abonnement Unibet Coolblue
  maandag 5 maart 2012 @ 14:20:12 #1
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_108741139




Minecraft is een sandboxgame en is gemaakt in Java, door de Zweden Notch (Markus Persson) en Jeb (Jens Bergensten) van Mojang AB. Een echt doel is er niet. Je begint in een oneindige wereld waar je hele gangenstelsels kunt bouwen, de mooiste kastelen of flatgebouwen. Je kunt er alles maken: blokje voor blokje.

Na vele testversies, is het spel officieel uitgebracht op 18 november tijdens de MineCon in Las Vegas, hoewel er alsnog telkens gratis updates beschikbaar zullen worden.

Naast singleplayer is er ook een multiplayer modus waar je samen met je vrienden of anderen op het net volledig je gang kunt gaan. Tegenwoordig wordt er ook gewerkt aan een mobiele versie, genaamd Minecraft Pocket Edition en een versie voor de xbox 360.

SPOILER: Youtube
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: MenderV
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: mFOK
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften. Hier staat alles over Minecraft.
www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
www.crafthub.net Blog over Minecraft.
www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.



SPOILER: FOK!KERS IN-GAME
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!
pi_108741176
Een lapohunt in je eentje?
  maandag 5 maart 2012 @ 14:24:37 #3
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_108741250
Laat ons gewoon ons feestje houden Notch beeft en Mender leeft!
Fear is the grease of society.
  maandag 5 maart 2012 @ 14:31:18 #4
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_108741435
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 14:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Een lapohunt in je eentje?
Ja :D

quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 14:24 schreef vogelkooi het volgende:
Laat ons gewoon ons feestje houden Notch beeft en Mender leeft!
*O*
  maandag 5 maart 2012 @ 14:50:12 #5
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_108742016
Mensen die single block torentjes maken en achterlaten verdienen een permban...
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_108742095
mender de dag render is geupdate als je uitgezoomd bent maar niet als je inzoomt :P
pi_108742100
Ik stel echt voor dat we iedereen verbieden om Dodgey onganse hoeveelheden weg te laten hakken voor waardering of een kutloontje. Ik noem geen namen, zweed en bosniak.

Laat dat joch toch gewoon lekker aankutten met dirthutjes ipv een uur lang alleen te hakken en te hakken en te hakken.
pi_108742122
Ik moest ook lachen om de TT. Arme dodgey
  maandag 5 maart 2012 @ 14:56:07 #9
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_108742234
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2012 14:50 schreef SosuaCafe het volgende:
Mensen die single block torentjes maken en achterlaten verdienen een permban...
Achja ik zal die 2 torentjes vanavond wel eens verwijderen.

quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 14:52 schreef Maisnon het volgende:
mender de dag render is geupdate als je uitgezoomd bent maar niet als je inzoomt :P
Ja ik was gister avond vergeten dat dropbox nog niet klaar was met het uploaden van de render toen ik mijn pc uit zetten. :@ Maar dat komt vanavond dus wel goed. :)
pi_108742499
Ho eens even, als die torentjes bij een project horen en ver van de spawn afzitten is er toch geen probleem mee? Dat het naast spawn niet mag a la, maar ergens ver weg toch wel?
  maandag 5 maart 2012 @ 15:26:25 #11
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_108743217
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 15:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ho eens even, als die torentjes bij een project horen en ver van de spawn afzitten is er toch geen probleem mee? Dat het naast spawn niet mag a la, maar ergens ver weg toch wel?
Ja hoor, tuurlijk mag dat. Maar hier ging het even over 2 torentjes die heel dicht bij het gebouw van sosua stonden, vlakbij spawn.
pi_108743254
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 08:31 schreef STING het volgende:

[..]

Reclame maken voor andere forums is simpelweg niet toegestaan.
Dat meen je niet he
Eerst zeiken dat we teveel bagger plaatsen en dat we dat maar via iets anders moeten doen, wordt dat eindelijk opgelost, is het weer niet goed. :')

[ Bericht 3% gewijzigd door Morpheus2002 op 05-03-2012 15:35:45 ]
pi_108743321
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 15:26 schreef Mender het volgende:

[..]

Ja hoor, tuurlijk mag dat. Maar hier ging het even over 2 torentjes heel dicht bij het gebouw van sosua stonden, vlakbij spawn.
In dat geval ga ik op de hele server dirttorens plaatsen, zodat zich niemand meer ergens nieuw kan vestigen zonder daarop uitzicht te hebben. Dat mag?
  maandag 5 maart 2012 @ 15:29:14 #14
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_108743322
Hey de waarschuwing is weg :')
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_108743336
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 15:29 schreef bobbernaut het volgende:
Hey de waarschuwing is weg :')
Hij is bang geworden en gevlucht :')
  maandag 5 maart 2012 @ 15:30:57 #16
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_108743390
quote:
7s.gif Op maandag 5 maart 2012 15:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

In dat geval ga ik op de hele server dirttorens plaatsen, zodat zich niemand meer ergens nieuw kan vestigen zonder daarop uitzicht te hebben. Dat mag?
:')
pi_108743497
quote:
10s.gif Op maandag 5 maart 2012 14:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik stel echt voor dat we iedereen verbieden om Dodgey onganse hoeveelheden weg te laten hakken voor waardering of een kutloontje. Ik noem geen namen, zweed en bosniak.

Laat dat joch toch gewoon lekker aankutten met dirthutjes ipv een uur lang alleen te hakken en te hakken en te hakken.
Ehm je weet duidelijk niet waar je over praat.

Ten eerste vindt baas Dodgey het leuk.
Ten tweede betaal ik hem echt erg goed.
Ten derde help ik zelf ook mee.
If not now, then when.
pi_108743630
quote:
10s.gif Op maandag 5 maart 2012 15:29 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Hij is bang geworden en gevlucht :')
Nee hoor, don't worry.
Zelfs door jullie tedoen heb ik een nieuwe verslaving, jullie worden bedankt :6

Gisteren een Obsidian generator geprobeerd na te maken, maar tevergeefs.

pi_108744387
quote:
10s.gif Op maandag 5 maart 2012 15:37 schreef STING het volgende:

[..]

Nee hoor, don't worry.
Zelfs door jullie tedoen heb ik een nieuwe verslaving, jullie worden bedankt :6

Gisteren een Obsidian generator geprobeerd na te maken, maar tevergeefs.

Die is vrij simpel qua ontwerp, redstone gezien, er zijn nog wel een paar simpelere. Maar goed meer dan 16-18 obsidian heb je realistisch gezien niet nodig in het hele spel.

En over de levendige discussie over mijn boot :P Hij is gewoon legit gebouwd, wel aan de hand van een schematic, boten zijn niet mijn ding. En over zijn zeilen, er zit geen anker op dus misschien is die wel net van plan om uit te varen, hebben jullie daar al aan gedacht hmm? :6
  maandag 5 maart 2012 @ 16:02:01 #20
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_108744470
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 15:59 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Die is vrij simpel qua ontwerp, redstone gezien, er zijn nog wel een paar simpelere. Maar goed meer dan 16-18 obsidian heb je realistisch gezien niet nodig in het hele spel.

En over de levendige discussie over mijn boot :P Hij is gewoon legit gebouwd, wel aan de hand van een schematic, boten zijn niet mijn ding. En over zijn zeilen, er zit geen anker op dus misschien is die wel net van plan om uit te varen, hebben jullie daar al aan gedacht hmm? :6
_O_ Loons boot _O_

Vooral die kranen zijn mooi bedacht :D
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_108744528
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 16:02 schreef Sitethief het volgende:

[..]

_O_ Loons boot _O_

Vooral die kranen zijn mooi bedacht :D
Rechtstreeks uit Aquila City ;) Daar zit zoveel moois in daar moet iedereen wel eens door heen lopen.
  maandag 5 maart 2012 @ 16:07:56 #22
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_108744677
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 16:03 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Rechtstreeks uit Aquila City ;) Daar zit zoveel moois in daar moet iedereen wel eens door heen lopen.
Goeie tip, thanks :).
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_108744714
Ok, wie heeft dat huis naast mijn huis gebouwd wat net op een afstandje staat en wat gewoon pal uitkijkt op mijn huis compleet :') met de gevel richting mij

Beetje stalkerig.

Ik kan zo namelijk wel een naam verzinnen _O-

Onthul je, buurman
pi_108744725
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2012 15:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ehm je weet duidelijk niet waar je over praat.

Ten eerste vindt baas Dodgey het leuk.
Ten tweede betaal ik hem echt erg goed.
Ten derde help ik zelf ook mee.
Niks tegen jou hoor, maar dat 'erg goed betalen' van je ken ik. Wat je verder uitspookt en hem laat doen zal mij een rotzorg zijn, maar jij weet even goed als ik dat alle andere spelers véél meer zouden vragen voor dat werk.

Maar goed, niet mijn probleem maar dodgey's.

quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 15:59 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

En over de levendige discussie over mijn boot :P Hij is gewoon legit gebouwd, wel aan de hand van een schematic, boten zijn niet mijn ding. En over zijn zeilen, er zit geen anker op dus misschien is die wel net van plan om uit te varen, hebben jullie daar al aan gedacht hmm? :6
Ja hoor, sinds wanneer voeren galjoenen met volle tuigage uit dan? :D
pi_108744763
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 16:09 schreef Maisnon het volgende:
Ok, wie heeft dat huis naast mijn huis gebouwd wat net op een afstandje staat en wat gewoon pal uitkijkt op mijn huis compleet :') met de gevel richting mij

Beetje stalkerig.

Ik kan zo namelijk wel een naam verzinnen _O-

Onthul je, buurman
Is het misschien een gothische kerk?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')