Nja...zo erg is 't natuurlijk niet. Ik vind het gewoon net zo erg dat hij het zelf niet doorheeft en er zo in opgaat. Zeker als je maar 1 minuut van elkaar afwoont.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n vriend gehad, die mocht mij niet meer zien van haar omdat zij ons samen kende van het uitgaan, wat een lul en toen het uit was weer met hangende pootjes naar mij toe
Toen hij dat wijf had afgepakt van die boy jaquote:
Ik ben nog bezig met kijkenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Toen hij dat wijf had afgepakt van die boy jahij kon die boy met een tik slopen als hij wilde.
Dat het gebeurd dat kan, maar dan moet jij hem er duidelijk van maken.. anders ben jij ook maar een slappe vriend, moet je achteraf niet zeuren want jij hebt er niks aan gedaan.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nja...zo erg is 't natuurlijk niet. Ik vind het gewoon net zo erg dat hij het zelf niet doorheeft en er zo in opgaat. Zeker als je maar 1 minuut van elkaar afwoont.
Heb jij die vriend van je nog vergeven voor die kutgrap van 'm dan?
Fijn zit ik shit te verraden lekkerquote:Op maandag 5 maart 2012 21:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met kijken
Maar ook in het begin, beukt ie iemand, i'm sorry
Ja, je hebt gelijk. Ga 't binnenkort maar eens aankaarten dan. Zeker omdat hij van tevoren zei dat hij het een beetje gescheiden wou houden omdat hij bang was dat dit zou gebeuren.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat het gebeurd dat kan, maar dan moet jij hem er duidelijk van maken.. anders ben jij ook maar een slappe vriend, moet je achteraf niet zeuren want jij hebt er niks aan gedaan.
quote:Hans Nijland ontkent ten stelligste dat Dusan Tadic is verkocht aan FC Twente. In het televisieprogramma Voetbal International werd beweerd dat FC Groningen de aanvaller voor 7,7 miljoen euro van de hand heeft gedaan. Nijland heeft met verbazing kennis genomen van de mededeling over de Serviër.
"Het is ongelooflijk, een transfer is niet aan de orde", verzekerde de algemeen directeur aan RTV Noord. "Dit is volstrekte onzin. Twente heeft eerder al hun interesse kenbaar gemaakt in Tadic, maar er is geen sprake van een deal."
"Dit is een broodjeaapverhaal. We zijn niet eens in gesprek. Overigens sluit ik niet uit dat Twente zich op termijn weer meldt voor Tadic." FC Twente probeerde Tadic reeds in januari aan te trekken, maar FC Groningen weigerde medewerking te verlenen. Onder meer Ajax, Borussia Mönchengladbach, Vitesse en AS Roma hebben eveneens interesse.
Kanker ADquote:
Heb ik toch nog een keer iets serieus gezegd tegen je, koester dit moment he!quote:Op maandag 5 maart 2012 21:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. Ga 't binnenkort maar eens aankaarten dan. Zeker omdat hij van tevoren zei dat hij het een beetje gescheiden wou houden omdat hij bang was dat dit zou gebeuren.
AD de enige krant ter wereld die geen bronnen nodig heeftquote:Op maandag 5 maart 2012 21:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kanker ADStaat op die voorpagina daar
Ik sla 't op en omkapsel het in mijn hoofd met een dekentje van bladgoud.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb ik toch nog een keer iets serieus gezegd tegen je, koester dit moment he!
Idd.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
AD de enige krant ter wereld die geen bronnen nodig heeft
Beetje als de tabloids in Engeland iddquote:Op maandag 5 maart 2012 21:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd.Niet serieus te nemen man die kranten tegenwoordig. Het zijn gewoon verkapte roddelbladen geworden.
Twitter is toch een goede bron?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt inderdaad wel op hoeveel onzin er tegenwoordig op staat.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat klopt toch gewoon.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Valt inderdaad wel op hoeveel onzin er tegenwoordig op staat.
Sommige kranten hebben ook hun paradepaardjes waar ze graag over publliceren.
AD:
Dierenleed
'voetbalnieuws'
Telegraaf
Allochtonen die zich misdragen
onzinnige statistieken.
Vergeven wel want het blijft een vriend maar het leven gaat natuurlijk verder dus zag ik hem veel minderquote:Op maandag 5 maart 2012 21:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nja...zo erg is 't natuurlijk niet. Ik vind het gewoon net zo erg dat hij het zelf niet doorheeft en er zo in opgaat. Zeker als je maar 1 minuut van elkaar afwoont.
Heb jij die vriend van je nog vergeven voor die kutgrap van 'm dan?
Is toch geen politiequote:Op maandag 5 maart 2012 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_helemaal_mooi_.html
Blijft geweldig zelfs na 10x al blijft Dordrechts wel een ontiegelijk kut dialect.
Tadic komt naar Twente hoor, niet naar PSVquote:
PSV heeft nooit een subsidie gekregen, als je trollt doe het dan goed.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tadic komt naar Twente hoor, niet naar PSV
Bazenomhaal.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:45 schreef kapiteintje het volgende:
Weer lekker stil hier op de SC. Iedereen zit ademloos naar Sparta - Den Bosch te kijken?
schenking dan.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
PSV heeft nooit een subsidie gekregen, als je trollt doe het dan goed.
we zijn bezigquote:Op maandag 5 maart 2012 22:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Operatie Monkyy al succesvol beëindigd?
leipe film is het serieusquote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Operatie Monkyy al succesvol beëindigd?
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
we zijn bezig
operatie krijg zaad terug is in volle gang
Check vorige topic.quote:
UI? Wederom een ajacied die een weddenschap verliestquote:
Dat was de ondertiteling aap.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Download is nu klaar. Duurde zeker 40 sec.
redelijk ja, wel erg vermakelijkquote:
Ik heb de xvid genomen, die als bron staat vermeld op vcdq.com.quote:
5 min. bij mijquote:Op maandag 5 maart 2012 22:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb de xvid genomen, die als bron staat vermeld op vcdq.com.
Ik download met 14.3 mb p/s btw :p.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |