abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111667937
quote:
19s.gif Op donderdag 17 mei 2012 14:43 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vond Gaby het leukst, omdat zij het leukste was om naar te kijken met haar outfits elke keer O+
Die lach van haar op het laatst :') Leek wel op een blooper die ze er in hebben gehouden,
omdat haar lach zo leuk was :P
haha ja dat had ik ook al!! Dacht ook ineens van; huh? Maar nu zie ik in die filmpjes die hier zijn gepost dat zij echt zo lacht .. volgens mij was dat gewoon echt een oprechte lach. Erg leuk vond ik het eigenlijk. :D Verder werd ik wel zat van haar personage , dat cynische áltijd begon me te irriteren. Mijn all time favourite is Bree! Ik heb me nooit aan haar geërgerd .. aan de 3 anderen eigenlijk wel. Inderdaad wat catwoman zegt, ze hebben een leuke kant en een kant die je niet kan uitstaan..
pi_111670841
Mijn all time favourite moment was toch wel toen Linette die (toen nog) kleine kinderen uit de auto had gezet. En later (maar weet niet of dat bij hetzelfde incident hoorde) die kinderen uitleg gaf over psychological war met die riemen zo op tafel. Geniaal was dat!
pi_111671873
Wat een mooi, waardig einde zeg! Ook met dat geheim erbij, helemaal DH-style 8-)

Scene met slow motion en de muziek was prachtig. Jammer dat het nu ophoudt, maar over een paar jaar koop ik de box en kijk ik gewoon opnieuw! ;)
pi_111672440
Ai, ik kan ze nog niet missen.
Ben vandaag weer begonnen bij seizoen 1. :P
Ik was al zoveel vergeten, nu pas merk je dat de serie echt al lang bezig was.
Peace; it does not mean to be in a place where there is no noise or trouble. It means to be in the midst of those things and still be calm in your heart.
  Admin donderdag 17 mei 2012 @ 18:05:45 #180
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_111672668
Mooi einde van een prima serie. Gestopt op een goed moment. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 00:38:20 #181
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_111728943
Net de laatste 3 afleveringen gekeken. Waardige afsluiter ^O^

Wat ik wel vreemd vond tijdens die rechtszaak. Hoe de fuck kunnen ze zo exact de time of death van Ramon/Alejandro voorspellen. Dat lijk heeft een tijd onder de grond gelegen, is verplaatst en herbegraven en ze weten nog steeds dat hij ergens tussen 22 en 02 op de dag van dat straatetentje is overleden :D.

Dat stukje met die tuinman tuinvrouw _O_
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_111811528
En toch betreur ik het dat de dames niet samen blijven. Waarom moet iedereen altijd weer verhuizen en ergens anders naartoe gaan. Ik zou het juist mooi gevonden hebben als ze bij elkaar gebleven waren. Een einde zoals Gabby het beschreef. 4 dames die samen oud worden. Ze horen toch eigenlijk ook gewoon bij elkaar.
pi_111813876
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 23:21 schreef Moofasah het volgende:
En toch betreur ik het dat de dames niet samen blijven. Waarom moet iedereen altijd weer verhuizen en ergens anders naartoe gaan. Ik zou het juist mooi gevonden hebben als ze bij elkaar gebleven waren. Een einde zoals Gabby het beschreef. 4 dames die samen oud worden. Ze horen toch eigenlijk ook gewoon bij elkaar.
Had ik ook zeer prima gevonden. Maar dit vond ik op zich ook wel realistisch en zo had ik half en half ook wel gedacht dat de serie zou eindigen.

Maar zelfs nu zullen ze in die tijd heus wel contact hebben gehouden. Lynette en Susan hebben samen een kleinkind ; en Gaby/Bree hebben nog jaren samen op de lane gewoond, dus ik ga er vanuit dat ze elkaar nog steeds af en toe spreken. Niet meer zo vaak als op de lane natuurlijk, maar bijkletsen zie ik ze wel doen. Alleen het pokeren is er niet meer van gekomen.

Persoonlijk had ik die opmerking weggelaten ; dat het pokeren er niet meer van was gekomen. Dan was het iets duidelijker geweest wellicht dat ze elkaar nog wel gewoon zagen af en toe.
pi_111839556
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 00:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
Persoonlijk had ik die opmerking weggelaten ; dat het pokeren er niet meer van was gekomen. Dan was het iets duidelijker geweest wellicht dat ze elkaar nog wel gewoon zagen af en toe.
Zoals ik het begreep was dat nou juist het punt; de zagen elkaar niet meer, zelfs niet af en toe. Het contact tussen deze 4 vriendinnen verwatert en in tegenstelling tot Gabby's eerdere fantasie over hun samen als oudere vrouwen aan de pokertafel, verouderen ze zonder überhaupt nog deel van elkaars leven te zijn.

Hoogstens Susan en Lynette zullen elkaar nog wel eens zien af en toe vanwege het kleinkind, maar dan heb je het ook gehad.

Aldus, voor mij toch niet echt het einde waarop ik had gehoopt.
pi_111839723
Kwam net wel een interessante post tegen op Youtube:

quote:
no no! it ended like it started in the beginning!! it tied in with season 1 thats the point. susan went back to being single, lynette still arguing with children, gabby and carlos rowing but still rich and in love and bree proper and conservative as always!! everything repeated itself...history repeated itself! you get it?
Zo had ik het nog niet bekeken.

pi_111840081
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 18:08 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Zoals ik het begreep was dat nou juist het punt; de zagen elkaar niet meer, zelfs niet af en toe. Het contact tussen deze 4 vriendinnen verwatert en in tegenstelling tot Gabby's eerdere fantasie over hun samen als oudere vrouwen aan de pokertafel, verouderen ze zonder überhaupt nog deel van elkaars leven te zijn.

Hoogstens Susan en Lynette zullen elkaar nog wel eens zien af en toe vanwege het kleinkind, maar dan heb je het ook gehad.

Aldus, voor mij toch niet echt het einde waarop ik had gehoopt.
Zo kan je het ook bekijken ja. Ik bekijk het gewoon net even wat anders :)
pi_111969905
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, het is vooorbij :'(
En al die dode mensen op het eind, die creep die nu in Revenge speelt...
jammer jammer, ik had gehoopt op nog wat flashbacks van memorabele afleveringen. Echt heel jammer dat het voorbij is... nu weer van voren af aan beginnen :-)
pi_112363501
awhh! ik lees net dat kathryn Joosten die Karen speelde, vandaag is overleden, volgens mij ook aan kanker. Echt zo triest :( RIP. Wel mooi dat ze t einde van de serie heeft meegemaakt!
  † In Memoriam † zaterdag 2 juni 2012 @ 22:38:04 #189
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_112364352
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 22:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
awhh! ik lees net dat kathryn Joosten die Karen speelde, vandaag is overleden, volgens mij ook aan kanker. Echt zo triest :( RIP. Wel mooi dat ze t einde van de serie heeft meegemaakt!
Wat erg :'( ;( Idd wel mooi dat ze het einde nog meegemaakt heeft.
Are you fokking to me?
  Admin zondag 3 juni 2012 @ 10:38:16 #190
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_112374317
Ik hoorde het gisteravond op de radio. Ik was helemaal verbaasd. Ik wist niet dat ze zelf ook kanker had.

Als ik over een tijdje de serie opnieuw kijk en Karen McClusky met haar kanker zie zitten weet ik dus dat het echt was. :{
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 3 juni 2012 @ 10:39:54 #191
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112374339
Ik was ook erg geschokt, vond mrs McCluskey erg tof :Y. Ik vond het er al zo echt uit zien. Blijkbaar heeft ze een pruik gedragen en was het beetje haar dat je op het laatst zag haar echte haar.

Ben wel benieuwd of het een bewuste keuze was om haar in de serie aan kanker te laten overlijden.

Fijn dat ze het einde nog heeft meegemaakt idd!
Niet meer actief op Fok!
  zondag 3 juni 2012 @ 10:40:40 #192
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112374358
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 14:15 schreef emss het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, het is vooorbij :'(
En al die dode mensen op het eind, die creep die nu in Revenge speelt...
jammer jammer, ik had gehoopt op nog wat flashbacks van memorabele afleveringen. Echt heel jammer dat het voorbij is... nu weer van voren af aan beginnen :-)
Mooi einde O+. Ik vreesde eerst een slappe kopie van Six Feet Under, maar dat viel behoorlijk mee. Dat was wel het beste einde van een serie ooit ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_112376618
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 10:39 schreef Viking84 het volgende:

Ben wel benieuwd of het een bewuste keuze was om haar in de serie aan kanker te laten overlijden.

Was inderdaad met opzet gedaan door haar om awareness te brengen over de ziekte. In andere gastrollen in andere series deed ze het ook.
pi_112379054
In Scrubs was ze ook een tof oud wijffie dat aan kanker overleed. Moet wel heel heftig voor haar zijn geweest om deze laatste scène op te nemen.
pi_112390436
Oh, ik kijk zo een L&O:SVU ep met een 11-jarige Andrea Bowen. Heel cute.
pi_119633496
Dikke kick maar een tip voor Desperate Housewives fans die de dvd's ook graag willen hebben : op net5.nl bieden ze de eerste 7 seizoenen aan voor 10 euro per seizoen. Link : http://www.net5.nl/progra(...)desperate-housewives
  maandag 26 november 2012 @ 11:58:26 #197
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_119633703
quote:
14s.gif Op maandag 26 november 2012 11:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
Dikke kick maar een tip voor Desperate Housewives fans die de dvd's ook graag willen hebben : op net5.nl bieden ze de eerste 7 seizoenen aan voor 10 euro per seizoen. Link : http://www.net5.nl/progra(...)desperate-housewives
Thanks!!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_119634739
Dan is dit net een iets betere aanbieding: alle acht seizoenen voor omgerekend een kleine 68 euro.
http://www.thehut.com/dvd(...)e&switchcurrency=GBP

Hier is ie zelfs 64 euro: http://www.zavvi.nl/dvd/d(...)ection/10626495.html
pi_119636311
Klopt :P Maar niet iedereen heeft paypal of een credit card :)
  † In Memoriam † maandag 26 november 2012 @ 13:34:22 #200
43556 miss_dynastie
pi_119636386
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 13:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
Klopt :P Maar niet iedereen heeft paypal of een credit card :)
Bij die tweede link staat Ideal bij de betalingsopties....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')