*burp*quote:Op maandag 5 maart 2012 22:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
Een halve liter goedemorgen opzuipen omdat je ruimte in je koelkast nodig hebt
Ik heb net de laatste slok op, en het voelt eigenlijk best wel als een overwinningquote:
Mwehehehe.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb net de laatste slok op, en het voelt eigenlijk best wel als een overwinning
Sodeju, dan zit je nu waarschijnlijk goed volquote:Op maandag 5 maart 2012 22:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb net de laatste slok op, en het voelt eigenlijk best wel als een overwinning
Joaah dat kun je wel zeggen jaquote:Op maandag 5 maart 2012 22:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Sodeju, dan zit je nu waarschijnlijk goed vol
IJs, I presume?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
OH!
Ze verkopen nu Chocolate fudge brownie bij de C1000 voor 1 euroDe low fat versie wel
Ik zie mooien sneakersquote:Op maandag 5 maart 2012 22:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
OMFG
Megusta collection Men - Megusta Utrecht
http://www.megusta.nl/shop/
Nee, mij verkopen ze niet.quote:
http://www.megusta.nl/sho(...)in-t-shirt-7170.htmlquote:Op maandag 5 maart 2012 22:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
OMFG
Megusta collection Men - Megusta Utrecht
http://www.megusta.nl/shop/
Uit werk ging ik boodschappen doen en toen heb ik ondanks dat ik er zin in had, al het ijs laten staan (AH Tiramisu ijsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Dat t-shirt past prima in de lijn van Large!quote:Op maandag 5 maart 2012 22:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
http://www.megusta.nl/sho(...)in-t-shirt-7170.html
109,- voor een cheap ass uitziend t-shirt.....
Spreek je Belatafeld uit met een korte of een lange A of een combi?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
450 EURO VOOR EEN FUCKING SNEAKER? ZIJN ZE NOU HELEMAAL BELATAFELD?
Zulks een mooien uitdrukking is dat he?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
450 EURO VOOR EEN FUCKING SNEAKER? ZIJN ZE NOU HELEMAAL BELATAFELD?
2 x lange Aquote:Op maandag 5 maart 2012 22:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Spreek je Belatafeld uit met een korte of een lange A of een combi?
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Uit werk ging ik boodschappen doen en toen heb ik ondanks dat ik er zin in had, al het ijs laten staan (AH Tiramisu ijs![]()
![]()
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Dat dat weer wel!quote:
be- la - tafel-dquote:Op maandag 5 maart 2012 22:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Spreek je Belatafeld uit met een korte of een lange A of een combi?
jah, vond het wel even fijn dat ik hem weer eens kon gebruikenquote:Op maandag 5 maart 2012 22:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zulks een mooien uitdrukking is dat he?
Uhmmmmm, de swaffelkoffer?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik wil wroeten in de swaffelkoffer maar moeen geen tijd. Morgen
![]()
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik wil wroeten in de swaffelkoffer maar moeen geen tijd. Morgen
![]()
Nog nooit van gehoordquote:Op maandag 5 maart 2012 22:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
be- la - tafel-d
la als in zo'n ding in een kast, tafel als in zo'n ding waar je aan eet. be is voorvoegsel.
belatafeld
Ik hou alleen al daarom enorm veel van je!quote:Op maandag 5 maart 2012 22:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
jah, vond het wel even fijn dat ik hem weer eens kon gebruiken
quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
![]()
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEZ
WTF
Wij kennen goeien uitdrukkingen!quote:Op maandag 5 maart 2012 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik hou alleen al daarom enorm veel van je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |