Kleine dingen zoals nagellak, beetje oogschaduw.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:28 schreef Governo het volgende:
Wat raden jullie zoal aan om het vrouwelijker te maken, maar niet meteen té, zodat ik een beetje aan het idee kan wennen?
Sowieso je kapselquote:Op maandag 5 maart 2012 18:28 schreef Governo het volgende:
Wat raden jullie zoal aan om het vrouwelijker te maken, maar niet meteen té, zodat ik een beetje aan het idee kan wennen?
Ik zou als eerste wat aan je kapsel doen, want een nieuwe garderobe aanschaffen is wat prijzig en kost meer moeitequote:Op maandag 5 maart 2012 18:28 schreef Governo het volgende:
Daar wordt je haar alleen maar droger van...quote:Op maandag 5 maart 2012 18:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Je haar lijkt een beetje...droog/dof op je foto. Kan dat kloppen? Misschien zou een bepaalde spoeling je haar meer glans kunnen geven. En wellicht met een bezoekje aan de kapper (eventueel een kleurtje erdoorheen?) zodat je kapsel vrouwelijker wordt. Misschien overwegen een stijltang aan te schaffen mocht dat je wat lijken. Je hebt in ieder geval lang haar, dus daar valt wel wat mee te doen.
Ja klopt, maar een stijltang was niet bedoeld tegen de droogheid. Maar voor het model.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar wordt je haar alleen maar droger van...
Conditioner is inderdaad een goeie tip.quote:
Een klein beetje mascara en wellicht wat strakkere, vrouwelijkere kleding. Subtiele sierraden: oorbellen, kettinkje, armbandje.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:28 schreef Governo het volgende:
Geen stijltang, dan wordt het alleen maar droger. Het lijkt me dat haar haar is zoals haar dat krult, conditioner only zou daar goed voor werken denk ik. Maar goed, dat staat allemaal in het topic waar ik eerder naar linkte.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Je haar lijkt een beetje...droog/dof op je foto. Kan dat kloppen? Misschien zou een bepaalde spoeling je haar meer glans kunnen geven. En wellicht met een bezoekje aan de kapper (eventueel een kleurtje erdoorheen?) zodat je kapsel vrouwelijker wordt. Misschien overwegen een stijltang aan te schaffen mocht dat je wat lijken. Je hebt in ieder geval lang haar, dus daar valt wel wat mee te doen.
klopt, ze heeft een niet mega vrouwelijk gezicht, maar toch iets mooisquote:Op maandag 5 maart 2012 18:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk, maar bijvoorbeeld Ellen Page vind ik iets heel tomboy achtigs hebben, maar zij verzorgd zichzelf wel goed. Vooral haar attitude en uitstraling maken haar jongensachtig. Al draagt ze een jurk en heeft ze mooi gestijld haar.
Dan kan ze strak alles afknippen omdat het een gebroken bos stro is. Eerst voeden en kijken hoe ver je komt, als je daarna blijft voeden kan je ook wel een keer de stijltang pakken.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja klopt, maar een stijltang was niet bedoeld tegen de droogheid. Maar voor het model.Mijn haar heeft ook een beetje die krul die zij heeft en ik vind het persoonlijk altijd mooier als het gewoon recht valt, niet zo half/half.
[..]
Conditioner is inderdaad een goeie tip.
Dus mensen met droog haar mogen nooit stijlen?quote:Op maandag 5 maart 2012 18:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Geen stijltang, dan wordt het alleen maar droger. Het lijkt me dat haar haar is zoals haar dat krult, conditioner only zou daar goed voor werken denk ik. Maar goed, dat staat allemaal in het topic waar ik eerder naar linkte.
Eens.quote:Wanneer je nieuwe kleding koopt, zorg dan dat het getailleerd is en goed past. Er is niets mis met een blouse of een colbert an sich, maar wel als het vormloos is. Als je het getailleerd koopt komen je vrouwelijke vormen beter uit.
Zie mijn post hierbovenquote:Op maandag 5 maart 2012 18:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus mensen met droog haar mogen nooit stijlen?![]()
Nee ik snap je punt heel goed. Voor af en toe is zoiets wel leuk, maar conditioner biedt meer uitkomst.
[..]
Eens.
quote:Op maandag 5 maart 2012 18:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben de linker. Opdrogen is een kunst.
Anyhow, het komt wel goed, maar je moet het wel zelf willen zegmaar.
En zo zie ik er nu uitSerieus, jij lijkt heel erg op mij uit de eerste klas met die bovenste foto. Inmiddels ook hier qua vrouwelijkheid een hoop veranderd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het ligt inderdaad aan jou dat je niet leest dat ze dit zelf ook wil maar niet goed weet hoe.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:41 schreef Xetran het volgende:
Waarom zou je jezelf willen veranderen alleen om wat anderen zeggen? Heb schijt aan hen, maar het zal wel weer aan mij liggen
Ik heb een keer een foto van jou gezien, ik herkende ook wat van jou in mezelf, supergrappig was datquote:Op maandag 5 maart 2012 18:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Serieus, jij lijkt heel erg op mij uit de eerste klas met die bovenste foto. Inmiddels ook hier qua vrouwelijkheid een hoop veranderd.
Laagje mascara is voldoende in het begin. Ik kan me niet voorstellen dat iemand die nooit make-up gebruikt zich prettig voelt bij "zoveel" make-up ineens. Buiten dat lijkt het ook nergens op als iemand ineens van niks naar "veel" make-up gaat.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:40 schreef arachide. het volgende:
Ehhhm, qua make up:
stap 1: laagje mascara
stap 2: http://www.catrice.eu/nl/(...)-eye-pencil-010.html deze aanschaffen (Kruitvat, 2 euro?) en daarmee een dun lijntje boven je oog zetten. Gewoon een beetje mee prutsen wat je leuk lijkt.
stap 3: beetje oogschaduw erbij
stap 4: kleurtje op je lippen
Gewoon allemaal subtiel.
Dan bouw je het in stappen op, je hoeft niet van de ene dag op de ander een barbie te zijn.
Ik bedoelde het ook van eerste een tijdje alleen mascara, dan een tijdje mascara + lijntje enz. zo heb ik het zelf ook gedaan, al heb ik meestal alleen een lijntje en mascara. Good enough.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Laagje mascara is voldoende in het begin. Ik kan me niet voorstellen dat iemand die nooit make-up gebruikt zich prettig voelt bij "zoveel" make-up ineens. Buiten dat lijkt het ook nergens op als iemand ineens van niks naar "veel" make-up gaat.
Die had ik ook eens, maar die vind ik zo lelijkquote:Op maandag 5 maart 2012 18:45 schreef Vice. het volgende:
Of die roze Labello, krijg je een licht glansje met roze kleurtje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |