Dat. Enige wat ik doe is als er zo'n Essence actie is dat ik er 4 insla. Maar verder echt een totaal van max. 10 ofzo!quote:Op maandag 5 maart 2012 20:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom mensen zoveel base/topcoats hebben.
omdat ze te dun smeren en het daarom niet dekt?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ze bedoelt het aantal potjes, niet het aantal laagjesquote:Op maandag 5 maart 2012 20:57 schreef _Shanti het volgende:
[..]
omdat ze te dun smeren en het daarom niet dekt?
omdat ze niet lang genoeg wachten en deuken maken en ze weer opvullen?
omdat ze zich vervelen?
omdat ze denken dat het zo moet?
ik heb maar 2/3 lagen ofzo
Welke essence gebruikte jij nou?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat. Enige wat ik doe is als er zo'n Essence actie is dat ik er 4 insla. Maar verder echt een totaal van max. 10 ofzo!
owquote:Op maandag 5 maart 2012 20:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ze bedoelt het aantal potjes, niet het aantal laagjes.
En heb je nou in de tijd dat je een topic sloot en nieuw topic opende, ook nog even je UI veranderd?quote:
Essence Studio Nails Better Than Gel Nails Top Sealerquote:Op maandag 5 maart 2012 20:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Welke essence gebruikte jij nou?
Zo snappen veel mensen ook niet dat jij zo gruwelijk veel lakjes (en dure Chanel) hebtquote:Op maandag 5 maart 2012 20:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
als je op je ui klikt kun je toch een andere kiezen die je opgeslagen hebt?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En heb je nou in de tijd dat je een topic sloot en nieuw topic opende, ook nog even je UI veranderd?
50 lagen basecoatquote:Op maandag 5 maart 2012 20:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ze bedoelt het aantal potjes, niet het aantal laagjes.
yes but I waz confusedquote:Op maandag 5 maart 2012 20:58 schreef _Shanti het volgende:
[..]
als je op je ui klikt kun je toch een andere kiezen die je opgeslagen hebt?Dat had ik gedaan
Ja maar base- en topcoats zijn dus niet "boeiend" dus dan gaat dat al niet opquote:Op maandag 5 maart 2012 20:59 schreef _Shanti het volgende:
ik denk dat sommige mensen gewoon alle kleuren etc willen hebben, ookal vinden ze ze niet extreem mooi
is er iemand hier die dat heeft danquote:Op maandag 5 maart 2012 20:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja maar base- en topcoats zijn dus niet "boeiend" dus dan gaat dat al niet op.
Ja ik wist niet dat het zo makkelijk kon dus nu moest ik even wijzigenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mensen die hun UI veranderen.
Ik raak altijd in de war!
Ja die halve flesjes gooi ik of bij elkaar als het dezelfde zijn, of gooi ik leeg voor frankens enzoquote:Op maandag 5 maart 2012 21:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik snap ook niet waarom ik zoveel base/topcoats heb.
Omdat ik nog steeds op zoek ben naar de perfecte denk ik.. En ik meestal stop met gebruiken als ik teveel moeite moet doen om iets uit het flesje moet halen, maar dan is hij nog half vol.
En de Revlon-coats vind ik toch redelijk ideaal, maar de rest heb ik nog want zit nog in dus zonde
DUDE, JE UI JONGUH WAT DOE JEEEEEEEEEEquote:Op maandag 5 maart 2012 21:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik snap ook niet waarom ik zoveel base/topcoats heb.
Omdat ik nog steeds op zoek ben naar de perfecte denk ik.. En ik meestal stop met gebruiken als ik teveel moeite moet doen om iets uit het flesje moet halen, maar dan is hij nog half vol.
En de Revlon-coats vind ik toch redelijk ideaal, maar de rest heb ik nog want zit nog in dus zonde
Er is er letterlijk geen 1 hetzelfdequote:Op maandag 5 maart 2012 21:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja die halve flesjes gooi ik of bij elkaar als het dezelfde zijn, of gooi ik leeg voor frankens enzodus dat scheelt alweet!
NEE. HAAL HET WEG. HAAAAAL HEEEET WEEEEEG NU!quote:
OMDAT HET KANquote:Op maandag 5 maart 2012 21:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
DUDE, JE UI JONGUH WAT DOE JEEEEEEEEEE
mengen doet wonderenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Er is er letterlijk geen 1 hetzelfde
ah das beter.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
NEE. HAAL HET WEG. HAAAAAL HEEEET WEEEEEG NU!
Frankens zijn zelf gemixte lakjes?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja die halve flesjes gooi ik of bij elkaar als het dezelfde zijn, of gooi ik leeg voor frankens enzodus dat scheelt alweet!
Droogt die snel?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Essence Studio Nails Better Than Gel Nails Top Sealer.
quote:
Ben ik ook bang voorquote:
Ik zit te twijfelen om woensdag bij Bubs een knalroze CG te kopenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:02 schreef PriemGirl het volgende:
Lol al die changes in UIMijn autistische zelf moet huilen
Ja heb een iets rozigere nude; maar mijn voorkeur gaat nog steeds naar die van holyme![]()
Maar moet hem uittestenDan pas kan ik zekerheid zeggen wat ik wil
Vel rose![]()
ftfyquote:Op maandag 5 maart 2012 21:03 schreef Puckzzz het volgende:
Joe hoe! Ik check ook weer es in.
It seems I have a social life new sexy toy.
FTFYquote:Op maandag 5 maart 2012 21:03 schreef Puckzzz het volgende:
Joe hoe! Ik check ook weer es in.
It seems I have a sex life.
GMTAquote:
Yes. Hahahaha ja ik zou het kunnen proberenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Frankens zijn zelf gemixte lakjes?
Ik zou ze voor veel geld op Ebay zetten en zeggen dat ze gemaakt zijn door die Lynderella ofzo (ja ik heb terug gelezen)
Redelijk. Het is geen Seche maar hij krimpt niet, dikt niet snel in en droogt snel zat voor mijquote:
Allebei testen inderdaad, dagje ophouden en zulks!quote:Op maandag 5 maart 2012 21:02 schreef PriemGirl het volgende:
Lol al die changes in UIMijn autistische zelf moet huilen
Ja heb een iets rozigere nude; maar mijn voorkeur gaat nog steeds naar die van holyme![]()
Maar moet hem uittestenDan pas kan ik zekerheid zeggen wat ik wil
Vel rose![]()
Wat is snel zat? Half uur, uur, uren?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Yes. Hahahaha ja ik zou het kunnen proberen.
[..]
Redelijk. Het is geen Seche maar hij krimpt niet, dikt niet snel in en droogt snel zat voor mij.
[..]
Allebei testen inderdaad, dagje ophouden en zulks!
Ik heb een paar van die nude Essence/Catrice lakjes, ik neem ze wel mee naar de meet, jij ziet vast nog wel daarna iemand die in Braboland woont en wel naar de meet komt, toch?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:03 schreef PriemGirl het volgende:
Oh en ik heb met die dubbele lakken van essence in mijn handen gestaanMaar toch niet gekocht want ik vond het niet zo eik...
Wel de halve dupe van catrice gekocht
6 dagen jonguh!quote:Op maandag 5 maart 2012 21:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat is snel zat? Half uur, uur, uren?
Ik heb er al 2quote:Op maandag 5 maart 2012 21:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
Helemaal geen reactie op de extra Fantasy Fires?
Ik krijg er 4, en hoef er zelf maar 2. Dus er zijn er 2 beschikbaar voor mensjes hier.
(er van uitgaande dat alles in 1 stuk arriveert)
JA HOI.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik krijg er 4, en hoef er zelf maar 2. Dus er zijn er 2 beschikbaar voor mensjes hier.
Je hebt gewoon nagels van lijken afgehaald en die gelaktquote:Op maandag 5 maart 2012 21:07 schreef Debsterr het volgende:
Voor wie het ook alweer vroeg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gek meisje ben je tochquote:Op maandag 5 maart 2012 21:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je hebt gewoon nagels van lijken afgehaald en die gelakt
(ok, ik heb een zieke geest geloof ik![]()
)
Wat kost dat?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:07 schreef Debsterr het volgende:
Voor wie het ook alweer vroeg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat was niet zo duidelijk uit je bericht te halen hoorquote:Op maandag 5 maart 2012 21:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh!!! Liefquote:Op maandag 5 maart 2012 21:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb een paar van die nude Essence/Catrice lakjes, ik neem ze wel mee naar de meet, jij ziet vast nog wel daarna iemand die in Braboland woont en wel naar de meet komt, toch?
En ik gebruik ze toch niet, maar waren de eersten die ik kocht, lekkere veilige kleurtjes enzo
Ja maar, extra, als in, over!quote:Op maandag 5 maart 2012 21:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat was niet zo duidelijk uit je bericht te halen hoor
Ik hoef dat uiteraard niet, even voor de duidelijkheid
ze noemt me meisjequote:
Ik was bezigquote:
Mooiquote:Op maandag 5 maart 2012 21:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh!!! Lief![]()
Ik zie Lin sowieso nog voor de proefmake-up enzulks
Inca heeft al hequote:Op maandag 5 maart 2012 21:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en Inca wou ook heel graag volgens mij... *smst*
En SQ?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en Inca wou ook heel graag volgens mij... *smst*
quote:
quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
KAN IEMAND EVEN HEUL GAUW DIE NAGELLAK RESERVEREN VOOR IK HET DOE JA?
Okthnxsbye
quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
Nou weet ik toch niet of ik op volgorde moet doen of lootje trekken ofzo.
Maar eh, ik betaal 20 voor 4 volgensmij, dus 5 per lakje dan, zonder verzendkosten binnen Nederland (meet?).
en WAAROM zie ik nu een piemel voor me die zich terug trekt in zijn voorhuidjequote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En jij krijgt nog iets van mij remember.
Mijn eerste gedachte was ook "hihi, je zei trek"quote:Op maandag 5 maart 2012 21:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en WAAROM zie ik nu een piemel voor me die zich terug trekt in zijn voorhuidje![]()
![]()
Dat schrijf je aan jezelf???quote:Op maandag 5 maart 2012 21:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En jij krijgt nog iets van mij remember.
Sick fucks, we arequote:Op maandag 5 maart 2012 21:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte was ook "hihi, je zei trek"![]()
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en WAAROM zie ik nu een piemel voor me die zich terug trekt in zijn voorhuidje![]()
![]()
Ik ga niet naar de meet en geen zin in moeilijk doen.quote:
Ja. Mijn evil persoonlijkheid krijgt nog iets van mijn goeden persoonlijkheidquote:
Dat is wel waar.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[..]
Ik ga niet naar de meet en geen zin in moeilijk doen.
Imho doe je gewoon fcfs maar je maakt het nu zoveel moeilijker dan nodig isEven my 2 cents
IK ZEI TREK !!!!quote:Op maandag 5 maart 2012 21:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte was ook "hihi, je zei trek"![]()
Nee doe maar volgende na mijquote:Op maandag 5 maart 2012 21:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat is wel waar.Maar jij bent nummer 2 volgens mij.
Televoting !!!quote:Op maandag 5 maart 2012 21:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Laat notaris de Haas een winnend lot trekken
Net als bij al die tv-shows
hehehe, nice one!quote:Op maandag 5 maart 2012 21:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja. Mijn evil persoonlijkheid krijgt nog iets van mijn goeden persoonlijkheid.
Zeker weten? Taart was na jou idd.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee doe maar volgende na mijTaartje dacht ik !
SEXYTIMMEEEE ?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:17 schreef Debsterr het volgende:
Goed, ik hoor het wel, ik ga naar munnen menneke en de bank.
Ik wil er sowieso best nog 1 hoorquote:Op maandag 5 maart 2012 21:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zeker weten? Taart was na jou idd.
Meiden, moet ik mijn vriendinnetje in Engeland er nog meer laten sturen als ze die kan vinden?
Ik moet wel weten dat ik ze kwijtraak namelijk, voor 5 euro per lakje.
Jup zeker wetenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Meiden, moet ik mijn vriendinnetje in Engeland er nog meer laten sturen als ze die kan vinden?
Als je dat wil regelen raak je er aan mij wel een kwijt heur.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
* BBQ-kip klikt op " opslaan als"quote:
Zodat we daarmee naar Engeland kunnen rijden om heul veul FF te halen?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Heeft iemand hier echt niet een sloeber kampeerbusje of mensen die een sloeber kampeerbusje hebben?
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup zeker weten![]()
En als je fwiend er toch nog aan kan; hou ik me aanbevolen
I shall try!quote:Op maandag 5 maart 2012 21:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je dat wil regelen raak je er aan mij wel een kwijt heur.
Helaasch, die Ka wordt echt geen kampeerbusje.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Heeft iemand hier echt niet een sloeber kampeerbusje of mensen die een sloeber kampeerbusje hebben?
Whut?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dit is net Lynderella drama maar nog net niet zo erg.
Nee Spees, dit is geen Lynderella drama.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nee, zodat ik met mijn vent naar Finland kan en daar kan rond touren en ook eens keer wildkamperen enzo (allemansrechtquote:Op maandag 5 maart 2012 21:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zodat we daarmee naar Engeland kunnen rijden om heul veul FF te halen?
Sleckte spoiler piemolssssquote:
Wel qua verkoop, niet de drama van de laatste dagenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee Spees, dit is geen Lynderella drama.
Dat kan het nog wel worden hoorquote:Op maandag 5 maart 2012 21:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:21 schreef PriemGirl het volgende:
WHAOOOO EEN MEET IN ENGELAND 1!!!!!11
Nee?
Gewoon naar boven en achteren uitbouwen die hap! HOPPA!quote:Op maandag 5 maart 2012 21:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Helaasch, die Ka wordt echt geen kampeerbusje.
Enorme kont geven.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gewoon naar boven en achteren uitbouwen die hap! HOPPA!
hehehehe
ik mag toch hopen dat mijn vagina er niet zo uit zietquote:
En dan een 2-persoonsbed en uiteraard een kookgedeelte eraan vast makenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Enorme kont geven.
Bumpers zijn toch van plastic.
Pahahah ik dacht net hetzelfde...quote:Op maandag 5 maart 2012 21:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik mag toch hopen dat mijn vagina er niet zo uit ziet
Dat.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hallo, doe eens wat fantasie gebruiken met je dirty mind!quote:Op maandag 5 maart 2012 21:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die van mij is gebleekt, net als mijn anus en ik heb er toen extra versiering op laten maken middels Dermals en scaryfication en strass-steentjes, die bij mijn clitpiercing passenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hallo, doe eens wat fantasie gebruiken met je dirty mind!
Doe eens pic dan!quote:Op maandag 5 maart 2012 21:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die van mij is gebleekt, net als mijn anus en ik heb er toen extra versiering op laten maken middels Dermals en scaryfication en strass-steentjes, die bij mijn clitpiercing passen
Ik denk dat ik dan een permban krijgquote:
Ik bedoelde ook voor als je er nog meer kunt hosselenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
Debs, ik doe wel gewoon fcfs, maar vind het dan wel zo leuk om 2 mensen 1 potje te geven.
Dus dan is er 1 voor jou.
We hebben toch onze supergeheime gezichtsboekgroep jonge!quote:
Ok.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook voor als je er nog meer kunt hosselen.
I see what you did there.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Ander, net plaatje dan maar
Dit is dus een vagina met een eendenbek erin,
[ afbeelding ]
maar het doet me denken aan een mandrake, een plant met schreeuwende wortels uit Harry Potter
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
We hebben toch onze supergeheime gezichtsboekgroep jonge!
quote:
WAT DAN, HE WAT DAN, WAT DAN, HE, HE, HE!!!!!quote:
Touwtje springenquote:
De teleurstellingquote:Op maandag 5 maart 2012 21:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
er komt uiteraard echt geen naald bij mijn muts in de buurt, tenzij de boel uitgescheurd is en in rafels bij elkaar hangt na een geboorte ofzo
pro ana sites jonguhquote:Op maandag 5 maart 2012 21:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godsamme. Ik zit via google op 1 of andere site met allerhande plaatjes met de tag "disgusting" (daar kwam dat dirty-mind-plaatje vandaan, dus ik hoop op meer van dat). Maar die pagina's staan helemaal vol met van die pro-ana plaatjes met veul te dunne meisjes en teksten als "don't eat, be perfect, blablabla"....
DOE EENS NIET TERWIJL IK HIER DROPJES ZIT TE ETEN
whehehehehehequote:
FTFY!quote:Op maandag 5 maart 2012 21:35 schreef IJsdraakje het volgende:
OMG, ik zit hoarders te kijken en deze hoardde kattenlijkjes. Echt onwijs veel kattenlijkjes.
Is dat op tv nu?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:35 schreef IJsdraakje het volgende:
OMG, ik zit hoarders te kijken en deze hoardde katten. Echt onwijs veel kattenlijkjes.
Is het Poshé? Ik dacht Poshequote:Op maandag 5 maart 2012 21:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zal ik een doosje poshé bestellen bij TD?
Nee, gedownload.kochtquote:
Kut, daar heb ik niks aanquote:
Het was best sneu.quote:
Herkenbaar toen ik naar vaginale dermals zochtquote:
Heerlijk.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Heb nu een site gevonden met plaatje van ontstoken piercings![]()
JAMMEH!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou het op photoshop, want beter voor mijn gemoedstoestand
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
ik kwam vanmiddag een foto tegen van mijn microdermal in m'n borst die er half uithing omdat hij met douchen aan de puff bleef hangenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Heb nu een site gevonden met plaatje van ontstoken piercings![]()
JAMMEH!
Zien!quote:Op maandag 5 maart 2012 21:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik kwam vanmiddag een foto tegen van mijn microdermal in m'n borst die er half uithing omdat hij met douchen aan de puff bleef hangen
not cool
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nu moet ik zoeken naar vaginale dermals, kut
O en dit is ook best naar:Ik ga ook uit van PS, maar euwwwwwww!!!!!!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou het op photoshop, want beter voor mijn gemoedstoestandKip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Waarom zou je in vredesnaam zo'n dermal willen? (en waarom wil je er "uberhaupt eentje... die dingen zijn lelijk en ook nog eens super onhandig)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mna, hij's viesquote:
Omdat pwetteh.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Waarom zou je in vredesnaam zo'n dermal willen? (en waarom wil je er "uberhaupt eentje... die dingen zijn lelijk en ook nog eens super onhandig)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat!quote:
FusionFreak???quote:
en wij kunnen niet tegen vies denk je?quote:
Hebbie een beitel?quote:
omdat ik het erg mooi vindquote:Op maandag 5 maart 2012 21:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja dat!
Maar Mir, waarom neem je zoiets?
Ik ken 3 mensen die zoiets hebben, eentje heeft er echt een stuk of 400 over zijn lijf ( beetje overdreven, misschien was het een bulk-aanbieding) en dat zijn allemaal geflipte mensen, dus die heb ik er maar niet eens om gevraagd
Waarom blondeer jij je haar?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja dat!
Maar Mir, waarom neem je zoiets?
Ik ken 3 mensen die zoiets hebben, eentje heeft er echt een stuk of 400 over zijn lijf ( beetje overdreven, misschien was het een bulk-aanbieding) en dat zijn allemaal geflipte mensen, dus die heb ik er maar niet eens om gevraagd
Zus/nicht van Oh Oh Cherso pauper Barbiequote:
quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Serieus, als je op google Fusionfreak intoets, suggereert hij zelf al "fusionfreak Fok" en "Fusionfreak CBR"![]()
![]()
![]()
![]()
Blonderen moet je bij blijven werken en dat spul doet met een beetje pech nog pijn aan je kop ook.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
Het gaat me er mee rom dat die dingen dus overal achter blijven haken en dan uitscheuren...
Bwehehehehe.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Serieus, als je op google Fusionfreak intoets, suggereert hij zelf al "fusionfreak Fok" en "Fusionfreak CBR"![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, dat valt wel mee moet ik zeggenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Blonderen moet je bij blijven werken en dat spul doet met een beetje pech nog pijn aan je kop ook.
Eensch.quote:
ik twijfel nog steeds die op m'n borst weer terug te laten zetten.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:45 schreef PriemGirl het volgende:
dermalsIk wou vroeger ook altijd dermals
Pwetty
Bwhehehquote:
Hoe hou je je kop dan als het haar van iemand anders erin gaat klitten?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nou, dat valt wel mee moet ik zeggen
Maar goed, daar loopt geen bloed van uit mijn kop als ik met een douchepuff erlangs ga of als bij wijze van spreken mijn vriendin met d'r lange haren erlangs gaat en erin vast klit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:48 schreef Mirjam het volgende:
extraspeciaal voor schaar:TRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh wait![]()
extraspeciaal voor schaar:Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is dat paarsige eromheen?
En kon je dit er nou gewoon zo uittrekken?
O en belangrijkste vraag: kijken we nu (bijna) naar een tet?
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Snap ikquote:Op maandag 5 maart 2012 21:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik twijfel nog steeds die op m'n borst weer terug te laten zetten.
mnaarja, kennelijk is het geen lang leven beschoren, en je krijgt zo wel veel littekens en da's weer zonde
Dat was een man die werd gepijpt door zijn vriendin en zo al een paar dermals is verloren....quote:Op maandag 5 maart 2012 21:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe hou je je kop dan als het haar van iemand anders erin gaat klitten?
-ontsteking van het eruithangen denk ikquote:Op maandag 5 maart 2012 21:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nice!![]()
Wat is dat paarsige eromheen?
En kon je dit er nou gewoon zo uittrekken?
O en belangrijkste vraag: kijken we nu (bijna) naar een tet?
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:48 schreef IJsdraakje het volgende:
En mja, dermals hebben een hoge uitgroeirate. Maar dat weet je (als het goed is) voor je eraan begint. Net wat je ergens voor over hebt.
extraspeciaal voor schaar:Valt me mee moet ik zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat die dingen dieper in je huid zagen, valt erg mee.
(maar bloed loopt er waarschijnlijk wel als een gek uit)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Auwiequote:Op maandag 5 maart 2012 21:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
-ontsteking van het eruithangen denk ik
- ik ging douchen en had zoeen mooie puff, had de dermal beschermd met m'n hand, puff glipt eronderdoor maar toen trok ik al met volle kracht puff weg.
ik heb even staan jodelen.
-ja.
zitten vrij ondiep hoor, vandaar de grote uitgroeiratequote:Op maandag 5 maart 2012 21:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Valt me mee moet ik zeggen
Ik dacht dat die dingen dieper in je huid zagen, valt erg mee.
(maar bloed loopt er waarschijnlijk wel als een gek uit)
Zelfde dat ik een vertical labret nam ipv een normale, die zijn veel milder voor je gebit.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik wou eerst ook een isabella piercing; maar door de hoge uitgroeirate ook niet gedaan
Tetquote:Op maandag 5 maart 2012 21:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
-ontsteking van het eruithangen denk ik
- ik ging douchen en had zoeen mooie puff, had de dermal beschermd met m'n hand, puff glipt eronderdoor maar toen trok ik al met volle kracht puff weg.
ik heb even staan jodelen.
-ja.
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
AuwieIk heb dat eens met mijn navelpiercing gehad die al half uitgegroeid was
Het is ook maar een minivoetje wat vast moet groeien.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Tet![]()
Maar hierna kon je hem helemaal eruitwippen, of heb je daar nog hulp bij nodig gehad?
Dan zitten ze ook heul niet goed vast
ik ging onbezoedeld googlenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik wou eerst ook een isabella piercing; maar door de hoge uitgroeirate ook niet gedaan
En een zeeeeeeer dat het de uren erna nog deedquote:
halve middag op de eerste hulp gelegen omdat de lokale piercer hier er niks van wilde weten, en mijn huisarts van den ouden stempel is en niks weet van piercingsquote:Op maandag 5 maart 2012 21:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Tet![]()
Maar hierna kon je hem helemaal eruitwippen, of heb je daar nog hulp bij nodig gehad?
Ik m'n industrial.quote:
Ik ookquote:Op maandag 5 maart 2012 21:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ging onbezoedeld googlen![]()
Maar groeit dat uit?
Bizar! Heb ej opeens een flubber clit
*bibbertje ging door lijf*quote:Op maandag 5 maart 2012 21:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
halve middag op de eerste hulp gelegen omdat de lokale piercer hier er niks van wilde weten, en mijn huisarts van den ouden stempel is en niks weet van piercings
arts stelde voor het zonder verdoving te doen, want het snijden was ws. net zo heftig als het prikje, het zat aan maar een klein stukje huid vast.
na 6 minuten trekken en snijden in m'n huid hebben we toch maar een verdoving erbijgehaald
Bij mij zat/zit het meeste in m'n oren, daar is ook niks ranzigs aan.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb geen viezen piercingfoto's... Ja behalve de foto van toen ik hem liet zetten. Maar da's heul niet vies...
Ha ! Knew itquote:Op maandag 5 maart 2012 21:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ging onbezoedeld googlen![]()
Maar groeit dat uit?
Bizar! Heb ej opeens een flubber clit
Volgens mij doet dat teringpijn, dus denk niet dat je hem er zo uit kan wippen.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Tet![]()
PRIEM HEEFT IJZER BIJ DR POESquote:Op maandag 5 maart 2012 21:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ha ! Knew it
zit niet in je clit hezit er voor.. in dat velletje... maar weinig meiden hebben een euh.. hoe zeg je het... mooi aansluitend velletje waar de piercing mooi tussen zit
dus dan groeit dat binnen een paar maanden uit.
Vandaar ook de andere gekozen
quote:
Mijn wenkbrauwpiercing heeft me wel verlaten na een akkefietje met de kam van de kapperquote:Op maandag 5 maart 2012 21:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij mij zat/zit het meeste in m'n oren, daar is ook niks ranzigs aan.
Wow, dat heb ik echt nog nooit gezienquote:
EEN PRINCE ALBERT!!!!quote:
Zit toch een meisje op youtube die dat bij zichzelf zet?quote:
Gedver... hadden ze hem beter er uit getrokken ipv snijdenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
halve middag op de eerste hulp gelegen omdat de lokale piercer hier er niks van wilde weten, en mijn huisarts van den ouden stempel is en niks weet van piercings
arts stelde voor het zonder verdoving te doen, want het snijden was ws. net zo heftig als het prikje, het zat aan maar een klein stukje huid vast.
na 6 minuten trekken en snijden in m'n huid hebben we toch maar een verdoving erbijgehaald
Wenkbrauw heb ik er zelf uitgehaald want uitgroei na iets te ruw een trui uittrekken, eskimo eruit na uitgroei, industrial eruit na uitgroei, een van m'n helixen eruit want hij bleef kutten.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn wenkbrauwpiercing heeft me wel verlaten na een akkefietje met de kam van de kapper.
Maar toen had je nog geen camera op je mobiel
Ah okee, maar voel je hem wel constant zitten of voel je dat op een gegeven moment niet meer?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neh, ik had geen bolletjes maar een plat discje in een snap ring ding
ja, dat lukte heul niet, is geprobeerdquote:Op maandag 5 maart 2012 21:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gedver... hadden ze hem beter er uit getrokken ipv snijden![]()
Dat klinkt voor mij echt alleen maar alsquote:Op maandag 5 maart 2012 21:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wenkbrauw heb ik er zelf uitgehaald want uitgroei na iets te ruw een trui uittrekken, eskimo eruit na uitgroei, industrial eruit na uitgroei, een van m'n helixen eruit want hij bleef kutten.
Neh voel je niks van, hij zat ook niet zo laag. Discje hing net met de onderkant op het stuk tandvlees tussen je 2 voortandenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ah okee, maar voel je hem wel constant zitten of voel je dat op een gegeven moment niet meer?
Een beugel heb je toch ook niet dagelijks last van als je hem hebt?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ah okee, maar voel je hem wel constant zitten of voel je dat op een gegeven moment niet meer?
Dat uitgroeien voel je niet veel van heur.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat klinkt voor mij echt alleen maar als![]()
![]()
Ik heb nog nooit een beugel gehadquote:Op maandag 5 maart 2012 21:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Een beugel heb je toch ook niet dagelijks last van als je hem hebt?
Totdat hij eruit gaat, dan weet je ineens hoe kut dat ding was
Oh mennn.....quote:Op maandag 5 maart 2012 21:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, dat lukte heul niet, is geprobeerd
ik viel bijna flauw
hij zat dus half vastgegroeid nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ah okeequote:Op maandag 5 maart 2012 21:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neh voel je niks van, hij zat ook niet zo laag. Discje hing net met de onderkant op het stuk tandvlees tussen je 2 voortanden
op je borst he, dus vlak boven je borstbeen. weinig vel/vet, veel botquote:Op maandag 5 maart 2012 21:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh mennn.....Dat zo'n klein mini frups ding zo'n giga mega pijn kan veroorzaken ook
Brrrr....
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Vrijdag komt Grizzly Man op tv, over die knakker die heeeeeeeel erg van beren hieldOwjah ! Heb ik al gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gestoord ook
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Nee, maar dat laatste stukje eruit trekken/scheuren welquote:Op maandag 5 maart 2012 21:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat uitgroeien voel je niet veel van heur.
Ik las: is Bgtes pijnlijk jaquote:Op maandag 5 maart 2012 21:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
op je borst he, dus vlak boven je borstbeen. weinig vel/vet, veel bot
is bgest pijnlijk ja
Whut? Die dingen zitten niet vast.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee, maar dat laatste stukje eruit trekken/scheuren wel
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
op je borst he, dus vlak boven je borstbeen. weinig vel/vet, veel bot
is bgest pijnlijk ja
Gewoon nog een keertje kijken, omdat het kanquote:Op maandag 5 maart 2012 21:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Owjah ! Heb ik al gezienLekker gestoord ook
Oh, ik dacht dat het uitscheurdequote:Op maandag 5 maart 2012 21:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Whut? Die dingen zitten niet vast.Het is hetzelfde als een oorbel gek.
Neuh, het stukje vel dat het op z'n plek houdt trekt zich terug, dus je gaat steeds meer van het staafje zien zeg maar. In ieder geval bij surface.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het uitscheurde![]()
Ik ben echt een piercingn00b
quote:Beste BBQ-kip,
Jouw bestelling is verstuurd.:123455667
datum: 05-03-2012
verzendadres:
Hans Worststraat 123
1234 AB Funkytown
Nederland
Hopelijk zijn we je hiermee van dienst.
Met vriendelijke groet,
Save on Haircare
www.saveonhaircare.nl
info@saveonhaircare.nl
hahahaha! Herkenbaar!quote:
Won't you take me to..... FUNKYTOOOOOWN.quote:
In jouw geval "Chanel Chanel Chanel"quote:
You are welcomequote:Op maandag 5 maart 2012 22:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Won't you take me to..... FUNKYTOOOOOWN.
En bedankt...
Won't you take me down, to funkytownquote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Won't you take me to..... FUNKYTOOOOOWN.
En bedankt...
Towelie???quote:Op maandag 5 maart 2012 22:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Won't you take me down, to funkytownTowelie
Ja die ken ik ookquote:Op maandag 5 maart 2012 22:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Towelie???
Dat stuk ken ik heul niet!
http://www.dailymotion.co(...)unkytown-disco_music
Inclusief foute clip![]()
![]()
Ontwikkelvloeistof voor wenkbrauwverfquote:
Ga ik even doenquote:
Ik bedenk me nu al dat die meneer waarschijnlijk wel het goede adres heeft en dat jij alleen hier een fictief adres hebt neergezet zodat niet geheel internet jouw adres weet...quote:Op maandag 5 maart 2012 22:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ontwikkelvloeistof voor wenkbrauwverf![]()
Maar toch word ik er onwijs blij van, want:::::::: PAKJE!!!!1
Ik moet van die bakjes.quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu al dat die meneer waarschijnlijk wel het goede adres heeft en dat jij alleen hier een fictief adres hebt neergezet zodat niet geheel internet jouw adres weet...
Verder gaat het goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |