Tegenwoordig met die kans jeugd uit Amsterdam en Rotterdam zitten de jeugdopleidingen vol met kleine crimineeltjes.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:51 schreef stevenmac26 het volgende:
Mike Offenbach, 1 van de grotere Nederlandse criminelen en goede vriend Donny Huysen speelde wel in de jeugd.
Huysen zit nu vast voor coke smokkel op grote basis
Oh...zou me trouwens best cool lijken als iedereen in 1 keer dood zou gaan.quote:
Als jij niet oppast zit jij binnenkort ook vast ... beetje GHB dealenquote:Op maandag 5 maart 2012 14:51 schreef stevenmac26 het volgende:
Mike Offenbach, 1 van de grotere Nederlandse criminelen en goede vriend Donny Huysen speelde wel in de jeugd.
Nee over ex voetballersquote:Op maandag 5 maart 2012 14:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ga je weer over drugsdealers praten?
Ja da's waar. Maar toch. Als ik een foto van die ouwe van me zie kom ik altijd niet meer bijquote:Op maandag 5 maart 2012 14:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zeggen ze over 30 jaar ook over onze kapsel hoor.
quote:Op maandag 5 maart 2012 14:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ga je weer over drugsdealers praten?
Fred Ros is volgens mij ook oud prof en uiteindelijk in de onderwerld terecht gekomen.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:51 schreef stevenmac26 het volgende:
Mike Offenberg, 1 van de grotere Nederlandse criminelen en goede vriend Donny Huysen speelde wel in de jeugd.
Ajax scout op criminelen met hartproblemen dus Holleeder zou geen eens zo onwaarschijnlijk zijn.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tegenwoordig met die kans jeugd uit Amsterdam en Rotterdam zitten de jeugdopleidingen vol met kleine crimineeltjes.
Al vind ik die snorren van vroeger wel magistraal.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:53 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ja da's waar. Maar toch. Als ik een foto van die ouwe van me zie kom ik altijd niet meer bij
Klopt.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh...zou me trouwens best cool lijken als iedereen in 1 keer dood zou gaan.Toch best speciaal dat jij dat dan mag meemaken.
Ja handig gaan ze allemaal ajax shirts lopen postenquote:Op maandag 5 maart 2012 14:52 schreef Stokstaart het volgende:
wat vinden jullie het mooiste uitshirt ooit van jullie club?
[ afbeelding ]
Steven is een hele grote jongen. Oppassen want hij staat zo voor je deur met zijn .44 klaar om je schedel in stukken te knallen.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als jij niet oppast zit jij binnenkort ook vast ... beetje GHB dealen
Die vlassnorretjesquote:Op maandag 5 maart 2012 14:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Al vind ik die snorren van vroeger wel magistraal.
quote:Managers ontslaan kost Chelsea vijftig miljoen
Chelsea-eigenaar Roman Abramovich zit niet om geld verlegen, maar het ontslaan van trainers heeft de vermogende Rus in minder dan een jaar ruim vijftig miljoen euro gekost. Dat berekende het tabloid The Sun.
Voordat de zondag ontslagen André Villas-Boas in juni 2011 werd aangesteld, moest eerst voorganger Carlo Ancelotti op de keien gezet worden. Het congé van de Italiaan kostte Abramovich naar verluidt twaalf miljoen euro.
Om vervolgens de gewilde Villas-Boas bij FC Porto los te weken, legde Chelsea ruim zestien miljoen euro afkoopsom op tafel neer. Nu ook hij zijn ontslag gekregen heeft, moet Abramovic opnieuw de portemonnee trekken.
Het afkopen van het driejarige contract van de Portugees, inclusief zijn al verdiende salaris, levert Villas-Boas een slordige 24 miljoen op. Bij elkaar opgeteld is de kostenpost 52 miljoen euro.
Je hebt abo, je kunt het negeren Mike.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja handig gaan ze allemaal ajax shirts lopen posten
Daar heb ik monkyyy voor toch, die bedreigde mij gisteren ookquote:Op maandag 5 maart 2012 14:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Steven is een hele grote jongen. Oppassen want hij staat zo voor je deur met zijn .44 klaar om je schedel in stukken te knallen.
haha jaaaaaa leip wijf, ze werd wel bang want ze stuurde zelfs nog een dmquote:Op maandag 5 maart 2012 14:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daar heb ik monkyyy voor toch, die bedreigde mij gisteren ook
Jammer voor haar want nogmaals voor vrijdag weet ik waar ze woontquote:Op maandag 5 maart 2012 14:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
haha jaaaaaa leip wijf, ze werd wel bang want ze stuurde zelfs nog een dm
Tegen Roda drie keer scoren kan elke wisselvallige buiten speler wij hebben er ook zo een lopen die bakt er nu niets meer van.. Of denken ze nog steeds bij Ajax dat elke speler die drie keer een goeie pass geeft gelijk wereld klasse is?quote:Op maandag 5 maart 2012 14:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat zouden ze van Ebecilio vinden?
[ afbeelding ]
In in elkaar lopende kleuren heeft Barcelona dus van Fortuna gestolenquote:
Ebecilio onderschattenquote:Op maandag 5 maart 2012 14:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tegen Roda drie keer scoren kan elke wisselvallige buiten speler wij hebben er ook zo een lopen die bakt er nu niets meer van.. Of denken ze nog steeds bij Ajax dat elke speler die drie keer een goeie pass geeft gelijk wereld klasse is?
Die zweed van jullie deed het anders niet tegen roda hoorquote:Op maandag 5 maart 2012 14:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tegen Roda drie keer scoren kan elke wisselvallige buiten speler wij hebben er ook zo een lopen die bakt er nu niets meer van.. Of denken ze nog steeds bij Ajax dat elke speler die drie keer een goeie pass geeft gelijk wereld klasse is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |