Mening.quote:
Ieder zijn dingquote:Op maandag 5 maart 2012 01:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mening.
Vies om er naar te kijken man, al dat bloed, botbreuken ...
Kickboksen vind ik nog wel tof, maar MMA gaat te ver.
Alleen de foto al die je liet zienquote:Op maandag 5 maart 2012 01:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ieder zijn dingbotbreuken komt niet vaak voor btw.
Ja en nee.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Geo4kant heb jij ook zo genoten van de wedstrijd vandaag ?
Heerlijk man.. vond het wel jammer van de zakdoekjes ...vorige week liepen jullie nog de polonaise.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja en nee.
Nee, als PSV fan natuurlijk.
Ja, ik moest lachen hoe zielig PSV was, ja want Mertens en Rutten met hun misplaatste arrogante berichten (moest ik aan denken)..
En.. Twente speelde geweldig.
Vorige week waren ze even kampioen, volgens Mertens en Rutten.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heerlijk man.. vond het wel jammer van de zakdoekjes ...vorige week liepen jullie nog de polonaise.
Naja, ik snap je grappen en zo zou ik ook doen maar Mertens en Rutten waren echt delusionalquote:Op maandag 5 maart 2012 01:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heerlijk man.. vond het wel jammer van de zakdoekjes ...vorige week liepen jullie nog de polonaise.
de Boer doet het prima. Als het aan mij ligt zie ik hem wel 10 jaar bij Ajax blijven.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar die zakdoekjes en weglopen tijdens de wedstrijd. eigen spelers uitfluiten.
Bij jullie zie ik dat ook vaak... al is het vertrouwen in de Boer nu wel groot bij jullie geloof ik.
quote:Op maandag 5 maart 2012 01:44 schreef DonRaja het volgende:
Een weekje verplicht beeldschermverbod van de weekendarts, verwaarloosde koppijn... Tot over 1 week ;'(
Aai sterkte man... heb je niet gewoon koppijn van de Efteling?quote:Op maandag 5 maart 2012 01:44 schreef DonRaja het volgende:
Een weekje verplicht beeldschermverbod van de weekendarts, verwaarloosde koppijn... Tot over 1 week ;'(
Nee, al 2 maanden elke dag met hoofdpijn opgestaan en gaan slapen. Ben blijven werken, oogdruk nu te hoog. Kan zicht verliezen of chronisch worden.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Aai sterkte man... heb je niet gewoon koppijn van de Efteling?
zit je voor je werk ook achter een scherm ?quote:Op maandag 5 maart 2012 01:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, al 2 maanden elke dag met hoofdpijn opgestaan en gaan slapen. Ben blijven werken, oogdruk nu te hoog. Kan zicht verliezen of chronisch worden.
Iran is best wel eng ...quote:Op maandag 5 maart 2012 01:49 schreef Littlerabbit het volgende:
nuclear blast je weet toch bam bam iran alles
True, maarja hoeveel stelt zo'n President nu echt voor? Wij denken veel maar misschien is dat gewoon een pion voor de masterminds achter de schermen..quote:Op maandag 5 maart 2012 01:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt. Maar met Obama vind ik het wel een stuk rustiger dan onder Bush.
Ja dit project wel. Ga nu echt, hoofd staat op barstenquote:Op maandag 5 maart 2012 01:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
zit je voor je werk ook achter een scherm ?
Die schijnt wordt idd leuk opgewekt amerika mag ook kapot baaaam hypocriete kanker bende iran is ten minste openlijk verziektquote:Op maandag 5 maart 2012 01:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt. President is maar een uithangbord, daarachter gebeurt alles ..quote:Op maandag 5 maart 2012 01:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
True, maarja hoeveel stelt zo'n President nu echt voor? Wij denken veel maar misschien is dat gewoon een pion voor de masterminds achter de schermen..
9/11 bijv![]()
Sterkte.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja dit project wel. Ga nu echt, hoofd staat op barsten
Met bush wist je wel altijd wat je te wachten stond.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |