Kanker ik ging hier helemaal stuk om.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:58 schreef fyah het volgende:
[..]
de mijne stikte in zijn eigen kakkankerlijer
ik woon in maaseik, letterlijk 400 meter van de NL grens. Ik weet dondersgoed wat die troep is, maar veel verder dan de grensstreek komt het volgens mij niet neequote:Op maandag 5 maart 2012 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Trouwens..
Kennen ze in Belgie echt geen Cassis?
Die ober viel zowat om van verbazing, ja.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:07 schreef fyah het volgende:
[..]
ik woon in maaseik, letterlijk 400 meter van de NL grens. Ik weet dondersgoed wat die troep is, maar veel verder dan de grensstreek komt het volgens mij niet nee
Lekker.quote:
Ligt eraan wat voor vis, haringquote:
quote:
Dat is ook echt goed lekker ja.quote:
Ja mooie jongen ben ik hèquote:
Haring vind ik een van de meest stinkende soorten vis, ik vermijd haringkraampjes echt als de pestquote:
Poekie toch, vis is lekker.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haring vind ik een van de meest stinkende soorten vis, ik vermijd haringkraampjes echt als de pest
Haring is heerlijk juistquote:Op maandag 5 maart 2012 13:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haring vind ik een van de meest stinkende soorten vis, ik vermijd haringkraampjes echt als de pest
Ikke, is wel een aanrader hoor maar je gaat wel huilen.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:21 schreef tliciouz het volgende:
Wie had hier de film 50/50 ook alweer gezien?
Ah dat was jij jaquote:Op maandag 5 maart 2012 13:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ikke, is wel een aanrader hoor maar je gaat wel huilen.
moet em nog zien. Heb em al thuis liggen. Misschien van de weekquote:Op maandag 5 maart 2012 13:21 schreef tliciouz het volgende:
Wie had hier de film 50/50 ook alweer gezien?
My sister's keeper is 'n draak van een film.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah dat was jij jaIk vond hem tegenvallen, heb zelfs geen traan gelaten. Terwijl ik normaal konijntjes op tv al zit te snotteren. Overigens wel een luchtige film ondanks het onderwerp.
Dan vond ik my sister's keeper mooier.
Tijd van de maand he, over emotioneel. Dan huil ik overal omquote:Op maandag 5 maart 2012 13:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah dat was jij jaIk vond hem tegenvallen, heb zelfs geen traan gelaten. Terwijl ik normaal konijntjes op tv al zit te snotteren. Overigens wel een luchtige film ondanks het onderwerp.
Dan vond ik my sister's keeper mooier.
hugo al gezien¿quote:Op maandag 5 maart 2012 13:39 schreef tliciouz het volgende:
Heb ook nog the human centipede gezien maar wat is die slecht zeg.
Al die stereotypes in die film. De tyfus.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:39 schreef tliciouz het volgende:
Deel 2, ken je die ook? Nog zieker.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:39 schreef tliciouz het volgende:
catfish¿quote:
Wil ik wel al 'n tijdje kijken. Maar moet ik die in bios checken, of kan ik 'm ook gewoon downloaden?quote:
Haha dit, en dat acteerwerk. Tenenkrommend.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Al die stereotypes in die film. De tyfus.![]()
Ik ga niet eens de moeite nemen om te kijken zo'n slechte film. Ik vond hem om eerlijk te zijn ook niet zo ziek. Oke het idee is ziek en de eerste keer dat ze elkaars bek vol schijten maar verder.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:47 schreef IvanTower het volgende:
[..]
Deel 2, ken je die ook? Nog zieker.
Ik keek net de trailer, en; Wtf.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:39 schreef tliciouz het volgende:
Ik wilde hem graag zien omdat de maker van de film Nederlands is, maar dan had ik kunnen weten dat het een bagger film zou zijn.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik keek net de trailer, en; Wtf.Ik vind de trailer al slecht en niet boeiend
Je mag wel iets voor mij kopenquote:Op maandag 5 maart 2012 13:51 schreef fyah het volgende:
huuuh ik heb zin om iets te KOPEN. nikkers, verkoop me iets.
Een Duitser die in hoge zwarte laarzen rond paradeert en een Japanner die Seppuku pleegt.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha dit, en dat acteerwerk. Tenenkrommend.
2 meisjes die met een lekke band in het bos belanden, bellen aan bij een huis, enge man maakt open ..
Geen enkele Nederlandse horror is goed, neem nou Sint. Jezus christusquote:Op maandag 5 maart 2012 13:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wilde hem graag zien omdat de maker van de film Nederlands is, maar dan had ik kunnen weten dat het een bagger film zou zijn.
Die ene Brunette is wel lekkerquote:Op maandag 5 maart 2012 13:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Een Duitser die in hoge zwarte laarzen rond paradeert en een Japanner die Seppuku pleegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |