*burp*quote:Op maandag 5 maart 2012 22:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
Een halve liter goedemorgen opzuipen omdat je ruimte in je koelkast nodig hebt
Ik heb net de laatste slok op, en het voelt eigenlijk best wel als een overwinningquote:
Mwehehehe.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb net de laatste slok op, en het voelt eigenlijk best wel als een overwinning
Sodeju, dan zit je nu waarschijnlijk goed volquote:Op maandag 5 maart 2012 22:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb net de laatste slok op, en het voelt eigenlijk best wel als een overwinning
Joaah dat kun je wel zeggen jaquote:Op maandag 5 maart 2012 22:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Sodeju, dan zit je nu waarschijnlijk goed vol
IJs, I presume?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
OH!
Ze verkopen nu Chocolate fudge brownie bij de C1000 voor 1 euroDe low fat versie wel
Ik zie mooien sneakersquote:Op maandag 5 maart 2012 22:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
OMFG
Megusta collection Men - Megusta Utrecht
http://www.megusta.nl/shop/
Nee, mij verkopen ze niet.quote:
http://www.megusta.nl/sho(...)in-t-shirt-7170.htmlquote:Op maandag 5 maart 2012 22:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
OMFG
Megusta collection Men - Megusta Utrecht
http://www.megusta.nl/shop/
Uit werk ging ik boodschappen doen en toen heb ik ondanks dat ik er zin in had, al het ijs laten staan (AH Tiramisu ijsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Dat t-shirt past prima in de lijn van Large!quote:Op maandag 5 maart 2012 22:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
http://www.megusta.nl/sho(...)in-t-shirt-7170.html
109,- voor een cheap ass uitziend t-shirt.....
Spreek je Belatafeld uit met een korte of een lange A of een combi?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
450 EURO VOOR EEN FUCKING SNEAKER? ZIJN ZE NOU HELEMAAL BELATAFELD?
Zulks een mooien uitdrukking is dat he?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
450 EURO VOOR EEN FUCKING SNEAKER? ZIJN ZE NOU HELEMAAL BELATAFELD?
2 x lange Aquote:Op maandag 5 maart 2012 22:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Spreek je Belatafeld uit met een korte of een lange A of een combi?
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Uit werk ging ik boodschappen doen en toen heb ik ondanks dat ik er zin in had, al het ijs laten staan (AH Tiramisu ijs![]()
![]()
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Dat dat weer wel!quote:
be- la - tafel-dquote:Op maandag 5 maart 2012 22:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Spreek je Belatafeld uit met een korte of een lange A of een combi?
jah, vond het wel even fijn dat ik hem weer eens kon gebruikenquote:Op maandag 5 maart 2012 22:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zulks een mooien uitdrukking is dat he?
Uhmmmmm, de swaffelkoffer?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik wil wroeten in de swaffelkoffer maar moeen geen tijd. Morgen
![]()
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik wil wroeten in de swaffelkoffer maar moeen geen tijd. Morgen
![]()
Nog nooit van gehoordquote:Op maandag 5 maart 2012 22:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
be- la - tafel-d
la als in zo'n ding in een kast, tafel als in zo'n ding waar je aan eet. be is voorvoegsel.
belatafeld
Ik hou alleen al daarom enorm veel van je!quote:Op maandag 5 maart 2012 22:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
jah, vond het wel even fijn dat ik hem weer eens kon gebruiken
quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
![]()
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEZ
WTF
Wij kennen goeien uitdrukkingen!quote:Op maandag 5 maart 2012 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik hou alleen al daarom enorm veel van je!
internationaal, LOL!quote:Op maandag 5 maart 2012 22:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kip, jij kent hem ook he? Is dat een ding uit deze regio dan? Dacht dat het een nationale uitspraak was, misschien zelfs wel internationaal![]()
Ik wel, maar kom origineel dan ook bij jou uit het dorp.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
internationaal, LOL!
Maar misschien wel ja, hier uit de regio
Geen idee, voor de teruglezerds--------------------------------> kennen jullie de uitdrukking " ben jij nou helemaal belatafeld"?
quote:
Kende hem nietquote:Op maandag 5 maart 2012 22:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
internationaal, LOL!
Geen idee, voor de teruglezerds--------------------------------> kennen jullie de uitdrukking " ben jij nou helemaal belatafeld"?
Neenquote:Op maandag 5 maart 2012 22:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
internationaal, LOL!
Ik zou teleurgesteld zijn als jij hem niet kendequote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
oeh, ik voel een goeden nieuwe friet/patat-discussie.
Ken je belatafeld of niet
NEINZ!quote:Op maandag 5 maart 2012 22:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
oeh, ik voel een goeden nieuwe friet/patat-discussie.
Ken je belatafeld of niet
Ik kom alleen niet origineel uit mijn dorp, hehehehehequote:Op maandag 5 maart 2012 22:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik wel, maar kom origineel dan ook bij jou uit het dorp.
Nee.. Is dat afgeleid van "break a leg"?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:25 schreef BBQ-kip het volgende:
Nagel: wij zeggen ook vaak bij een afscheid tegen elkaar "en het beste met je been he"
En dat snappen ook niet veel mensen, ken jij die?
Dat zou wel wat verklarenquote:Belatafeld!
‘Belatafeld’ bestaat dus kennelijk al jaren. Wist ik veel! Uit de reacties op mijn bericht over Balkenendes ‘neologisme’ blijkt het een gereformeerde uitdrukking te zijn. Dat ik als zuiderling met een katholieke achtergrond haar niet kende, is niet zo vreemd.
Oh, dat doe ik zo vaakquote:Op maandag 5 maart 2012 22:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee.. Is dat afgeleid van "break a leg"?
Wel is het voor mensen uit andere regio's naar ik begreep wel vreemd dat we bij afscheid "hoi" kunnen zeggen.
Doe ik heul niet zo vaak meer, vroegah wel
ik ben een afvallig katholiek en ik ken 'mquote:
Ik zeg nogal eens "onwijs doei he?"quote:Op maandag 5 maart 2012 22:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik zo vaak
Of naar mijn Westlandse collega's 's ochtends "Moohoohhhhhh''''''"(met een korte O zeg maar)
En ik weet niet waar die van afgeleid is, beste met je been, maar die zeiden we in Den Haag Bezuidenhout, Benoordenhout, Voorburg vaak
Nee jonge, m'n sentiment, wat doe je?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:29 schreef PriemGirl het volgende:
Nee uitdrukking ken ik niet. Ik las em ook als.. falafel ! belatafeld !!!...:D Klinkt veel toffer dan belaaataaafeld
Wheheheh die's mooiquote:Op maandag 5 maart 2012 22:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zeg nogal eens "onwijs doei he?"
Maar dat was meer een geintje van m'n oude werk. Kom je ook niet in elke regio mee weg
[ afbeelding ]
Hahah dat is echt heel foutquote:Op maandag 5 maart 2012 22:29 schreef PriemGirl het volgende:
Nee uitdrukking ken ik niet. Ik las em ook als.. falafel ! belatafeld !!!...:D Klinkt veel toffer dan belaaataaafeld
Onwijs doei he?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zeg nogal eens "onwijs doei he?"
Maar dat was meer een geintje van m'n oude werk. Kom je ook niet in elke regio mee weg
[ afbeelding ]
Als ik het uitspreek klinkt het als een soort nep-Vlaamsquote:
Joe doe ik ook soms..quote:Op maandag 5 maart 2012 22:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Onwijs doei he?![]()
Patiënten zeggen weleens "nou, doeggies he" Echt, WTF!![]()
![]()
Of "Yoeee" of " Ajuu!"
Als je elkaar niet als vrienden kent, vind ik dat enigszins apart
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij heb ik dat kookboek nog ergens liggen
Wel slecht dat gerecht met een t is geschreven, da's toch gewaun Gerech?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
En die onderste is best duidelijk nog als Pierre Wind
Ik betrap me steeds vaker op "daaaag"quote:Op maandag 5 maart 2012 22:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Joe doe ik ook soms..
En ik vind het soms verbazend hoe snel ik er al "doei" uitgooi, terwijl ik mensen heul niet ken.
Maar ik ben wel weer braaf van "hallo" waar anderen al "hoi" zeggen.
ja, vind ik ookquote:Op maandag 5 maart 2012 22:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wel slecht dat gerecht met een t is geschreven, da's toch gewaun Gerech?
Gerecht met een t is eerder Rottahdams
Zo van "Hoooohoooooiiiiiiiii" net als Plien & Bianca???quote:Op maandag 5 maart 2012 22:33 schreef Mss het volgende:
Ik ken belatafeld niet. Wel zeg ik 'hoi' bij het afscheid nemen.
Nee kort 'hoihoi' of 'hoije' meestal.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zo van "Hoooohoooooiiiiiiiii" net als Plien & Bianca???![]()
![]()
Wel voor een hont?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
De hond ligt nu tussen zijn kussen en de bank in.. En daar is heul geen ruimte voor een hond
spreek jij ook dat platte Limburgs trouwens?quote:
Voor een Wim hont is altijd plaatsquote:
Oordeel zelf maarquote:
Definieer 'plat'? Ik spreek wel Limburgs ja, maar dat is wel redelijk verstaanbaar naar mijn mening. Dat echte Maastrichts bijvoorbeeld kan ik niet echt. Ik kan het wel proberen maar zit er dan met de uitspraak nog wel een beetje naast. Dat kan ik ook beter aan de echte Sjengen overlaten.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
spreek jij ook dat platte Limburgs trouwens?
Hahahaquote:Op maandag 5 maart 2012 22:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Oordeel zelf maar
[ afbeelding ]
hehehhee, dat ene glimmende oogje in die zwarte krullen ook echtquote:Op maandag 5 maart 2012 22:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Oordeel zelf maar
[ afbeelding ]
Ik heb nog wel een pak niet prikkende blondeerdquote:Op maandag 5 maart 2012 22:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ga hem wel wit verven denk ik, het is echt moeilijk foto's maken van een zwarte hont
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:40 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Hahaha
Is ie er gewoon naast gerold ofzo?
Oh, ik dacht dat er gewoon 1 soort Limburgs was, met wat locale accentjes andersquote:Op maandag 5 maart 2012 22:39 schreef Mss het volgende:
[..]
Definieer 'plat'? Ik spreek wel Limburgs ja, maar dat is wel redelijk verstaanbaar naar mijn mening. Dat echte Maastrichts bijvoorbeeld kan ik niet echt. Ik kan het wel proberen maar zit er dan met de uitspraak nog wel een beetje naast. Dat kan ik ook beter aan de echte Sjengen overlaten.
Dat witte vlekje bovenin? Dat is geen oog, dat is de binnenkant van z'n oorquote:Op maandag 5 maart 2012 22:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehhee, dat ene glimmende oogje in die zwarte krullen ook echt
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat witte vlekje bovenin? Dat is geen oog, dat is de binnenkant van z'n oor
Die ken ik wel ja!quote:Op maandag 5 maart 2012 22:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
internationaal, LOL!
Als ik 5 min naar het westen fiets, is er een ander dialect.. als ik 5 min naar het oosten fiets, is er weer een ander dialectquote:Op maandag 5 maart 2012 22:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat er gewoon 1 soort Limburgs was, met wat locale accentjes anders
Sjengen zijn dus Maastrichtenaren?
Hmmmmzzzz, eigenlijk zelfde als hier dusquote:Op maandag 5 maart 2012 22:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als ik 5 min naar het westen fiets, is er een ander dialect.. als ik 5 min naar het oosten fiets, is er weer een ander dialect
Slaap lekker!quote:
Sjengen zijn Maastrichtenaren inderdaad. En wat betreft Limburgs wordt hier eigenlijk gezegd dat ieder gat zijn eigen dialect in, en daar zit eigenlijk best wel een kern van waarheid in. Er is niet één Limburgs wat overal gesproken wordt. Er is trouwens wel een wikipedia in het Limburgs, maar die is voornamelijk gebaseerd op wat er in midden-Limburg gesproken wordt.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat er gewoon 1 soort Limburgs was, met wat locale accentjes anders
Sjengen zijn dus Maastrichtenaren?
Tl;drquote:Op maandag 5 maart 2012 22:52 schreef Mss het volgende:
Ja godver, typ ik een heel verhaal, gaat iedereen slapen.
Ik heb het nog gelezen en ik heb weer wat geleerdquote:Op maandag 5 maart 2012 22:52 schreef Mss het volgende:
Ik ben er nog.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:52 schreef Mss het volgende:
Ik ben er ook nog en vond het interessant om te lezenquote:Op maandag 5 maart 2012 22:52 schreef Mss het volgende:
ik ook nietquote:Op maandag 5 maart 2012 23:11 schreef Incantrix het volgende:
Belatafeld heb ik echt nog nooit van gehoord overigens.
Die is mooi ja.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:09 schreef megamandy het volgende:
Ooh en dankzij die link van Debs naar die nieuwe Dior lakjes wil ik juist een lak waar mee vergeleken wordt op die site
[ afbeelding ]
Die middelsteDior Licorice
Da's netjes gedaan!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:09 schreef megamandy het volgende:
Ooh en dankzij die link van Debs naar die nieuwe Dior lakjes wil ik juist een lak waar mee vergeleken wordt op die site
[ afbeelding ]
Die middelsteDior Licorice
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Die is mooi ja.
Ik ga slapen. Of iig m'n laptop uitdoen.
Truste!
Haha, ik heb je uitleg vanochtend gelezen, ik snap er nu wel meer van in iedet gevalquote:
Daar was de hele TT naar genoemdquote:Op maandag 5 maart 2012 23:20 schreef Incantrix het volgende:
Ohja, en jullie kennen Ed Gein toch wel? De schrijver van Silence of the Lambs heeft zich laten inspireren door hem, die gast die ze moeten pakken draagt ook mensenhuiden.
Nog 1quote:
OH NOESquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:11 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]![]()
http://www.tvgids.nl/artikel/46162/Barbie_heeft_Ken_gevonden/
vanavond rtl5 om 20:30
En het valt ook nog onder de noemer 'amusement'quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
OH NOES
Ik ga vanavond toch maar niet naar de filmNu mis ik barbies bruiloft
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:14 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
En het valt ook nog onder de noemer 'amusement'
En kan niet meer drinkenquote:
Hij is fijn heb hem zelf ookquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En kan niet meer drinken
En hoi
Collega heeft een sony ebook cadeau gekregen voor haar verjaardag.. Had hem net mee zodat we even wat boeken konden downloaden en er op zetten....
Nu wil ik em ook
Ik heb net een uitgebreide mail gestuurd naarquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:19 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Hij is fijn heb hem zelf ook
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb net een uitgebreide mail gestuurd naarwaarom ik hem moet hebben
Tettenfoto?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:43 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]met goed onderbouwde punten?
quote:
Maar je kan de meeste boeken gewoon downloaden dus ook LOTR en HP spaart geld uitquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:07 schreef PriemGirl het volgende:
Hmm hij vindt het duur...Maar...1200 boeken...
Jaoh daarom !!!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:12 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Maar je kan de meeste boeken gewoon downloaden dus ook LOTR en HP spaart geld uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja daar kan ik iets mee
Weirdo dat het is
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jaoh daarom !!!
Dat stuurde ik ook terug
En toen kreeg ik dit antwoord:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja daar kan ik iets mee
Weirdo dat het isdat antwoord
A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
Heb 3 billy boekenkasten vol dan is mijn e-reader wel een uitkomst nuquote:
True.. Maar ik heb hem in mijn handen gehad en het is écht een juweeltjequote:
I knowquote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:38 schreef Dwyn het volgende:
Volgens de Wii had ik vanochtend een BMI van 22,99.Hij denkt alleen wel dat ik een 400 gram lichter ben dan mijn weegschaal denkt.
Aaaawhquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb vandaag even zo'n "Forever Fat" dip gevoel
10 jaar????????quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:40 schreef Dwyn het volgende:
[..]
En ik heb voor het eerst in 10 jaar een rokje gedragen dit weekend.
Dat.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:44 schreef Diconnected het volgende:
Ereaders zijn tof. Ik hou van mijn Kindle
Dat had ik ook... eerstquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb nog nooit een e-reader in handen gehad, maar het lijkt me zo ongezellig...
Echt niet !! Je bent onder de 90 man! Nog 4.5kg en dan zit je op de helft van wat je wil afvallenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb vandaag even zo'n "Forever Fat" dip gevoel
Ja, ik ben voor zolang ik mij kan herinneren te dik geweest en daar werd ik ook regelmatig door mensen op gewezen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
10 jaar????????![]()
OMG!
En, had je sjans?
Ja jonge! Ik weet het wel maar ik voel het vandaag even nietquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat had ik ook... eerst
[..]
Echt niet !! Je bent onder de 90 man! Nog 4.5kg en dan zit je op de helft van wat je wil afvallenGaat keigoed !!!!
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:46 schreef PriemGirl het volgende:
Weet je wat mij uit mijn dip helpt????
Dingen kopen
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:46 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, ik ben voor zolang ik mij kan herinneren te dik geweest en daar werd ik ook regelmatig door mensen op gewezen.![]()
Ik heb wel blikken gehad ja.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja jonge! Ik weet het wel maar ik voel het vandaag even niet
* Stormqueen klokt nog wat water weg
quote:
Yepquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat.
Hendig sjiek boeken uitproberen jonguh.
Ik heb echt té veel op m'n pc staan nu.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:48 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Yepen vind je ze niet tof gooi je ze der gewoon vanaf
Ik heb er nog zo'n 250 te lezen op m'n Kindle, thanks to auntie
Ik zeg doenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:49 schreef PriemGirl het volgende:
Collega heeft 850 boeken klaar staan als ik em ga kopen
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:49 schreef Diconnected het volgende:
En SQ, je mag best een dippie hebben hoor! Je doet het hartstikke goed johgewoon positief blijven denken! En dan kan je dit weekend weer schoenen kopen
kut enablersquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:46 schreef PriemGirl het volgende:
Weet je wat mij uit mijn dip helpt????
Dingen kopen
SHHHHHHHHHHHHHHHHSSSSHSHSHSHHSHSHSHSHHHHquote:
Ik zit namelijk ook in een dipquote:
Anders slaap je der een nachtje overquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
SHHHHHHHHHHHHHHHHSSSSHSHSHSHHSHSHSHSHHHH
[..]
Ik zit namelijk ook in een dipWaarom weet ik nog niet; maar ik voel dat ik toch maar die ebook moet kopen
Ik wil een geldboom
Dan moet je ook even zo'n mooien hoesje dr bij doen met lampjequote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
SHHHHHHHHHHHHHHHHSSSSHSHSHSHHSHSHSHSHHHH
[..]
Ik zit namelijk ook in een dipWaarom weet ik nog niet; maar ik voel dat ik toch maar die ebook moet kopen
Ik wil een geldboom
Mjah. Kutpubers.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:46 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]jay voor sjans
en stomme mensen die menen daar opmerkingen over te kunnen plaatsen
Jupquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:54 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Dan moet je ook even zo'n mooien hoesje dr bij doen met lampje![]()
http://www.bol.com/nl/p/e(...)011652503/index.html
Gek die koop je toch niet op bolquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:54 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Dan moet je ook even zo'n mooien hoesje dr bij doen met lampje![]()
http://www.bol.com/nl/p/e(...)011652503/index.html
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet toch nog nette kleren kopen binnenkort, ga ik me daar wel op verheugen
Wist dat ie daar op stondquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:56 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Gek die koop je toch niet op bolgewoon op Ebay, 10 dollar voor hoesje
Ahhh okayquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:57 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Wist dat ie daar op stondhad even geen zin om ebay af te zoeken
Ja duhquote:Op dinsdag 6 maart 2012 07:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Daar was de hele TT naar genoemd
Behoorlijke idioot die vent
Zo, nu even eyeliner en mascara opknallen en dan vind ik het wel weer goed qua opmaken
Werkse, studeerse, schoonmaakse, luierse allemaal vandaag!
Ik verbaasde mij ook al dat er geen opmerking over Silence Of the Lambs werd gemaaktquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:04 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja duh
Ik bedoelde dat men de wikipedia erbij nodig had om te weten wat hij deed zeg maar. Maar het zal wel aan mijn morbide interesses liggen dat ik dat zo weet![]()
quote:
Het is al heel lang geleden dat ik van hem heb gehoord. Sick fuck was het welquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Tuurlijk ken ik Ed Gein, alleen heb ik niet bepaald in m'n hoofd zitten waar 'ie z'n lampekappen van maakte.(Of die bakjes. Die bakjes zijn serieus hip.
)
Blijkbaar een docu en die vent met dat pakje van mensenhuid (oid) uit Silence of the Lambs was op 'm gebaseerd.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het is al heel lang geleden dat ik van hem heb gehoord. Sick fuck was het wel
Details weet ik allemaal niet meer, is er niet een film ofzo over gemaakt ooit?
Ik heb heul geen dipquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]voor je dipje
ookvoor Priem haar dipje
voor Dwyn!
Nieuwe Sims 3?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:59 schreef Dwyn het volgende:
Yesh, de nieuwe Sims 3 is al verstuurd.![]()
Jammer dat ik moet leren.
Ik heb donderdag tentamen, daarna mag ik 'em spelen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:06 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Oooooh shit... Als je 'm gespeeld hebt... Zeg dan maar dat ie stom is ok??
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik heb de fucking beste hont poetel in de wereld, hij doet het zo goed!![]()
![]()
![]()
![]()
Dat moest ik even kwijt
Wat voor faal?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn faal is van Belgie naar Duitsland naar hier gegaan. En hij staat nu out for delivery, maar ik merk er nog niks van
.
Wat doet UPS eigenlijk als je niet thuis bent? Met de laptop van m'n vader maakte ze er iig een groot zooitje van, dat weet ik nog wel
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dat moest ik even kwijt
Fijn!!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dat moest ik even kwijt
Oei, dan moet je nog even geduld hebben.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:07 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb donderdag tentamen, daarna mag ik 'em spelen.
Faal van Nikequote:
Hij komt ook eigenlijk donderdag pas uit, maar heb nu al mail dat ie gister is verzonden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:10 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Fijn!!
Volgens mij leef je zelf ook weer helemaal op nu je Cody hebt
[..]
Oei, dan moet je nog even geduld hebben.
Zeker, ik ben echt dol op hemquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:10 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Fijn!!
Volgens mij leef je zelf ook weer helemaal op nu je Cody hebt
[..]
Oei, dan moet je nog even geduld hebben.
Noesss... Wat heeft ie met je gedaan joh?!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK BEN EEN ARME SLOEBER
DE TANDARTS IS DE DRUPPEL
Ik moet 6.69 betalen![]()
Oooooh okquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:11 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hij komt ook eigenlijk donderdag pas uit, maar heb nu al mail dat ie gister is verzonden.
Das mooiquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dat moest ik even kwijt
Ik wil toch graag een feauteauw als de faal gearriveerd isquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Faal van Nike. Twee paar sneakers (waarvan 1 vast niet past, maar ik moest het proberen
goeden aanbieding
), een paar slippers en een capri joggingbroek
. (ik ben niet zo van de pumps, ik ben meer van sportief
)
Bij deliverytime staat "end of the day", maar dat zal wel niet na 7 uur vanavond zijn
Hoe je moet stokeren?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het geven van voorlichting of instructie, toegesneden op de desbetreffende patiënt. De prestatie heeft een behandelduur van minimaal 10 minuten.
![]()
![]()
![]()
![]()
* SpaceInvaders vraagt nooit meer iets aan de tandarts
Whahaha serieus?!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het geven van voorlichting of instructie, toegesneden op de desbetreffende patiënt. De prestatie heeft een behandelduur van minimaal 10 minuten.
![]()
![]()
![]()
![]()
* SpaceInvaders vraagt nooit meer iets aan de tandarts
Met een tandenstoker ja, MOET DAT 5 EURO KOSTEN?quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Das mooi![]()
![]()
Wij waren afgelopen weekend minder gecharmeerd... Samson liep los.. Gaat echt altijd goed... Liep enthousiast naar een andere hond toe en ging voor hem liggen (is altijd onderdanig naar andere honden). Die andere was aan het snuffelen en begon ook te kwispelen. Ik dacht: Mooi! Zijn ze beiden lekker speels.
En uit het niets begon samson te vechten. HIJ begon !!! HIJ !!!!1!! Ik wist serieus niet wat ik zag. Meteen hem bij me geroepen en ander baasje riep zijn hond ook snel; dus het duurde echt maar een paar seconden; maar ik schrok me he-le-maal rot... Dus weer aan de riem.. Loopt naast me... Komen we een collie tegen; vliegt ie em ook meteen aan en grommen en snauwen.. Ik trok hem net op tijd terug en die ander was zo bang; dook zo achter z'n baasje....![]()
Was zo in shock dat ik er van moest huilen.. Heb echt een uur staan janken toen ik thuis kwam.
Nog nooit mee gemaakt.....
Zondag was er weer niks aan de handIt was... really weird
Schijnbaar die van mij probeert mij al 5 jaar een elektrische tandenborstel aan te smeren a 300 euro ofzo ja daahaaagquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Met een tandenstoker ja, MOET DAT 5 EURO KOSTEN?![]()
Het wordt helemaal vergoed hoor, daar niet van, maar toch, 5 EURO![]()
![]()
![]()
Oh de mijne zei wel over elektrisch poetsen maar dat een dure niet nodig was omdat goedkopere versies even goed werkten. Dat de prijs pure marketing wasquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:23 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Schijnbaar die van mij probeert mij al 5 jaar een elektrische tandenborstel aan te smeren a 300 euro ofzo ja daahaaag
Ow bij mijn tandarts dan weer wel dus daar verdienen ze er wel dik op denk ikquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh de mijne zei wel over elektrisch poetsen maar dat een dure niet nodig was omdat goedkopere versies even goed werkten. Dat de prijs pure marketing was. Dat dan weer wel
. En je kunt ze daar niet eens kopen dus ze verdienen er toch niets aan.
Ik heb deze week een oral B gehaald bij de etos voor 25 euroquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:27 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ow bij mijn tandarts dan weer wel dus daar verdienen ze er wel dik op denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2012 14:28:33 ]
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb deze week een oral B gehaald bij de etos voor 25 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:the new range includes Copper Pot, a deep olive tan, Tropical Sun, a glistening sunset and Indian Ocean, a calming, iridescent blue with soft pink undertones. Launching exclusively on the Models Own website on Monday, March 19th, and in Boots stores nationwide from late March and the new Models Own BOTTLESHOP in early April!
noesquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
DRIE NIEUWE BEETLEJUICE LAKJES
SHIT NU MOET IK MIJN COLLECTIE WEL COMPLEET MAKEN
Ik moet alles want collectie compleetquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
Die oranje hoef ik niet maar die andere 2 wel
Die groene doe ik toch al wegquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik moet alles want collectie compleet___________
Golden green? Dat wilde ik ook maar dan is de collectie neit meer compleet dus dat kon ik niet over mijn hart verkrijgenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik wilde gelukkig net 1 beetlejuice in de koffert stoppen, dus dan is de collectie niet meer compleet en ik vind deze maar meh![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Golden green? Dat wilde ik ook maar dan is de collectie neit meer compleet dus dat kon ik niet over mijn hart verkrijgen![]()
![]()
Wilde ik doen maar kon nietquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Golden green? Dat wilde ik ook maar dan is de collectie neit meer compleet dus dat kon ik niet over mijn hart verkrijgen![]()
![]()
Bij mij was ie er net uit gehaald door degene voor mij mwheehequote:
Jaa kloptquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bij mij was ie er net uit gehaald door degene voor mij mwheehe![]()
En er zit trouwens een dubbel lakje in de koffert
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
2012-03-06 12:02 Bezorger is met pakje onderweg.
![]()
![]()
Alleen nog niks gezien en moet over 10 minuten weer weg...
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
2012-03-06 12:02 Bezorger is met pakje onderweg.
![]()
![]()
Alleen nog niks gezien en moet over 10 minuten weer weg...
Dat was hij zaterdag en maandag al.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zou wat zijn als hij onderweg was zonder pakje
Ja datquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
DRIE NIEUWE BEETLEJUICE LAKJES
SHIT NU MOET IK MIJN COLLECTIE WEL COMPLEET MAKEN
Heb jij nog chaneldoosjes?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:46 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ik wil Ozotic pro lakjes en en en en en en en
ja van mijn mascara maar dat bedoelde je vast nietquote:
Neh voor lakjesquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:48 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
ja van mijn mascara maar dat bedoelde je vast niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |