Zo is de OP al tijdenquote:Op maandag 5 maart 2012 18:28 schreef Paladijn het volgende:
Nieuwe topics zonder fatsoenlijke OP
Nu zijn de mooie huizen/uitzicht foto's weg
Neuh.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:35 schreef Paladijn het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Leeuwarden !
Hihihihi kusje!quote:
Prrrrquote:
Inburgere jou...quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:24 schreef Stevennn het volgende:
Ik kom nooit op de weaze. Weet alleen dat de glibber daar zit/zat.
Wonen daar ook mensen of alleen koeien?quote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 23:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wonen daar ook mensen of alleen koeien?
Doe ik zowat elke nacht alquote:
Nee, Healthclub achter de harmoniequote:Op woensdag 28 maart 2012 20:18 schreef sciter het volgende:
Ik weet niet of dit het juiste topic is maar heeft er iemand ervaring met BodyShape leeuwarden?
Ligt de nadruk daar meer op fitness of ook op krachttraining? Healthclub is ook een optie inderdaad, ziet er altijd zeer netjes uit, in tegenstelling tot veel sportscholen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, Healthclub achter de harmoniemorgen even aanmelden, heb zin om te gaan fitnessen en in de zomer elke dag
geen geld voor vakantie
Healthclub is wel goedkoop dacht ik en erg groot.
Je hebt vrij veel loopbanden, fietsen, roeiapparaten, trilplaten etc. Daarnaast ook natuurlijk de apparaten voor krachttraining en de dumbels. Ik ben er al een heel tijd niet meer geweest, ik zat anderhalf jaar terug in Stiens maar dat was ¤40,- per maand lol en bij healthclub is het minder dan de helft voor onbeperkt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:20 schreef sciter het volgende:
[..]
Ligt de nadruk daar meer op fitness of ook op krachttraining? Healthclub is ook een optie inderdaad, ziet er altijd zeer netjes uit, in tegenstelling tot veel sportscholen.
Ik woon zelf buiten Leeuwarden, maar ik ben bijna elke dag in Leeuwarden. Het liefst in het centrum, dus ik dacht aan bodyshape.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je hebt vrij veel loopbanden, fietsen, roeiapparaten, trilplaten etc. Daarnaast ook natuurlijk de apparaten voor krachttraining en de dumbels. Ik ben er al een heel tijd niet meer geweest, ik zat anderhalf jaar terug in Stiens maar dat was ¤40,- per maand lol en bij healthclub is het minder dan de helft voor onbeperkt.
Toen ik er voor het laatst was toen zag het er erg goed uit, verzorgd, grote kleedkamers met douchen etc. en erg veel apparaten.
Waar je woon je precies? Bij Camminghaburen zit ook een goede sportschool.
Healthclub zit onder de ¤20,- per maandquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:32 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik woon zelf buiten Leeuwarden, maar ik ben bijna elke dag in Leeuwarden. Het liefst in het centrum, dus ik dacht aan bodyshape.
Maar als de healthclub ook een afdeling krachttraining heeft dan zou dat ook een goeie optie zijn, ik ga vrijdag even bij beide kijken. Healthclub is wel goedkoper trouwens, Bodyshape betaal je 34 euro per maand voor onbeperkt.
oh baby!quote:
Je zit dan alleen dus wel met parkeerkosten hè (of je moet alleen op zondagen of na 22:00 gaan sporten). Kost toch ook wel een euro of 5 per keer, als je een beetje fatsoenlijk sport..quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Healthclub zit onder de ¤20,- per maandQua bereikbaarheid is healthclub ook wat beter denk ik. Dicht bij het station maar misschien kut als het druk is in de stad dan staat ruiterskwartier meestal volgeparkeerd en moet de auto wat verder weg staan maar alsnog wel op loopafstand
Ja, Bodyshape zit achter het provinciehuis, bij de Kelders.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Healthclub zit onder de ¤20,- per maandQua bereikbaarheid is healthclub ook wat beter denk ik. Dicht bij het station maar misschien kut als het druk is in de stad dan staat ruiterskwartier meestal volgeparkeerd en moet de auto wat verder weg staan maar alsnog wel op loopafstand
Dat is MyHealthclub, maar klopt inderdaad.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:40 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Je zit dan alleen dus wel met parkeerkosten hè (of je moet alleen op zondagen of na 22:00 gaan sporten). Kost toch ook wel een euro of 5 per keer, als je een beetje fatsoenlijk sport..
Was Healthclub trouwens niet die bij Kalverdijkje cq Camminghaburen?
Er zijn 2quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:40 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Je zit dan alleen dus wel met parkeerkosten hè (of je moet alleen op zondagen of na 22:00 gaan sporten). Kost toch ook wel een euro of 5 per keer, als je een beetje fatsoenlijk sport..
Was Healthclub trouwens niet die bij Kalverdijkje cq Camminghaburen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |