Dat. Enige wat ik doe is als er zo'n Essence actie is dat ik er 4 insla. Maar verder echt een totaal van max. 10 ofzo!quote:Op maandag 5 maart 2012 20:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom mensen zoveel base/topcoats hebben.
omdat ze te dun smeren en het daarom niet dekt?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ze bedoelt het aantal potjes, niet het aantal laagjesquote:Op maandag 5 maart 2012 20:57 schreef _Shanti het volgende:
[..]
omdat ze te dun smeren en het daarom niet dekt?
omdat ze niet lang genoeg wachten en deuken maken en ze weer opvullen?
omdat ze zich vervelen?
omdat ze denken dat het zo moet?
ik heb maar 2/3 lagen ofzo
Welke essence gebruikte jij nou?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat. Enige wat ik doe is als er zo'n Essence actie is dat ik er 4 insla. Maar verder echt een totaal van max. 10 ofzo!
owquote:Op maandag 5 maart 2012 20:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ze bedoelt het aantal potjes, niet het aantal laagjes.
En heb je nou in de tijd dat je een topic sloot en nieuw topic opende, ook nog even je UI veranderd?quote:
Essence Studio Nails Better Than Gel Nails Top Sealerquote:Op maandag 5 maart 2012 20:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Welke essence gebruikte jij nou?
Zo snappen veel mensen ook niet dat jij zo gruwelijk veel lakjes (en dure Chanel) hebtquote:Op maandag 5 maart 2012 20:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
als je op je ui klikt kun je toch een andere kiezen die je opgeslagen hebt?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En heb je nou in de tijd dat je een topic sloot en nieuw topic opende, ook nog even je UI veranderd?
50 lagen basecoatquote:Op maandag 5 maart 2012 20:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ze bedoelt het aantal potjes, niet het aantal laagjes.
yes but I waz confusedquote:Op maandag 5 maart 2012 20:58 schreef _Shanti het volgende:
[..]
als je op je ui klikt kun je toch een andere kiezen die je opgeslagen hebt?Dat had ik gedaan
Ja maar base- en topcoats zijn dus niet "boeiend" dus dan gaat dat al niet opquote:Op maandag 5 maart 2012 20:59 schreef _Shanti het volgende:
ik denk dat sommige mensen gewoon alle kleuren etc willen hebben, ookal vinden ze ze niet extreem mooi
is er iemand hier die dat heeft danquote:Op maandag 5 maart 2012 20:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja maar base- en topcoats zijn dus niet "boeiend" dus dan gaat dat al niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |