Wtf is dezequote:Op maandag 5 maart 2012 03:07 schreef Geralt het volgende:
Zet dit op:
mik nog wat bier in je gork en slaap lekker voor straks alvast:
ja dat heb ikook!!!! Minus de nachtdienst dan.quote:Op maandag 5 maart 2012 03:16 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Mn hele ritme is zwaar verkankerd
Heb om de dag een nachtdienst waardoor ik dus telkens ee.n dag om 1500 uur wakker word waardoor ik daarna pas om 0400 uur ofzo weer in slAap kom
Epic sax guy. Hij staat hier al een uur opquote:
Jij paupert gewoon?quote:Op maandag 5 maart 2012 03:17 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
ja dat heb ikook!!!! Minus de nachtdienst dan.
Maandag de nacht in, dinsdag eruit, woensdag de nacht in, vrijdag de nacht in?quote:Op maandag 5 maart 2012 03:16 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Heb om de dag een nachtdienst waardoor ik dus telkens ee.n dag om 1500 uur wakker word waardoor ik daarna pas om 0400 uur ofzo weer in slAap kom
Maar wel funest voor je ritme.quote:Op maandag 5 maart 2012 03:25 schreef Geralt het volgende:
[..]
Maandag de nacht in, dinsdag eruit, woensdag de nacht in, vrijdag de nacht in?
Zo?
Klinkt niet slecht toch?
1 werken 1 vrij 1 werken 1 vrij etc
ja dat probleem heb ik ook zo ongeveerquote:Op maandag 5 maart 2012 03:16 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Melatonine, klopt.quote:Op maandag 5 maart 2012 03:48 schreef superoperator het volgende:
[..]
ja dat probleem heb ik ook zo ongeveer
ik heb van de dokter melatomine gekregen ofzo
Ik zit nu met mn iphone te kutten in mn bed, omdat ik t zat ben om 3 uur te draaien etc terwijl ik niet in slaap komquote:Op maandag 5 maart 2012 03:55 schreef JohannesKozijn het volgende:
Als je 's nachts niet kan slapen moet je dat moment niet besluiten te gaan computeren.
200 mg Seroquel nemenquote:Op maandag 5 maart 2012 03:54 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]
Melatonine, klopt.
Werkt t bij jou?
Bij mij voor geen meter, hoeveel ik ook van die krengen vreet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |