Ja, idd. Eerst alleen mascara en wat lipgloss. Wie weet een beetje blusher. Maar ga niet meteen aan de slag met oorschaduw, oogpotlood, concealer en foundation enzo. Houd het simpel voor jezelf.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:42 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zou het met make-up eerst nog gewoon bij mascara houden, en misschien een lipgloss. Dat krijg je er als leek ook nog wat normaal op en het is niet zo'n grote overgang.
Met je smaak is iig niks misquote:Op maandag 5 maart 2012 21:46 schreef Governo het volgende:
Zou bijvoorbeeld zoiets mij staan wat ik wel mooi vind:
[ afbeelding ]
Das waar, en daar ben ik niet van. Het moet hup, klaar. Maximaal een kwartier of zoquote:Op maandag 5 maart 2012 21:51 schreef Harajuku. het volgende:
Dat is een kapsel waarbij je 's ochtends een uur zit te föhnen en het dan nog slap langs je hoofd hangt, maar zoiets kan wel.
Ja, daarom. Dat hebben we allemaal hoorquote:Op maandag 5 maart 2012 21:53 schreef Governo het volgende:
[..]
Das waar, en daar ben ik niet van. Het moet hup, klaar. Maximaal een kwartier of zo
probeer het eensquote:Op maandag 5 maart 2012 21:46 schreef Governo het volgende:
[ afbeelding ]
Dan kan je nooit aan de vrouwelijke kapsels beginnenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:53 schreef Governo het volgende:
[..]
Das waar, en daar ben ik niet van. Het moet hup, klaar. Maximaal een kwartier of zo
Veel werk om het zo te krijgen. Jongensachtigen willen niet elke dag een half uur aan hun haar besteden, of wel?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:46 schreef Governo het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is je reinste onzin.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan kan je nooit aan de vrouwelijke kapsels beginnen
Wat zouden jullie mij dan zoal aanraden? Half lang ongeveer, vrouwelijk, maar toch redelijk snel?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Veel werk om het zo te krijgen. Jongensachtigen willen niet elke dag een half uur aan hun haar besteden, of wel?
Je had het zusje van Angus T. Jones kunnen zijn.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:37 schreef Governo het volgende:
[ afbeelding ]
Al kijk ik niet te vrolijk maargoed
Even gegoogled, maar lijk ik daar echt op ?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:06 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Je had het zusje van Angus T. Jones kunnen zijn.
Best welquote:Op maandag 5 maart 2012 22:10 schreef Governo het volgende:
[..]
Even gegoogled, maar lijk ik daar echt op ?
Vind ik wel ja. Is niet beledigend bedoeld hoor.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:10 schreef Governo het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:10 schreef Governo het volgende:
[..]
Schuine pony vind ik persoonlijk ook beter, anders ben ik zo 'kaal'. Hoge staart heb ik ook wel eens, maar meestal gewoon normaal zeg maar.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:21 schreef saaw het volgende:
Zo'n schuine pony als op de foto's die je als voorbeeld geeft kan natuurlijk prima! En dan misschien eens oefenen met een hoge staart/knot of simpel opsteken oid.
Ik ookquote:Op maandag 5 maart 2012 22:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor mooi meisje hierachter zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |