In shockquote:Op woensdag 7 maart 2012 09:56 schreef cleany het volgende:
En Anton![]()
Van Maxime valt het me ook best zwaar tegen, maar die was nog in shock vanwege Danny.
'Anita, hoe gaat jullie kindje heten?'quote:
Hoezo officieel niet, van wie niet? Van de Koran niet?quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:13 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Officieel niet nee maar tegenwoordig zijn er heel veel moslims (vooral Turkse) die honden hebben. En dan zijn dat vaak Kangals (Turkse Berghonden).
Cynthia Abma is best een leuke vrouw, ze speelde in seizoen 1 een vriendin van John Alberts in GTST (is op youtube vast nog wel te vinden), ze was daar uiteraard 20 jaar jonger en ze was toen echt leuk en knap in mijn ogen. Uiteraard ken ik haar ook uit 'Vrienden voor het Leven' waar ze de assistente speelde op het werk van Eddie (Peter Lusse)quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:23 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat als Anton een keer met Maxime bezig is, Mega Toby net om de hoek komt en Anton gaat chanteren.
Hij lijkt me een oplichter die een graantje wil meepikken van het Sanders fortuin.
Ik zag net deze foto van Cynthia Abma.
[ afbeelding ]
En dan gaat Anton vreemd.
Het ziekenhuis zal zo wel een keer naar huize Bouwhuis bellen.
Eerst moesten ze workaholic Anton verplichten om eens een keer zijn snipper- en vakantiedagen op te maken en nu staat hij in de min met z'n vrije dagen.
Sorry dat ik het zeg, maar de redenen om geen varkens te eten en geen honden te hebben is volkomen bullshit. Die mannen zijn toch ook vaak vies?quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hoezo officieel niet, van wie niet? Van de Koran niet?
Willem Wever![]()
http://www.willemwever.nl(...)en-moslims-geen-hond
Wist ik niet...grappig.quote:Cynthia Abma is best een leuke vrouw, ze speelde in seizoen 1 een vriendin van John Alberts in GTST (is op youtube vast nog wel te vinden), ze was daar uiteraard 20 jaar jonger en ze was toen echt leuk en knap in mijn ogen.
Dat begrijp ik wel dat is een beetje dezelfde reden waarom wij geen primaten eten.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:57 schreef cleany het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar de redenen om geen varkens te eten en geen honden te hebben is volkomen bullshit. Die mannen zijn toch ook vaak vies?
Dat is toch niet te vergelijken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel dat is een beetje dezelfde reden waarom wij geen primaten eten.
Excuses aanvaardt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:57 schreef cleany het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar de redenen om geen varkens te eten en geen honden te hebben is volkomen bullshit. Die mannen zijn toch ook vaak vies?
Ik respecteer personen, maar ik respecteer ook verandering van denkwijzen, out-of-the-box denken, anti-schaapjes gedrag en evolutie. De mens is (over het algemeen) ook qua intelligentie vooruit gegaan.quote:
Leuk!quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:24 schreef PeterKelder het volgende:
Wel leuk filmpje uit 2008 met Joost Buitenweg, Nathalie Mourits en Bart Ettekoven
quote:
grappig...ze had best de zelfde naam kunnen houden toch?quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Voor degenen die haar niet herkennen, ze is te zien direct na de leader in het rood
God die puber reactiesquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Voor degenen die haar niet herkennen, ze is te zien direct na de leader in het rood
Jawel ik eet geen chimpansee omdat het teveel op een mens lijkt.quote:
Ja, de mens heeft veel in vergelijking met varkens.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jawel ik eet geen chimpansee omdat het teveel op een mens lijkt.
Daarom eten zij geen varken toch ?
quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:56 schreef cleany het volgende:
Als je een beetje geloofwaardige begrafenis wilt opzetten, zal je toch echt wat meer figuranten in moeten zetten, maar blijkbaar zijn die voor GTST tegenwoordig zelfs te duur
enne waarom mogen moslims geen hond hebben?
En Anton![]()
Van Maxime valt het me ook best zwaar tegen, maar die was nog in shock vanwege Danny.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |