Vind ik behoorlijk saai, daarnaast wordt mijn achternaam al doorgelinkt naar andere timmerwerk bedrijfjes.....quote:
Het woord klusser is inmiddels ook compleet gebagatelliseerd.quote:
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het woord klusser is inmiddels ook compleet gebagatelliseerd.
Oe, die pik ik eem in.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:50 schreef cvboer het volgende:
Vitruvius Houtbouw
Vitruvius was een romeinse architect.
TS vraagt gewoon wat meningen en adviezen. Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:52 schreef TNA het volgende:
Misschien leert TS van dit topic dat je zoiets zelf moet verzinnen.
Hij is geen gigolo.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is prima, Als ondernemer wens ik je alvast veel succes.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Even afwachten wat de meeste aanspreken
een polletje.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:35 schreef cvboer het volgende:
[..]
is prima, Als ondernemer wens ik je alvast veel succes.
Okquote:Op maandag 5 maart 2012 22:53 schreef betyar het volgende:
[..]
TS vraagt gewoon wat meningen en adviezen. Wat is daar mis mee?
Je geeft dingen een tweede leven. second life.oid een nieuw leven voor oud meubilair, misschien kun je dat verwerken in de naam van je bedrijfquote:Op maandag 5 maart 2012 22:28 schreef betyar het volgende:
Hoofddoel wordt in de toekomst een meubelbedrijfje, dus iets met Meubel- en Timmerwerken of "De Houtkrul" etc. etc.
Is een verdomd lastige opgave weet ik wel.
En?quote:Op maandag 5 maart 2012 23:38 schreef TNA het volgende:
Als mensen je bedrijf straks googelen komen ze wel bij dit topic uit
Dat is ook een punt, kies een unieke naam, niet uniek bij het derde of vierde woord want dan sta je al op pagina 7 van Google.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:38 schreef TNA het volgende:
Als mensen je bedrijf straks googelen komen ze wel bij dit topic uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je een homepage van je bedrijf, gebruik dan je Meta Tags om e.e.a. te versoepelen bij het zoeken naar jouw bedrijf. Zo kan een TAG "versleten" , "oud" , "herstel" in combinatie met jouw bedrijfsnaam Google een beetje kietelen om wat hoger op de ranglijst te staan.
@TS: mijn vrouw is net 3/4 jaar bezig met eigen bedrijf en webwinkel begint nu op te starten..
Happiness is like a butterfly sitting on your hand..beautiful and fragile..when it flies away..you never know whether it might return one day..
met Logo erbij..quote:Op maandag 5 maart 2012 23:47 schreef Schenkstroop het volgende:
Betyar timmer en maatwerk meubulair.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |