Ohjee.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Met passoa want ik heb vandaag een fles gekocht
Nee, is wel misschien verstandig als de buren het weten he... voor het geval datquote:
dat horen ze vanzelf als je begint te zingenquote:Op maandag 5 maart 2012 20:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nee, is wel misschien verstandig als de buren het weten he... voor het geval dat
Living on the egde..quote:Op maandag 5 maart 2012 20:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Met passoa want ik heb vandaag een fles gekocht
Het is een dozenhuis. Kaas is nu een van de lampen aan het neerzetten (een schemerlamp). Wegens ons onverwachtequote:Op maandag 5 maart 2012 21:27 schreef Bluezz het volgende:
Leuk FFT
En Lein
Al een beetje op orde of is het nog een kaartendozen huis
Yup. Ik kom alleen net een rood fietssleuteltje tegenquote:
Oeioeioei.... Heb je al gebeld?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:56 schreef PdeHoog het volgende:
Yup. Ik kom alleen net een rood fietssleuteltje tegen![]()
Ja. Telefoon staat uit. Net ook al een berichtje gestuurd. Wat te doen? Erachteraan rijden vind ik net iets te verquote:
Je kunt er nu niets aan doen, dus het is even niet anders. Ze komen op de een of andere manier echt wel thuis, dan spreek je even af of je sleuteltje op moet sturen.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Telefoon staat uit. Net ook al een berichtje gestuurd. Wat te doen? Erachteraan rijden vind ik net iets te ver
Nou, dan geef ik het sleuteltje wel aan Lein mee. Die gaat er vrijdag naar toe. Lijkt me veiliger, de post kennende.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je kunt er nu niets aan doen, dus het is even niet anders. Ze komen op de een of andere manier echt wel thuis, dan spreek je even af of je sleuteltje op moet sturen.
Streber!quote:Op maandag 5 maart 2012 22:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou, vandaag weer naar school geweest. Kwam er achter dat heel veel mensen de toets niet gehaald hebben of net aan een 6je.. Maakt me nog net ff wat blijer met mijn 8 geloof ik
Nope.. ben bang van niet. maar als je goed mikt kan het feit dat ze na het droppen versnellen wel voordeel opleverenquote:Op maandag 5 maart 2012 23:05 schreef Bluezz het volgende:
Sun kunnen die kippen nog meer dan alleen een ei laten vallen?
okquote:Op maandag 5 maart 2012 23:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nope.. ben bang van niet. maar als je goed mikt kan het feit dat ze na het droppen versnellen wel voordeel opleveren
Heb ik wel drie -vier-vijf keer gelezenquote:Op maandag 5 maart 2012 23:05 schreef Bluezz het volgende:
Sun kunnen die kippen nog meer dan alleen een ei laten vallen?
quote:Op maandag 5 maart 2012 23:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb ik wel drie -vier-vijf keer gelezen![]()
Boskippen - eieren - schoonvader van Sun heeft een moestuin - ook kippen
- eieren...
En toen begreep ik het - eindelijk
Ws. boze vogels![]()
quote:Op maandag 5 maart 2012 23:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb ik wel drie -vier-vijf keer gelezen![]()
Boskippen - eieren - schoonvader van Sun heeft een moestuin - ook kippen
- eieren...
En toen begreep ik het - eindelijk
Ws. boze vogels![]()
wel op tijd op zn kop tikkenquote:Op maandag 5 maart 2012 23:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
ik kan natuurlijk een keer proberen wat er gebeurt als ik een kip van mijn schoonpa met een katapult wegschiet
Ik gok dat die dan een eindje verderop landtquote:Op maandag 5 maart 2012 23:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
ik kan natuurlijk een keer proberen wat er gebeurt als ik een kip van mijn schoonpa met een katapult wegschiet
quote:Op maandag 5 maart 2012 23:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik gok dat die dan een eindje verderop landt
Weet alleen niet in wat voor staat
Ik hoop het wel voor je, heb je er nog wat aanquote:Op maandag 5 maart 2012 23:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]geen eieren droppen van schrik??
Ontzettend!quote:
Oh, leuk!quote:Op maandag 5 maart 2012 23:57 schreef Isabeau het volgende:
En we zijn naar kookpunt in Rotterdam geweest en dat is gróót zeg
Ik heb cupsmaatbekers en lepels (teaspoon en zo) gekocht.
Nou, wat me opviel is dat de 1/2 teaspoon, teaspoon en tablespoon gewoon echt groot zijnquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:10 schreef golfer het volgende:
Oh, leuk!
Heb daar ook wel eens over nagedacht, maar doe het toch voornamelijk allemaal een beetje uit de losse hand op gevoel.
Ooh.... Ik heb een paar keer op sites gezien 1 cup (125 gram), dus nam ik dat maar op een gegeven moment als standaard aan..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:46 schreef MaximusTG het volgende:
Nee dus;) cups zijn een volume maat. 1 cup = 240 ml. Hoeveel massa dat is is afhankelijk van de dichtheid van wat je erin stopt.
Het kan vele malen rotterquote:
Heb ik gebeld en die zegt eerlijk dat doen wij niet.quote:
Ja, vond ik ook en meneer wou dat niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:04 schreef Bluezz het volgende:
Ik was wat aan het rondsurfen, is dit niks?
http://nl.hg.eu/products/(...)n_van_beschadigingen
Tiger leathersquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb ik gebeld en die zegt eerlijk dat doen wij niet.
Het naaiatelier dichtbij hoor ik slechte verhalen over.
Op een uur rijden weet ik een betrouwbaar en uitstekend naaiatelier.
Ach, kunnen we een vissie doen op Schev.
Heeft iemand een linkje naar een fok motorrijderstopic?
Misschien hebben die een een goed advies voor regio Utrecht?
Vooral.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:22 schreef Bluezz het volgende:
Hihi hij baaaaalt en is boosch op zichzelve?
Waar dan wel?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:24 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Tiger leathers
niet utrecht maar wel goed
veel motorrijders zijn er erg tevreden over.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Waar dan wel?
Oh, das Den Haag.
En dan weet je dat zeker? Ziet er goed uit.
In deze barre tijden ga je dus eerst bellen om te informeren.
In ieder geval of een zaak nog bestaat!![]()
Ontbijt werd lunch om 14:30 maar ja.... Was bijzonder goed te doen ondanks dat Ross het niet geheel eens was met de kwaliteit van de producten bij de AHquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Pee; was je ontbijt gisteren nog lekker?
Ok.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:36 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
veel motorrijders zijn er erg tevreden over.
Succes ermee Annexxquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ok.
Een vergelijkbaar bedrijf nu in Wageningen gevonden.![]()
En hoe is het met de schouder?
Zit de arm in een soort van mitella ?
En eet je nu met éen hand? Hoe lang gaat dat duren?
quote:October 13, 2010
Phone conversation with an acquaintance of my boss. They wanted to host a server with all of the music they’d copied from CDs, pirated or downloaded from iTunes.
ME: ”Legally, I need to sway you from starting a website that charges people to download all of the music you’ve copied off of your CDs.”
CLIENT: ”What? Why? There’s all kinds of places you can get music for free. iTunes charges. I’m like iTunes!”
ME: ”No, iTunes has paid for licensing to distribute the music and make a profit off it.”
CLIENT: ”Whatever, I’ll just get one of those… Now, on to the design. I want it to look exactly like iTunes so people think they are using them. Can we even get a web address that’s similar? Something like uTunes or iMusic.”
ME: ”You know Steve Jobs enjoys suing people, right?”
CLIENT: ”Who?”
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:35 schreef Isabeau het volgende:
De website clientsfromhell.net blijft leuk
[..]
Jaquote:
quote:Client: We need some kind of epic music. Put the Star Wars theme in there. People will know that.
Me: Uhh, you can’t do that due to copyright.
Client: Indiana Jones it is then.
Je bent weer lekker aan het rondklikken?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:35 schreef Isabeau het volgende:
De website clientsfromhell.net blijft leuk
[..]
Gaat wel goed met de schouder. Het eten en al het andere doen met 1 arm begint redelijk te wennen. Alleen moet je echt op blijven letten niet de andere hand te gaan gebruiken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ok.
Een vergelijkbaar bedrijf nu in Wageningen gevonden.![]()
En hoe is het met de schouder?
Zit de arm in een soort van mitella ?
En eet je nu met éen hand? Hoe lang gaat dat duren?
ah ok.. klinkt als iets wat veel tijd gaat kosten om te helen jaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:24 schreef Den_Haag het volgende:
een stuk kraakbeen in mijn schouder weer vast gezet aan het schoudergewricht. hij was compleet los gescheurd
Klote. Niet zozeer het relatiegezeik, maar af en toe heb ik zo het gevoel dat ik op carriere gebied alleen nog maar achteruit kan (stilstand is immers ook achteruitgang). Ondanks alle plannen en ideeen. Er is niets concreets, er verandert te weinig. Eigenlijk kan ik helemaal niets echt goed. Ik kan een hele hoop, maar altijd maar een beetje. Ik heb niet echt een goed wapenfeit, iets waar ik echt goed in ben en waar ik wat mee zou kunnen doen. Het vertrouwen is ook weg.quote:
Naar John Carter de FOK! premierequote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Leuke dag Hobje! En welke film ga je naartoe?
Pee; was je ontbijt gisteren nog lekker?
Slaapt het een beetje redelijk? dan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:00 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Gaat wel goed met de schouder. Het eten en al het andere doen met 1 arm begint redelijk te wennen. Alleen moet je echt op blijven letten niet de andere hand te gaan gebruiken.
De arm zit continu in een sling waardoor hij eigenlijk niet kan bewegen. Dat moet ik nog zo´n 5,5 week.
Ik ben het zat om maar blij te moeten zijn met m'n huidige werksituatie. Ik sta alleenmaar giftige dampen in te ademen, het is saai, eentonig en de waardering is 0.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Vork; qua werk/carriere is stilstaan op dit moment absoluut geen achteruitgang hoor.
Hungry, over een kwartiertje alvast eten
Solliciteer je nog wel naar andere banen op het moment? Kan me voorstellen dat je erg gedemotiveerd bent geraakt, maar er moet toch ergens een weg uit zijn?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:35 schreef Vork het volgende:
Ik ben het zat om maar blij te moeten zijn met m'n huidige werksituatie. Ik sta alleenmaar giftige dampen in te ademen, het is saai, eentonig en de waardering is 0.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:57 schreef Vork het volgende:
Nee ik zie niks waarbij ik nog enigszins denk dat ik interessant zou kunnen zijn voor het betreffende bedrijf.
Ik moet het dus maar zelf doen. Zelf werk zien te creeeren, maar dat kan nog wel eens heel erg lastig gaan worden.
Maar kan je daar het bedrijf niet beter over laten beslissen, of jij interessant genoeg bent? Als ik zie wat een idioten er bij sommige bedrijven werken, dan snap ik nooit wat ze in hun vacatures vragen want dat soort mensen werken er niet eens. Ik denk dat jij net zo slecht bent in jezelf verkopen als ik, maar dat betekent niet dat je geen aanwinst voor een bedrijf zou zijn. (ik heb het nu ook half tegen mezelf hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:57 schreef Vork het volgende:
Nee ik zie niks waarbij ik nog enigszins denk dat ik interessant zou kunnen zijn voor het betreffende bedrijf.
Ik moet het dus maar zelf doen. Zelf werk zien te creeeren, maar dat kan nog wel eens heel erg lastig gaan worden.
Tof!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:27 schreef AnneX het volgende:
En weer terug uit Wageningen en de leren jas met winkelhaak achtergelaten.
Gaat wel 17,50 kosten!![]()
Er stond een man uit Uden met een profi motorpak.
Die had er ook een reis voor over.
Hoog tijd voor wat anders!! Hoop echt dat dat een keer gaat lukken dan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:35 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik ben het zat om maar blij te moeten zijn met m'n huidige werksituatie. Ik sta alleenmaar giftige dampen in te ademen, het is saai, eentonig en de waardering is 0.
Lekker!! We horen wel hoe het was en wie je allemaal heb gemeet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:18 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Naar John Carter de FOK! premiere
(ben zowaar geslaagd eindelijk voor kleren na weken zeulen in de staddem wat haat ik dat tegenwoordig )
woehoei
Nu lekker optutten, zin intis voor mij een soort van zaterdag nu
welneequote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:19 schreef golfer het volgende:
De gruwel: met 600 Fok!ers in een bioscoopzaal.
*Noteertquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb uitgerekend wanneer ik op tv ga komen en dat is dinsdag 10 april om 20.30u.
Dus bereidt je voor op een avondje mij uitlachen.
We gaan het alvast in de agenda zetten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Veel plezier Hobje envoor dat je bent geslaagd voor je kleding! 600 Fokkers in 1 zaal? Wow
Ik heb uitgerekend wanneer ik op tv ga komen en dat is dinsdag 10 april om 20.30u.
Genoteerdquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Veel plezier Hobje envoor dat je bent geslaagd voor je kleding! 600 Fokkers in 1 zaal? Wow
Zitten ook te kijken, herinner me dat debat nog zo goed, vind het nu nog pijnlijk om te zien hoe met name Melkert de mist in gaat.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:14 schreef golfer het volgende:
Nu eerst maar eens naar die docu over de overwinning van Fortuyn van 10 jaar geleden kijken.
En nu is die een hoge pief van de Internationale Arbeidsorganisatie.quote:
Het is natuurlijk ook gewoon wel een intelligente/kundige gast, maar als lijsttrekker was het echt helemaal niks met hem.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:09 schreef borisz het volgende:
[..]
En nu is die een hoge pief van de Internationale Arbeidsorganisatie.
Je zou denken dat PvdA van het verleden heeft geleerdquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:11 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook gewoon wel een intelligente/kundige gast, maar als lijsttrekker was het echt helemaal niks met hem.
Goed netwerkquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:09 schreef borisz het volgende:
[..]
En nu is die een hoge pief van de Internationale Arbeidsorganisatie.
Nou ja, Cohen had ik het als MP nog wel zien doen, daar was hij ook voor gehaald. In de oppositie echterquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je zou denken dat PvdA van het verleden heeft geleerd
Die lijkt me wel watquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:05 schreef Stereotomy het volgende:
Vandaag naar:
[ afbeelding ]
... geweest. Mooie film.
Geweldige actrice, Charlize Theron.quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:35 schreef Stereotomy het volgende:
Dat mooie mensen vaak succesvoller en gelukkiger lijken dan dat ze zijn, etc.
Ja, opnames met Jamie Oliver waren gisteren las ik. Coolquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:56 schreef borisz het volgende:
Masterchef Australia 2012
Jamie Oliver & Anthony Bourdain komen een keertje langs.. En het zal meer om het voedsel gaan ipv emoTV aldus Matt Preston
.
Mensen hebben soms diepe dalen nodig om het beste uit zichzelf te gaan halen, vorkiequote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:35 schreef Vork het volgende:
[..]
Toen Opa ging was ik er vooral voor de rest. Ik ben ook nuchter in dat soort zaken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:15 schreef PdeHoog het volgende:
Bijzonder om te zien dat toch iedereen anders omgaat met het verlies van goede vrienden / familie etc. Ik ben zelf vrij nuchter met dat soort dingen en kan gewoon zonder problemen doorwerken en zo.
Ik sprak net een vriendin die een van haar beste vrienden verloor afgelopen week en die is er helemaal ondersteboven van. Zelfs zo erg dat ze aangeeft dat ze twijfelt of ze het naar kantoor kan komen wel trekt.
Ik heb daar werkelijk nooit last van gehadBij mijn oma's niet en zelfs niet bij mijn oud-tante waarbij er echt wel een hechte band was
Zelfs toen mijn ex ervandoor ging had ik weinig problemen.
Ik hoop het nog heel lang niet mee te maken, maar ik ben eigenlijk benieuwd hoe ik omga met het verlies van ouders / zus.
/plots-opkomende-gedachtenstroom.
Ben ik dus niet de enigequote:Op woensdag 7 maart 2012 00:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Toen Opa ging was ik er vooral voor de rest. Ik ben ook nuchter in dat soort zaken.
Al was er vorig jaar 1 uitzondering op de regel, toen was ik echt één avond van slag.
Knap dat je ze kon vinden tussen de 600 fokkersquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:28 schreef MissHobje het volgende:
Heerlijke avond gehad, film was tofzat een gek hondebeest ezen in
grappig enzo
Wel mooi verhaal allemaal, heb gemeet met Dubbeldrank, J, Mimic, Peter, San mijn nichtje, en heb Breuls nog ff gezien en Miranda, Mirjam(heul snel ) en nog heel veel meer gezichten maar de film begon al![]()
Was allemaal top geregeldleuke actie geweest weer.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Kom net thuis van de buurvrouw. We hebben nr's uitgewisseld en vrijdag hebben we een patat-date
Dat zal dan ook niet heel dramatisch worden denk ik Pee.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:15 schreef PdeHoog het volgende:
Bijzonder om te zien dat toch iedereen anders omgaat met het verlies van goede vrienden / familie etc. Ik ben zelf vrij nuchter met dat soort dingen en kan gewoon zonder problemen doorwerken en zo.
Ik sprak net een vriendin die een van haar beste vrienden verloor afgelopen week en die is er helemaal ondersteboven van. Zelfs zo erg dat ze aangeeft dat ze twijfelt of ze het naar kantoor kan komen wel trekt.
Ik heb daar werkelijk nooit last van gehadBij mijn oma's niet en zelfs niet bij mijn oud-tante waarbij er echt wel een hechte band was
Zelfs toen mijn ex ervandoor ging had ik weinig problemen.
Ik hoop het nog heel lang niet mee te maken, maar ik ben eigenlijk benieuwd hoe ik omga met het verlies van ouders / zus.
/plots-opkomende-gedachtenstroom.
Leuk!!quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:28 schreef MissHobje het volgende:
Heerlijke avond gehad, film was tofzat een gek hondebeest ezen in
grappig enzo
Wel mooi verhaal allemaal, heb gemeet met Dubbeldrank, J, Mimic, Peter, San mijn nichtje, en heb Breuls nog ff gezien en Miranda, Mirjam(heul snel ) en nog heel veel meer gezichten maar de film begon al![]()
Was allemaal top geregeldleuke actie geweest weer.
dat is echt kjoetquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja, opnames met Jamie Oliver waren gisteren las ik. Cool![]()
Kom net thuis van de buurvrouw. We hebben nr's uitgewisseld en vrijdag hebben we een patat-date
Help we zijn nog niet bij met 2011quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:56 schreef borisz het volgende:
Masterchef Australia 2012
Jamie Oliver & Anthony Bourdain komen een keertje langs.. En het zal meer om het voedsel gaan ipv emoTV aldus Matt Preston
.
Als ik jou zo hoor, dan heb ik werkelijk nog niks meegemaaktquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat zal dan ook niet heel dramatisch worden denk ik Pee.
Mijn lijstje is best lang, mn eigen kind en ouders dood, 2 jonge vriendinnen dood, een scheiding achter de rug, mn zoon in een sekte en een zieke man thuis, mn familie uit elkaar gevallen, een alcoholvader een nogal eenzame jeugd.
Er zijn momenten dat het snoeihard snijdend pijn doet, maar ik wil (en kan denk ik?) geen slachtoffer zijn, ik denk dat het 'in je zit' en dat het ook niet zoveel te maken heeft met 'sterk' zijn.
Ik denk hier ook wel eens over na als ik mensen hoor praten over een 'klein' dingetje in de familie en er helemaal kapot van zijn, je mag nooit leed vergelijken, maar er is wel een verschil in hoe mensen het ervaren en 'meedragen'
PsychoBloes![]()
Zit wat inquote:Op woensdag 7 maart 2012 01:53 schreef Bluezz het volgende:
Als je je afvraagt of het raar is dat je nuchter zal overkomen in situaties als overlijden enzo, denk ik dat je je geen zorgen hoeft te maken over wat anderen van je denken. Die zijn vooral bezig met zichzelf.
Net als ikquote:Op woensdag 7 maart 2012 01:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zit wat in
Tijd om naar bed te gaan denk ik. Anders ben ik echt helemaal uit mijn slaapritme binnenkort
Had je de hele nacht met Ross kunnen kletsen, die kwam volgens mij om 5 uur naar bedquote:Op woensdag 7 maart 2012 09:36 schreef PdeHoog het volgende:
HowdieIk sliep pas na half vier of zo
Toch mijn ritme maar niet helemaal verzieken
Had gekundquote:Op woensdag 7 maart 2012 09:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Had je de hele nacht met Ross kunnen kletsen, die kwam volgens mij om 5 uur naar bed
Wat zei ik nouquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:08 schreef PdeHoog het volgende:
Had gekundMaar heb WoW nog niet geinstalleerd
Jaja. Ik wil eerst ff kijken wat het is, ok?quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat zei ik nou![]()
Maar geef me dan even je emailadres als je serieus bent, dan stuur ik je een code. Kan niet vanaf mijn werk, want mijn account is beveiligd en het apparaatje voor de beveiliging ligt thuis.
Een account aanmaken moet dan via de code die ik stuur anders werkt het niet, kan niet achterafquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:25 schreef PdeHoog het volgende:
Jaja. Ik wil eerst ff kijken wat het is, ok?
Ok, ok. Stuur dan maarquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een account aanmaken moet dan via de code die ik stuur anders werkt het niet, kan niet achteraf
Nerdquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:36 schreef MaximusTG het volgende:
Zoo, gisteravond lekker zitten nerden en een verse Ubuntu installatie gemaakt op een externe USB schijf. Werk al lang met Ubuntu, maar zat nog op de versie 11.04, net voor de invoering van Unity (nieuwe interface van Ubuntu). En dat wou ik nog even uit de boom kijken. Wel jammer dat ze de thema aanpasmogelijkheden weggestopt hebben, ze gaan duidelijk meer voor de Apple-aanpak.
Maar linux is linux niet als er niet iemand een tooltje of workaround voor gemaakt heeft. Zo ziet het er nu uit:
[ [url=http://dl.dropbox.com/u/1974016/ubuntu1204.kl.png]afbeelding ]
[/url]
Beetje uitproberen, en dan kijk ik wel of ik mn main-install ook upgrade.
Ik kloot ook niet met licentiesquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:40 schreef MaximusTG het volgende:
. Maar het werkt zo fijn
. En je hoeft nooit meer te klooien met licenties
.
Da's handigquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:47 schreef MaximusTG het volgende:
Kan ook ja, maar je moet wel altijd activeren. En windows installeren duurt altijd zo lang..Ubuntu heb je zo op een stickje staan, live omgeving, installeren, klaar. Bruikbaar.
Hoewel ik laatst deze website ontdekte; aanrader voor de frequente Windows herinstalleerder:
http://ninite.com/
Kan je een hele rits applicaties aangeven (freeware of open source) en in een keer laten installeren, zonder venstertjes, en alle mogelijke toolbars worden afgewezen.
Dat is standaardquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:20 schreef z80 het volgende:
morgen. gister lekker een dagje Amsterdam gedaan. geen voeten meer over van het lopen.
on het is maar goed dat ik niet daar in de buurt woon.
wat een boel eet gelegenheden met een echt Aziatische keuken. gegeten bij bird op de Zeedijk.
een echte Thaise keuken die niet is aangepast aan Nederland muz de hoeveelheid peper.
daarna de film bekeken met een zaal vol fokkers. weet ook meteen weer waarom in nooit in een bios kom. het geluid stond op stand 10, leek wel een film voor gehoor gestoorden.
als je met piepende oren weer buiten staat is het geluid toch echt te hard.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat is standaardEn heel eerlijk gezegd vind ik dat ook bij de belevenis van een film horen.
Nou, ik ga vaker naar de bios dan jij en ik kom echt nooit met piepende oren buitenquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:23 schreef z80 het volgende:
[..]
als je met piepende oren weer buiten staat is het geluid toch echt te hard.
en ja dat is standaard voor een bios.
en om Windows meteen van alle updates te voorzien kun je wsusofline gebruiken. is gratis en haalt alle updates in 1 keer binnen. gaat een stuk sneller als met de update services van Windows zelf.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:47 schreef MaximusTG het volgende:
Kan ook ja, maar je moet wel altijd activeren. En windows installeren duurt altijd zo lang..Ubuntu heb je zo op een stickje staan, live omgeving, installeren, klaar. Bruikbaar.
Hoewel ik laatst deze website ontdekte; aanrader voor de frequente Windows herinstalleerder:
http://ninite.com/
Kan je een hele rits applicaties aangeven (freeware of open source) en in een keer laten installeren, zonder venstertjes, en alle mogelijke toolbars worden afgewezen.
Leuk, Amsterdam!quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:20 schreef z80 het volgende:
morgen. gister lekker een dagje Amsterdam gedaan. geen voeten meer over van het lopen.
on het is maar goed dat ik niet daar in de buurt woon.
wat een boel eet gelegenheden met een echt Aziatische keuken. gegeten bij bird op de Zeedijk.
een echte Thaise keuken die niet is aangepast aan Nederland muz de hoeveelheid peper.
daarna de film bekeken met een zaal vol fokkers. weet ook meteen weer waarom in nooit in een bios kom. het geluid stond op stand 10, leek wel een film voor gehoor gestoorden.
En dan slaat ie misschien ook wel een leuke MrsPee aan de Wowhaakquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een account aanmaken moet dan via de code die ik stuur anders werkt het niet, kan niet achteraf
Dat zou wat zijnquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En dan slaat ie misschien ook wel een leuke MrsPee aan de Wowhaak
Hij geeft wel les met een hoofdletterquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:10 schreef borisz het volgende:
Pfff stomme regen....
Die gozer uit India had zijn. Lesgeven flink verbeterd. Kritiek bij de hoofddocent had zin.
Leuke vrouwen genoeg daar!quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:38 schreef Bluezz het volgende:
En dan slaat ie misschien ook wel een leuke MrsPee aan de Wowhaak
Ja. Maar 99% van de tijd zijn de echt leuke vrouwen al bezetquote:
Ik las: lelijke vrouwen genoeg daar.quote:
quote:
Er is ergens een forumtopic met 'hot wow girls' en die zijn heul niet lelijkquote:
Was een mobiele post. Te veel moeite om het aan te passenquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij geeft wel les met een hoofdletter
het gaat om die 1% hequote:Op woensdag 7 maart 2012 13:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Maar 99% van de tijd zijn de echt leuke vrouwen al bezet
Die zijn moeilijk te vindenquote:
En van die 1% is een deel net gescheiden met een stalkerige ex of heeft een berg kleine kinderenquote:
Hmmm...twijfelgevalletje. Denk dat ik maar vrijgezel blijfquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En van die 1% is een deel net gescheiden met een stalkerige ex of heeft een berg kleine kinderen
Is dat een probleem?
Alles ken kapot.quote:
Ga jij dan ooit een vriendin krijgen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:54 schreef Stereotomy het volgende:
Alles ken kapot.
Mja, eerst maar blij met jezelf zijn, dan pas kun je iemand anders blij maken denk ik altijd
*pa dam ching!*quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ga jij dan ooit een vriendin krijgen?
quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat is PAAZ?quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:30 schreef AnneX het volgende:
Niét Steerke zó plagen...![]()
Narigheid van een andere orde: goede bekende is gedwongen opgenomen
op PAAZ!
Zij werkt zelf in de Thuiszorg.
Echtgenoot en drie puberkinderen zijn van slag, logisch.
Zodra hij afgestudeerd is is het binnen een jaar huisje, boompje, beestje, vrouwtje en kleine Steertjesquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oeiquote:
*iedereen* kan redelijkerwijs een partner krijgen. Maar vaak is het de vraag of het de juiste keuze is, vaak kom je daar achteraf pas achter.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je komt handen tekort !quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:54 schreef z80 het volgende:
wat geeft klussen toch een ontzettende bult troep.
even een gaatje boren en je vind overal stof en steengruis terug.
potje - dekseltje - koe- kont.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
*iedereen* kan redelijkerwijs een partner krijgen. Maar vaak is het de vraag of het de juiste keuze is, vaak kom je daar achteraf pas achter.
Mag wel en ik wil eigenlijk niet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:03 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, da's schrikken van je kennis AnneX
Mag / wil je op bezoek?
bij het met een pneumaat boormachine een gaatje vanuit de kelder naar de woonkamer boren helpt een stofzuiger niet. met een normale boormachine valt het gruis recht naar beneden, met een pneumaat wordt het overal rond geblazen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
Je komt handen tekort !
Om de stofzuiger ernaast te houden...
1 op de 3 huwelijken eindigt in een scheiding, en het is nog maar de vraag hoeveel gelukkige mensen er overblijven van die 2/3 die wel bij elkaar blijft.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:04 schreef AnneX het volgende:
[..]
Mag wel en ik wil eigenlijk niet.
Dat zag ik al jaren aankomen.
En haar dekseltje past ook niet op haar potje.
Wijze woorden... samengevat. Liefde is een werkwoord / Loesje?quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
1 op de 3 huwelijken eindigt in een scheiding, en het is nog maar de vraag hoeveel gelukkige mensen er overblijven van die 2/3 die wel bij elkaar blijft.
Goede relaties zijn geen gegeven, is nog best hard werken en ook veel geluk hebben.
Conclusie: niet trouwenquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
1 op de 3 huwelijken eindigt in een scheiding, en het is nog maar de vraag hoeveel gelukkige mensen er overblijven van die 2/3 die wel bij elkaar blijft.
Zit je nou hier ook al te feutenquote:
Heavy shitquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:04 schreef AnneX het volgende:
[..]
Mag wel en ik wil eigenlijk niet.
Dat zag ik al jaren aankomen.
En haar dekseltje past ook niet op haar potje.
100% van het menselijk leven eindigt in de spreekwoordelijke eikenhouten kist. Ik zou er alvast in gaan liggen!quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:06 schreef Stereotomy het volgende:
Goede relaties zijn geen gegeven, is nog best hard werken en ook veel geluk hebben.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
100% van het menselijk leven eindigt in de spreekwoordelijke eikenhouten kist. Ik zou er alvast in gaan liggen!
Wat ik wilde aangeven is dat soms mensen zich superieur achten als ze in een relatie zitten. Alsof dat betekent dat ze een gewilder, beter persoon zijn. Is Vork nu een minderwaardig mens omdat zijn relatie is stukgelopen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
100% van het menselijk leven eindigt in de spreekwoordelijke eikenhouten kist. Ik zou er alvast in gaan liggen!
Ik heb tot nu toe nog geen secónde spijt gehad van ons besluit om te gaan trouwen en word nog elke dag hoteldebotel verliefd wakkerquote:
huh? wat is dat een rare gedachtengang?quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:26 schreef Stereotomy het volgende:
Wat ik wilde aangeven is dat soms mensen zich superieur achten als ze in een relatie zitten. Alsof dat betekent dat ze een gewilder, beter persoon zijn. Is Vork nu een minderwaardig mens omdat zijn relatie is stukgelopen?
het werk in de tuin wat gepland stond voor vandaag is hier ook verzopen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
AnneX; heftige info, ook al zag je het wel aankomen. En dan werkt ze zelf ook nog in de zorg.
Ik ga mooi niet naar buiten vandaag, alleen naar mn auto lopen straks voor naar dansles. Wat een zeikweer.
Een relatie is praten & voelen. Dat het goed zitquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:27 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb tot nu toe nog geen secónde spijt gehad van ons besluit om te gaan trouwen en word nog elke dag hoteldebotel verliefd wakker
Een relatie is werken, maar zolang je er plezier in hebt voelt het in ieder geval niet als werken
quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Euhm, WHUT???quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat ik wilde aangeven is dat soms mensen zich superieur achten als ze in een relatie zitten. Alsof dat betekent dat ze een gewilder, beter persoon zijn. Is Vork nu een minderwaardig mens omdat zijn relatie is stukgelopen?
Niet alleen in bioscopen...quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en ik vind het geluid in bioscopen ook irritant veel te hard staan doorgaans![]()
Wok ? Zak groenten - kipfilet of vis - beetje pasta.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:07 schreef PdeHoog het volgende:
Ok. Ik heb nu een plank leeggehaald (Isa weet vast wel welke) en een stuk kast. En de grond ligt nu vol met een kilo of 5-10 oud papier
En mijn bureau met allemaal te archiveren spullen. Nu kan ik niet meer spelen tot het is opgeruimd
BTW: iemand suggesties voor het avondeten? Ben een beetje blank
Oeih, doet mee.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:15 schreef Bluezz het volgende:
Wij hadden ook geen inspiratie = gek. aardjes/sla met vanalles/duitsbiefje
Vanavond weer zingen!
maak me beetje zorgen om g, ong 2 weken verkouden/hoesten/slijm/beroerd/pijn in borststreek, ziet er maar slechtjes uit en ligt nu op bed
Die hielp niet echt geloof ikquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:20 schreef borisz het volgende:
Ik moet vrijdag weer koken. Jamie's Italie weer eens opengeslagen.
Golfer. *schenkt G een virtuele whisky in. Doodt de bacteriën..
.
Vreemd, collega waarmee ik appartement deelde in Barcelona heeft nu ook longontsteking. Misschien zweven er wat ziektekiemen rond.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:19 schreef Bluezz het volgende:
Ja had al longonsteking & bronchitis opgezocht. Het lijkt op het eerste, alleen de laatste dagen heeft ie geen koorts.
Wok gaat het wordenquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:13 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wok ? Zak groenten - kipfilet of vis - beetje pasta.
Saus van blikje tomatenstukjes met kruiden.
Ervan uitgaand dat je geem boskippen gaat halen.
Hier regentut.
Klaar.![]()
het is niet dat ik me er minder minderwaardig door ben gaan voelen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:23 schreef Vork het volgende:
[..]
het is niet dat ik me er minder minderwaardig door ben gaan voelen.
Echt? Zal het eens vragen. De ander beweert idd van niet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:36 schreef Isabeau het volgende:
Als een man het uitmaakt is er vaak een andere vrouw in het spel. Heb dat al zoveel om me heen gezien en elke keer beweert de betreffende man dat er heus waar geen ander is.
Ja ik heb hem echt nog 5x gevraagd of het echt niet zo was. Dat hij het beter nu kon zeggen dan dat mijn vriendin er later achter moet komen. Dat dat wel een reden was die zij dan kon verwerken. Gewoon heel rustig gebracht.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:36 schreef Isabeau het volgende:
Als een man het uitmaakt is er vaak een andere vrouw in het spel. Heb dat al zoveel om me heen gezien en elke keer beweert de betreffende man dat er heus waar geen ander is.
Erm, vrouwen doen dit natuurlijk ook
En Vork natuurlijk niet
De Sony is fijn, ze hebben gewoon Android op de e-reader geplempt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:38 schreef borisz het volgende:
Op zoek naar een e-reader.. Ik neig toch naar de Sony.
Zelfs jij gelooft hem niet dat het niet gepland was?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Vriendin die was gedumpt net na de geboorte van een zoontje; haar 'ex' heeft alweer een date gehad met degene voor wie vriendin al bang was. Ik geloof hem niet meer en het stelt me teleur dat hij 100 kansen heeft gehad om eerlijk te zeggen dat hij verliefd was op iemand anders en altijd zei dat dit echt niet zo was. Hij doet nu net alsof dit niet is gepland. Week geleden ging het toevallig uit tussen dat ene meisje en haar vriend, na 7 jaar en 2 kinderen. En paar dagen geleden gingen ze toevallig daten.
Sommige mensen... Kan ik echt pissig om worden
Kindlequote:Op woensdag 7 maart 2012 16:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De Sony is fijn, ze hebben gewoon Android op de e-reader geplempt.
Enige waar ik tegenaan liep zijn de glimmende randen van de T1, erg vervelend. Als je daar tegen kunt, is het volgens mij de beste reader momenteel als je geen Kindle wil.
Vertelde hij jou in het verleden dan wel alles of zo?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Ja ik heb hem echt nog 5x gevraagd of het echt niet zo was. Dat hij het beter nu kon zeggen dan dat mijn vriendin er later achter moet komen. Dat dat wel een reden was die zij dan kon verwerken. Gewoon heel rustig gebracht.
Maar hij heeft sowieso een muur om zich heen. Ik kan echt niet met iemand samenzijn die niet over problemen enzo kan praten.
We hebben allemaal onze geheimen...quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vertelde hij jou in het verleden dan wel alles of zo?
Dat is je geraden!quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:23 schreef Vork het volgende:
[..]
het is niet dat ik me er minder minderwaardig door ben gaan voelen.
Dat ja Vork!quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:43 schreef Stereotomy het volgende:
We hebben allemaal onze geheimen...
/Jambers
Kindle leest veel fijner, maar het werkt op ons Tavbletje primaquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:43 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja, ik zal ook eens een boekje appen op de tablet! Gewoon om te kijken of het lekker leest
Huh? Ik ben niet degene die een relatie met hem had?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vertelde hij jou in het verleden dan wel alles of zo?
Ja waarom zou je je uberhaupt daarom minderwaardig moeten voelen? Zo'n onzinquote:
Steve Jobs al opgestaan?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:44 schreef Stereotomy het volgende:
Ben ook benieuwd naar de nieuwe iPad vanavond. Hele wereld zal wel weer op de kop staan.
Het werkt op zich ook wel, maar je wordt erg moe van het lezen op zo'n tablet na een lange tijdquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Kindle leest veel fijner, maar het werkt op ons Tavbletje prima
quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het werkt op zich ook wel, maar je wordt erg moe van het lezen op zo'n tablet na een lange tijd. Zelfde als met een PC.
Puur voor boeken zou ik iedereen een e-reader aanraden.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:58 schreef golfer het volgende:
Zo. Even uurtje in bed gelegen. Dank voor alle beterschapswensen.
Ik hoop dat je niets ernstigs hebt Golfer. Wordt gauw beter!quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:58 schreef golfer het volgende:
Zo. Even uurtje in bed gelegen. Dank voor alle beterschapswensen.
Het is toch mogelijk om de lichtsterkte aan te passen bij Instellingen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]absoluut. Veel rustiger aan de ogen.
Ik heb nog steeds een analoge e-reader. Doet het ook nog steeds goed bij mij.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het werkt op zich ook wel, maar je wordt erg moe van het lezen op zo'n tablet na een lange tijd. Zelfde als met een PC.
Puur voor boeken zou ik iedereen een e-reader aanraden.
Die jongen (man) is vast al een tijdje bezig met het voorliegen van zn vriendinquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Huh? Ik ben niet degene die een relatie met hem had?
Alleen ik was wel vaak op bezoek en praten ging goed want het ging niet over problemen. Ik probeerde het voor haar en ik was wel wat verder gekomen dan zij. Emotioneel kun je dingen niet rustig vragen enzo.
Heb je wel rietjesquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Hmm heb nog aardig wat satesaus over maar geen kroepoek of brood in huis
Punt is dat het scherm passief is bij ereaders. Geeft dus geen licht. Net als papier. Dus omgevingslicht nodig om te lezen = veel rustiger voor ogen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:00 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het is toch mogelijk om de lichtsterkte aan te passen bij Instellingen.
Hier staat ie altijd op 50%.
Van het weekend had iemand dat op 100 % en er mocht niets aan gewijzigd worden...
SAvonds / s nachts lezen ftf.
Niet??quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die jongen (man) is vast al een tijdje bezig met het voorliegen van zn vriendinDat was vanaf het begin toch al duidelijk? Hij gaat dan vast niet aan jou alles opbiechten
Zo bedoelde ik het.
De schermen van e-readers zijn echt compleet anders, niet echt te vergelijken met die van pads. Mat, andere methode van weergeven. ook rustiger in vergelijking met een teruggeschroefd padscherm, gewoon omdat het andere technologie is (ink-iets heet het..)quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:00 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het is toch mogelijk om de lichtsterkte aan te passen bij Instellingen.
Hier staat ie altijd op 50%.
e-inkquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
De schermen van e-readers zijn echt compleet anders, niet echt te vergelijken met die van pads. Mat, andere methode van weergeven. ook rustiger in vergelijking met een teruggeschroefd padscherm, gewoon omdat het andere technologie is (ink-iets heet het..)
quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
De schermen van e-readers zijn echt compleet anders, niet echt te vergelijken met die van pads. Mat, andere methode van weergeven. ook rustiger in vergelijking met een teruggeschroefd padscherm, gewoon omdat het andere technologie is (ink-iets heet het..)
+ wat Steer zegt ja: geen backlight
Nee idd, het is alleen zo jammer van iemand.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die jongen (man) is vast al een tijdje bezig met het voorliegen van zn vriendinDat was vanaf het begin toch al duidelijk? Hij gaat dan vast niet aan jou alles opbiechten
Zo bedoelde ik het.
Oh dat is jummiequote:Op woensdag 7 maart 2012 17:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Ok, tijd om te hakken en zagen. Chicken chow mein maken
Welke kleur?quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:08 schreef borisz het volgende:
De Sony komt deze kant op.
Bol.com bonnen waren weer nuttig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |