SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TopusersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!
[ Bericht 0% gewijzigd door Chocolatebear op 05-03-2012 21:10:42 ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
jweetzI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Nog maar 11 posts en ik ben boven Jajong. Gek eigenlijk want die zie ik echt nooit posten en ik vind dat ik er best vaak ben maar niet dusquote:Op maandag 5 maart 2012 14:01 schreef Vaseline_ het volgende:
Goeie TT
What the fuck, ik zie net dat ik dWc heb ingehaald bij de top #100. Levenloos![]()
![]()
is al op hd 1080 te downloadenquote:Op maandag 5 maart 2012 13:47 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Wil ik wel al 'n tijdje kijken. Maar moet ik die in bios checken, of kan ik 'm ook gewoon downloaden?
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
like a boss:
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
moet nog fernandes scoren danquote:Op maandag 5 maart 2012 14:39 schreef JackieBrown het volgende:
Middag! Studeren eindigde in lunchen met broodjes whiskey![]()
Komen er nu wel Fyah pics??graag verwijderen![]()
Mc poohquote:
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Hihi wat dubbelzinnig.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik ben de afgelopen keren kennelijk een ninja geweest op FYAH. Gewoon nergens te bekennen.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:55 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Chocje altijd scherp.
Twee vliegen in één klap![]()
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Best een kunst met je >1.90quote:Op maandag 5 maart 2012 14:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen keren kennelijk een ninja geweest op FYAH. Gewoon nergens te bekennen.![]()
Spot de Choco.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op maandag 5 maart 2012 15:03 schreef Chocolatebear het volgende:
Spot de Choco.gast met het petje rechts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: ik zat eerst naar een zwarte te zoeken![]()
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:Op maandag 5 maart 2012 15:03 schreef Chocolatebear het volgende:
Spot de Choco.Grijs petje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 5 maart 2012 15:08 schreef wise het volgende:
[..]
gast met het petje rechts.
edit: ik zat eerst naar een zwarte te zoeken![]()
![]()
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ja ho eens, dat is niet de bedoeling.quote:There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Deze foto is echt een spijtig voorbeeld van wat er gebeurt wanneer een feest in populariteit stijgt......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je tickets?quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 15:18 schreef Chocolatebear het volgende:
Deze foto is echt een spijtig voorbeeld van wat er gebeurt wanneer een feest in populariteit stijgt......Oh mySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Deze foto is echt een spijtig voorbeeld van wat er gebeurt wanneer een feest in populariteit stijgt......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't even
![]()
Wel heerlijke hatelijke comments.
Zie ik daar een comment van vas?quote:Op maandag 5 maart 2012 15:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]Deathlift or Die.![]()
Deze foto is echt een spijtig voorbeeld van wat er gebeurt wanneer een feest in populariteit stijgt......zijn dat figuranten uit 300¿SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Heb je tickets?I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Gewoon Artis in Zuid-Oost.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:19 schreef Sala-adin het volgende:
Nee heb geen tickets maar ik ga wel naar de film en autisten bekijken
quote:Op maandag 5 maart 2012 15:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Je kan me herkennen aan m'n wolvenshirt, en als ik die kwijtraak in de drukte heb ik nog een bandshirt aanquote:Op maandag 5 maart 2012 15:19 schreef Sala-adin het volgende:
Nee heb geen tickets maar ik ga wel naar de film en autisten bekijken.
![]()
Jij gaat?quote:Op maandag 5 maart 2012 15:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je kan me herkennen aan m'n wolvenshirt, en als ik die kwijtraak in de drukte heb ik nog een bandshirt aan.
![]()
![]()
En anders je bergschoenen?quote:Op maandag 5 maart 2012 15:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je kan me herkennen aan m'n wolvenshirt, en als ik die kwijtraak in de drukte heb ik nog een bandshirt aan.
quote:Op maandag 5 maart 2012 15:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Of m'n pet met propellor erop.
[ afbeelding ]
All good things are wild and free.![]()
Die wil ik serieus hebben. En dan die pet rocken tijdens het uitgaanquote:Op maandag 5 maart 2012 15:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat doet die muis daar?quote:Op maandag 5 maart 2012 15:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Denk je dat de wind genoeg energie levert om 't draaiende te houden? Die muis moet werken voor z'n cheese gek.quote:![]()
Jaquote:![]()
Ik had nog sort of een korte beef met die rechter. Kwam nog een beetje stoer doen tegen me, kneus
![]()
Hoeveel kost onderhoud van die muisquote:Op maandag 5 maart 2012 15:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Denk je dat de wind genoeg energie levert om 't draaiende te houden? Die muis moet werken voor z'n cheese gek.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spot choco hier trouwens maar.
Ik zie dat petje bijna overal![]()
![]()
quote:Op maandag 5 maart 2012 16:09 schreef Vaseline_ het volgende:
helemaal linksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spot choco hier trouwens maar.
Ik zie dat petje bijna overalI had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
had hij jouw muts ook nog opquote:Op maandag 5 maart 2012 16:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nein da's een gozer wiens muts ik de hele avond op had
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:Op maandag 5 maart 2012 16:09 schreef Vaseline_ het volgende:
Mid-links met rug naar ons toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spot choco hier trouwens maar.
Ik zie dat petje bijna overalI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Win ik nu wel iets?quote:Op maandag 5 maart 2012 16:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
gefeliciteerd, u heeft de bingo!
[..]
GrapjasI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op maandag 5 maart 2012 16:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zal zijn pet voor je stelen, krijg je die.
De vorige keer toen ik iets zou winnen, kreeg ik immers niks van jou.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Zeg.. Niet zo gretig! De kindjes in Afrika hebben ook niks hoorquote:Op maandag 5 maart 2012 16:46 schreef ThaTim het volgende:
[..]
De vorige keer toen ik iets zou winnen, kreeg ik immers niks van jou.
![]()
![]()
Nounou, die kinderen wordt ook niet zoveel beloofd. Jij zou met me trouwen.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Volgens de wet mag ik pas volgende week woensdag trouwen, kan je wachten?quote:Op maandag 5 maart 2012 16:49 schreef ThaTim het volgende:
Nounou, die kinderen wordt ook niet zoveel beloofd. Jij zou met me trouwen.![]()
Nee, hoeft niet meer.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgens de wet mag ik pas volgende week woensdag trouwen, kan je wachten?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Meisjes mogen vanaf 16 toch. Iig dat was vroeger. Jongens wel pas vanaf 18.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgens de wet mag ik pas volgende week woensdag trouwen, kan je wachten?![]()
Ja met permissiequote:Op maandag 5 maart 2012 16:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Meisjes mogen vanaf 16 toch. Iig dat was vroeger. Jongens wel pas vanaf 18.![]()
![]()
Trouwen voor je 25equote:.
Sowieso trouwen eigenlijk.
Kinderen krijgen voor je 25e is ook.
Was misschien handig toen de mens maximaal 40 werd, maar de levensverwachting nu is bijna verdubbeld.
![]()
Dit, maar dan voor je 30e.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Trouwen voor je 25e.
Was misschien handig toen de mens maximaal 40 werd, maar de levensverwachting nu is bijna verdubbeld.
True wel. Ik ben afgeschrikt door het aantal scheidingen en eerlijk gezegd zie ik mezelf niet snel m'n hele leven aan één iemand gebonden zijnquote:Op maandag 5 maart 2012 17:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Trouwen voor je 25e.
![]()
![]()
Yup, true. Toen ik het neertypte bedacht ik me al dat ik over 3½ maand alweer 23 ben, no fucking wayquote:.
![]()
deze manquote:Op maandag 5 maart 2012 17:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Trouwen voor je 25e.
![]()
kinderen voor je 35
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Ook voor vrouwen ja? Daarna hersteld je lichaam wel steeds lastiger na het krijgen van kinderen.quote:![]()
quote:Op maandag 5 maart 2012 17:06 schreef tliciouz het volgende:
TrouwenEn kinderen komen er echt niet voor mijn 30e.
![]()
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Tegen de tijd dat ik kinderen wil zal dat mij waarschijnlijk niet meer boeien.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ook voor vrouwen ja? Daarna hersteld je lichaam wel steeds lastiger na het krijgen van kinderen.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Jij begon laatst over je eierstokken die begonnen te rammelenquote:Op maandag 5 maart 2012 17:06 schreef tliciouz het volgende:
En kinderen komen er echt niet voor mijn 30e..
![]()
Ja maar die rammelen nog maar lekker 9 jaar door.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij begon laatst over je eierstokken die begonnen te rammelen.
Ik ga na mijn 35e niet meer bewust aan kinderen beginnen iig. Ook gewoon ivm complicaties enzo.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik kinderen wil zal dat mij waarschijnlijk niet meer boeien.![]()
Waarom beeld ik me dit in als een soort inwendige tamboerijn ofzoquote:Op maandag 5 maart 2012 17:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar die rammelen nog maar lekker 9 jaar door..
Zwitserse 66-jarige bevallen van tweelingquote:Op maandag 5 maart 2012 17:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga na mijn 35e niet meer bewust aan kinderen beginnen iig. Ook gewoon ivm complicaties enzo..
![]()
Jochem Meyer taferelen.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom beeld ik me dit in als een soort inwendige tamboerijn ofzo.
quote:Op maandag 5 maart 2012 17:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Zwitserse 66-jarige bevallen van tweeling.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Ach joh, mijn moeder was 36quote:Op maandag 5 maart 2012 17:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga na mijn 35e niet meer bewust aan kinderen beginnen iig. Ook gewoon ivm complicaties enzo.![]()
![]()
Eerder dit.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)en-van-tweeling.html.
![]()
![]()
Aaai, mijne 37quote:. Maar die ziet er nu nog fitter/jonger uit dan sommige sma's die nu 37 zijn, real talk
.
![]()
Gewoon proberen kinderen te nemen rond je 30e tot een jaartje of 36, daarvoor echt absoluut nietquote:![]()
![]()
Iknow, ik heb mezelf voorgenomen om niet zo'n onverzorgd dik wijf te wordenquote:Op maandag 5 maart 2012 17:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Aaai, mijne 37. Maar die ziet er nu nog fitter/jonger uit dan sommige sma's die nu 37 zijn, real talk
.
Ik vind dat zo zonde
Lol, ik wil het juist voor m'n 30ste. En de reden daarvoor is dat je dan gewoon nog veel meer met je kind kan doen en langer ziet opgroeien+(hopelijk) je kleinkinderen.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:15 schreef junamii het volgende:
[..]
Gewoon proberen kinderen te nemen rond je 30e tot een jaartje of 36, daarvoor echt absoluut niet![]()
Maar het is ook fijn om voor je 50e weer van je kinderen af te zijn lijkt me.quote:
Stel je voor dat je zo'n dWc thuis hebt die je elke dag te eten moet geven.![]()
Of vrouwen die trouwen en dan van die dikke, onverzorgde vrouwen wordenquote:Op maandag 5 maart 2012 17:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Iknow, ik heb mezelf voorgenomen om niet zo'n onverzorgd dik wijf te wordenIk vind dat zo zonde.
![]()
![]()
Zeg, ik won vorig jaar wel mooi de award voor Meest zelfstandige thuiswonende zolderkamerautist van 2011quote:Op maandag 5 maart 2012 17:15 schreef Chai het volgende:
Stel je voor dat je zo'n dWc thuis hebt die je elke dag te eten moet geven..
![]()
quote:Op maandag 5 maart 2012 17:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar het is ook fijn om voor je 50e weer van je kinderen af te zijn lijkt me.
Stel je voor dat je zo'n dWc thuis hebt die je elke dag te eten moet geven.Chai
![]()
![]()
Goed zo! Ga zo door!quote:Op maandag 5 maart 2012 17:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zeg, ik won vorig jaar wel mooi de award voor Meest zelfstandige thuiswonende zolderkamerautist van 2011.
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 maart 2012 17:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar het is ook fijn om voor je 50e weer van je kinderen af te zijn lijkt me.
Stel je voor dat je zo'n dWc thuis hebt die je elke dag te eten moet geven.
Daar heb je dan ook weer een punt, maar ik denk juist dat ik nu meer geniet van het leven als over 30 jaar. Dan ook wel hoor, maar nu ben ik nog jong en kan gaan en staan waar ik wil. Ik weet nooit hoe het eruit ziet over 30 jaar.All good things are wild and free.![]()
tli hoe oud ben jij?quote:Op maandag 5 maart 2012 17:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook weer een punt, maar ik denk juist dat ik nu meer geniet van het leven als over 30 jaar. Dan ook wel hoor, maar nu ben ik nog jong en kan gaan en staan waar ik wil. Ik weet nooit hoe het eruit ziet over 30 jaar.![]()
imdbquote:Op maandag 5 maart 2012 17:20 schreef Allure_ het volgende:
Waar kun je ergens de muziek in films terugvinden? Is daar een site voor, ofzo?I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
http://www.filmmuziek.be/quote:Op maandag 5 maart 2012 17:20 schreef Allure_ het volgende:
Waar kun je ergens de muziek in films terugvinden? Is daar een site voor, ofzo?![]()
Van welke film wil je de muziek hebben?quote:Op maandag 5 maart 2012 17:20 schreef Allure_ het volgende:
Waar kun je ergens de muziek in films terugvinden? Is daar een site voor, ofzo?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ja, dit dus.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lol, ik wil het juist voor m'n 30ste. En de reden daarvoor is dat je dan gewoon nog veel meer met je kind kan doen en langer ziet opgroeien+(hopelijk) je kleinkinderen.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
helemaal onderaan
of bij amazon.co.uk OST + filmnaamI had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
geen dankI had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Maar tegenwoordig kun je er wel vanuit gaan dat je tot je 60e in redelijk goede gezondheid verkeert (hoeft niet, maar dat heeft dan veel minder met je leeftijd te maken). Dus dan heb je nog 10 jaar kindvrij (je bent er niet meer verantwoordelijk voor). Terwijl je nog wel steeds heel erg van je kinderen kunt genieten.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook weer een punt, maar ik denk juist dat ik nu meer geniet van het leven als over 30 jaar. Dan ook wel hoor, maar nu ben ik nog jong en kan gaan en staan waar ik wil. Ik weet nooit hoe het eruit ziet over 30 jaar.![]()
21. Mijn moeder kreeg mij op haar 21e maar heb wel een oudere vader en ik betwijfel het soms of hij het wel mee maakt als ik ooit kinderen krijg wat ik echt heel erg zou vinden. Aan de ene kant snap ik dan de reactie van Vas en Chai wel. Maar goed, ik kan dit nu wel roepen wie weet hoe het er over een paar jaar voor staat.quote:
Ik wil gewoon alleen al kinderen om het feit dat je ze kan aanleden enzo, maar nu ik een zusje krijg heb ik mijn slachtoffer al gevondenArm kind.
Dit is niet serieus toch?quote:Op maandag 5 maart 2012 17:26 schreef Juminelle het volgende:
Ik wil gewoon alleen al kinderen om het feit dat je ze kan aanleden enzo, maar nu ik een zusje krijg heb ik mijn slachtoffer al gevondenArm kind.
Koop dan een pop
.
HUH, krijg jij een zusje?!![]()
![]()
quote:Op maandag 5 maart 2012 17:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dit is niet serieus toch?Koop dan een pop [ afbeelding ].
![]()
![]()
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Je hebt wat gemist gister.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HUH, krijg jij een zusje?!I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Het klinkt echt heel erg maar ik sluit me aan bij Jumi.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HUH, krijg jij een zusje?!Babykleertjes zijn
Ah, gelijk heb je. Het loop vrijwel nooit zoals je het zelf in je hoofd hebt. Mijn ma was ook 21 (en pa 22quote:Op maandag 5 maart 2012 17:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
21. Mijn moeder kreeg mij op haar 21e maar heb wel een oudere vader en ik betwijfel het soms of hij het wel mee maakt als ik ooit kinderen krijg wat ik echt heel erg zou vinden. Aan de ene kant snap ik dan de reactie van Vas en Chai wel. Maar goed, ik kan dit nu wel roepen wie weet hoe het er over een paar jaar voor staat.) toen ze mijn zus kreeg, en ze waren 26 en 27 toen ze mij kregen. Zelf zie ik het ook niet zitten, voor m'n 30e kinderen. Ik ben voorlopig nog bezig met m'n studie en wil eigenlijk niet meteen aan kinderen beginnen als ik eindelijk klaar ben met studeren, maar zoals je zegt, wie weet hoe je er tegenover staat over een paar jaar
![]()
![]()
Ik ben ook wel verantwoordelijk genoeg om niet roekeloos om te gaan met datquote:Op maandag 5 maart 2012 17:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gefeliciteerd trouwens, je hebt bijna je 18e gehaald zónder zwanger te raken. Proficiat.
Die meiden van 16&pregnant zijn ook gewoon dom, geen diploma, geen eigen huis, geen goede baan, minderjarig, alles.
![]()
quote:Op maandag 5 maart 2012 17:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben ook wel verantwoordelijk genoeg om niet roekeloos om te gaan met datDie meiden van 16&pregnant zijn ook gewoon dom, geen diploma, geen eigen huis, geen goede baan, minderjarig, alles.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Lekker kinderen na mijn 30e nemen zodat wanneer ik een bestaan heb opgebouwd ik ze het beste van het beste kan bieden.
Ik klop mezelf op de schouder en ik dans de horlepiep elke keer als ik zo'n ouder zie met een klein, irritant mormel.
Ik moet de sma's die ik nog van de basisschool ken alweer op 2 handen tellen die nu een kind hebbenquote:Op maandag 5 maart 2012 17:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben ook wel verantwoordelijk genoeg om niet roekeloos om te gaan met datDie meiden van 16&pregnant zijn ook gewoon dom, geen diploma, geen eigen huis, geen goede baan, minderjarig, alles.
².
![]()
Vroeger kocht ik ook altijd echte babykleding voor mijn Baby Bornquote:Op maandag 5 maart 2012 17:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HUH, krijg jij een zusje?!Maar kinderen vind ik verder ook gewoon leuk hoor
![]()
En ja
Dit ja. Ik ken ook (te) veel tienermoeders, ze komen wel allemaal van vmbo B en vmbo-K trouwensquote:Op maandag 5 maart 2012 17:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik klop mezelf op de schouder en ik dans de horlepiep elke keer als ik zo'n ouder zie met een klein, irritant mormel.
[..]
Ik moet de sma's die nog van de basisschool ken alweer op 2 handen tellen die nu een kind hebben².
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 maart 2012 17:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Vroeger kocht ik ook altijd echte babykleding voor mijn Baby Born![]()
! Nasty gurl.
Nog gefeliciteerd heyquote:En ja. En onthou: als ze tandjes heeft kan ze ook hotwings eten
.
![]()
Ja en als je dan nog verstandige en verantwoordelijke ouders had was er nog iets van ze terecht gekomen maar die zijn net zo dom als hun kinderen. En over een paar jaar weten we dat hun baby hetzelfde eindigt als de tieneroudersquote:Op maandag 5 maart 2012 17:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Deze opmerking doet pijn.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit ja. Ik ken ook (te) veel tienermoeders, ze komen wel allemaal van vmbo B en vmbo-K trouwensAll good things are wild and free.![]()
Zijn inderdaad wel van die chicks waarvan hun CITO-score lager uitviel dan wanneer je een pond vlees koopt bij de slager en hij vraagt 'mag het ietsje meer zijn'quote:Op maandag 5 maart 2012 17:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit ja. Ik ken ook (te) veel tienermoeders, ze komen wel allemaal van vmbo B en vmbo-K trouwens.
![]()
Whehe, dankje. Ik weet nu al dat ze echt kankerdik gaat wordenquote:Op maandag 5 maart 2012 17:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]! Nasty gurl.
[..]
Nog gefeliciteerd hey. En onthou: als ze tandjes heeft kan ze ook hotwings eten
.
quote:Op maandag 5 maart 2012 17:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zijn inderdaad wel van die chicks waarvan hun CITO-score lager uitviel dan wanneer je een pond vlees koopt bij de slager en hij vraagt 'mag het ietsje meer zijn'.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Deze Nubiër laat ze gewoon in een gemotoriseerd mandje die hele Nijl af cruisen of niet dan.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:31 schreef Chocolatebear het volgende:
Lekker kinderen na mijn 30e nemen zodat wanneer ik een bestaan heb opgebouwd ik ze het beste van het beste kan bieden.![]()
![]()
quote:Op maandag 5 maart 2012 17:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Deze Nubiër laat ze gewoon in een gemotoriseerd mandje die hele Nijl af cruisen of niet dan.![]()
![]()
quote:
Het begint nu wel heel erg op te vallen.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Jup, ik denk ik. Line-up is niet zo denderend dit jaarquote:Jij ook?
Vanaf nu ga ik alleen maar reageren wanneer Jumi ook heeft gepostquote:Op maandag 5 maart 2012 17:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het begint nu wel heel erg op te vallen..
![]()
quote:Op maandag 5 maart 2012 17:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het begint nu wel heel erg op te vallen.?
Weet ik nog niet zeker, maar hoezo vind je de line-up tegenvallen? Zitten wel wat leuke dingen tussen toch?quote:Op maandag 5 maart 2012 17:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jup, ik denk ik. Line-up is niet zo denderend dit jaarJij ook?
![]()
Meh, alleen die 'Zeehelden' area met Nero, Rico, Kubus, The Flexican, Don Diablo en Sef is nog wel tof.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:59 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Weet ik nog niet zeker, maar hoezo vind je de line-up tegenvallen? Zitten wel wat leuke dingen tussen toch?Waaromquote:?
quote:quote:Op maandag 5 maart 2012 17:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vanaf nu ga ik alleen maar reageren wanneer Jumi ook heeft gepost.
Het is kowru weer, je weet dat ik je wil, er wordt op je gewacht baby alles blijft stil, totdat je hier bent, al is het maandag, maak het het weekend.quote:
Het is kowru weer, je weet dat ik je wil, er wordt op je gewacht baby alles blijft stil, totdat je hier bent, ik ga je dingen laten zien die je nog niet kent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
Houd ik je aanquote:Op maandag 5 maart 2012 17:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vanaf nu ga ik alleen maar reageren wanneer Jumi ook heeft gepost.
quote:Op maandag 5 maart 2012 18:06 schreef krioro het volgende:
[..]
Het is kowru weer, je weet dat ik je wil, er wordt op je gewacht baby alles blijft stil, totdat je hier bent, al is het maandag, maak het het weekend.
Het is kowru weer, je weet dat ik je wil, er wordt op je gewacht baby alles blijft stil, totdat je hier bent, ik ga je dingen laten zien die je nog niet kent.Zwoele stemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 maart 2012 18:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb alleen Emporio Armani.
[ afbeelding ]![]()
![]()
[..]
Het is kowru weer, je weet dat ik je wil, er wordt op je gewacht baby alles blijft stil, totdat je hier bent, al is het maandag, maak het het weekend.
Het is kowru weer, je weet dat ik je wil, er wordt op je gewacht baby alles blijft stil, totdat je hier bent, ik ga je dingen laten zien die je nog niet kent.Swag, hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wil geld overhouden voor vakantie, en vond vorig jaar al tegenvallenquote:Op maandag 5 maart 2012 18:04 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Meh, alleen die 'Zeehelden' area met Nero, Rico, Kubus, The Flexican, Don Diablo en Sef is nog wel tof.
[..]
Waarom?
[..]
Het is kowru weer, je weet dat ik je wil, er wordt op je gewacht baby alles blijft stil, totdat je hier bent, ik ga je dingen laten zien die je nog niet kent.Ik heb trek in fowru, weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.![]()
Ik wilde dit even met jullie delen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op maandag 5 maart 2012 18:18 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik wilde dit even met jullie delen.Nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.![]()
Ah, oke. Moet ik eigenlijk ook doen ja, maar ik zie zoveel leuke dingen dat ik gek wordtquote:Op maandag 5 maart 2012 18:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wil geld overhouden voor vakantie, en vond vorig jaar al tegenvallenVooral nu ik die lentecollectie van de Zara heb ik gezien
Die leren jasjes
Edit: wow seriously, wordt
Ik zei het toch dat die collectie echt geweldig isquote:Op maandag 5 maart 2012 18:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, oke. Moet ik eigenlijk ook doen ja, maar ik zie zoveel leuke dingen dat ik gek wordtVooral nu ik die lentecollectie van de Zara heb ik gezien
Die leren jasjes
![]()
Welke jasjes die heb ik niet zien hangen denk ik? Maar die pastel kleurige blazers en broeken.
quote:quote:Op maandag 5 maart 2012 18:18 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik wilde dit even met jullie delen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
full stops and exclamation marks![]()
quote:
Master Blaster goed?quote:Op maandag 5 maart 2012 18:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kan iemand het weer even over Amsterdam hebben?
Jawel, je keek.![]()
Ja! Ik was er eergisteren en wauwquote:Op maandag 5 maart 2012 18:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zei het toch dat die collectie echt geweldig is![]()
Welke jasjes die heb ik niet zien hangen denk ik? Maar die pastel kleurige blazers en broeken.![]()
Nee klopt, die hingen niet in de winkel maar staan wel online.
Hebben, hebben, hebben
Die bovenstequote:Op maandag 5 maart 2012 18:26 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja! Ik was er eergisteren en wauw![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hebben, hebben, hebbenEn die onderste broek, need!
Ja, die bovenste is echtquote:Op maandag 5 maart 2012 18:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die bovensteEn die onderste broek, need!
Ik overweeg 'm te bestellen, maar ik weet dat dat geen goed plan is
Natuurlijk wel!quote:Op maandag 5 maart 2012 18:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, die bovenste is echtIk overweeg 'm te bestellen, maar ik weet dat dat geen goed plan is
Ik wilde dit even met jullie delen.ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Feyenoord Rotterdam![]()
Hahaha thanks, ik besefte me halverwege dat ik in m'n eentje in m'n kamer een dansi aan het zetten wasquote:.
![]()
quote:Op maandag 5 maart 2012 18:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha thanks, ik besefte me halverwege dat ik in m'n eentje in m'n kamer een dansi aan het zetten was.
Jawel, je keek.![]()
Oh. Nee dat vind ik hem niet waard, dan liever dat andere jasje van jou.quote:
Ik wilde dit even met jullie delen.niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yeah, just cause you're hung like a moose doesn't mean you gotta do porn.![]()
En ik wil deze tas Jum, maar ben bang dat hij er in het echt heel nep uit ziet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.![]()
Weet iemand of en hoe je filmpjes van facebook kan opslaan?quote:Op maandag 5 maart 2012 18:38 schreef tliciouz het volgende:
En ik wil deze tas Jum, maar ben bang dat hij er in het echt heel nep uit ziet.Die is leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Hebben ze die niet in Arnhem?
Weet alleen hoe het op een mac moet met safari.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:42 schreef Juminelle het volgende:
Weet iemand of en hoe je filmpjes van facebook kan opslaan?
[..]
Die is leuk! Hebben ze die niet in Arnhem?
Jawel, je keek.![]()
Heb hem nog niet zien staan. En anders maar gewoon bestellen, kan hem toch altijd bij de winkel terugbrengen toch?quote:Op maandag 5 maart 2012 18:42 schreef Juminelle het volgende:
Weet iemand of en hoe je filmpjes van facebook kan opslaan?
[..]
Die is leuk! Hebben ze die niet in Arnhem?
Jumi en Tli.
Voor jullie. Geniale klanten wel, oneindige hebzucht naar goederen. Cash cows voor elke marketeer
.
![]()
Ja precies. Doenquote:Op maandag 5 maart 2012 18:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb hem nog niet zien staan. En anders maar gewoon bestellen, kan hem toch altijd bij de winkel terugbrengen toch?!
Laat onsquote:
Ey, ik heb die propellor pet ook!quote:Op maandag 5 maart 2012 15:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kunnen we deze stijl rocken.
sort of... ik dacht dat Tweedly Dee and Tweedly Dum propellor petjes rockten.Yeah, just cause you're hung like a moose doesn't mean you gotta do porn.![]()
Ik werk er hard voor ja.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Jumi en Tli.
Voor jullie. Geniale klanten wel, oneindige hebzucht naar goederen. Cash cows voor elke marketeer
.
Psychologisch gezien slecht excuusquote:. Elke lamlul (criminelen + uitkeringstrekkers uitgesloten) doet dat
.
![]()
Zegt de man met de Burberry sjaal en Armani t-shirts.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Psychologisch gezien slecht excuus. Elke lamlul (criminelen + uitkeringstrekkers uitgesloten) doet dat
.
M'n Gucci-collectie buiten beschouwing latenquote:Op maandag 5 maart 2012 18:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zegt de man met de Burberry sjaal en Armani t-shirts..
Nee maar even serieus, heb je Bloed, Zweet & Luxeproblemen gezien?
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1240055
Wel interessant. Op zich.
![]()
Net of die echt zijn.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zegt de man met de Burberry sjaal en Armani t-shirts.All good things are wild and free.![]()
Durf ik dit te kijken? Ik ben bang voor een confrontatie.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
M'n Gucci-collectie buiten beschouwing laten.
Dit ja.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Durf ik dit te kijken? Ik ben bang voor een confrontatie.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
welke auto is dit¿
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:
My cash stretch longer than giraffe necks.
Is een groepje doorsnee studenten ofzo die onder erbarmelijke omstandigheden voor een hongerloon kutwerk doen. Bijvoorbeeld tussen de kinderen en zo'n 70+'er die 7 dagen in de week werken enzo in een diamantmijn. Of mensen die er zich kapotwerken in een leerverwerkingsbedrijf zodat ze hun kinderen een paar keer per jaar kunnen voeden/zien. Wel triest, een reality check, confronterende televisie en ver-van-je-bed-show direct in je woonkamer.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Durf ik dit te kijken? Ik ben bang voor een confrontatie.
Dit allemaal enkel en alleen door jullie (en mijn) onstilbare honger naar luxegoederen
!
![]()
quote:![]()
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Whizzkid als jij bent, weet je vast ook hoe ik de stream van de player onderaan deze pagina kan opslaan? Please? (op mac met safari)quote:Op maandag 5 maart 2012 18:44 schreef jna het volgende:
[..]
Weet alleen hoe het op een mac moet met safari.
http://www.dazeddigital.c(...)/young-magic-mixtapefull stops and exclamation marks![]()
En als opeens iedereen stopt met luxe goederen te kopen hebben die arme mensen opeens geen werk. Staan zij ook niet op te wachten toch? Dus lekker kopuh kopuh mensen! Anders hebben die arme mensen helemaal niks meer.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Is een groepje doorsnee studenten ofzo die onder erbarmelijke omstandigheden voor een hongerloon kutwerk doen. Bijvoorbeeld tussen de kinderen en zo'n 70+'er die 7 dagen in de week werken enzo in een diamantmijn. Of mensen die er zich kapotwerken in een leerverwerkingsbedrijf zodat ze hun kinderen een paar keer per jaar kunnen voeden/zien. Wel triest, een reality check, confronterende televisie en ver-van-je-bed-show direct in je woonkamer.
Dit allemaal enkel en alleen door jullie (en mijn) onstilbare honger naar luxegoederen
!
Zo bekijk ik het![]()
![]()
Fokking lelijkquote:Op maandag 5 maart 2012 18:26 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja! Ik was er eergisteren en wauw![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hebben, hebben, hebben![]()
![]()
Gaat om de jasjes hequote:Of vind je die ook lelijk?
Wow 500 euro elke maand aan schoenen en kleding.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
M'n Gucci-collectie buiten beschouwing laten.
![]()
![]()
Ja daar had ik het over, maar de combinatie met die shirts en broeken vind ik ook afschuwelijk misschien komt het daardoorquote:Op maandag 5 maart 2012 19:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Gaat om de jasjes heOf vind je die ook lelijk?
Die bovenste word op de zara homepage gedragen, daar ziet ie er wel beter uit
![]()
Ah, oké. Ik vind ze prachtig juist, maar hoe ze het gecombineerd hebben is wel echt lelijk jaquote:Op maandag 5 maart 2012 19:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja daar had ik het over, maar de combinatie met die shirts en broeken vind ik ook afschuwelijk misschien komt het daardoorDie bovenste word op de zara homepage gedragen, daar ziet ie er wel beter uit
Oh wauw, nu ik die foto gezien heb ik wil ik 'm al helemaal
Klik ff een random stuk aan, hoor ik op 30:45 chopped 'n screwed? Gewoon Houston, Texas DJ Screw rap shitquote:Op maandag 5 maart 2012 19:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Whizzkid als jij bent, weet je vast ook hoe ik de stream van de player onderaan deze pagina kan opslaan? Please? (op mac met safari)
http://www.dazeddigital.c(...)/young-magic-mixtape.
Nee bloedhondquote:Op maandag 5 maart 2012 19:09 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
En als opeens iedereen stopt met luxe goederen te kopen hebben die arme mensen opeens geen werk. Staan zij ook niet op te wachten toch? Dus lekker kopuh kopuh mensen! Anders hebben die arme mensen helemaal niks meer.
Zo bekijk ik het. Dan konden die mensen iets constructiefs gaan doen. Oke, as if, da's wel waar
.
Tenminste iemand die kijkt, Jumi en Tli zijn de pussy en/of asoquote:Op maandag 5 maart 2012 19:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow 500 euro elke maand aan schoenen en kleding.![]()
.
![]()
Ik ben allang aan het kijken.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Klik ff een random stuk aan, hoor ik op 30:45 chopped 'n screwed? Gewoon Houston, Texas DJ Screw rap shit.
[..]
Nee bloedhond. Dan konden die mensen iets constructiefs gaan doen. Oke, as if, da's wel waar
.
[..]
Tenminste iemand die kijkt, Jumi en Tli zijn de pussy en/of aso![]()
.
Gaan ze ook nog een keer naar een soort kledingfabriek? Volgens mij wordt al die cheap ass H&M kleding die ik veel koop ook niet echt onder fijne omstandigheden gefabriceerd.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Klik ff een random stuk aan, hoor ik op 30:45 chopped 'n screwed? Gewoon Houston, Texas DJ Screw rap shit.
[..]
Nee bloedhond. Dan konden die mensen iets constructiefs gaan doen. Oke, as if, da's wel waar
.
[..]
Tenminste iemand die kijkt, Jumi en Tli zijn de pussy en/of aso![]()
.
![]()
![]()
hmm nee, sorry.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Whizzkid als jij bent, weet je vast ook hoe ik de stream van de player onderaan deze pagina kan opslaan? Please? (op mac met safari)
http://www.dazeddigital.c(...)/young-magic-mixtape
Jawel, je keek.![]()
No shit.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij wordt al die cheap ass H&M kleding die ik veel koop ook niet echt onder fijne omstandigheden gefabriceerd.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Nog niet gebeurt geloof ik, zijn pas bij aflevering 3 ook. Zou me niks verbazen hoor, volgens mij wordt echt veel meer dan je denkt of inmiddels weet gemaakt onder niet zo relaxte omstandigheden aan de andere kant v/d wereldquote:Op maandag 5 maart 2012 19:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Gaan ze ook nog een keer naar een soort kledingfabriek? Volgens mij wordt al die cheap ass H&M kleding die ik veel koop ook niet echt onder fijne omstandigheden gefabriceerd..
![]()
Het is erg confronterend maar eerlijk, Ik koop er geen minder kleding om.
Olie, goud, diamant, leer, you name it. Duizenden toepassingen voor deze dingen, sowieso bloed aan je vingersquote:Op maandag 5 maart 2012 19:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik verder nooit iets van gezien..
![]()
Ja, dit dus. Net als met die docu's over die fucking dikke kippen enzo. Ik vind dat 2 dagen zielig en daarna haal ik weer een bucket hotwingsquote:Op maandag 5 maart 2012 19:19 schreef tliciouz het volgende:
Het is erg confronterend maar eerlijk, Ik koop er geen minder kleding om.
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, dit dus. Net als met die docu's over die fucking dikke kippen enzo. Ik vind dat 2 dagen zielig en daarna haal ik weer een bucket hotwings.
![]()
Deze is te cruel.
Ja man! Ik luister heel veel screwed dingen, best een grote scene weer tegenwoordig. Zelfs die slechte hip hop van jou vind ik dan nog tof.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld:
Jammer. Ik heb het op tape besteld maar wil 't ook op mp3.quote:
full stops and exclamation marks![]()
Waar de neuk vind jij al deze little negerplaatjes?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind deze laatste het sterkst.
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
KRIO?! Waka Flocka Flame luisteren, en nog chopped 'n screwed (ookal is dat echt 2005? ofzoquote:Op maandag 5 maart 2012 19:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja man! Ik luister heel veel screwed dingen, best een grote scene weer tegenwoordig. Zelfs die slechte hip hop van jou vind ik dan nog tof.Bijvoorbeeld:
). Godverdomme man, dat dit kan in Fernandes
. 1017 Bricksquad Monopoly GUCCI MANE BURRR!!1
Man, dat iemand hier sowieso van Flocka heeft gehoord. Ik hou van je.
"African succes kid" @ Google Imagesquote:Op maandag 5 maart 2012 19:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waar de neuk vind jij al deze little negerplaatjes?.
![]()
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
KRIO?! Waka Flocka Flame luisteren, en nog chopped 'n screwed (ookal is dat echt 2005? ofzo). Godverdomme man, dat dit kan in Fernandes
. 1017 Bricksquad Monopoly GUCCI MANE BURRR!!1
Man, dat iemand hier sowieso van Flocka heeft gehoord. Ik hou van je.
Als je dit soort dingen tof vindt zal ik je (later) wel eens wat links naar mixtapes sturen.
Hard geworden.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:33 schreef Allure_ het volgende:
Ik zit zó vol, ik moet kotsen.
Gewoon even ter info.
Nu sporten. xo
[ Bericht 0% gewijzigd door krioro op 05-03-2012 19:39:46 ]full stops and exclamation marks![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neequote:Op maandag 5 maart 2012 19:49 schreef Gridlok het volgende:
Ben ik echt de enige die met een " goed " gevoel thuis komt van werken?.
![]()
Waar werk jij eigenlijk?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:55 schreef Gridlok het volgende:
Gewoon effe lekker dat gevoel van, ik heb iets nuttigs gedaan.![]()
Dat gevoel heb ik alleen als ik een gewond persoon heb geholpenquote:Op maandag 5 maart 2012 19:55 schreef Gridlok het volgende:
Gewoon effe lekker dat gevoel van, ik heb iets nuttigs gedaan..
Feyenoord Rotterdam![]()
Fijn, mijn laptop heeft het zojuist opgegeven
Ik lees oude KLB-FB topics terug en topics die ik geslot had.
De tering wat was ik anders zeg.
Feyenoord Rotterdam![]()
Doe eens een paar linken?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:25 schreef o.us het volgende:
Ik lees oude KLB-FB topics terug en topics die ik geslot had.
De tering wat was ik anders zeg.
![]()
Wauw, die tweedequote:Op maandag 5 maart 2012 21:08 schreef Sala-adin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hard geworden.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:25 schreef Sala-adin het volgende:
Zulke benen moet je geklemd om je nek hebbenThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Allemaal opgeslagen, bedanktquote:Op maandag 5 maart 2012 21:08 schreef Sala-adin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Feyenoord Rotterdam![]()
Dat soort benen zie ik echt bijna nergens gewaardeerd behalve hier.quote:
Wel kut als je dan in NL woont en daarvan houdt.![]()
Meh, ligt ook aan je omgeving denk ik. Ik vind zulke benen echt sexyquote:Op maandag 5 maart 2012 22:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat soort benen zie ik echt bijna nergens gewaardeerd behalve hier.
Wel kut als je dan in NL woont en daarvan houdt.Heb 't zelf niet tho
Je mag die van mij wel hebbenquote:Op maandag 5 maart 2012 22:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Meh, ligt ook aan je omgeving denk ik. Ik vind zulke benen echt sexyHeb 't zelf niet tho
![]()
![]()
Nu zijn die benen nog wel chill, maar als die dame 10 jaar ouder is, lijkt ze me echt heel erg nasty.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ja klopt, ik woon naast een provinciestadje dus.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Meh, ligt ook aan je omgeving denk ik. Ik vind zulke benen echt sexyHeb 't zelf niet tho
En heb het wel en kan alleen broeken via internet bestellen, dus heb niet het idee dat het nou zoveel voorkomt hier.![]()
![]()
Wat zeg jij nouquote:Op maandag 5 maart 2012 22:44 schreef Ethanolic het volgende:
Alsof jullie zulke benen en billen hebben![]()
![]()
She's a squatcatquote:Op maandag 5 maart 2012 21:08 schreef Sala-adin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ski-Bi dibby dib yo da dub dub
Yo dab dub dub
Yo dab dub dub
B-B-B-Be Bop a Bodda Bop
Bop a Bodda Bop
Be Bop a Bodda Bop
Bop a Bodda Boop
B-B-B-Be Bop a Bodda Bop
Bop a Bodda Boop
Be Bop a Bodda Bop
Bop a Bodda Bop![]()
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
She's a squatcat
Yo dab dub dub
Yo dab dub dub
B-B-B-Be Bop a Bodda Bop
Bop a Bodda Bop
Be Bop a Bodda Bop
Bop a Bodda Boop
B-B-B-Be Bop a Bodda Bop
Bop a Bodda Boop
Be Bop a Bodda Bop
Bop a Bodda Bop![]()
![]()
dat assI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ah, ik schrok al.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:04 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, zij wat meer naar beneden en stoot hem met liefde erinThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik ben misschien wel daar maar ga niet naar die film.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:23 schreef o.us het volgende:
Wie gaan er morgen naar John Carter in de Arena?![]()
Ik had twee kaartjes besteld en zou er heen gaan met iemand maar die moet werken.. weet nu niet of iemand hier mee wilt of ze wilt hebben.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:24 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik ben misschien wel daar maar ga niet naar die film.
Wil die film graag wel zien tho.Feyenoord Rotterdam![]()
Neem dat meisje mee.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik had twee kaartjes besteld en zou er heen gaan met iemand maar die moet werken.. weet nu niet of iemand hier mee wilt of ze wilt hebben.
Wil die film graag wel zien tho.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Jij moet in je bed blijven en niet naar Amsterdam komenquote:Op maandag 5 maart 2012 23:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik had twee kaartjes besteld en zou er heen gaan met iemand maar die moet werken.. weet nu niet of iemand hier mee wilt of ze wilt hebben.
Wil die film graag wel zien tho.![]()
![]()
Ik ga alleen mee als het een romantische date is, met Noord Afrika als thema.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Wil die film graag wel zien tho.
No homo.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Vas, ik hou het niet meer uit om thuis te blijven zittenquote:Op maandag 5 maart 2012 23:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij moet in je bed blijven en niet naar Amsterdam komenIk ga morgenochtend gewoon naar het faculteit en kijken hoe het gaat.
Feyenoord Rotterdam![]()
Oh, gaan wij samenquote:Op maandag 5 maart 2012 23:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Vas, ik hou het niet meer uit om thuis te blijven zittenIk ga morgenochtend gewoon naar het faculteit en kijken hoe het gaat.
![]()
![]()
![]()
Aiwa khouyaquote:Op maandag 5 maart 2012 23:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ga alleen mee als het een romantische date is, met Noord Afrika als thema.
No homo..
Feyenoord Rotterdam![]()
Welke bekende FOK!kers gaan er nog meer naar John Carter?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
remlofquote:Op maandag 5 maart 2012 23:34 schreef ThaTim het volgende:
Welke bekende FOK!kers gaan er nog meer naar John Carter?Feyenoord Rotterdam![]()
Het was gewoon lief bedoeld hoorquote:
mehI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Trouwens, mijn pa en ma willen hun auto's niet aan mij uitlenen omdat ze niet willen dat ik naar Amsterdam ga met mijn situatie.
Vraag me af of ik nog met het OV thuis kan komen na de film. Meh waarom moet alles zo moeilijk?
Of is dit een teken?
[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 05-03-2012 23:40:59 ]Feyenoord Rotterdam![]()
gewoon met yvonne terugrijdenI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Je kan ook bij haar blijven.quote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
dit dusquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Tot hoelaat duurt die shit dan?quote:Op maandag 5 maart 2012 23:40 schreef o.us het volgende:
Trouwens, mijn pa en ma willen hun auto's niet aan mij uitlenen omdat ze niet willen dat ik naar Amsterdam ga met mijn situatie.
Vraag me af of ik nog met het OV thuis kan komen na de film. Meh waarom moet alles zo moeilijk?
Of is dit een teken?![]()
Die dame die ook in haar fobo staat?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Film begint om 21 uur, zal waarschijnlijk tot 11 of 12 uur duren terwijl de laatste tram vanaf R'dam Centraal naar huis om 0:45 is en de laatste metro om 1:15. En ik moet nog met de trein naar Roffa.quote:
[ Bericht 8% gewijzigd door o.us op 05-03-2012 23:46:20 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Lullig om te weten dat je er over 30 jaar zoals Yvonne uit ziet.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op maandag 5 maart 2012 23:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Lullig om te weten dat je er over 30 jaar zoals Yvonne uit ziet..
Misschien. Ik zie er dan weer totaal anders uit dan mijn pa. Mensen schatten hem voor alles (Spanjaard, Italiaan) behalve Marokkaans.
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik wist gelijk dat je mocro wasquote:Op maandag 5 maart 2012 23:49 schreef o.us het volgende:
[..].
Misschien. Ik zie er dan weer totaal anders uit dan mijn pa. Mensen schatten hem voor alles (Spanjaard, Italiaan) behalve Marokkaans.
![]()
![]()
![]()
Ja.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Same here ja.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:49 schreef o.us het volgende:
[..].
Misschien. Ik zie er dan weer totaal anders uit dan mijn pa.
Je zou maar een moeder hebben die jouw foto's in haar fotoboek op een forum zet
tis yvonne he, moet kunnenI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: