Omdat ik niet thuis was wil ik hem ook graag?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:24 schreef Geo4kant het volgende:
Elke week dat mp4 gebeuren, waarom kijk je het niet gewoon als het start?
Oke goeden reden jongenman.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat ik niet thuis was wil ik hem ook graag?
Niet iedereen zit elke avond achter de computer.
Nee, maar als ik bier bij me had dan was dat vast wel gegooidquote:
Nee, nog wel bijna ontvangenquote:
quote:
Dat is helemaal niet rullevant. Ik laat me hier niet voor lul zetten door een popie-jopie presentator.quote:
Hele verstandige tekst.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:48 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet rullevant. Ik laat me hier niet voor lul zetten door een popie-jopie presentator.
Lijkt mij wel relevant, aangezien jullie nog aangaven vrijdag om het clublied in te zetten na 19 minuten en 13 seconden na die petitie van die man van Bavaria.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:48 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet rullevant. Ik laat me hier niet voor lul zetten door een popie-jopie presentator.
Ik leid het gesprek hier, we gaan nu niet afdwalen!quote:Op maandag 5 maart 2012 22:49 schreef ZuidGrens het volgende:
Peter Wekking kan trouwens wel mooi vertellen.
We hebben aangetoont best zonder presentator te kunnen.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:50 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik leid het gesprek hier, we gaan nu niet afdwalen!
Die ene Chinese jongen van de Ajaxfanclub ook, maar toch dacht je continu aan kroepoek en sambal.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:49 schreef ZuidGrens het volgende:
Peter Wekking kan trouwens wel mooi vertellen.
Ik wil je geen paardenlul noemen, maar PAARDENLUL, oh nou doe ik het toch, straks heb ik trouwens een scoop.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:50 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik leid het gesprek hier, we gaan nu niet afdwalen!
Jou nemen we niet zo serieus.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:50 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
We hebben aangetoont best zonder presentator te kunnen.
Oké, ik zal antwoord geven, ik heb niet gezongen omdat ik stond te schelden op de PSV'ers, maar ik was niet de enige had ik de indruk.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:49 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Lijkt mij wel relevant, aangezien jullie nog aangaven vrijdag om het clublied in te zetten na 19 minuten en 13 seconden na die petitie van die man van Bavaria.
Wat is het, Hans? Vertel maar, reclame is dadelijk pas.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil je geen paardenlul noemen, maar PAARDENLUL, oh nou doe ik het toch, straks heb ik trouwens een scoop.
Zong je ook niet met de tukkers mee?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:51 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Oké, ik zal antwoord geven, ik heb niet gezongen omdat ik stond te schelden op de PSV'ers, maar ik was niet de enige had ik de indruk.
*tromgeroffel*quote:Op maandag 5 maart 2012 22:51 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Wat is het, Hans? Vertel maar, reclame is dadelijk pas.
En we gaan over naar, jaja, het Gillette Pro Klassement!quote:Op maandag 5 maart 2012 22:52 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Mensen kunnen jullie even lachen hierom, het begint nogal zielig te worden.
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:52 schreef ThaTim het volgende:
[..]
En we gaan over naar, jaja, het Gillette Pro Klassement!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |