haha ja dat had ik ook al!! Dacht ook ineens van; huh? Maar nu zie ik in die filmpjes die hier zijn gepost dat zij echt zo lacht .. volgens mij was dat gewoon echt een oprechte lach. Erg leuk vond ik het eigenlijk.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:43 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vond Gaby het leukst, omdat zij het leukste was om naar te kijken met haar outfits elke keer![]()
Die lach van haar op het laatstLeek wel op een blooper die ze er in hebben gehouden,
omdat haar lach zo leuk was
Had ik ook zeer prima gevonden. Maar dit vond ik op zich ook wel realistisch en zo had ik half en half ook wel gedacht dat de serie zou eindigen.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:21 schreef Moofasah het volgende:
En toch betreur ik het dat de dames niet samen blijven. Waarom moet iedereen altijd weer verhuizen en ergens anders naartoe gaan. Ik zou het juist mooi gevonden hebben als ze bij elkaar gebleven waren. Een einde zoals Gabby het beschreef. 4 dames die samen oud worden. Ze horen toch eigenlijk ook gewoon bij elkaar.
Zoals ik het begreep was dat nou juist het punt; de zagen elkaar niet meer, zelfs niet af en toe. Het contact tussen deze 4 vriendinnen verwatert en in tegenstelling tot Gabby's eerdere fantasie over hun samen als oudere vrouwen aan de pokertafel, verouderen ze zonder überhaupt nog deel van elkaars leven te zijn.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
Persoonlijk had ik die opmerking weggelaten ; dat het pokeren er niet meer van was gekomen. Dan was het iets duidelijker geweest wellicht dat ze elkaar nog wel gewoon zagen af en toe.
Zo had ik het nog niet bekeken.quote:no no! it ended like it started in the beginning!! it tied in with season 1 thats the point. susan went back to being single, lynette still arguing with children, gabby and carlos rowing but still rich and in love and bree proper and conservative as always!! everything repeated itself...history repeated itself! you get it?
Zo kan je het ook bekijken ja. Ik bekijk het gewoon net even wat andersquote:Op maandag 21 mei 2012 18:08 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Zoals ik het begreep was dat nou juist het punt; de zagen elkaar niet meer, zelfs niet af en toe. Het contact tussen deze 4 vriendinnen verwatert en in tegenstelling tot Gabby's eerdere fantasie over hun samen als oudere vrouwen aan de pokertafel, verouderen ze zonder überhaupt nog deel van elkaars leven te zijn.
Hoogstens Susan en Lynette zullen elkaar nog wel eens zien af en toe vanwege het kleinkind, maar dan heb je het ook gehad.
Aldus, voor mij toch niet echt het einde waarop ik had gehoopt.
Wat ergquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
awhh! ik lees net dat kathryn Joosten die Karen speelde, vandaag is overleden, volgens mij ook aan kanker. Echt zo triestRIP. Wel mooi dat ze t einde van de serie heeft meegemaakt!
Mooi eindequote:Op donderdag 24 mei 2012 14:15 schreef emss het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, het is vooorbij![]()
En al die dode mensen op het eind, die creep die nu in Revenge speelt...
jammer jammer, ik had gehoopt op nog wat flashbacks van memorabele afleveringen. Echt heel jammer dat het voorbij is... nu weer van voren af aan beginnen :-)
Was inderdaad met opzet gedaan door haar om awareness te brengen over de ziekte. In andere gastrollen in andere series deed ze het ook.quote:Op zondag 3 juni 2012 10:39 schreef Viking84 het volgende:
Ben wel benieuwd of het een bewuste keuze was om haar in de serie aan kanker te laten overlijden.
Thanks!!quote:Op maandag 26 november 2012 11:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
Dikke kick maar een tip voor Desperate Housewives fans die de dvd's ook graag willen hebben : op net5.nl bieden ze de eerste 7 seizoenen aan voor 10 euro per seizoen. Link : http://www.net5.nl/progra(...)desperate-housewives
Bij die tweede link staat Ideal bij de betalingsopties....quote:Op maandag 26 november 2012 13:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
KloptMaar niet iedereen heeft paypal of een credit card
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |