Nja...zo erg is 't natuurlijk niet. Ik vind het gewoon net zo erg dat hij het zelf niet doorheeft en er zo in opgaat. Zeker als je maar 1 minuut van elkaar afwoont.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n vriend gehad, die mocht mij niet meer zien van haar omdat zij ons samen kende van het uitgaan, wat een lul en toen het uit was weer met hangende pootjes naar mij toe
Toen hij dat wijf had afgepakt van die boy jaquote:
Ik ben nog bezig met kijkenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Toen hij dat wijf had afgepakt van die boy jahij kon die boy met een tik slopen als hij wilde.
Dat het gebeurd dat kan, maar dan moet jij hem er duidelijk van maken.. anders ben jij ook maar een slappe vriend, moet je achteraf niet zeuren want jij hebt er niks aan gedaan.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nja...zo erg is 't natuurlijk niet. Ik vind het gewoon net zo erg dat hij het zelf niet doorheeft en er zo in opgaat. Zeker als je maar 1 minuut van elkaar afwoont.
Heb jij die vriend van je nog vergeven voor die kutgrap van 'm dan?
Fijn zit ik shit te verraden lekkerquote:Op maandag 5 maart 2012 21:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met kijken
Maar ook in het begin, beukt ie iemand, i'm sorry
Ja, je hebt gelijk. Ga 't binnenkort maar eens aankaarten dan. Zeker omdat hij van tevoren zei dat hij het een beetje gescheiden wou houden omdat hij bang was dat dit zou gebeuren.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat het gebeurd dat kan, maar dan moet jij hem er duidelijk van maken.. anders ben jij ook maar een slappe vriend, moet je achteraf niet zeuren want jij hebt er niks aan gedaan.
quote:Hans Nijland ontkent ten stelligste dat Dusan Tadic is verkocht aan FC Twente. In het televisieprogramma Voetbal International werd beweerd dat FC Groningen de aanvaller voor 7,7 miljoen euro van de hand heeft gedaan. Nijland heeft met verbazing kennis genomen van de mededeling over de Serviër.
"Het is ongelooflijk, een transfer is niet aan de orde", verzekerde de algemeen directeur aan RTV Noord. "Dit is volstrekte onzin. Twente heeft eerder al hun interesse kenbaar gemaakt in Tadic, maar er is geen sprake van een deal."
"Dit is een broodjeaapverhaal. We zijn niet eens in gesprek. Overigens sluit ik niet uit dat Twente zich op termijn weer meldt voor Tadic." FC Twente probeerde Tadic reeds in januari aan te trekken, maar FC Groningen weigerde medewerking te verlenen. Onder meer Ajax, Borussia Mönchengladbach, Vitesse en AS Roma hebben eveneens interesse.
Kanker ADquote:
Heb ik toch nog een keer iets serieus gezegd tegen je, koester dit moment he!quote:Op maandag 5 maart 2012 21:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. Ga 't binnenkort maar eens aankaarten dan. Zeker omdat hij van tevoren zei dat hij het een beetje gescheiden wou houden omdat hij bang was dat dit zou gebeuren.
AD de enige krant ter wereld die geen bronnen nodig heeftquote:Op maandag 5 maart 2012 21:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kanker ADStaat op die voorpagina daar
Ik sla 't op en omkapsel het in mijn hoofd met een dekentje van bladgoud.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb ik toch nog een keer iets serieus gezegd tegen je, koester dit moment he!
Idd.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
AD de enige krant ter wereld die geen bronnen nodig heeft
Beetje als de tabloids in Engeland iddquote:Op maandag 5 maart 2012 21:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd.Niet serieus te nemen man die kranten tegenwoordig. Het zijn gewoon verkapte roddelbladen geworden.
Twitter is toch een goede bron?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt inderdaad wel op hoeveel onzin er tegenwoordig op staat.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat klopt toch gewoon.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Valt inderdaad wel op hoeveel onzin er tegenwoordig op staat.
Sommige kranten hebben ook hun paradepaardjes waar ze graag over publliceren.
AD:
Dierenleed
'voetbalnieuws'
Telegraaf
Allochtonen die zich misdragen
onzinnige statistieken.
Vergeven wel want het blijft een vriend maar het leven gaat natuurlijk verder dus zag ik hem veel minderquote:Op maandag 5 maart 2012 21:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nja...zo erg is 't natuurlijk niet. Ik vind het gewoon net zo erg dat hij het zelf niet doorheeft en er zo in opgaat. Zeker als je maar 1 minuut van elkaar afwoont.
Heb jij die vriend van je nog vergeven voor die kutgrap van 'm dan?
Is toch geen politiequote:Op maandag 5 maart 2012 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_helemaal_mooi_.html
Blijft geweldig zelfs na 10x al blijft Dordrechts wel een ontiegelijk kut dialect.
Tadic komt naar Twente hoor, niet naar PSVquote:
PSV heeft nooit een subsidie gekregen, als je trollt doe het dan goed.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tadic komt naar Twente hoor, niet naar PSV
Bazenomhaal.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:45 schreef kapiteintje het volgende:
Weer lekker stil hier op de SC. Iedereen zit ademloos naar Sparta - Den Bosch te kijken?
schenking dan.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
PSV heeft nooit een subsidie gekregen, als je trollt doe het dan goed.
we zijn bezigquote:Op maandag 5 maart 2012 22:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Operatie Monkyy al succesvol beëindigd?
leipe film is het serieusquote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Operatie Monkyy al succesvol beëindigd?
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
we zijn bezig
operatie krijg zaad terug is in volle gang
Check vorige topic.quote:
UI? Wederom een ajacied die een weddenschap verliestquote:
Dat was de ondertiteling aap.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Download is nu klaar. Duurde zeker 40 sec.
redelijk ja, wel erg vermakelijkquote:
Ik heb de xvid genomen, die als bron staat vermeld op vcdq.com.quote:
5 min. bij mijquote:Op maandag 5 maart 2012 22:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb de xvid genomen, die als bron staat vermeld op vcdq.com.
Ik download met 14.3 mb p/s btw :p.
Daar lach ik om. 20.78 geeft hij nu bij mij aan op speedtest.netquote:Op maandag 5 maart 2012 22:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb de xvid genomen, die als bron staat vermeld op vcdq.com.
Ik download met 14.3 mb p/s btw :p.
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:54 schreef GGMM het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1456635/
Ook maar ff downloaden dan.
Zonder nieuwsgroepen ga je dat alleen niet halen.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar lach ik om. 20.78 geeft hij nu bij mij aan op speedtest.net
jij rijd in 1 sec. naar de winkel en weer terugquote:Op maandag 5 maart 2012 22:56 schreef ajacied4lf het volgende:
1 seconde bij mij. Maar ik koop hem ook gewoon.
mbit zeker?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Digitale TV Videotheek.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:57 schreef eight het volgende:
[..]
jij rijd in 1 sec. naar de winkel en weer terug
Jawelquote:
Ik met 71.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
nice, wat kost dat?quote:
Troost je, ik doe er niks anders mee dan Fok!ken.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hé...ik was hier altijd degene met de snelste verbinding ja!
Ik trek m'n films maximaal aan 4,5 MB/s binnen. Meer kan er eigenlijk niet door die standaard internetkabels.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:59 schreef Geo4kant het volgende:
Als je 14MB/s bedoelde dan is dat wel erg hard
Ik zit op 33.06quote:Op maandag 5 maart 2012 22:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hé...ik was hier altijd degene met de snelste verbinding ja!
Digitale TV is 15 euro p/m. Maar weet niet of deze er tussen staat, maar voor 24 uur zo'n 2 euro dacht ik.quote:
Ik heb ook glasvezel, gaat hier vaker over de 4.5, max is 11,8.. gaat prima met kabeltjes.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik trek m'n films maximaal aan 4,5 MB/s binnen. Meer kan er eigenlijk niet door die standaard internetkabels.
Daar moet je toch firewire voor hebben ofzo?quote:Op maandag 5 maart 2012 23:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb ook glasvezel, gaat hier vaker over de 4.5, max is 11,8.. gaat prima met kabeltjes.
ligt aan het abbo.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Ik heb glasvezel en ik haal hier nu met moeite
[ afbeelding ]
Firewire is gewoon een bus net zoiets als USB.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar moet je toch firewire voor hebben ofzo?
Firewire is best oud volgens mijquote:Op maandag 5 maart 2012 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Firewire is gewoon een bus net zoiets als USB.
Oh...maar je hebt toch van die supersnelle kabels, anders dan die standaard grijze internetkabels zeg maar?quote:Op maandag 5 maart 2012 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Firewire is gewoon een bus net zoiets als USB.
Glazvezel is wat je hebt bij je telefooncentrale. Groot deel van NL heeft dat nog niet.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh...maar je hebt toch van die supersnelle kabels, anders dan die standaard grijze internetkabels zeg maar?
Heb er niet bijzonder veel verstand van dus geen idee, ik heb gewoon cat5 kabels liggen.. niks geksquote:Op maandag 5 maart 2012 23:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh...maar je hebt toch van die supersnelle kabels, anders dan die standaard grijze internetkabels zeg maar?
Ja ik heb glasvezel, maar ik bedoel van je aansluiting naar je pc.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Glazvezel is wat je hebt bij je telefooncentrale. Groot deel van NL heeft dat nog niet.
Hm. HMF weet dat wel.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb er niet bijzonder veel verstand van dus geen idee, ik heb gewoon cat5 kabels liggen.. niks geks
Als je glasvezel hebt dan heb je ook die supersnelle kabelsquote:Op maandag 5 maart 2012 23:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Van je muur naar je pc toch niet?quote:Op maandag 5 maart 2012 23:07 schreef eight het volgende:
[..]
Als je glasvezel hebt dan heb je ook die supersnelle kabels
Nice en screwed.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nadeel is dat bittorent downloads sinds gisteren zijn verboden
wtf?quote:Op maandag 5 maart 2012 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ link | afbeelding ]
en dat de server in Dronten staat :/
Hoe bedoel je sinds gisteren?quote:Op maandag 5 maart 2012 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ link | afbeelding ]
en dat de server in Dronten staat :/
Glazvezel is vaak 100-100 max.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Als alles meezit, en je hebt de snelste provider etc. etc. wat kan je tegenwoordig maximaal halen?
Ik wist niet eens dat je hoger dan 50 kon halen.
50 was bij mij ook het hoogste, maar dat hebben ze zelf zo afgesteld omdat ik hoorde dat dat je limiet was van die internetkabels naar je pc zelf dus dat het toch geen nut had. Maar dat blijkt dan dus niet waar te zijn volgens sommigen hier.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Als alles meezit, en je hebt de snelste provider etc. etc. wat kan je tegenwoordig maximaal halen?
Ik wist niet eens dat je hoger dan 50 kon halen.
Als het goed is zit er in je glasvezelpakket een aparte kabel voor aansluiting pc.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Van je muur naar je pc toch niet?
Internet kabels kunnen 1 Gbit aan man.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
50 was bij mij ook het hoogste, maar dat hebben ze zelf zo afgesteld omdat ik hoorde dat dat je limiet was van die internetkabels naar je pc zelf dus dat het toch geen nut had. Maar dat blijkt dan dus niet waar te zijn volgens sommigen hier.
Je krijgt nooit het maximale inderdaad.. achja, met glasvezel ben je alsnog verwendquote:Op maandag 5 maart 2012 23:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Glazvezel is vaak 100-100 max.
Op univ. en hoge school kun je nog wel 150-170 halen.
120 is voor de consument nu het snelste, dat heb ik, maar UPC knijpt hem soms dood hier. Hou ik maar 95 over bijv.
Waarom heb jij in vredesnaam het beste abonnement?quote:Op maandag 5 maart 2012 23:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
120 is voor de consument nu het snelste, dat heb ik, maar UPC knijpt hem soms dood hier. Hou ik maar 95 over bijv.
Aha..quote:Op maandag 5 maart 2012 23:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
50 was bij mij ook het hoogste, maar dat hebben ze zelf zo afgesteld omdat ik hoorde dat dat je limiet was van die internetkabels naar je pc zelf dus dat het toch geen nut had. Maar dat blijkt dan dus niet waar te zijn volgens sommigen hier.
Hoeveel betaal je dan per maand?quote:Op maandag 5 maart 2012 23:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik haal heel vaak 120 hoor, alleen in de avonden rond 20-23:45 niet. Dan downloaden veel mensenquote:Op maandag 5 maart 2012 23:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je krijgt nooit het maximale inderdaad.. achja, met glasvezel ben je alsnog verwend
Al wen je er snel aan..
ligt puur aan je abonnement. Als je zo'n allesin1 pakket hebt zit je op 50 mbs voor rond de 60 euro. Je kunt ook 500 mbs hebben maar dan betaal je rond de 80 euro of zoquote:Op maandag 5 maart 2012 23:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb ook UPC120 maar wat jij haalt lukt bij mij nooitquote:Op maandag 5 maart 2012 23:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 maart 2012 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom heb jij in vredesnaam het beste abonnement?
Mn ouders betalen zo'n 100 euro per maand voor 2 HD boxen, digitale TV + extra pakket + sport 1 + EL + 120 mb internetquote:
www.chelloo.com/forum.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb ook UPC120 maar wat jij haalt lukt bij mij nooit
Nee, heb gewoon zo'n standaard internetkabel die ik al jaren heb. Niks speciaals aan.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:19 schreef eight het volgende:
[..]
Als het goed is zit er in je glasvezelpakket een aparte kabel voor aansluiting pc.
Ja, ik heb er geen verstand van. Don't blame the messenger.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Internet kabels kunnen 1 Gbit aan man.
Oke.. vind het toch iets aan de hoge kant. Maarja, ik heb het ook niet nodig. Download bijna niet.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
Mn ouders betalen zo'n 100 euro per maand voor 2 HD boxen, digitale TV + extra pakket + sport 1 + EL + 120 mb internet.
Aha. Ik zit in een studentencomplex dus ik kan dat zelf niet kiezen.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:20 schreef eight het volgende:
[..]
ligt puur aan je abonnement. Als je zo'n allesin1 pakket hebt zit je op 50 mbs voor rond de 60 euro. Je kunt ook 500 mbs hebben maar dan betaal je rond de 80 euro of zo
500 Mbit internet kant naar mijn weten niet. Laat staan voor de consument.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:20 schreef eight het volgende:
[..]
ligt puur aan je abonnement. Als je zo'n allesin1 pakket hebt zit je op 50 mbs voor rond de 60 euro. Je kunt ook 500 mbs hebben maar dan betaal je rond de 80 euro of zo
usenetquote:Op maandag 5 maart 2012 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nee, zit ook studentencomplex, maar vind het een beetje lame dat zij voor me bepalen dat ik geen torrents mag downloaden..
Is het ookquote:Op maandag 5 maart 2012 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nee, zit ook studentencomplex, maar vind het een beetje lame dat zij voor me bepalen dat ik geen torrents mag downloaden..
OK dank je ik zal me er is in gaan verdiepenquote:Op maandag 5 maart 2012 23:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
www.chelloo.com/forum.
Daar kun je klagen als ze te veel knijpen. Zie je ook de postcodegebieden waar het voorkomt.
http://www.kpn.com/glasvezel/glasvezel-pakketten.htmquote:Op maandag 5 maart 2012 23:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
500 Mbit internet kant naar mijn weten niet. Laat staan voor de consument.
http://www.chelloo.com/upc/ *quote:Op maandag 5 maart 2012 23:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK dank je ik zal me er is in gaan verdiepen
Ik heb nog nooit mensen gezien die het ook daadwerkelijk halen tbh.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:26 schreef eight het volgende:
[..]
http://www.kpn.com/glasvezel/glasvezel-pakketten.htm
voor 85 euro
Bij glasvezelabonnementen wordt de snelheid gegarandeerd.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit mensen gezien die het ook daadwerkelijk halen tbh.
Waarom zijn er dan mensen die ipv 100/100 78/76 halen ofzo?quote:Op maandag 5 maart 2012 23:29 schreef eight het volgende:
[..]
Bij glasvezelabonnementen wordt de snelheid gegarandeerd.
Misschien is hun usenet abonnement te laag, bij mij is dat ook de bottleneck. (upgraden is het mij niet waard)quote:Op maandag 5 maart 2012 23:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom zijn er dan mensen die ipv 100/100 78/76 halen ofzo?
Lijkt op het eerste oog omslachtig maar stelt niets voorquote:
Op speedtestquote:Op maandag 5 maart 2012 23:34 schreef eight het volgende:
[..]
Misschien is hun usenet abonnement te laag, bij mij is dat ook de bottleneck. (upgraden is het mij niet waard)
Apart. Bij welke aanbieder zitten ze dan?quote:Op maandag 5 maart 2012 23:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Op speedtest.
Ik download heel veel, dus ik heb wel een 120MB ab.
Geen id, het is bij ijburg in Adam, de enige locate waar ze glazvezel hebben in adam zowatquote:Op maandag 5 maart 2012 23:40 schreef eight het volgende:
[..]
Apart. Bij welke aanbieder zitten ze dan?
Yup, Zeeuws-Vlaanderen is nog steeds Nederlands grondgebiedquote:
Woon weer bij m'n ouders en die hebben 't langzaamste abbo. Nu ff down- of upgraden kost je meteen 300 euro ofzoquote:Op maandag 5 maart 2012 23:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We hadden 't niet over GSM-abbo's he.
Met goede CAT5e kabels haal je 1000mbit, oftewijl 125MB per seconde, in je onderlinge netwerk. ALS je WAN het aan kan (je internetlijn) kan je zelfs met die snelheid downloaden.quote:
Hé! Daar heb ik ook nog gewoond.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup, Zeeuws-Vlaanderen is nog steeds Nederlands grondgebied
[..]
Woon weer bij m'n ouders en die hebben 't langzaamste abbo. Nu ff down- of upgraden kost je meteen 300 euro ofzo
Ik zit trouwens wel draadloos
Maar het feit dat ik niet meer dan 5 MB/s kan downloaden heeft dus niks te maken met het feit dat ik zo'n traditionele internetkabel van m'n muuraansluiting naar m'n pc heb lopen? Dat is dus bullshit?quote:Op maandag 5 maart 2012 23:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Met goede CAT5e kabels haal je 1000mbit, oftewijl 125MB per seconde, in je onderlinge netwerk. ALS je WAN het aan kan (je internetlijn) kan je zelfs met die snelheid downloaden.
Heb je dus 40 seconden nodig om een DVD te downloaden van 4,7 gig.
Het bedrijf waar ik werkte leverde experimentele 40Gbit lijnen op glas. Als je harde schijf die snelheid theoretisch aan zou kunnen, duurt het downloaden van een DVD van 4,7 gig ongeveer 0,4 seconden.
Ik heb thuis 1Gbit/1Gbit. Rotterdam businesslijnen!!!
SSD's kunnen maximaal 1250 MB/s write hebben via PCI-Equote:Op maandag 5 maart 2012 23:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Met goede CAT5e kabels haal je 1000mbit, oftewijl 125MB per seconde, in je onderlinge netwerk. ALS je WAN het aan kan (je internetlijn) kan je zelfs met die snelheid downloaden.
Heb je dus 40 seconden nodig om een DVD te downloaden van 4,7 gig.
Het bedrijf waar ik werkte leverde experimentele 40Gbit lijnen op glas. Als je harde schijf die snelheid theoretisch aan zou kunnen, duurt het downloaden van een DVD van 4,7 gig ongeveer 0,4 seconden.
Ik heb thuis 1Gbit/1Gbit. Rotterdam businesslijnen!!!
GOede serie idd, ben gestopt sinds season 2 midstop, want ik wil alles in 1 keer doorkijken. Dus nog 3 a 4 weken wachten en ik kan weer van alles genieten.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:54 schreef kapiteintje het volgende:
Oh ja...voor de liefhebbers. Jullie moeten eens The Walking Dead downloaden als je toch maar 40 seconden bezig bent.
Er is geloof ik al voor seizoen 3 getekend.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
GOede serie idd, ben gestopt sinds season 2 midstop, want ik wil alles in 1 keer doorkijken. Dus nog 3 a 4 weken wachten en ik kan weer van alles genieten.
Edit: Over 2 weken laatste episde al
Als je een ECHT oude hebt (Cat5 zonder E) haal je al max. 12,5MB/s, oftewijl 100mbit.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar het feit dat ik niet meer dan 5 MB/s kan downloaden heeft dus niks te maken met het feit dat ik zo'n traditionele internetkabel van m'n muuraansluiting naar m'n pc heb lopen? Dat is dus bullshit?
Later Steven!quote:Op maandag 5 maart 2012 23:56 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga pitten
Morgen lange dag
Later boys
quote:Op maandag 5 maart 2012 23:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je een ECHT oude hebt (Cat5 zonder E) haal je al max. 12,5MB/s, oftewijl 100mbit.
Dat heeft er dus niets mee te maken nee.
Heel goed maar haak bij dat soort series toch altijd weer af. Geen idee waarom misschien een gebrek aan concentratie.quote:
Tsja...hoe realistisch kun je zombies maken natuurlijk.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:57 schreef Smoofie het volgende:
Toch vind ik het jammer dat ze de zombie shit , ja ik zeg het, zo onrealistisch maken.
Virtuele HDD ruimte maken van je ramquote:Op maandag 5 maart 2012 23:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
SSD's kunnen maximaal 1250 MB/s write hebben via PCI-E.
Welterustenquote:Op maandag 5 maart 2012 23:56 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga pitten
Morgen lange dag
Later boys
Ik download per seizoen en kijk dan een paar afleveringen achter elkaar, als ik een week of zo moet wachten hoeft het voor mij ook al niet meerquote:Op maandag 5 maart 2012 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heel goed maar haak bij dat soort series toch altijd weer af. Geen idee waarom misschien een gebrek aan concentratie.
Bachelor technische informatica gedaan aan de TUDelft. Maar wat ik nu vertel weet elke doorgewinterde internetter wel hoor.quote:
Ze blootstellen aan de lichtstraling van een atoom bom weet ik sinds gister.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tsja...hoe realistisch kun je zombies maken natuurlijk.
Welk durp?quote:
Heb me ook eens weten te overtuigen paar jaar terug om er vervolgens achter te komen geen enkel spel blijvend leuk te vinden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:00 schreef Geo4kant het volgende:
Nu heb ik nog meer zin in een nieuwe PC met al deze praatmaar dat is zo'n smak geld.
Met max 8gb atm per 1 DDR3 bankje heeft dat niet veel zin, sowieso weet ik niet eens of dat zomaar kanquote:Op maandag 5 maart 2012 23:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Virtuele HDD ruimte maken van je ramMax throughput vrijwel onveperkt tot je de stroom eraf haalt. Doei data
.
Pretty much.quote:
Hou oud ben je?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Pretty much.
Dalijk afgestudeerd Informatica, communicatie, MEM, gezondheidswetenschappen (laatste Niet zeker) als bachelors. HEEL misschien ga ik nog verpleegkunde doen.
Masters media en journalistiek, "IETS" aan de radboud universiteit en een master Computer Engineering aan TUdelft.
Like a boss. Nu wachten tot de_kromme me komt wijzen op t feit dat dit "fictie" is net als mn vriendin.
Dit is fictie, net zoals je vriendin.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Pretty much.
Dalijk afgestudeerd Informatica, communicatie, MEM, gezondheidswetenschappen (laatste Niet zeker) als bachelors. HEEL misschien ga ik nog verpleegkunde doen.
Masters media en journalistiek, "IETS" aan de radboud universiteit en een master Computer Engineering aan TUdelft.
Like a boss. Nu wachten tot de_kromme me komt wijzen op t feit dat dit "fictie" is net als mn vriendin.
Waarom niet? Als je 't niet durft te zeggen zal 't wel iets á la Hontenisse of Ossenisse zijn geweestquote:
Dat laatste is niet zo, dat kan ik aan iedereen hier wel bevestigen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Pretty much.
Ga hier niet alles prijsgeven. Redelijke ons-kent-ons cultuur daar. Niet zo moeilijk om iemand te achterhalen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waarom niet? Als je 't niet durft te zeggen zal 't wel iets á la Hontenisse of Ossenisse zijn geweest
Het is theoretisch hč. Virtuele ruimten maken in ram is onder Linux best easy. Het is alleen ontzettend onhandig en useless.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met max 8gb atm per 1 DDR3 bankje heeft dat niet veel zin, sowieso weet ik niet eens of dat zomaar kan. Games enz slaan wel textures op ofc enz.
Doe die van mij maar met sambal en extra kaas.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is theoretisch hč. Virtuele ruimten maken in ram is onder Linux best easy. Het is alleen ontzettend onhandig en useless.
Praktijk komt het haast nooit voor. Ja, 4 ramdimms op een speciale PCI-E kaart met een accupack erbij voor databehoud bij stroomverlies. Zit je weer aan de max. Van pci-e.
Ik heb die hele cultuur ook nooit begrepen, en woon hier sinds m'n 8equote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga hier niet alles prijsgeven. Redelijke ons-kent-ons cultuur daar. Niet zo moeilijk om iemand te achterhalen.
23. De masters moet ik overigens nog wel gaan halen hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hou oud ben je?
Ik geloof er geen fuck van. Vriendin zou nog kunnnen.
Komt met het zijn van een metalheadquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb die hele cultuur ook nooit begrepen, en woon hier sinds m'n 8e
\m/quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt met het zijn van een metalhead
Getserdemme nou heb ik honger.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Doe die van mij maar met sambal en extra kaas.![]()
Graspop, eindelijk Twisted Sister in actie zien!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga je nog naar Hellfest? Mijn kaartje is al binnen.
Dat is bij jou toch geen probleem? Knip even met je vingers, dan komt je vriendin wel ff wat brengen.quote:
Hiphopquote:
quote:
Haha nee die is zo moe dat ze naast me ligt te snurkenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is bij jou toch geen probleem? Knip even met je vingers, dan komt je vriendin wel ff wat brengen.
quote:
R.kelly heeft goede nummersquote:
Doei tegen HMF.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is dat eenvan Hallo of een
van Doei?
Deze dan:quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:15 schreef GGMM het volgende:
Dit blijft toch een legendarische uitzending.
Ben je nog steeds aan het troost eten?quote:
quote:
Uit welk jaartal komt dit?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:15 schreef GGMM het volgende:
Dit blijft toch een legendarische uitzending.
Nee joh, ook niet gedaan.. ik zag dit al aankomen.. alleen op die manier 0-4 bij rust was toch wel pijnlijk. En ik moest gewoon lachenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ben je nog steeds aan het troost eten?
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee joh, ook niet gedaan.. ik zag dit al aankomen.. alleen op die manier 0-4 bij rust was toch wel pijnlijk. En ik moest gewoon lachenmoest de hele tijd denken aan die arrogante uitspraken van Mertens.
Zonde man, dan ken je Harry alleen van dat kutprogramma dat hij tegenwoordig doet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Aha, toen was ik nog niet zo van voetbalprogramma's.
Schijtirritant is iequote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zonde man, dan ken je Harry alleen van dat kutprogramma dat hij tegenwoordig doet.
Heb ze natuurlijk wel even teruggekeken, en toen was het idd beter dan nu.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zonde man, dan ken je Harry alleen van dat kutprogramma dat hij tegenwoordig doet.
quote:
Ach ja, wees blij dat het geen 10-0 of 0-10 is gewordenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee joh, ook niet gedaan.. ik zag dit al aankomen.. alleen op die manier 0-4 bij rust was toch wel pijnlijk. En ik moest gewoon lachenmoest de hele tijd denken aan die arrogante uitspraken van Mertens.
Vandaag was een van de betere uitzendingen iddquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vond hem weer geweldig hoor met Jaap..
Mooie duo die 2
Zelfs als Amsterdammer vind je hem een eikel?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zelfs als Amsterdammer vind je hem een eikel?
Was dat in de tijd van Machlasquote:
Balen doe ik wel maar ik heb al voorspeld dat PSV niks wint, waarschijnlijk ook geen 2e.. dus het komt niet als een schok. 9x niks, bedankt Fred.. PANNENKOEK!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ach ja, wees blij dat het geen 10-0 of 0-10 is geworden.
Na de eerste 20 minuten leek het echt een monsterscore te gaan worden. En Dries is nog jong, zege was geflatteerd. Twente speelde extreem zakelijk a la Bayern München in goede doen.
We hebben het hier wel over international Sikora hoor!quote:
Pas nou op voor je het weet maak je Contador weer boosquote:
Contador boos maken? Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Pas nou op voor je het weet maak je Contador weer boos
Dat had ik bij Sonck wat een deceptie werd datquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik als kind zo ongelooflijk blij was toen hij van Vitesse naar Ajax ging.
Alleen Contador_The_best had vertrouwen in Ebecilio...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:32 schreef Smoofie het volgende:
Ik zei tegen een vriend bij Roda nog dat ik zelfs beter was dan Ebe, scoort hij een hatrick
Scoorde best veel toen.quote:
Jullie hebben ook belachelijk hoge verwachtingen. Mahlas scoorde net zoveel als Ibrahimovic maar werd toch als een slechte aankoop gezien?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat had ik bij Sonck wat een deceptie werd dat
Ten tijden van Sport aan Tafel was ik inderdaad 9 of zo. Staat nog wel veel van op Youtube met een Derksen rond de 180 kiloquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Scoorde best veel toen.
Weet je wat een mooi duo was op de tv aan een praatprogramma? Johan Derksen en Hugo CampsDenk alleen niet dat mensen hier dat nog bewust weten
Geen slecht woord over Machlas wat een schwalbe was datquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jullie hebben ook belachelijk hoge verwachtingen. Mahlas scoorde net zoveel als Ibrahimovic maar werd toch als een slechte aankoop gezien?
Ben daar geweest eind jaren 90 man. Fucking heet, alles. Lelijk stadion ookquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:37 schreef kapiteintje het volgende:
Voor de Barca fappers onder ons een rondleiding door Nou Camp eind jaren '90.
Sunday United heette het op RTL 5... Duurde ook gewoon van 12 uur tot een uurtje of 10 in de avondquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ten tijden van Sport aan Tafel was ik inderdaad 9 of zo. Staat nog wel veel van op Youtube met een Derksen rond de 180 kilo
Kraaij Sr ken ik dan nog wel goed door Voetbal Inside inclusief zijn vertrek waar werd verteld dat hij al die tijd spreektijd had zitten timen met een stopwatchquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sunday United heette het op RTL 5... Duurde ook gewoon van 12 uur tot een uurtje of 10 in de avond![]()
Hadden ze Kraay sr nog weggpest die was na de reclame opeens foetsie. En Derksen zat maar te grijnzen
Ik snap 'm niet of ik vind iets gewoon niet grappig wat jullie zo grappig vinden?quote:
Gaat me meer om de anekdote zelf, Rene zei het heel andersquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet of ik vind iets gewoon niet grappig wat jullie zo grappig vinden?
Tegenwoordig zijn we de anekdotes van VI gewend. Destijds had je niet beter.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet of ik vind iets gewoon niet grappig wat jullie zo grappig vinden?
Ja Hansie Hansie is daarom nog steeds boos als Derksen over zn pa begintquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kraaij Sr ken ik dan nog wel goed door Voetbal Inside inclusief zijn vertrek waar werd verteld dat hij al die tijd spreektijd had zitten timen met een stopwatch
Spanjer heeft wel een mooi blauw oogquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Louis kon toen nog wel lachen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:37 schreef kapiteintje het volgende:
Voor de Barca fappers onder ons een rondleiding door Nou Camp eind jaren '90.
Sorry dat was ons ding idd.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom PM jij foto's van BBC'tjes naar Stokstaart?
Naaierquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:45 schreef Stokstaart het volgende:
Deze van Gijp is wel leuk. Toen was hij net zo gestoord als nu.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:45 schreef Stokstaart het volgende:
wtf zijn BBC'tjes?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom PM jij foto's van BBC'tjes naar Stokstaart?
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
vraag het littlerabbit, hij kreeg er een ban voor.
Die man zouden ze alleen vanwege zijn stem al moeten afschieten.quote:
Oke het heeft dus iets met Tante Yvonne te maken. Dat soort shit waag ik me niet aan hoor.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Die Gijp filmpjes uit de oude doos blijven mooi.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:45 schreef Stokstaart het volgende:
Stelletje homofoben hier.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar dan krijg je minder hit's op google.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was ik niet sloeg op mijn toetsenbord en dit kwam er per toeval uit. Moet ik weer hebben.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:49 schreef ajacied4lf het volgende:
Vraag me nog steeds af waarom Littlerabbit dat postte
Tussen IMG-tags en alles, wel ongelukkig.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was ik niet sloeg op mijn toetsenbord en dit kwam er per toeval uit.
Hoezo had je dat onder je CTRL+V dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was ik niet sloeg op mijn toetsenbord en dit kwam er per toeval uit. Moet ik weer hebben.
Niet te geloven toch? Voel me af en toe ook wel een B100.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tussen IMG-tags en alles, wel ongelukkig.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Gijp filmpjes uit de oude doos blijven mooi.
[..]
Stelletje homofoben hier.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was ik niet sloeg op mijn toetsenbord en dit kwam er per toeval uit. Moet ik weer hebben.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tussen IMG-tags en alles, wel ongelukkig.
Meneer de mod in opleiding weer hoor.quote:
Hier loopt hij ook weg, maar hij slaat sowieso dicht als het persoonlijk wordt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:54 schreef GGMM het volgende:
volgens mij lacht hij uiteindelijk nep, maar vond hij het echt niet leuk.
Denk ik ook ja.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:54 schreef GGMM het volgende:
Volgens mij maakt dat Gijpie echt geen fuck uitquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:54 schreef GGMM het volgende:
Hij kan niet tegen onverwachtse dingen. Beetje een autistische man wel die v/d Gijp.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:54 schreef GGMM het volgende:
Is dat die aflevering dat Derksen tegen Genee zegt dat hij z'n vrouw z'n zus moet neuken?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier loopt hij ook weg, maar hij slaat sowieso dicht als het persoonlijk wordt.
In menig interview is ook zijn relatie met zijn vrouwen/vriendinnen en kinderen beschreven dat is ook niet bepaald gezond te noemen... Maar ach voor een kluizenaar/autist heeft hij het toch best goed voor elkaar zolang hij niet instortquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij kan niet tegen onverwachtse dingen. Beetje een autistische man wel die v/d Gijp.
Ja ek, Villa BVD, toen deed hij echt gewoon normaal. Zag hij er nog ook normaal en goed uit. Nu nog steeds fatsig enz/.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:57 schreef Stokstaart het volgende:
Reneetje heeft toch ook een keer bij Barend en V Dorp gezeten? Met de Wk of zo...
Derksen ook.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:57 schreef Stokstaart het volgende:
Reneetje heeft toch ook een keer bij Barend en V Dorp gezeten? Met de Wk of zo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |