Er is ook een nieuwe John Zorn he. Ik moet hem zelf nog checken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:52 schreef Aschkael het volgende:
Belooft een mooi jaar te worden...maar ik ben nu vooral nog bezig om wat schade van vorig jaar in te halen, Feel it break van Austra...wow!
Voor dit jaar de usual suspects: Tindersticks, Shearwater, Loma Prieta...etc. Ik kijk vooral heel erg uit naar nieuw werk van Converge. Hopelijk doen ze er ook een Europese tour bij.
John Zorn heeft me echt nooit wat gedaan, beetje populistische jazz gecombineerd met totaal ontoegankelijke avant-garde herrie. Soort jazz-parallel met Andre Rieu en obscure klassieke barok muziek. Maar ik ga nu misschien te kort door de bochtquote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:00 schreef On het volgende:
[..]
Er is ook een nieuwe John Zorn he. Ik moet hem zelf nog checken.
Mijn punt was dan dus ook meer, echt van die wereldwijd positief bekritiseerde albums, die permanent in de media komen. Die hebben we nog niet gehad. En zijn op zich ook nog niet echt voorspeld in dit jaar. Kan alleen misschien Lana Del Rey bedenken, maar dat kwam meer veel in de media omdat het troep was/is.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:16 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja, van de lijst van 50 van Plato stonden er 2 in mijn top 50 geloof ik. Daar kijk ik dus niet zo naar, wat 'de media' vindt.
Dat snap ik, maar daar heb ik vaak meer last dan plezier van.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:15 schreef Norrage het volgende:
Mijn punt was dan dus ook meer, echt van die wereldwijd positief bekritiseerde albums, die permanent in de media komen.
Wauw.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
John Zorn heeft me echt nooit wat gedaan, beetje populistische jazz gecombineerd met totaal ontoegankelijke avant-garde herrie. Soort jazz-parallel met Andre Rieu en obscure klassieke barok muziek. Maar ik ga nu misschien te kort door de bocht
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:50 schreef On het volgende:
[..]
Wauw.Zit nu op school maar ik ga hier nog wel een keer wat meer inhoudelijk op in. Beloofd!
![]()
Welke is dat ook alweer? En ik kijk ook uit naar die beach house jaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:10 schreef DO2 het volgende:
Dit wordt 'm:
[ afbeelding ]
-
En wellicht ook de nieuwe van Beach House...
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Welke is dat ook alweer? En ik kijk ook uit naar die beach house ja
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:01 schreef On het volgende:
Van die nieuwe Spiritualized heb ik ook zeer hoge verwachtingen.
Nooit van gehoordquote:
Bij mij is er dus niks bijgekomenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:01 schreef ranja het volgende:
Maart was een geweldige maand, en ik heb nog niet eens alles binnen
Space Siren - Mr. Wagner, Please Give Us a Call *****
The Machine - Calmer Than You Are ****½
Soko - I Thought I Was an Alien ****
The Wedding Present - Valentina ****
Claire Lise - La chambre rouge ****
Amandine Bourgeois - Sans amour mon amour ***½
Anaïs - A L'Eau de Javel ***½
onderweg is nog Blood Red Shoes
Heb ze onlangs live gezien/gehoord. Viel erg tegen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:01 schreef On het volgende:
Van die nieuwe Spiritualized heb ik ook zeer hoge verwachtingen.
In de tussentijd die plaat van Disappears nog maar eens opzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |