Doe je ook niets anders met je haar dan wassen met shampoo? Want dan moet je hier eens mee gaan lezen Mooie haren topic #22quote:Op maandag 5 maart 2012 18:00 schreef Governo het volgende:
[..]
Kapsel zit ik al zo'n jaar over na te denken, want ik wil graag iets anders, maar ik kan niks leuks bedenken
Ik zie hier een leuk project inquote:Op maandag 5 maart 2012 17:37 schreef Governo het volgende:
[ afbeelding ]
Al kijk ik niet te vrolijk maargoed
Dit inderdaad, en misschien wat mascara? Ik was ook jaaaarenlang heel jongensachtig, rond 16/17 veranderde dat en kreeg ik ook gelijk heel wat meer aandachtquote:Op maandag 5 maart 2012 18:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie hier een leuk project inAlleen al een leuk kapsel en wat vrouwelijkere kleding zouden een enorme verbetering zijn.
Heb je geen vriendinnen die je daarbij kunnen helpen?
quote:Op maandag 5 maart 2012 17:37 schreef Governo het volgende:
[ afbeelding ]
Al kijk ik niet te vrolijk maargoed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley
quote:Op maandag 5 maart 2012 18:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben de linker. Opdrogen is een kunst.
Anyhow, het komt wel goed, maar je moet het wel zelf willen zegmaar.
En zo zie ik er nu uitnou was je op de bovenstaande foto nog niet echt ene manwijf om te zien maar je bent wel meisjes achtiger geworden jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
nadeel is dat jezelf goed verzorgen en een tomboy vaak niet samen gaan. Maar een vrouw die wat lomper is dan een meisje meisje is vaak wel aantrekkelijk jaquote:Op maandag 5 maart 2012 18:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Mannen vallen ook op tomboys. Blijf jezelf goed verzorgen, maar probeer niet te veranderen in een girly girl als jij zo gewoon niet bent.
Zit nu havo-5 dus eindexamenquote:Op maandag 5 maart 2012 18:01 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
waarschijnlijk heb ik je leeftijd gemist maar ik gok dat je op de middelbare school zit, en naarmate je het eindexamen nadert steeds vrouwelijker wordt, dit heb ik vaak gezienkomt goed, nog ff en je wordt een echte vrouw!
Mijn zusje is 14, maar draagt een beetje make-up. Staat haar wel redelijk. Kapsters, tja, ik vind het altijd zo raar om binnen te stappen en te zeggen van ik wil iets anders maar ik weet niet wat? Zoek het maar uitquote:Op maandag 5 maart 2012 18:02 schreef Beach het volgende:
[..]
En hoe is die met make-up enzo?
[..]
Daar zijn kappers voor
Dank u.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:16 schreef Premium_Quality het volgende:
Respect voor de TS dat ze zichzelf open en bloot durft te geven om haar probleem op te lossen
kapsels.netquote:Op maandag 5 maart 2012 18:27 schreef Governo het volgende:
[..]
Mijn zusje is 14, maar draagt een beetje make-up. Staat haar wel redelijk. Kapsters, tja, ik vind het altijd zo raar om binnen te stappen en te zeggen van ik wil iets anders maar ik weet niet wat? Zoek het maar uit
Misschien heb je gelijk, maar bijvoorbeeld Ellen Page vind ik iets heel tomboy achtigs hebben, maar zij verzorgd zichzelf wel goed. Vooral haar attitude en uitstraling maken haar jongensachtig. Al draagt ze een jurk en heeft ze mooi gestijld haar.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:22 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
nadeel is dat jezelf goed verzorgen en een tomboy vaak niet samen gaan. Maar een vrouw die wat lomper is dan een meisje meisje is vaak wel aantrekkelijk ja
Kleine dingen zoals nagellak, beetje oogschaduw.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:28 schreef Governo het volgende:
Wat raden jullie zoal aan om het vrouwelijker te maken, maar niet meteen té, zodat ik een beetje aan het idee kan wennen?
Sowieso je kapselquote:Op maandag 5 maart 2012 18:28 schreef Governo het volgende:
Wat raden jullie zoal aan om het vrouwelijker te maken, maar niet meteen té, zodat ik een beetje aan het idee kan wennen?
Ik zou als eerste wat aan je kapsel doen, want een nieuwe garderobe aanschaffen is wat prijzig en kost meer moeitequote:Op maandag 5 maart 2012 18:28 schreef Governo het volgende:
Daar wordt je haar alleen maar droger van...quote:Op maandag 5 maart 2012 18:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Je haar lijkt een beetje...droog/dof op je foto. Kan dat kloppen? Misschien zou een bepaalde spoeling je haar meer glans kunnen geven. En wellicht met een bezoekje aan de kapper (eventueel een kleurtje erdoorheen?) zodat je kapsel vrouwelijker wordt. Misschien overwegen een stijltang aan te schaffen mocht dat je wat lijken. Je hebt in ieder geval lang haar, dus daar valt wel wat mee te doen.
Ja klopt, maar een stijltang was niet bedoeld tegen de droogheid. Maar voor het model.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar wordt je haar alleen maar droger van...
Conditioner is inderdaad een goeie tip.quote:
Een klein beetje mascara en wellicht wat strakkere, vrouwelijkere kleding. Subtiele sierraden: oorbellen, kettinkje, armbandje.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:28 schreef Governo het volgende:
Geen stijltang, dan wordt het alleen maar droger. Het lijkt me dat haar haar is zoals haar dat krult, conditioner only zou daar goed voor werken denk ik. Maar goed, dat staat allemaal in het topic waar ik eerder naar linkte.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Je haar lijkt een beetje...droog/dof op je foto. Kan dat kloppen? Misschien zou een bepaalde spoeling je haar meer glans kunnen geven. En wellicht met een bezoekje aan de kapper (eventueel een kleurtje erdoorheen?) zodat je kapsel vrouwelijker wordt. Misschien overwegen een stijltang aan te schaffen mocht dat je wat lijken. Je hebt in ieder geval lang haar, dus daar valt wel wat mee te doen.
klopt, ze heeft een niet mega vrouwelijk gezicht, maar toch iets mooisquote:Op maandag 5 maart 2012 18:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk, maar bijvoorbeeld Ellen Page vind ik iets heel tomboy achtigs hebben, maar zij verzorgd zichzelf wel goed. Vooral haar attitude en uitstraling maken haar jongensachtig. Al draagt ze een jurk en heeft ze mooi gestijld haar.
Dan kan ze strak alles afknippen omdat het een gebroken bos stro is. Eerst voeden en kijken hoe ver je komt, als je daarna blijft voeden kan je ook wel een keer de stijltang pakken.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja klopt, maar een stijltang was niet bedoeld tegen de droogheid. Maar voor het model.Mijn haar heeft ook een beetje die krul die zij heeft en ik vind het persoonlijk altijd mooier als het gewoon recht valt, niet zo half/half.
[..]
Conditioner is inderdaad een goeie tip.
Dus mensen met droog haar mogen nooit stijlen?quote:Op maandag 5 maart 2012 18:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Geen stijltang, dan wordt het alleen maar droger. Het lijkt me dat haar haar is zoals haar dat krult, conditioner only zou daar goed voor werken denk ik. Maar goed, dat staat allemaal in het topic waar ik eerder naar linkte.
Eens.quote:Wanneer je nieuwe kleding koopt, zorg dan dat het getailleerd is en goed past. Er is niets mis met een blouse of een colbert an sich, maar wel als het vormloos is. Als je het getailleerd koopt komen je vrouwelijke vormen beter uit.
Zie mijn post hierbovenquote:Op maandag 5 maart 2012 18:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus mensen met droog haar mogen nooit stijlen?![]()
Nee ik snap je punt heel goed. Voor af en toe is zoiets wel leuk, maar conditioner biedt meer uitkomst.
[..]
Eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |