quote:Op maandag 5 maart 2012 15:18 schreef Chocolatebear het volgende:
Deze foto is echt een spijtig voorbeeld van wat er gebeurt wanneer een feest in populariteit stijgt......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't even
Zie ik daar een comment van vas?quote:Op maandag 5 maart 2012 15:23 schreef Chocolatebear het volgende:
Wel heerlijke hatelijke comments.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 maart 2012 15:18 schreef Chocolatebear het volgende:
Deze foto is echt een spijtig voorbeeld van wat er gebeurt wanneer een feest in populariteit stijgt......zijn dat figuranten uit 300¿SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Heb je tickets?I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Gewoon Artis in Zuid-Oost.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:19 schreef Sala-adin het volgende:
Nee heb geen tickets maar ik ga wel naar de film en autisten bekijken
quote:Op maandag 5 maart 2012 15:23 schreef Chocolatebear het volgende:
Wel heerlijke hatelijke comments.
[ afbeelding ]
Je kan me herkennen aan m'n wolvenshirt, en als ik die kwijtraak in de drukte heb ik nog een bandshirt aanquote:Op maandag 5 maart 2012 15:19 schreef Sala-adin het volgende:
Nee heb geen tickets maar ik ga wel naar de film en autisten bekijken
Jij gaat?quote:Op maandag 5 maart 2012 15:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je kan me herkennen aan m'n wolvenshirt, en als ik die kwijtraak in de drukte heb ik nog een bandshirt aan.
En anders je bergschoenen?quote:Op maandag 5 maart 2012 15:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je kan me herkennen aan m'n wolvenshirt, en als ik die kwijtraak in de drukte heb ik nog een bandshirt aan.
quote:Op maandag 5 maart 2012 15:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Of m'n pet met propellor erop.
[ afbeelding ]
Die wil ik serieus hebben. En dan die pet rocken tijdens het uitgaanquote:Op maandag 5 maart 2012 15:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat doet die muis daar?quote:Op maandag 5 maart 2012 15:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk je dat de wind genoeg energie levert om 't draaiende te houden? Die muis moet werken voor z'n cheese gek.quote:
Jaquote:
Hoeveel kost onderhoud van die muisquote:Op maandag 5 maart 2012 15:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Denk je dat de wind genoeg energie levert om 't draaiende te houden? Die muis moet werken voor z'n cheese gek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spot choco hier trouwens maar.
Ik zie dat petje bijna overal![]()
quote:Op maandag 5 maart 2012 16:09 schreef Vaseline_ het volgende:
helemaal linksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spot choco hier trouwens maar.
Ik zie dat petje bijna overalI had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
had hij jouw muts ook nog opquote:Op maandag 5 maart 2012 16:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nein da's een gozer wiens muts ik de hele avond op had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |