Nu nog op de 19e.
Ik hoop hetquote:Op maandag 2 april 2012 00:04 schreef Greys het volgende:
Ze schreef op Facebook vandaag dat iedereen vandaag een kadootje van haar krijgt op haar verjaardag. Dus ik verwacht de nieuw opgenomen clip
Mensen die haten op Euro Neuroquote:Op maandag 2 april 2012 01:27 schreef Greys het volgende:
Ja, Euro Neuro is een pareltje!
Een pá-rel-tje!
muzikaal slaat het nergens op en ik versta geen Montenegrijns. Ok hij haalt een problematiek aan, maar dan ben je er nog niet.quote:Op maandag 2 april 2012 01:37 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Mensen die haten op Euro Neuro
Luister eens naar de lyrics van dat lied, heeft tenminste inhoud en gaat over echte shit. Hij maakt tenminste een statement en gaat niet weer zo'n mainstream popkutlied schrijven waar 90% van Eurovisie altijd uit bestaat.
quote:Op maandag 2 april 2012 01:37 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Luister eens naar de lyrics van dat lied, heeft tenminste inhoud en gaat over echte shit. Hij maakt tenminste een statement en gaat niet weer zo'n mainstream popkutlied schrijven waar 90% van Eurovisie altijd uit bestaat.
Hij praat gewoon Engels hoor.quote:Op maandag 2 april 2012 01:54 schreef hole1988 het volgende:
[..]
muzikaal slaat het nergens op en ik versta geen Montenegrijns. Ok hij haalt een problematiek aan, maar dan ben je er nog niet.
Kijk eens, hij heeft zelfs een eigen topic:quote:Op maandag 2 april 2012 01:37 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
twitter:JoanFranka twitterde op maandag 02-04-2012 om 14:47:53Hier is mijn cadeautje!! de officiele videoclip van You And Me <3 <3 <3 reageer retweet
Los van dat: ik krijg uitslag van al die semi-geengageerde troep.quote:Op maandag 2 april 2012 08:35 schreef Aoibhin het volgende:
Statement of niet, ik vind het gewoon een graflied. Het koste me nog moeite om het af te luisteren.
Zie het bijna voor me.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:58 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben om: Laat die verentooi maar gewoon thuis... gewoon wat veren in het haar geweven, mooi kampvuur/vuurkorf op het podium en Joan erbij met gitaar... mooie grote videowall met het verhaaltje erachter en dan is het speciaal genoeg om op te vallen en leidt de outfit niet teveel af van het verdomd leuke catchy liedje... en dan zouden we zo maar eens een hele dikke kans maken op een top 10 in de finale
Lijkt me prima!quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:58 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben om: Laat die verentooi maar gewoon thuis... gewoon wat veren in het haar geweven, mooi kampvuur/vuurkorf op het podium en Joan erbij met gitaar... mooie grote videowall met het verhaaltje erachter en dan is het speciaal genoeg om op te vallen en leidt de outfit niet teveel af van het verdomd leuke catchy liedje... en dan zouden we zo maar eens een hele dikke kans maken op een top 10 in de finale
Telegraafquote:Op maandag 2 april 2012 19:36 schreef tong80 het volgende:
AMSTERDAM - VIDEO - Joan Franka houdt niet vast aan haar indianentooi in het Songfestivalliedje You and Me.
De zangeres viert vandaag haar 22e verjaardag. Om dat te vieren heeft Joan de officiële vieo van You and Me online gezet. De mini-Joan in de clip is leuk getooid, maar de volwassen Joan heeft haar hoofddeksel af gelaten.
Of Joan met of zonder haar tooi, de gimmick van het Nationaal Songfestival, in Azerbeidzjan het podium beklimt is nog niet bekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |